Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-06-01-001818-c 6b1154c5e728421a94e5d947e49bd134
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Соломіна Тетяна Олександрівна

+380674160755 tsolomina04@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Куїнджи 142А"
Код ЄДРПОУ: 40784094
Місцезнаходження: 87549, Україна , Донецька обл., Місто Маріуполь, Вулиця А.Куїнджи, будинок 142А
Контактна особа: Соломіна Тетяна Олександрівна
+380674160755
tsolomina04@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 16:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 16:33
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


вул. Куїнджі, 142а
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87549, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Куїнджі, 142а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару комплект малих архітектурних форм за Програмою «Затишний двір» Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:29
ТЗ елементи благоустрою 2020.doc
01 червня 2020 16:29
тз.pdf
01 червня 2020 16:29
кк.pdf
01 червня 2020 16:29
Доповнення до договору.docx
01 червня 2020 16:29
договір купівлі продажу.doc
01 червня 2020 16:29
протокол публікації.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 16:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР" 198 800,00
UAH з ПДВ
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 14:11
8.4 Аналогичні договори.7z
10 червня 2020 14:11
Додаток к договору..pdf
10 червня 2020 14:11
Мониторинг.pdf
10 червня 2020 14:11
7.Пропозиція.pdf
10 червня 2020 14:11
Спеціфікація.pdf
10 червня 2020 14:11
2. Відомості з реєстру.pdf
10 червня 2020 14:11
10.2 Кольорові схеми.7z
10 червня 2020 14:11
16. Дозвіли.7z
10 червня 2020 14:11
13.1 Дилерський договір.pdf
10 червня 2020 14:11
8.3 Штатний розклад.pdf
10 червня 2020 14:11
10.3 Сертифікат.pdf
10 червня 2020 14:11
1. Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
Переможець 198 800,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:22

Документи

16 червня 2020 14:22
Електронний підпис
16 червня 2020 13:41
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХСТРОЙТЕХНАДЗОР"
#41397497
198 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 14:22
Електронний підпис
16 червня 2020 13:41
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:06
дод.угода 3.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 15:04
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 20:53
договір коректна редакція.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 20:51
протокол п.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 20:51
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 20:49
дод угода 2.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 20:25
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 23:02
ДОД УГОДА 1.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 22:59
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:22
договір укладений
03 липня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення назви ОСББ в преамбулі договору №12/20 від 02 липня 2020 року; уточнення реквізитів сторін договору; скасування дії додаткової угоди №1 від 31 липня 2020 до договору купівлі-продажу від 02 липня 2020 № 12/20; продовження терміну потавки товару, у зв’язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392; внесення змін до специфікації до до договору № 12/20 від 02 липня 2020 року,у зв'язку із технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у результаті технічної помилки було завантажено до майданчику доповнення до договору № 12/20 від 02 липня 2020 року, яке не є невід’ємною частиною договору
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну поставки товару, у зв'язку із затримкою поставки комплектуючих до обладнання через карантинні заходи, введені на території України, відповідно до Постанови КМУ від 20 травня 2020 №392
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 800,00
UAH