Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22820000-4 «Бланки» Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі. Категорія замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість
430,00 UAH
UA-2020-06-01-001298-b 67df693fb68a48bebdf4825d6164913a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вернигора

+380951187458 kramcsrn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ СЛУЖБИ У СПРАВАХ ДІТЕЙ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25987450
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 18
Контактна особа: Тетяна Вернигора
+380951187458
kramcsrn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Товар, котрий Продавець зобов’язується передати Покупцю, має відповідати вимогам до його якості на момент його передачі Покупцю, а також протягом строку придатності (гарантійного терміну). Разом з Товаром Постачальник повинен передати Покупцю документи, які належать до передачі разом з Товаром відповідно до чинного законодавства України. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість Товару (гігієнічний висновок, сертифікат якості, сертифікат відповідності, технічний паспорт тощо).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Меню-требование
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
Подорожний лист л/автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Героїв України, будинок 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

01 червня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:30
Протокол звіт про укл.дог.бланки від 01.06.20.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАТОРСЬКИЙ ПОЛІГРАФІЧНИЙ ЦЕНТР"
#37580452
Переможець 430,00
UAH
01 червня 2020 10:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Меню-требование 500 штуки 0,64
UAH з ПДВ
Подорожний лист л/автомобіля 500 штуки 0,22
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 430,00
UAH