Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 - км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
46 720 970,00 UAH
UA-2020-06-01-001347-a 205c3254b63d4c71aa0048b2907e9602
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вітовська Леся Василівна

+380342741390 doroga_ifoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ"
Код ЄДРПОУ: 42753775
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77
Контактна особа: Вітовська Леся Василівна
+380342741390
doroga_ifoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 13:10
Очікувана вартість: 46 720 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 467 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 233604 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади / юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 - км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь);Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77000, Україна, Івано-Франківська область, Рогатинський район, а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 - км 8+552
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 14:57
Зміни до ТД КР Уїзд-Чесники.doc
15 червня 2020 14:57
Додаток _9 (із змінами).docx
15 червня 2020 14:57
Додаток _4 (із змінами).docx
15 червня 2020 14:57
Додаток _2 (із змінами).docx
15 червня 2020 14:57
ТД Уїзд Чесники (із змінами).doc
01 червня 2020 15:26
Додаток _10.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _9.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _8.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _7.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _5.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _3.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _1.docx
15 червня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 14:57
Зміни до ТД КР Уїзд-Чесники.doc
15 червня 2020 14:57
Додаток _9 (із змінами).docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _6.docx
15 червня 2020 14:57
Додаток _4 (із змінами).docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _4.docx
15 червня 2020 14:57
Додаток _2 (із змінами).docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _2.docx
15 червня 2020 14:57
ТД Уїзд Чесники (із змінами).doc
01 червня 2020 15:26
ТД Уїзд Чесники.doc
01 червня 2020 15:26
Додаток _10.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _9.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _8.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _7.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _5.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _3.docx
01 червня 2020 15:26
Додаток _1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000054 ● e675ea148d5d474b9e1474a4a3863cc6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.10.2020 № 187
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-06-01-001347-a 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-06-01-001347-а Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.10.2020 р. №187 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг ряду процедур закупівель, однією з яких є закупівля робіт: “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-01-001347-а 01.06.2020). За результатами моніторингу вказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 04 листопада 2020 р. (надалі – висновок). Як зазначено у висновку, за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” (надалі – Замовник) категорично не погоджується, виходячи з наступного. 1.Орган державного фінансового контролю вказує на те, що проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) річний план закупівель UA-P-2020-06-01-002891-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” наголошує на тому, що наведене не відповідає дійсності. Так, в річному плані закупівель UA-P-2020-06-01-002891-b на 2020 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель 01 червня 2020 року, місце знаходження Замовника вказано в п. 9. “9. Примітки: Місце знаходження Замовника:76014, м. Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери,77; Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/юридична особа одержувачем бюджетних коштів”. Форма річного плану закупівель, роздрукованого з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону №922-VIII відсутнє. 2. Орган державного фінансового контролю вказує на те, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Однак, наведене не відповідає дійсності. В оголошенні про проведення закупівлі, а саме в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель, чітко зазначено про те, що мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Оголошення про проведення, роздруковане з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII відсутнє. 3. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону органом державного фінансового контролю встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону №922-VIII в тендерній документації (пункт 3.13) Замовником встановлено вимоги, що Переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Договірна ціна надається Замовнику у паперовому вигляді, а також додатково в електронному вигляді на портативному носії інформації у програмному комплексі АВК-5, або ІВК, або АС-4, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін у відкритому форматі *ІБД5 із супровідним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) та повною назвою предмета закупівлі. Вважає встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді таким, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, та недотриманням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. В заперечення наведеному Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” зазначає наступне. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону №922-VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п. 3.12. ч. 3 “Проект договору про закупівлю” розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації на закупівлю робіт “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Як випливає з наведеного, у ч.8 ст.12 Закону №922-VIII мова йде про учасника процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а в п.3.12. р.6 тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт – про переможця торгів. Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа-резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно п.18 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді саме переможцем торгів не суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону №922-VIII та не порушує принципи здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону №922-VIII, в т.ч. принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та інших порушень законодавства у сфері закупівель при проведенні процедури закупівлі робіт: “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. Вказана процедура закупівлі проведена ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, в т. ч. з дотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону.

2020-11-11 16:46:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.) • не усунуто

-

2020-12-29 09:17:21

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини 10 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі робіт “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”.
Дата публікації: 19 листопада 2020

Документи:

03 грудня 2020 17:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:01
ухвала_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 37 500 190,38
UAH з ПДВ
37 500 190,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-88" 44 290 140,00
UAH з ПДВ
44 290 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 45 320 000,00
UAH з ПДВ
45 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 10:27
Електронний підпис
23 червня 2020 10:27
2Відповідність ст.17.rar
22 червня 2020 19:24
Електронний підпис
22 червня 2020 19:22
FW_ 1430-20-22.zip
22 червня 2020 19:22
7Проект договору.pdf
22 червня 2020 19:22
4Гарантійні листи.rar
22 червня 2020 19:22
2Відповідність ст.17.rar
22 червня 2020 19:22
1КК ст.16.rar

Публічні документи

23 червня 2020 09:14
Статут+опис.PDF
23 червня 2020 09:14
Рішення про правочин.PDF
23 червня 2020 09:14
ПДВ.PDF
23 червня 2020 09:14
Ліцензія ПМК-88.PDF
23 червня 2020 09:14
Транспортна схема.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 9.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 8.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 7.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 6.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 5.PDF
23 червня 2020 09:14
Додаток 4.PDF
23 червня 2020 09:14
Гарантійні листи.PDF

Публічні документи

06 серпня 2020 19:31
Електронний підпис
06 серпня 2020 19:29
Ріш_засн_тендер.pdf
06 серпня 2020 19:29
Протокол_директор.pdf
06 серпня 2020 19:29
Наказ_директор.pdf
06 серпня 2020 19:29
Ліцензія_з_додатком.pdf
06 серпня 2020 19:29
Довідка_МВС.pdf
06 серпня 2020 19:29
Дов_ст_17_ч2.pdf
06 серпня 2020 19:29
Дов_ст_17.pdf
31 липня 2020 20:38
Електронний підпис
31 липня 2020 20:37
Дог_поз_акт_Камаз.pdf
31 липня 2020 20:37
Відповідь_на_вимогу.pdf
23 червня 2020 09:46
Електронний підпис
23 червня 2020 09:45
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 червня 2020 09:45
Транспортна_схема.pdf
23 червня 2020 09:45
Технічне_завдання.pdf
23 червня 2020 09:45
Статут_Карпат_Буд.pdf
23 червня 2020 09:45
Рішення_засн_КБ_1006.pdf
23 червня 2020 09:45
Протокол_директор.pdf
23 червня 2020 09:45
Проект_договору.pdf
23 червня 2020 09:45
Накази_про_прийом_прац.pdf
23 червня 2020 09:45
Наказ_директор.pdf
23 червня 2020 09:45
Ліцензія_з_додатком.pdf
23 червня 2020 09:45
Лист_підтв_Рисей.pdf
23 червня 2020 09:45
Лист_підтв_Гаджиєв.pdf
23 червня 2020 09:45
Лист_підтв_Алов.pdf
23 червня 2020 09:45
Лист_відгук.pdf
23 червня 2020 09:45
Інформаційні_довідки.pdf
23 червня 2020 09:45
Договір_поз_Камаз.pdf
23 червня 2020 09:45
Договір_оренди_Рисей.pdf
23 червня 2020 09:45
Дог_оренди_АЛОВ.pdf
23 червня 2020 09:45
До_постав_асф_КБК_КБ.pdf
23 червня 2020 09:45
Гарантійні_листи.pdf
23 червня 2020 09:45
Гарант_лист_КБК.pdf
23 червня 2020 09:45
Витяг_пл_ПДВ.pdf
23 червня 2020 09:45
Аналог_дог_та_акти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ТОВ "ПМК-88"

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Відхилено 37 500 190,38
UAH з ПДВ
20 липня 2020 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 14:32
ТОВ "ПМК-88"
#37756334
Відхилено 44 290 140,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:55
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Переможець 45 320 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 11:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:17

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. невідповідність транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші Учасника; 1.2. автомобіль ZYL431412, водоцистерна (рік випуску 1990р.), який зазначено у таблиці «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» (лист №1015 від 19.06.2020р.) та в листі підтвердження КП «Комбінат благоустрою» №153 від 12.06.2020р., відсутній у договорі про надання транспортних послуг №07/04-20 від 07.04.2020р.; 1.3. спеціалізований вантажний автомобіль обладнаний гудронаторною установкою на базі МАЗ, який зазначений у таблиці «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» (лист №1015 від 19.06.2020р.) згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 533702 (САТ 833335) особливі відмітки : для прибирання вулиць; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ» в частині «НАЯВНІСТЬ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО (ИХ) ЗАВОДУ (ІВ», а саме «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина П. Будівництво" зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об'єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу та відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему». 2.2. додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ»; 3.2. додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ»; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. уточнену транспортну схему транспортування асфальтобетонної суміші із підтвердженням відстані та часу транспортування асфальтобетонної суміші по всій протяжності ділянки виконання робіт (км 0+000 - км 8+552); 3.2. підтверджуючі документи надання послуг КП «Комбінат благоустрою» вказаними механізмами; 3.3. підтверджуючі документи наявності в Учасника автогрудронатора на базі автомобіля.

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. надано копію акта прийому-передачі транспортного засобу (автомобіль спеціальний вантажно-прибиральний КАМАЗ 65117-А5) до Договору позички від 26.02.2020р. укладений з Фізичною особою громадянином Республіки Азербайджан Гаджиєв Вугар. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. додаток №1 «НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ»; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.3. оригінал акта прийому-передачі транспортного засобу (автомобіль спеціальний вантажно-прибиральний КАМАЗ 65117-А5) до Договору позички від 26.02.2020р. укладений з Фізичною особою громадянином Республіки Азербайджан Гаджиєв Вугар.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
45 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 15:35
ду 5 до _ 125 від 21.08.20.PDF укладений
23 грудня 2022 15:34
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 11:16
Додаткова угода _4 до дог._125 від 21.08.20_0001.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 11:13
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 13:49
Додаткова угода _3 від 09.06.21р. до Договору _125 від 21.08.20_0001.pdf зміни до договору
09 червня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:01
Додаткова угода _2 до договору _125 від 21.08.2020 р._0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:56
Додаткова угода _1 до договору _125 від 21.08.2020р._0001.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 17:37
Договір _125 від 21.08.2020.pdf укладений
25 серпня 2020 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"(зі змінами та п.п.5.2, 11.2 Договору закупівлі)", реєстрація бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань у 2021р.
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 32 717 492,40
UAH (в тому числі ПДВ 5 452 915,40 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з відсутністю фінансування сторони дійшли згоди розірвати договір