Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
Очікувана вартість
106 214 988,32 UAH
UA-2020-06-01-001815-a 4b1565c820ec49e5868ca7fcb5937249
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Катерина Петрівна

+380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50
Контактна особа: Полякова Катерина Петрівна
+380966070662
TENDER@SAD-ZP.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:37
Очікувана вартість: 106 214 988,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 531 074,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 531074.94 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 19:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:56
Перелік змін від 25.06.2020.docx
25 червня 2020 16:56
НОВА редакція ТД Тех нагляд АТМ через р. Дніпро 25.06.2020.docx
15 червня 2020 19:04
Перелік змін від 15.06.2020.docx
15 червня 2020 19:04
Нова редакція Проекту Договору технагляд АТМ через р. Дніпро м. Запоріжжя ОПУБ (.docx
04 червня 2020 19:14
1. ТОМ 1К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.13.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.14.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.11.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.1К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.10.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 4К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.21.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.1К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.19.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.9.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.11.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.9.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.16.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.3К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.18.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 5К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.20.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.22.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.13.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.18.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.1К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.7.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.8.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.16.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.17.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.8.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.20.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.15.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.21.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.7.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.5.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.28.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.6.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.1К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.12.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.17.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.23.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.24.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.6.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.5.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.15.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.29.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.19.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 3К.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.27.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.10.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.25.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.26.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.14.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.12.rar
25 червня 2020 19:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 19:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 19:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:56
Перелік змін від 25.06.2020.docx
25 червня 2020 16:56
НОВА редакція ТД Тех нагляд АТМ через р. Дніпро 25.06.2020.docx
15 червня 2020 19:04
НОВА редакція Тендерної документації Тех нагляд АТМ через р. Дніпро.docx
01 червня 2020 18:23
ТД Технагляд АТМ через р. Дніпро у м. Запоріжжя ОПУБ.docx
15 червня 2020 19:04
Перелік змін від 15.06.2020.docx
15 червня 2020 19:04
Нова редакція Проекту Договору технагляд АТМ через р. Дніпро м. Запоріжжя ОПУБ (.docx
01 червня 2020 18:23
Проект Договору технагляд АТМ через р. Дніпро м. Запоріжжя ОПУБ.docx
04 червня 2020 19:14
1. ТОМ 1К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.13.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.14.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.11.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.1К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.10.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 4К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.21.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.1К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.19.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.9.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.11.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.9.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.16.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.3К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.18.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 5К.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.20.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.22.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.4К-Ч.13.rar
04 червня 2020 19:14
ТОМ 2.2К-Ч.18.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.1К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.7.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.8.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.16.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.17.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.8.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.20.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.15.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.21.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.7.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.5.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.28.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.2.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.6.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.1К-Ч.4.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.12.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.17.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.23.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.24.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.6.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.5.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.3.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.15.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.29.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.19.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 3К.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.27.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.10.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.25.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.4К-Ч.26.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.3К-Ч.1.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.14.rar
04 червня 2020 19:13
ТОМ 2.2К-Ч.12.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно додатків до тендерної документації
Дата подання: 15 червня 2020 17:19
Дата відповіді: 15 червня 2020 19:05
Просимо надати роз’яснення, уточнення та внести зміни до тендерної документації з наступних питань: - Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, зокрема, наступну вимогу до учасників: «Тендерна пропозиція подається та завантажується з наступних файлів: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 3;» Додаток № 3 – відсутній. - Відсутній Додаток №7 «Гарантійний лист», визначений у п. 6 (нумерація в тендерній документації відсутня, номер визначено логічною послідовністю) Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» натомість проект Гарантійного листа наведений у Додатку № 6 до тендерної документації; - Технічне завдання визначене Додатком № 2 суперечить твердженню «Роботи виконуються відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до цієї тендерної документації)» викладеному у п. 6 (нумерація в тендерній документації відсутня, номер визначено логічною послідовністю) Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», оскільки в тендерній документації взагалі відсутній Додаток № 3 - Відсутній Додаток № 6 «Проект договору» визначений підпунктом 5 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». У тендерній документації Додатком № 6 визначено форму Гарантійного листа, натомість проект договору розміщений окремим файлом та позначений як Додаток 4, таким чином до проекту тендерної документації наявні 2 (два) додатки під № 4; - Потребує роз’яснення та обґрунтування вимога про те, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази зокрема – будівельного модулю. Просимо виключити вимогу про наявність будівельного модулю як таку, що не має відношення до надання послуги з технічного нагляду; - Згідно пункту 1.2 додатку 1 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне .підтвердження трудових відносин інженерів з технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, які зазначені згідно вимог пункту 1.3. цього Додатку, з учасником, а саме: копію трудової книжки та наказу на призначення (прийняття на роботу), та/або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Просимо доповнити перелік документів включивши до нього договори цивільно-правового характеру, оскільки їх відсутність дискримінує учасників за ознакою трудових відносин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-001815-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3100607433
Дата подання: 28 липня 2020 14:35
Вимога про надання додаткової інформації
Згідно протоколу № 7 від 22.07.2020р. засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області щодо розгляду тендерних пропозицій по закупівлі: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва)) було прийнято рішення: «Тендерну пропозицію DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI визначити такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилити її».
Щодо зауважень до тендерної пропозиції Учасника було зазначено наступне:
1. Учасником DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI було надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів – автомобілей, поданих відповідно до Довідки за таблицею 2, які видані офіційним органом Турецької Республіки і не містить положення про їх апостиль та/або листа-роз’яснення учасника з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Враховуючи практику Служби автомобільних доріг у Запорізькій області, раніше не витребовувалося апостилю на свідоцтвах про право власності та відсутність листа-роз’яснення стосовно цього приводу не була підставою для відхилення учасника.
2. Також Учасником DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI не було надано кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста.
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста, крім того, у відкритих реєстрах наявна інформація про наявність у даного спеціаліста дійсного кваліфікаційного сертифіката.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що Учасник DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI був спроможний у зазначений Законом термін виправити невідповідності, а саме: надати лист-пояснення стосовно відсутності необхідності легалізації перекладів свідоцтв про право власності на техніку та копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста,
але
Замовник - Служба автомобільних доріг у Запорізькій області не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тим самим не надав можливості учаснику DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI виправити невідповідності в тендерній документації, чим порушив ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію, чому Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2020 14:11
1) Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Отже, учасником не виконані умови тендерної документації стосовно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів – автомобілів.

2) Відповідно п. 1.3 Додатку № 1 Тендерної документації, а саме:
Перелік обов’язкових працівників для виконання робіт, що є предметом закупівлі:
- Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг об’єктів класу наслідків СС3 - не менше 2 осіб;
- сертифікований інженер-геодезист - не менше 1 особи ;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування доріг - не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості- не менше 1 особи;
- сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - не менше 1 особи.

Згідно частини дев"ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасником, не було наданий документ, а саме не наданий сертифікат інженера –геодизиста, тим самим учасником порушено вимоги, передбачені тендерною документацією. Не наданий документ не може вважатися невідповідністю пропозиції у складі тендерної пропозиції учасника.

Документи

31 липня 2020 14:11
Ответ на вимоги.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-001815-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ІНСІ", Код ЄДРПОУ:43670247
оскарження рішення
апуівпівиівиі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000058 ● 224e349f33b540749bc2860581afa92c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-06-01-001815-a 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-26 09:43:48

Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі

Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 25.11.2020 року подано Позовну заяву (вих. № 9/2497 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-16-000058 ) закупівлі "71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) ( І черга будівництва))"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-01-001815-a).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII)
  3. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 11.12.2020 року отримано копію ухвали від 02.12.2020 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/8629/20 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/2497 від 25.11.2020) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-10-16-000058 ) закупівлі "71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті Будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в м. Запоріжжі» (автомобільна дорога Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь «Під’їзд до о. Хортиця (автотранспортна магістраль через р. Дніпро у м. Запоріжжі) (І черга будівництва))"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-06-01-001815-a).
Дата публікації: 11 грудня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI 93 448 941,22
UAH з ПДВ
89 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 97 732 546,74
UAH з ПДВ
90 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА" 104 661 362,00
UAH з ПДВ
94 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 19:15
Електронний підпис
10 липня 2020 19:11
Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 15:51
Електронний підпис
10 липня 2020 15:30
Аналогічний договір.pdf
10 липня 2020 15:29
Статут Долсар.pdf
10 липня 2020 15:29
АВК_2 часть.pdf
10 липня 2020 15:29
Банківська гарантія.rar
10 липня 2020 15:29
Комп.та оргтехніка.pdf
10 липня 2020 15:29
Працівники_4_ЛАЄШ В.С..pdf
10 липня 2020 15:29
Працівники_15_БУТ М.О.pdf
10 липня 2020 15:28
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 19:20
Електронний підпис
10 липня 2020 19:20
листи-гарантії.pdf.p7s
10 липня 2020 19:20
листи-гарантії.pdf
10 липня 2020 19:20
лист згода ТЗ (2).pdf.p7s
10 липня 2020 19:20
лист згода ТЗ (2).pdf
10 липня 2020 19:19
довідка ст.17.pdf (1).p7s
10 липня 2020 19:19
довідка ст.17.pdf
10 липня 2020 19:19
довідка офіс.pdf.p7s
10 липня 2020 19:19
довідка офіс.pdf
10 липня 2020 19:19
довідка обладнання.pdf
10 липня 2020 19:19
довідка обєднання.pdf.p7s
10 липня 2020 19:19
довідка обєднання.pdf
10 липня 2020 19:19
довідка Директор.pdf.p7s
10 липня 2020 19:19
довідка Директор.pdf
10 липня 2020 19:19
гарантійний лист (1).pdf
10 липня 2020 19:19
офіс, обладнання.rar
10 липня 2020 19:19
лицензия 36703.pdf
10 липня 2020 19:19
Т.С..pdf
10 липня 2020 19:19
Сертифікат.pdf
10 липня 2020 19:19
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
10 липня 2020 19:19
працівники.rar
10 липня 2020 19:19
цпд.rar
10 липня 2020 19:19
звіт про прибутки.pdf
10 липня 2020 19:19
Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI
#3100607433
Відхилено 89 999 999,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:44
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"
#43670247
Відхилено 90 000 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:49
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"
#43655478
Переможець 94 000 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНСОРЦІУМ "АЙСІ ІНФРАСТРУКТУРА УКРАЇНА"
#43655478
94 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2024 16:42
26 ДУ 102АМ-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2024 16:42
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2024 14:56
25 ду 102ам-20.pdf зміни до договору
21 лютого 2024 14:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:59
13ДУ102АМ-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:58
12 ду 102ам-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:56
11ду 102ам-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:56
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 13:45
Додаткова угода №6ДУ 102АМ-20 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 17:12
Додаткова угода №5ДУ 102АМ-20 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:32
102АМ-20.pdf укладений
03 серпня 2020 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Генпідрядника № 21/05/05-01 від 05.05.2021р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до абзацу 22 п. 2.1. Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа Виконавця № 21/05/05-01 від 05.05.2021р та п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» внести зміни до абзацу 12 п. 2.1. Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця № 22/03/29 від 29.03.2022 р. та п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», доповнити Договір новим розділом 10 «ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» та викласти його у наступній редакції: «10. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ 10.1. Виконавець не пізніше дати укладання Договору, надає Замовнику забезпечення виконання Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії у паперовому вигляді на суму 3% від вартості Договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу, як це визначено тендерною документацією. 10.2. Строк дії забезпечення виконання Договору - до кінця строку дії Договору. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом можливо тільки в частині продовження строку її дії у зв’язку з продовженням строку виконання робіт та дії Договору. 10.3. У разі продовження строку виконання робіт та відповідного продовження строку дії Договору згідно з умовами Договору, Виконавець зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання Договору на відповідний строк. 10.4. Надана, як забезпечення виконання Договору, банківська гарантія свідчить про обов’язок банку-гаранта у разі порушення Виконавцем свого зобов’язання по Договору, забезпеченого гарантією, сплатити кошти Замовнику за першою його вимогою. 10.5. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання Виконавцем Договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. 10.6. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом 7 Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Виконавця щодо повернення такого забезпечення з одночасним надсиланням Виконавцем гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання повторно забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним». 10.7. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі, якщо: - під час виконання Договору Виконавець виступить ініціатором розірвання Договору; - Виконавець своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх зі своєї вини настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим; - Договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Виконавцем умов Договору. 10.8. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються Виконавцю), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету». 2. У зв'язку з доповненням Договору новим розділом 10, Сторони домовилися вважати розділ 10 Договору «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» та розділ 11 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» відповідно розділом 11 та розділом 12 Договору.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами, внесеними згідно із Постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 р. № 803) за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» обсяг фінансування робіт у 2022 році складає 5 500 000,00 грн (відповідно до обсягів переліку). 2. Доповнити Розділ 3 договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року пунктом 3.9 та викласти у такій редакції: «3.9 Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)». 3. Доповнити Розділ 3 Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року пунктом 3.10 та викласти у такій редакції: «3.10 При відтермінуванні оплат на умовах, визначених пунктом 3.9 Договору, в обсязі фінансування, що визначено Додатком 5 договору 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». 4. Розділ 4 Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року доповнити пунктом 4.10. та викласти у такій редакції: «4.10. Акти форми № КБ-2в виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». 5. Внести зміни до графіку фінансування (Додаток 5 ) і викласти його у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», внести зміни до п.10.6. Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року (далі - Договір), та викласти його у наступній редакції: «10.6. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом 7 Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Виконавця щодо повернення такого забезпечення з одночасним надсиланням Виконавцем гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або фактичного фінансування робіт. У разі ненадання повторно забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним»
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 24.01.2024 № 24/01/24 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до п.5.1. Договору № 102АМ-20 від «03» серпня 2020 року (далі –Договір) та викласти у такій редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до «31» грудня 2024р. (включно) але, в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. 2. На підставі листа Виконавця від 24.01.2024 № 24/01/24 та п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 3 «Календарний графік» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 25ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Виконавця від 09.12.2024 № 24/12/09 та п. 4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни до п.5.1. Договору № 102АМ-20 від 03 серпня 2020 року (далі - Договір) та викласти у такій редакції: «5.1. Цей Договір набуває чинності з дати підписання та діє до 31 грудня 2025 р. (включно), але в будь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.". 2. На підставі листа Виконавця від 09.12.2024 № 24/12/09 та п. 4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни внести зміни до Додатку № 3 «Календарний графік надання послуг" до Договору. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє протягом дії Договору. 4. Додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 102АМ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 26ДУ/102АМ-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML