Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42753775 |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери 77 |
Контактна особа: |
Вітовська Леся Василівна +380342741390 doroga_ifoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 46 720 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 467 210,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 233604 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 14:57 |
Зміни до ТД КР Уїзд-Чесники.doc | |
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _9 (із змінами).docx | |
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _4 (із змінами).docx | |
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _2 (із змінами).docx | |
15 червня 2020 14:57 |
ТД Уїзд Чесники (із змінами).doc | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _10.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _9.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _8.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _7.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _5.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _3.docx | |
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _1.docx |
15 червня 2020 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 14:57 |
Зміни до ТД КР Уїзд-Чесники.doc
|
|||
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _9 (із змінами).docx
|
|||
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _4 (із змінами).docx
|
|||
15 червня 2020 14:57 |
Додаток _2 (із змінами).docx
|
|||
15 червня 2020 14:57 |
ТД Уїзд Чесники (із змінами).doc
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _10.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _9.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _8.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _7.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _5.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _3.docx
|
|||
01 червня 2020 15:26 |
Додаток _1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000054 ● e675ea148d5d474b9e1474a4a3863cc6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 жовтня 2020 18:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 № 187
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 187
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-06-01-001347-a 01.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2020-06-01-001347-а Відповідно до наказу Північного офісу Державної аудиторської служби України від 16.10.2020 р. №187 органом державного фінансового контролю прийнято рішення розпочати моніторинг ряду процедур закупівель, однією з яких є закупівля робіт: “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” (унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-01-001347-а 01.06.2020). За результатами моніторингу вказаної закупівлі складено висновок, оприлюднений в електронній системі закупівель 04 листопада 2020 р. (надалі – висновок). Як зазначено у висновку, за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 4, пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. З висновками Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” (надалі – Замовник) категорично не погоджується, виходячи з наступного. 1.Орган державного фінансового контролю вказує на те, що проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII) річний план закупівель UA-P-2020-06-01-002891-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника. ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” наголошує на тому, що наведене не відповідає дійсності. Так, в річному плані закупівель UA-P-2020-06-01-002891-b на 2020 рік, оприлюдненому в електронній системі закупівель 01 червня 2020 року, місце знаходження Замовника вказано в п. 9. “9. Примітки: Місце знаходження Замовника:76014, м. Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери,77; Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади/юридична особа одержувачем бюджетних коштів”. Форма річного плану закупівель, роздрукованого з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону №922-VIII відсутнє. 2. Орган державного фінансового контролю вказує на те, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Однак, наведене не відповідає дійсності. В оголошенні про проведення закупівлі, а саме в інформації про предмет закупівлі, оприлюдненій в електронній системі закупівель, чітко зазначено про те, що мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Оголошення про проведення, роздруковане з електронної системи закупівель, додається. Таким чином, порушення Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону №922-VIII відсутнє. 3. Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону органом державного фінансового контролю встановлено, що на порушення частини 8 статті 12 Закону №922-VIII в тендерній документації (пункт 3.13) Замовником встановлено вимоги, що Переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Договірна ціна надається Замовнику у паперовому вигляді, а також додатково в електронному вигляді на портативному носії інформації у програмному комплексі АВК-5, або ІВК, або АС-4, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін у відкритому форматі *ІБД5 із супровідним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер) та повною назвою предмета закупівлі. Вважає встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді таким, що суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону, та недотриманням принципів здійснення закупівель, визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. В заперечення наведеному Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” зазначає наступне. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону №922-VIII подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п. 3.12. ч. 3 “Проект договору про закупівлю” розділу 6 “Результати торгів та укладання договору про закупівлю” тендерної документації на закупівлю робіт “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)” переможець торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог пунктів 3.3.-3.11. Як випливає з наведеного, у ч.8 ст.12 Закону №922-VIII мова йде про учасника процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а в п.3.12. р.6 тендерної документації на закупівлю вищевказаних робіт – про переможця торгів. Відповідно до п.37 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі – фізична особа, фізична особа-підприємець чи юридична особа-резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно п.18 ч.1 ст.1 Закону №922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання договірної ціни у паперовому вигляді саме переможцем торгів не суперечить вимогам частини 8 статті 12 Закону №922-VIII та не порушує принципи здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону №922-VIII, в т.ч. принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель . Враховуючи наведене вище, вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та інших порушень законодавства у сфері закупівель при проведенні процедури закупівлі робіт: “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. Вказана процедура закупівлі проведена ДП “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” з дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, в т. ч. з дотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у ст. 5 Закону.
2020-11-11 16:46:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.) • не усунуто
-
2020-12-29 09:17:21
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини 10 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Державне підприємство “ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ” повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі робіт “Капітальний ремонт дорожнього покриття а/д С091010 Уїзд-Чесники на ділянках км 0+000 – км 8+552 Рогатинського району Івано-Франківської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)”. |
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Документи:
03 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис |
03 грудня 2020 17:01
|
ухвала_0001.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" |
37 500 190,38
UAH з ПДВ
|
37 500 190,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПМК-88" |
44 290 140,00
UAH з ПДВ
|
44 290 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
45 320 000,00
UAH з ПДВ
|
45 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" #39794680 |
Відхилено |
37 500 190,38
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 липня 2020 14:32
|
ТОВ "ПМК-88" #37756334 |
Відхилено |
44 290 140,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 15:55
|
|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Переможець |
45 320 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 11:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 15:35
|
ду 5 до _ 125 від 21.08.20.PDF | укладений |
23 грудня 2022 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2021 11:16
|
Додаткова угода _4 до дог._125 від 21.08.20_0001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 13:49
|
Додаткова угода _3 від 09.06.21р. до Договору _125 від 21.08.20_0001.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:01
|
Додаткова угода _2 до договору _125 від 21.08.2020 р._0001.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 09:56
|
Додаткова угода _1 до договору _125 від 21.08.2020р._0001.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 17:37
|
Договір _125 від 21.08.2020.pdf | укладений |
25 серпня 2020 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетних зобов'язань на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов'язань на 2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"(зі змінами та п.п.5.2, 11.2 Договору закупівлі)", реєстрація бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних зобов'язань у 2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 125 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 серпня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
32 717 492,40
UAH (в тому числі ПДВ 5 452 915,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з відсутністю фінансування сторони дійшли згоди розірвати договір |