Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відро пластмасове з кришкою, відро пластмасове
Очікувана вартість
131,00 UAH
UA-2020-06-01-001219-b c3a50fdf4c7e4759a4eb010137bb0e23
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зон Ірина

+380979445270 hm020184ziv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО НЕТІШИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42002686
Місцезнаходження: 30100, Україна , Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. Лісова, буд. 1
Контактна особа: Зон Ірина
+380979445270
hm020184ziv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Приладдя для господарства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Відро пластмасове з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Лісова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020  —  07 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
1 штуки
Відро пластмасове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30100, Україна, Хмельницька область, м. Нетішин, вул. Лісова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 травня 2020  —  07 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 червня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЛЕСНИК АНДРІЙ ІВАНОВИЧ
#2553600332
Переможець 131,00
UAH
01 червня 2020 11:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:14
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 11:50
Договір Колесник.pdf укладений
01 червня 2020 11:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Відро пластмасове з кришкою 1 штуки 68,00
UAH
Відро пластмасове 1 штуки 63,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131,00
UAH