Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів
Очікувана вартість
200 067,00 UAH
UA-2020-06-01-001381-c a09bd9028846458d994a832d1a126f9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 200 067,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Утилізація сміття та поводження зі сміттям, код за ДК 021:2015 – 90510000-5 (послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів (Лот 1 - Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів адмінбудинків МВС за адресами: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10; вул. П. Орлика, 15; вул. Довнар-Запольського, 8; Лот 2 - Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів гуртожитків МВС за адресами: м. Київ, вул. Мартиросяна, 3; вул. Молдавська, 5а; вул. Молдавська, 3; вул. Преображенська, 24)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

01 червня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:12
Додаток 4.pdf
01 червня 2020 15:11
Додаток 3.pdf
01 червня 2020 15:11
Додаток 2.pdf
01 червня 2020 15:11
Додаток 1.pdf
01 червня 2020 15:11
ТД Послуги підриємств щодо перевезення безпечних відходів.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів адмінбудинків МВС за адресами: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10; вул. П. Орлика, 15; вул. Довнар-Запольського, 8.
Опис предмету закупівлі:
Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів адмінбудинків МВС за адресами: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10; вул. П. Орлика, 15; вул. Довнар-Запольського, 8
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 134 845,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 348,45 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 червня 2020 14:05
Закінчення: 18 червня 2020 14:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

710 конт
Послуги підприємств щодо перевезення безпечних відходів адмінбудинків МВС за адресами: м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10; вул. П. Орлика, 15; вул. Довнар-Запольського, 8
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" 102 869,25
UAH з ПДВ
102 869,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 134 800,00
UAH з ПДВ
134 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 132 843,30
UAH з ПДВ
132 843,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 10:51
Dovidka_20183593190140481573.pdf.p7s
17 червня 2020 13:12
Електронний підпис
17 червня 2020 13:08
191227 Опис статут ПП.pdf
17 червня 2020 13:08
381 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 11:24
Пропозиція лот 1.pdf
26 червня 2020 09:58
Dovidka_20175324970040357876.pdf.p7s
16 червня 2020 10:45
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
16 червня 2020 10:45
Копія Статуту.pdf
16 червня 2020 10:45
Витяг платника ПДВ.pdf
16 червня 2020 10:45
ПРОЕКТ договору.pdf
16 червня 2020 10:45
Довідка ст. 17 Закона.pdf
16 червня 2020 10:45
Копії тех. паспортів.pdf
16 червня 2020 10:45
Акти НАУ 2019 рік.pdf
16 червня 2020 10:45
Договір НАУ 2019 кол..pdf
16 червня 2020 10:45
Довідка конт. ТПВ.pdf
16 червня 2020 10:45
Аналогічні договори.pdf
16 червня 2020 10:45
Довідка конт. ВГВ.pdf
16 червня 2020 10:45
ДОВІДКА-техможливості.pdf
16 червня 2020 10:45
Пропозиція лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА"
#41195855
Відхилено 102 869,25
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 13:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
Переможець 132 843,30
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:01

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" виявлено невідповідність вимогам тендерної документації замовника, а саме в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. №390 від 15.06.2020) не зазначено наявність в учасника контейнерів для негабаритних відходів об'ємом 11 м.куб. Дана вимога міститься в п.7, додатку 2 тендерної документації замовника. Для усунення даного недоліку необхідно подати підтверджуючу інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з врахуванням вимог тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОФПЕРЕРОБКА" #41195855

№ рішення у справі

144-р

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

22 червня 2020 15:59
Електронний підпис
22 червня 2020 15:59
Протокол 76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"
#25280118
132 843,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2021 16:41
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:16
Додаткова угода №1 до договору 246.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 08:58
Договір 246.pdf укладений
10 липня 2020 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 28.12.2020 до договороу №246
Номер договору про закупівлю: 246
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 28.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 16 лютого 2021
Сума оплати за договором: 159 411,30
UAH (в тому числі ПДВ 26 568,55 UAH)