Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001331-a bd652b94d6f0480786cf14a85b6511a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старушко Олена Броніславівна

+380414442302 baranivkaosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41067449
Місцезнаходження: 12701, Україна , Житомирська обл., місто Баранівка, вулиця Соборна будинок 20
Контактна особа: Старушко Олена Броніславівна
+380414442302
baranivkaosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 15:26
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 15:26
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:19
Очікувана вартість: 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т
Вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Вид розрахунків – безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, на підставі рахунків та/або видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дня їх підписання. Джерело фінансування – місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 10:34
Перелік змін вугілля.docx
09 червня 2020 10:34
ТД вугілля ОНОВЛЕНА.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 5.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 4.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 3.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 2.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 1.docx
09 червня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 10:34
Перелік змін вугілля.docx
09 червня 2020 10:34
ТД вугілля ОНОВЛЕНА.docx
01 червня 2020 15:21
ТД вугілля.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 5.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 4.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 3.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 2.docx
01 червня 2020 15:21
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

некоректно сформульована вимога
Дата подання: 02 червня 2020 11:48
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:55
просимо на виконання вимог абзацу 3 пункту 6 розділу ІІІ документації конкурсних торгів вказати сферу застосування сертифікату ISO 9001:2015, так як нам не зрозуміло на яку сферу він повинен розповсюджуватися та яке саме сертифікат ми повинни надати
Відповідь: Щодо надання учасниками процедури закупівлі: сертифікату ISO 9001- це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Стандарту ISO 9001 відповідає національний стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 " Система управління якості", який установлює вимоги щодо запровадження системи управління якістю як стратегічного рішення організації, спрямованого, зокрема, на здатність постій но постачати товар, який задовольняє вимоги замовників.
СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організаціяa) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовни­ка й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)Системи управління якістю. ВИМОГИ. Видання офіційне, Київ, ДП «УкрНДНЦ», 2016 р.)
незрозуміла вимога
Дата подання: 02 червня 2020 12:28
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:55
просимо повідомити, яким конкретно органом сертифікації повинен бути виданий сертифікат ISO 9001:2015
Відповідь: Повідомляємо, що вичерпну відповідь на Ваше питання надано у листі Мінекономрозвитку від 15.01.2018 року за посиланням:
http://www.certatom.kiev.ua/images/files/15.01.18.pdf
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 12:41
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:41
4.Учасник повинен підтвердити гарантійним листом у довільній формі те, що у нього є в наявності вугілля кам’яне ДГ (13-100) в обсязі 150 т, яке зберігається на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових . Вразі, якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових відсутнє вугілля кам’яне ДГ (13-100) в кількості 150 т - то така пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовником вимагається придбання вугілля камяного ДГ 13-100 в кількості 200 тон При чому тут брикет торфяний та 150 тон вугілля незрозуміло
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за зауваження.
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 13:03
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:46
З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2019 рік). а якщо обладнання та склади взяти учасником в оренду, як тоді бути тобто якщо у мене як учасника не має на балансі транспортних засобів, вагів, складських приміщень це є підстава для мово відхилення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У разі якщо обладнання та склади учасника знаходяться в оренді надається довідка в довільній формі про наявність орендованих засобів, приміщень з документально підтвердженими копіями договорів оренди чинними на період постачання товару.
внесення змін до документації
Дата подання: 02 червня 2020 13:09
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:42
1. Вугілля кам’яне ДГ (13-100)- 200т Розмір кусків в мм згідно ГОСТ 19242 – 13-100 мм, Доводимо до вашого відома, що ГОСТ 19242 відмінено пояснить будь ласка, в звязку з чим ви внесли його до документації конкурсних торгів
Відповідь: Доброго дня! Будуть внесені зміни до тендерної документації . Дякуємо за зауваження.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 02 червня 2020 13:16
Дата відповіді: 04 червня 2020 14:04
7.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. просимо надати пояснення яким нормативно-правовим актом для вугілля камяногоь встановлено виготовлення та надання технічного паспорту на вугілля камяне, ияким чином він виглядає та хто та як його оформлює. просимо також вказати назву конкретної організації, яка видає такий документ на предмет закупівлі, який вами оголошено
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання взято до уваги. Будуть внесені зміни в тендерну документацію.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 03 червня 2020 08:15
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:50
Вразі, якщо Замовником буде виявлено, що в Учасника на складі (території) для зберігання вугілля кам’яного та/або брикетів торфових відсутнє вугілля кам’яне ДГ (13-100) в кількості 150 т - то така пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо надати пояснення з приводу того, яким чином замовник буде зважувати або встановлювати масу вугілля на складі учасника, який період часу для цього потрібен. В який період проведення торгів це буде застосовуваться. За чий рахунок це буде відбуватися. Яким документом чи нормою закону регламентовано дане дійство на складі учасника. Яким чином замовник буде встановлювати марку вугілля, яка знаходиться на складі (території) учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зверніть увагу на підпункті 1 пункту 5 розділу III "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції".
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 04 червня 2020 11:43
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:34
нами вимагалося вказати що повинно бути зазначено безпосередньо в бланку самого сертифікату, яка формуліровка там повинна бути, так як ми не є виробником продукції та не є надавачем послуг на постійній основі, а є посередниками на ринку продажу вугілля камяного(в даному випадку це одноразова взаємодія а не на постійній основі) тому ми при отриманні даного сертифікату, враховуючи його вартість 30 000 грн повинни бути впевнені в тому, що кошти нами будуть витрачені за цільовим призначенням а ви як замовник дійсно бачили даний сертифікат та можете нам допомогти в цьому питанні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат якості є гарантією якості товару, що виробляється/реалізується, свідченням дотримання зазначених стандартів та вимог до процесу виробництва.
У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 04 червня 2020 11:47
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:44
нами вимагалося вказати що повинно бути зазначено безпосередньо в бланку самого сертифікату, яка формуліровка там повинна бути, так як ми не є виробником продукції та не є надавачем послуг на постійній основі, а є посередниками на ринку продажу вугілля камяного(в даному випадку це одноразова взаємодія а не на постійній основі) тому ми при отриманні даного сертифікату, враховуючи його вартість 30 000 грн повинни бути впевнені в тому, що кошти нами будуть витрачені за цільовим призначенням а ви як замовник дійсно бачили даний сертифікат та можете нам допомогти в цьому питанні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідь від 04.06.2020 року, о 11:43.
безпідставне відхилення
Дата подання: 04 червня 2020 12:29
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:46
Нами уважно вивчено лист Мінекономрозвитку № 3433-06/1382-07 від 12.01.2018 року на який ви послалися у своїй відповіді на наше питання. На жаль, в даному листі відсутні відповіді на поставлене нами питання. З даного листа зрозуміло, що документи, видані призначеними органами із сертифікації в державній системі сертифікації, діятимуть не пізніше ніж до 01.01.2019 року. Також у листі зазначено, що протягом терміну дії документів, виданих органами із сертифікації, здійснюється технічний нагляд, проведення якого передбачено цими документами, шляхом нагляду за стабільністю показників, що підтверджені цими документами під час виготовлення продукції (надання послуг) за відповідністю системи управління щодо виробництва продукції вимогам нормативних документів та за відповідністю технічних можливостей підприємства-виробника щодо забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає вимогам нормативних документів. З нього нам зрозуміло, що у разі якщо ми не є виробниками продукції, не є надавачами послуг та нами не отримано сертифікат ISO 9001:2015 в період до 01.01.2018 року, то ми можемо надати відповідний лист-пояснення згідно вимог документації конкурсних торгів та це не буде розцінено тендерним комітетом як порушення вимог ДКТ в частині надання сертифікату ISO 9001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання (?) сформульовано некорректно.
Ви, як Учасник, застосували тег для запитання "безпіставне відхилення", у той час як лише триває період подання пропозицій.
Зі змісту зверення неможливо встановити характер та потребу у зверненні.
вдосконалення документації конкурсних торгів
Дата подання: 04 червня 2020 12:53
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:42
ISO 9001:2015 не охоплює вимоги, специфічні для інших систем управління, наприклад вимоги щодо екологічного управління, управління охороною праці чи управління фінансами. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Даний стандарт застосовується при виробництві та надання послуг. Тобто стосується виробників продукції та надавачів послуг. А яким чином він стосується посередників при продажу товару (одноразового) не на постійній основі нам не зрозуміло. Тому, враховуючи вищевикладене та бажання замовника отримати у складі тендерної документації сертифікат ISO 9001:2015, пропонуємо з метою комплексної та неупередженої оцінки учасників добавити до документації конкурсних торгів пункт з наступною вимогою: витребування у учасників торгів наступних сертифікатів: ISO 10001 ISO 10002 ISO 10003 ISO 10004 ISO 10005 ISO 10006 ISO 10007 ISO 10008 ISO 10014 ISO 10015 ISO10018 ISO 14001:2015
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша пропозиція буде передана на розгляд уповноваженої особи Замовника та керівництва безпосередньо. Дякуємо за пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 04 червня 2020 15:42
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Сертифікат якості є гарантією якості товару, що виробляється/реалізується, свідченням дотримання зазначених стандартів та вимог до процесу виробництва. У випадку, якщо ви є посередником, а не безпосереднім виробником, то відповідна сертифікація має бути підтверджена безпосередньо виробником під час здійснення закупівлі товару, що реалізується вами як посередником, що бере участь у торгах, і є прерогативою сторони, що закуповує, встановлювати умови підтвердження сертифікації. Тобто, враховуючи характер підприємництва як господарської діяльності, потреба у підтвердженні сертифікації виробником, роз'ясненні її характерних процедурних особливостей не є завданням Замовника, а випливає із правовідносин Учасника торгів та безпосереднього виробника предмета закупівлі.
Сама відповідь дана некоректно, тому що запитання було не стосовно сертифікату якості на вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, а стосовно сертифікату ISO 9001:2015 щодо використання учасником системи управління якості-це зовсім різні речі як з правової точки зору так і з професійної.
Просимо давати коректні відповіді на наші питання та не перекручувати поняття.
Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана лише під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат та не має з вами постійних відносин або його офіційного представника.
А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 10:28
Детально ознайомившись із змістом Вашої вимоги (скарги), повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля). Зауважуємо, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 р. та № 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 р.).
Доводимо до Вашого відома, що предмет закупівлі - вугілля кам'яне - закуповується для забезпечення освітнього процесу у період опалювального сезону, де важливою складовою є дотримання безпечності та якості предмета закупівлі та мінімізація негативного впливу на життя та здоров'я учасників освітнього процесу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 05 червня 2020 10:40
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Нами уважно вивчено надану відповідь на нашу вимогу. Нажаль ви не надали відповіді на нашу вимогу та не виконали її. Враховуючи таку вашу відповідь у нас є підстави вважати та стверджувати про те, що ви навмисно значно звужуєте коло можливих учасників торгів, що за таких умов взяти участь зможуть лише ті суб’єкти господарювання, що мають сертифікат ISO 9001:2015, який виданий на виробника вугільної продукції – лише виробники, тому ми вважаємо про те, що дії замовника в частині встановлених вище вимог, у спосіб, наведений вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачено недискримінація учасників та принцип не дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі». Тобто документація конкурсних торгів прописана вами під конкретного виробника вугілля, який має такий сертифікат. А в самій документації конкурсних торгів дана вимога викладена таким чином, що ми можемо оформити на себе сертифікат ISO 9001:2015, а враховуючи вашу відповідь, у нас є всі підстави вважати про те, що у разі перевірки замовником поданої нами пропозиції це буде підставою для її відхилення з боку замовника, так як сертифікат ISO 9001:2015 буде оформлений на наше підприємство. Це досить непорядно з вашого боку. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України. Враховуючи сашу відписку на нашу попередню вимогу та бажання за будь-яку ціну утримати дану незаконну вимогу у складі документації конкурсних торгів, у нас вже є підстави вважати про порушення з вашого боку вимог пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому повторно звертаємось до вас з вимогою або внести зміни до Документації конкурсних торгів, виключивши дану вимогу, або надати більш ґрунтовні та детальні пояснення з метою подання нами скарги до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 08:30
Детально проаналізувавши п. 1 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", зауважуємо, що диспозиція норми окреслює коло обов'язків Замовника за умови існування певного девіантного стану поведінки Учасника.
Право звернутись за захистом своїх законних інтересів гарантоване законодавством України про публічні закупівлі.
Повідомляємо, що ресурс створений для покращення процедури закупівлі у технічному та якісному сенсі, а не для безпідставних суперечок та звинувачень, а також консультацій з приводу закупівель. Питання, що дублюються (так званий "спам") не будуть розглядатись.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 05 червня 2020 10:58
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
ISO 9001:2015 не охоплює вимоги, специфічні для інших систем управління, наприклад вимоги щодо екологічного управління, управління охороною праці чи управління фінансами. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління, якщо організація повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги. Даний стандарт застосовується при виробництві та надання послуг.
Враховуючи вашу відповідь на нашу вимогу та зміст ISO 9001:2015, що – цитуємо: Встановлена тендерною документацією необхідність Учасником торгів надати у складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує використання учасником системи управління якості та виданий Учаснику, є гарантією якості та безпеки використання Замовником, а також є однією умов п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також спрямоване на дотримання п. 4 ч. 4 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", що пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля), ми можемо зробити висновок про те, що ви не володієте основами
Тобто, враховуючі зміст ISO 9001:2015 та вашу відповідь, де ви обґрунтовуєте необхідність надання даного сертифікат вимагаємо надати ґрунтовне пояснення з приводу вашої відповіді або внести зміни до документації конкурсних торгів та виключити дану вимогу, так як ви вимагаєте документ, не розуміючи сфери його дії та необхідності його надання за даним предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 16:31
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація Замовника встановлює критерії, які спрямовані на обрання найбільш ефективної та економічно вигідної пропозиції. Згідно рекомендаційних листів/зверень/відповідей на зверенння Уповноваженого органу, базовим елементом закупівлі є найбільш економічно доцільна ціна (пропозиція) предмета закупівлі. Поєднання економічної ефективності та належної якості є ідеальним результатом закупівлі. Зверніть увагу на той факт, що існуюче становище жодним чином не пов'язане із "дискримінаційними вимогами", адже мета Замовника - дешевий та якісний товар/послуга, а Учасника - комерційний дохід.
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.a7
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 07 липня 2020 12:30
вимога
вимога
Скасована
Дата: 07 липня 2020 12:32
Причина: уточнення
Номер вимоги: UA-2020-06-01-001331-a.c8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 07 липня 2020 12:33
вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 10:12
Поданий Вами договір № 3/01/20 – 01 ТР від 03 січня 2020 року, являється підтвердженням кваліфікаційного критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Договір про перевезення вантажів територією України та надання послуг із навантаження та розвантаження вантажів. Предметом договору є надання послуг по перевезенню, навантаженню та розвантаженню товарів.
При подачі копії договору необхідно надавати усі складові договору, тобто як скан- копії технічного паспорту вантажного автомобіля (перевезення вантажів) так і скан- копію свідоцтва про реєстрацію на навантажувач (навантаження і вивантаження товару).
Ви у своїй пропозиції так і зробили - надали завірені скан- копії свідоцтва про реєстрацію на автомобіль і навантажувач. Але скан-копія свідоцтва про реєстрацію на навантажувач подана у вигляді не придатному до машинозчитування, повністю затемненим текстом який не дає можливості підтвердити інформацію наведену в ній. Зміст та вигляд поданого документу не відповідає оригіналу, тобто учасник завантажив документ , що суперечить вимогам тендерної документації( п. 3.1.3 ТД).
Відповідно до вимог абз. 2, п. 1, ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому своє рішення, прийняте згідно з протоколу № 94 від 24.07.2020 року ми вважаємо таким, що відповідає вимогам закону України « Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

07 липня 2020 12:33
Вимога

Документи

14 липня 2020 10:12
прот104.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c9
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА НЕ ПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c10
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.b11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Вугілля Спец пром, Код ЄДРПОУ:39912334
Дата подання: 09 липня 2020 10:51
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 липня 2020 18:55
рішення від 13.07.2020 № 13448 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 18:54
рішення від 27.07.2020 № 14470.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:51
Номер скарги: UA-2020-06-01-001331-a.c12
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39782701
Дата подання: 10 липня 2020 13:39
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 12:05
Рішення від 14.07.2020 №13544.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 12:04
рішення від 27.07.2020 №14469 .pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:07

Документи подані скаржником

09 липня 2020 10:17
СКАРГА

Документи подані скаржником

09 липня 2020 10:43
СКАРГА

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

10 липня 2020 12:39
Скарга
10 липня 2020 12:40
Скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 618 000,00
UAH з ПДВ
489 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" 682 400,00
UAH з ПДВ
489 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вугілля Спец пром 700 000,00
UAH з ПДВ
501 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 788 000,00
UAH з ПДВ
509 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 606 000,00
UAH з ПДВ
571 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 626 400,00
UAH з ПДВ
571 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 690 000,00
UAH з ПДВ
591 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" 728 000,00
UAH з ПДВ
599 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:55
Електронний підпис
16 червня 2020 13:53
Квал2 ВО Баранівка.pdf
16 червня 2020 13:53
Лист відгук Баранівка.pdf
16 червня 2020 13:53
enikподаткова.pdf
16 червня 2020 13:53
Договір склад новий.pdf
16 червня 2020 13:53
Довідки банки 15 06.pdf
16 червня 2020 13:53
АКП ЕНІК.pdf
16 червня 2020 13:53
Квал1 Баранівка.pdf
16 червня 2020 13:53
ISO 9001 оригінал.pdf
16 червня 2020 13:53
Відомості Енік.pdf
16 червня 2020 13:53
паспорт1.pdf
16 червня 2020 13:53
трудові книжки накази.pdf
16 червня 2020 13:53
шт розпис тр книжки.pdf
16 червня 2020 13:53
Баланс і ЗФР 2019 рік.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 17:33
Електронний підпис
07 липня 2020 17:27
Довідка ДПС
07 липня 2020 17:27
Довідка МВС
30 червня 2020 16:53
Електронний підпис
26 червня 2020 17:27
Електронний підпис
26 червня 2020 17:23
1 ДФ 1 кв 2020 р
16 червня 2020 15:02
Електронний підпис
16 червня 2020 14:58
реєстр документів.rar
16 червня 2020 14:57
Договори ПП Голяка.rar
16 червня 2020 14:57
Довідки щодо пунктів.rar
16 червня 2020 14:57
Довідки банків.rar
16 червня 2020 14:57
Технічне завдання.rar
16 червня 2020 14:56
витяг з ЄДР.rar
16 червня 2020 14:56
виписка з ЄДР.rar

Публічні документи

15 червня 2020 16:28
Електронний підпис
15 червня 2020 12:00
Штатний розпис.pdf
15 червня 2020 12:00
СТАТУТ ВСП.pdf
15 червня 2020 12:00
Сертифікат якості ВСП.pdf
15 червня 2020 12:00
СЕРТИФІКАТ ІСО.pdf
15 червня 2020 12:00
РІШЕННЯ НА ПІДПИСАННЯ.pdf
15 червня 2020 12:00
РІШЕННЯ _3.PDF
15 червня 2020 12:00
Проект договору.pdf
15 червня 2020 12:00
ОПИС ДО СТАТУТУ.pdf
15 червня 2020 12:00
НАКАЗ про прийнятт.pdf
15 червня 2020 12:00
Договір ОРЕНДИ 2020р..pdf
15 червня 2020 12:00
ДОВІДКИ БАНК.pdf
15 червня 2020 12:00
ДГКОМ _ лист.pdf
15 червня 2020 12:00
Витяг ПДВ на ВСП.pdf
15 червня 2020 12:00
ВИПИСКА 2020.pdf
15 червня 2020 12:00
Баланс.pdf
15 червня 2020 12:00
11-31.pdf
15 червня 2020 12:00
11-30.pdf
15 червня 2020 12:00
11-29.pdf
15 червня 2020 12:00
11-28.pdf
15 червня 2020 12:00
11-27.pdf
15 червня 2020 12:00
11-26.pdf
15 червня 2020 12:00
11-25.pdf
15 червня 2020 12:00
11-24.pdf
15 червня 2020 12:00
11-23.pdf
15 червня 2020 11:59
11-22.pdf
15 червня 2020 11:59
11-21.pdf
15 червня 2020 11:59
11-20.pdf
15 червня 2020 11:59
11-19.pdf
15 червня 2020 11:59
11-18.pdf
15 червня 2020 11:59
11-17.pdf
15 червня 2020 11:59
11-16.pdf
15 червня 2020 11:59
11-15.pdf
15 червня 2020 11:59
11-14.pdf
15 червня 2020 11:59
11-13.pdf
15 червня 2020 11:59
11-12.pdf
15 червня 2020 11:59
11-11.pdf
15 червня 2020 11:59
11-10.pdf
15 червня 2020 11:59
11-9.pdf
15 червня 2020 11:59
11-8.pdf
15 червня 2020 11:59
11-7.pdf
15 червня 2020 11:59
11-6.pdf
15 червня 2020 11:59
11-5.pdf
15 червня 2020 11:59
11-4.pdf
15 червня 2020 11:59
11-3.pdf
15 червня 2020 11:59
11-2.pdf
15 червня 2020 11:59
11-1.pdf
15 червня 2020 11:59
1 дф.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:50
Електронний підпис
15 червня 2020 16:48
оригінал Статуту.PDF
15 червня 2020 16:48
наказ та паспорт.PDF
15 червня 2020 16:48
Изображение.PDF
15 червня 2020 16:48
Изображение.PDF
15 червня 2020 16:48
сертифікат довкілля.pdf
15 червня 2020 16:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 16:48
проект договору.PDF
15 червня 2020 16:48
сертифікат.pdf
15 червня 2020 16:48
тех вимоги.PDF
15 червня 2020 16:48
дов банк (2).pdf
15 червня 2020 16:48
дов банк (1).pdf
15 червня 2020 16:48
дов код доступу.PDF
15 червня 2020 16:48
гар лист ст 17.PDF
15 червня 2020 16:48
досвід постачання.pdf
15 червня 2020 16:48
дов працівники.PDF
15 червня 2020 16:48
баланс.PDF
15 червня 2020 16:48
мат тех база.pdf
15 червня 2020 16:48
згода персон дані.PDF
15 червня 2020 16:48
пропозиція.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 13:20
Електронний підпис
16 червня 2020 13:19
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
16 червня 2020 13:19
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 13:19
Інші документи.pdf.p7s
16 червня 2020 13:19
Інші документи.pdf
16 червня 2020 13:19
Видаткові накладні 2.3.pdf
16 червня 2020 13:19
Видаткові накладні 2.2.pdf
16 червня 2020 13:19
Видаткові накладні 2.1..pdf
16 червня 2020 13:19
Видаткові накладні 1.2..pdf
16 червня 2020 13:19
Видаткові накладні 1.1.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 14:54
Електронний підпис
16 червня 2020 14:49
цінова.pdf.p7s
16 червня 2020 14:49
штатний.pdf.p7s
16 червня 2020 14:49
Трудова Кугукова.pdf.p7s
16 червня 2020 14:49
штатний.pdf
16 червня 2020 14:49
Трудова Кугукова.pdf
16 червня 2020 14:49
цінова.pdf
16 червня 2020 14:49
транспортні послуги.pdf.p7s
16 червня 2020 14:49
форма оподаткування.pdf.p7s
16 червня 2020 14:49
форма оподаткування.pdf
16 червня 2020 14:49
транспортні послуги.pdf
16 червня 2020 14:49
тех.pdf
16 червня 2020 14:48
тех.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
тех спец.pdf
16 червня 2020 14:48
тех спец.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
склад.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
список місць поставки.pdf
16 червня 2020 14:48
склад.pdf
16 червня 2020 14:48
проект.pdf
16 червня 2020 14:48
проект.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
Протокол МАН АТ 4271 СТ 2.pdf
16 червня 2020 14:48
про пільгу.pdf
16 червня 2020 14:48
про пільгу.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
про аналоігчні.pdf.p7s
16 червня 2020 14:48
працівники.pdf
16 червня 2020 14:48
про вугілля на складі.pdf
16 червня 2020 14:48
про аналоігчні.pdf
16 червня 2020 14:47
працівники.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
Поліс МАН АТ 4271 СТ.pdf
16 червня 2020 14:47
Поліс МАН АТ 4271 СТ.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
повірка 2020.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
послуги навантаження.pdf
16 червня 2020 14:47
повірка 2020.pdf
16 червня 2020 14:47
пояснювальна записка.pdf
16 червня 2020 14:47
повірка ваги.pdf
16 червня 2020 14:47
персональні.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
повірка ваги.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
накладна ОП торф.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
накладна оп.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
персональні.pdf
16 червня 2020 14:47
накладна оп.pdf
16 червня 2020 14:47
накладна пт.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
Наказ Кубай В.В..pdf
16 червня 2020 14:47
мтб.pdf.p7s
16 червня 2020 14:47
МАН АТ 4271 СТ 2.pdf.p7s
16 червня 2020 14:46
Наказ № 1.pdf
16 червня 2020 14:46
мтб.pdf
16 червня 2020 14:46
Наказ № 1.pdf.p7s
16 червня 2020 14:46
накладна ОП торф.pdf
16 червня 2020 14:46
МАН АТ 4271 СТ 2.pdf
16 червня 2020 14:46
купівля ваги.pdf.p7s
16 червня 2020 14:46
кредо заборгованість.pdf
16 червня 2020 14:46
код доступу.pdf.p7s
16 червня 2020 14:46
Договір Нижанковичі 1.pdf
16 червня 2020 14:46
заміна 6 днів.pdf.p7s
16 червня 2020 14:46
заміна 6 днів.pdf
16 червня 2020 14:45
накладна пт.pdf
16 червня 2020 14:45
код доступу.pdf
16 червня 2020 14:45
купівля ваги.pdf
16 червня 2020 14:45
Наказ Кубай В.В..pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
дог вага.pdf
16 червня 2020 14:45
дог зберігання (склад).pdf
16 червня 2020 14:45
дог вага.pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
дог автотранспорт.pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
дог автотранспорт.pdf
16 червня 2020 14:45
довкілля.pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
довкілля.pdf
16 червня 2020 14:45
дог з оп.pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
дог з оп.pdf
16 червня 2020 14:45
Довіреність.pdf
16 червня 2020 14:45
Довіреність.pdf.p7s
16 червня 2020 14:45
38 паспорт на ваги.pdf
16 червня 2020 14:45
Довідка рвс.PDF.p7s
16 червня 2020 14:45
Довідка рвс.PDF
16 червня 2020 14:45
відгук ПТ.pdf
16 червня 2020 14:45
відповідність.pdf
16 червня 2020 14:45
відповідність.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відгук ПТ.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відомості ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 14:44
відгук ОП.pdf
16 червня 2020 14:44
відгук оп т.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відгук ОП.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відгук оп т.pdf
16 червня 2020 14:44
відвантаж оп.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
відвантаж оп.pdf
16 червня 2020 14:44
БАЛАНС 2019р..pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
аналогічніий оп.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
аналог пт.pdf
16 червня 2020 14:44
аналог оп.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
БАЛАНС 2019р..pdf
16 червня 2020 14:44
аналог пт.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
аналогічніий оп.pdf
16 червня 2020 14:44
аналогічні.pdf.p7s
16 червня 2020 14:44
аналогічні.pdf
16 червня 2020 14:44
аналог оп.pdf
16 червня 2020 14:44
LUECK АТ 8745 ХР 2.pdf.p7s
16 червня 2020 14:43
LUECK АТ 8745 ХР 2.pdf
16 червня 2020 14:43
1. СТАТУТ актуальний.pdf
16 червня 2020 14:43
21 Паспорт.pdf.p7s
16 червня 2020 14:43
21 Паспорт.pdf
16 червня 2020 14:43
1 ДФ 1 кв 2020.pdf.p7s
16 червня 2020 14:43
1 ДФ 1 кв 2020.pdf
16 червня 2020 14:43
17.pdf
16 червня 2020 14:43
17.pdf.p7s

Публічні документи

16 червня 2020 12:17
Електронний підпис
16 червня 2020 12:11
16. Лист щодо ліцензії.pdf
16 червня 2020 12:11
14.2. Порядок змін.pdf
16 червня 2020 12:10
14 Проект договору.pdf
16 червня 2020 12:10
13.1. Довідка щодо ПДВ.pdf
16 червня 2020 12:10
13. Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:10
12.5. Сертифікат ISO.pdf
16 червня 2020 12:10
12. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
16 червня 2020 12:10
9.3.1. Копія Свідоцтва.pdf
16 червня 2020 12:10
9.3. Договір оренди.pdf
16 червня 2020 12:10
9.1. Договір оренди.pdf
16 червня 2020 12:09
24. Довідка РВС БАНК.pdf
16 червня 2020 12:09
22. Довідка ПУМБ 15.06.2020..pdf
16 червня 2020 12:09
20. ВІДОМОСТІ єдрпоу.pdf
16 червня 2020 12:09
2. Модельний статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"

ТОВ Вугілля Спец пром

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 489 200,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:40
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"
#39838193
Переможець 489 400,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

24 червня 2020 14:40
Електронний підпис
24 червня 2020 14:38
прот94.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлено невідповідності: 1. В свідоцтві на транспортний засіб АМ 1974 ВЕ неможливо встановити марку вантажного засобу. 2. У складі тендерної пропозиції не надано копію звіту 1-ДФ станом на останній звітний період. Вимоги згідно пункту 5 розділу ІІІ тенедерної документації. Подати для усунення виявлених невідповідностей слідуючий перелік інформації та/або документів: 2. Свідоцтво на транспортний засіб АМ 1974 ВЕ. 2. Копію звіту 1-ДФ станом на останній звітний період.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193

№ рішення у справі

60/76-р/к

Дата рішення у справі

20.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія"
#39838193
489 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:17
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 15:06
159.PDF укладений
07 серпня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 489 400,00
UAH