Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Костюк Іван Олегович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 124 858 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 624 290,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 624290 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 18:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 18:30 |
Перелік змін від 11.06.20.doc | |
11 червня 2020 18:30 |
Нова редакція Тендерна документація від 11.06.20.doc | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 4 (2).rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 4 (1).rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 3 (2).rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 3 (1).rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 2.rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Том 1 Креслення.rar | |
01 червня 2020 17:55 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc | |
01 червня 2020 17:55 |
Тендерна документація.doc |
11 червня 2020 18:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2020 18:30 |
Перелік змін від 11.06.20.doc
|
|||
11 червня 2020 18:30 |
Нова редакція Тендерна документація від 11.06.20.doc
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 4 (2).rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 4 (1).rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 3 (2).rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 3 (1).rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 2.rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Том 1 Креслення.rar
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
|||
01 червня 2020 17:55 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000059 ● 5d2771131c9341ceafca4f533618e260
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-01-001795-a 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-02 18:08:45
Відкриття провадження у справі
номер провадження - 460/8569/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-01-001795-a Відповідно до наказу від 16.10.2020 № 187 Північним офісом Держаудитслужби був здійснений моніторинг відкритих торгів на закупівлю капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 112+000 – км 117+000, проведених Службою автомобільних доріг в Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-01-001795-а). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 09.11.2020 року (далі – Висновок). Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу Північним офісом Держаудитслужби встановлено, зокрема порушення пункту 1 частини 1 статті 31, частину 16 статті 29Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Поряд з цим Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у Висновку, або аргументовані заперечення до Висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Служба автомобільних доріг в Рівненській області категорично не погоджується з висновками Північного офісу Держаудитслужби, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та,користуючись наданим абзацом 2 частини 8 статті8 Закону правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку. Так, твердження щодо порушень Замовником Закону ґрунтуються на вибірковому підході та вільній інтерпретації вимог тендерної документації в новій редакції, затвердженої рішенням тендерного комітету від 11.06.2020 протокол № 203 (далі – тендерна документація), попри їх чітке та однозначне викладення Замовником, та на суб’єктивних судженнях службових осіб Північного офісу Держаудитслужби наведених в констатуючій частині Висновку. У констатуючій частині Висновку вказано про не дотримання вимог пункту 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації, оскільки в складі тендерній пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» відсутня бухгалтерська довідка про знаходження асфальтобетонного заводу на балансі підприємства. Замовник заперечує такий висновок з огляду на фактично надані документи в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», доступ до яких є відкритим в електронній системі закупівель Prozorro. Так на вимогу п. 1.1.3 додатку № 2 до тендерної документації надати в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, зокрема, бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця, ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надано Балансову (бухгалтерську) довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки) на балансі Товариства від 15.06.20 № 1498, яка містить перелік основних засобів, що знаходяться на балансі ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», зокрема в рядку 59 даної Довідки зазначено інформацію про знаходження на балансі Товариства асфальтобетонного заводу включеного Учасником до Довідки про наявність асфальтобетонного заводу, а саме заводу з виробництва асфальтобетону АБЗ (Асфальтозмішувач ДС-16863), Рівненська область, Рівнен. район, с. Городок, вул. Привокзальна, 2а. Дана Довідка підписана директором та головним бухгалтером ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та міститься у файлі «Додаток 2.1. частина 1 інформація по транспорту+ змінити.pdf». Таким чином, висновок службових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є таким, що не відповідає дійсності. Також у Висновку зазначається про недотримання вимог примітки пункту 7 розділу І тендерної документації у зв`язку з відсутністю перекладів українською мовою трудових книжок працівників Кашпера П.В. та Петровського В.Е. Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації, фактично наданих документах в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» та діючих нормативно-правових актах. Дійсно, Замовник в п. 7 розділу 1 тендерної документації вимагає щоб всідокументи, що підготовлені безпосередньо учасником для участі у процедурі закупівлі, викладалися українською мовою. При цьому приміткою встановлено, зокрема, що дана вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав, протеразом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Трудові книжки працівників Кашпера П.В. та Петровського В.Е. видані відповідно до постанови Ради Міністрів СРСР та ВЦРПС від 06.09.1973 № 656. Враховуючи, що СРСР – державаяка існувала з 1922 року по 1991 рік, заснована на підставі Договору про утворення СРСР, укладеного 30.12.1922 в т.ч. Українською Радянською Соціалістичною Республікою (УРСР), правонаступницею якої є Україна, та розпущена Угодою про створення Співдружності Незалежних Держав, яка була підписана 08.12.1991 та ратифікована постановою Верховної Ради України від 10.12.1991 № 1458-ХІІ,трудові книжки видані цією державою не являються документами, що видані органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав, так як СРСР, відповідно до вищенаведених нормативно-правових актів, по-перше не являється іноземною державою, оскільки однією із рівноправних її засновників була УРСР, по-друге з 1991 року взагалі не являється державою. Таким чином, відповідно до вимог тендерної документації, зокрема пункту 7 розділу І, оригінали та/або копії трудових книжок виданих державними органами СРСР не потребують перекладу українською мовою, а висновок службових осіб Північного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» тендерній документації в цій частині є таким, що не відповідає дійсності. Крім того, у Висновку зазначається, що в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» надано трудову книжку на Тимченка О.М. в недостатній якості, що унеможливлює розуміння інформації, зазначеної в ній, чим недотримано вимогу п. 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження документів достатньої якості, що гарантує їх правильне розуміння замовником та не повинні дублюватись. Замовник заперечує такий висновок ґрунтуючись на однозначності вимог тендерної документації, фактично наданих документах в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд». Службові особи Північного офісу Держаудитслужби слушно зазначають у Висновку про встановлення в тендерній документації, а саме в пункті 1 розділу ІІІ, вимоги щодо достатньої якості документів, що завантажуються в електронну систему у вигляді файлів, яка повинна гарантувати їх правильне розуміння саме замовником. Однак, слід уточнити, що тендерна документація не містить окремих вимог щодо критеріїв визначення достатності якості документів, а також встановлює умову щодо правильності розуміння документів саме замовником, а не сторонніми особами (в т.ч. службовими особами органів державної влади), тобто відповідно до умов тендерної документації Замовник самостійно без допомоги сторонніх осіб визначає достатність якості того чи іншого документа для його правильного розуміння. Замовнику з наданої в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» трудової книжки Тимченка О.М. повністю зрозуміла вся необхідна інформація, зокрема:серія - БТ-ІІ та № 5725227 трудової книжки, ПІБ – Тимченко Олександр Миколайович, дата народження - 09.01.1969, освіта – середня, професія, спеціальність – повар, дата заповнення – 19.09.1989, відомості про роботу: дата прийняття – 15.07.2016, місце роботи – ТОВ «ХІМІЯ ПАРК», посада – машиніст маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг, відповідно до наказу № 4 від 14.07.2016 р. Всупереч наведеному, з незрозумілих причин, службові особи Північного офісу Держаудитслужби у Висновку зазначають: «В складі пропозиції Переможця надано трудову книжку на Тимченко О.М. в недостатній якості, що унеможливлює розуміння інформації, зазначеної в ній, чим недотримано вимогу п. 1 Розділу ІІІ ТД», - при цьому не вказано яким чином було визначено недостатність якості трудової книжки Тимченка О.М., що унеможливило розуміння саме Замовником інформації, зазначеної в ній. Такий висновок є суб’єктивним судженням службових осіб Північного офісу Держаудитслужби, яке не відповідає дійсності, а також суперечить однозначним вимогам тендерної документації. В доповнення до зазначеного: відповідно до п. 1.3 додатку № 2 до тендерної документації вимога Замовника, щодо надання копій трудових книжок не являється безальтернативною – Замовник вимагає на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництвоабо копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Тобто є три варіанти підтвердження інформації наведеної в довідці: 1. Надати копії трудових книжок з наказами про призначення, про сумісництво. 2. Надати копії цивільно-правових угод. 3. Надати інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. На виконання вимог п. 1.4. додатку № 2 до тендерної документації ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі тендерної пропозиції надало копію договору оренди від 15.05.2020 року № 15/05-1 укладеного між ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» (орендодавець) та ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» (орендар), відповідно до якого орендодавець передає, а орендар приймає в строкове платне користування транспортні засоби, машини і механізми із залученням власного персоналу для виконання робіт на будівельних об’єктах орендаря, крім того в додатку № 1 до даного договору наведено перелік техніки – три маркувальні машини та персоналу – Тимченко О.М. Надавши даний договір в складі тендерної пропозиції ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в повній мірі підтвердило наведену в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, інформацію у спосіб, що передбачений тендерною документацією. Підсумовуючи зазначаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд» в повній мірі відповідає всім вимогам тендерної документації, а отже правомірно було допущено до аукціону. Тому висновок Північного офісу Держаудитслужби щодо наявності порушень пункту 1 частини 1 статті 31 та частини 16 статті 29 Закону є повністю надуманими, суб’єктивними та такими, що суперечать дійсності. Враховуючи все вищевикладене Служба автомобільних доріг у Рівненській області вимагає скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі, проведеного Північним офісом Держаудитслужби, опублікований в системі електронних закупівель 09.11.2020, визнати процедуру закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 112+000 – км 117+000, проведених Службою автомобільних доріг в Рівненській області (далі – Замовник) (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-06-01-001795-а) такою, що проведена у відповідності до Закону. У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту наших інтересів будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому Законом та, з метою недопущення подібних незаконних дій з боку службових осіб Північного офісу Держаудитслужби – до Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю (Державної аудиторської служби України) для надання об’єктивної оцінки компетентності службових осіб Північного офісу Держаудитслужби, які безпосередньо проводили моніторинг закупівлі та затверджували висновок за його результатами.
2020-11-13 14:43:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду. |
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Документи:
20 листопада 2020 14:36
|
Електронний підпис |
20 листопада 2020 14:34
|
Звернення до суду.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" |
120 300 683,00
UAH з ПДВ
|
120 300 683,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
122 398 297,40
UAH з ПДВ
|
122 398 297,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" #31435931 |
Переможець |
120 300 683,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:15
|
Д.У. №16 до Д. №21 від 28.07.2020.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 16:52
|
ДУ № 14 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 16:39
|
ДУ № 13 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 12:05
|
ДУ № 12 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:01
|
ДУ № 11 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:58
|
ДУ № 10 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:35
|
ДУ № 9 до Д № 21.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 17:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 19:12
|
Розрахунки - 2 частина-с..pdf | укладений |
28 липня 2020 19:11
|
Розрахунки - 1 частина.pdf | укладений |
28 липня 2020 18:58
|
Договір № 21.pdf | укладений |
28 липня 2020 18:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до рішення технічної ради від 25.11.2021р. № 7, згідно підпункту 3 п. 3.18, п.10.3. Договору, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки до Договору «Технічна специфікація» (Додаток № 1), «Договірна ціна» (Додаток № 2) та викласти їх у новій редакції, що додаються: Додатки: «Технічна специфікація» (Додаток № 1), «Договірна ціна» (Додаток № 2). Покращення якості предмета закупівлі не призвело до збільшення суми за Договором, визначеної пунктом 3.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.5 п.3.18. Договору, п.10.3., п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести змінити до ціни визначеної в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1., Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 115 504 426, 12 грн. (сто п'ятнадцять мільйонів п’ятсот чотири тисячі чотириста двадцять шість гривень,12 копійок) в т.ч. ПДВ складає 19 250 737,69 грн. (дев’ятнадцять мільйонів двісті п’ятдесят тисяч сімсот тридцять сім гривень, 69 копійок) за рахунок коштів державного, бюджету.». 2. У зв’язку зі зміною ціни договору, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Договірна ціна (Додаток №2). |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.4 п.3.18. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою досягнення якісних показників об’єкту та завершення розпочатих послуг, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт та викласти п. 5.1. та п.11.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: 28.07.2020р. – 31.03.2022р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.03.2022 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну виконання робіт, керуючись п. 10.3. Договору, Сторони дійшли згоди: 2.1. Внести зміни в додатки до Договору: Графік виконання робіт (Додаток №3), План фінансування (Додаток №4) та викласти їх в редакції, що додається: Додаток: Графік виконання робіт (Додаток №3); План фінансування (Додаток №4). 2.2. Доповнити Договір відповідним додатком: Календарний план (Додаток №5) в редакції, що додається. Додаток: Календарний План (Додаток №5). |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись пп.5 п.3.18. Договору, п.10.3., п.5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору без зміни кількості (обсягу) та якості робіт та викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 115 436 468, 12 грн. (Сто п'ятнадцять мільйонів чотириста тридцять шість тисяч чотириста шістдесят вісім гривень, 12 копійок) в т.ч. ПДВ 19 239 411,35 (дев’ятнадцять мільйонів двісті тридцять дев’ять тисяч чотириста одинадцять гривень, 35 копійки) складає за рахунок коштів державного бюджету. 2. У зв’язку зі зменшення ціни Договору, керуючись п. 10.3. Договору, сторони дійшли згоди внести зміни у додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток № 2), Графік виконання робіт (Додаток №3), План фінансування (Додаток № 4), Календарний план (Додаток № 5) та викласти їх у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.3) п.3.18., п. 10.3. Договору, п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли згоди доповнити розділ VIII «Порядок забезпечення виконання зобов’язань за Договором» пунктом 8.7. Договору в наступній редакції: «8.7. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом «IX. Обставини непереборної сили» Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з одночасним надсиланням Підрядником гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання повторно забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним.» |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно до пп.4 п.3.18., п.10.3 Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт і викласти п. 5.1., п.11.1. Договору у наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 28.07.2020р. - 31.12.2022р.»; «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку відсутністю бюджетних асигнувань та фактичного надходження коштів на рахунок Замовника від головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до пп.4 п.3.18., п.10.3 Договору, керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти п.11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2023 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |