Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, тощо
Очікувана вартість
24 960,00 UAH
UA-2020-06-01-001196-b 3aff8ce6f8484f599c9dbb06d93ee4bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Павлушков

+380501602636 pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції Автотранспошти
Код ЄДРПОУ: 25777646
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Народного ополчення, 13
Контактна особа: Валерій Павлушков
+380501602636
pavlushkov1-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:43
Очікувана вартість: 24 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045 Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - Критеріями оцінки є ціна. Шановні партнери! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2040 штуки
Молоко, тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Народного ополчення, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:23
Rishennia UO pro pochatok sproshchenoi zakupivli.zip
01 червня 2020 10:23
Proekt dohovoru.zip
01 червня 2020 10:23
Vymohy do predmetu zakupivli.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 01 червня 2020 10:45
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:08
Добрий день Замовнику! Додайте тендерну докумендацію на майданчик!!!
Відповідь: Доброго дня. Законом України "Про публічні закупівлі" в редакції після 19.04.2020 року для спрощених закупівель не передбачено тендерної документації. Вимоги до предмету закупівлі розміщені в архівному файлі "Vymohy do predmetu zakupivli.zip". Пропонуємо прийняти участь у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Кагма 17 136,00
UAH з ПДВ
16 156,80
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 22 399,20
UAH з ПДВ
16 279,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІДАЛЬ" 22 644,00
UAH з ПДВ
18 237,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 23 500,80
UAH з ПДВ
18 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:28
Електронний підпис
10 червня 2020 15:06
41. Проект договору.pdf
10 червня 2020 15:06
40. Довідки.pdf
10 червня 2020 15:06
25. Висновок 15956 Молоко.pdf
10 червня 2020 15:06
24. Акти дезінфекції.pdf
10 червня 2020 15:06
22. Наказ 134.PDF
10 червня 2020 15:06
30. Сертифікат НАССР 2019.PDF
10 червня 2020 15:06
21. Інструкція миття ТЗ.PDF
10 червня 2020 15:06
19. Термореєстратор.PDF
10 червня 2020 15:06
28. Протокол КАГМА 2019.pdf
10 червня 2020 15:06
9. Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:06
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
10 червня 2020 15:06
5.Статут 2019 з описом.PDF
10 червня 2020 15:06
3. Виписка з протоколу 4.pdf
10 червня 2020 15:06
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:30
Електронний підпис
10 червня 2020 11:29
декларація.jpg
10 червня 2020 11:01
Електронний підпис
10 червня 2020 11:00
1. установчі документи.pdf
10 червня 2020 11:00
тех паспорта копія.pdf
10 червня 2020 11:00
договір Решетилівка.pdf
10 червня 2020 11:00
ПОДАТКОВА ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
10 червня 2020 11:00
Технічні вимоги.pdf
10 червня 2020 11:00
проект.pdf
10 червня 2020 11:00
Протокол.pdf
10 червня 2020 11:00
Про ліцензування.pdf
10 червня 2020 11:00
цінова.pdf
10 червня 2020 11:00
про відс. заборгов..pdf
10 червня 2020 11:00
Працівники.pdf
10 червня 2020 11:00
медичні книжки.pdf
10 червня 2020 11:00
Мат база.pdf
10 червня 2020 11:00
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 11:00
Згода з умовами.pdf
10 червня 2020 11:00
експлуатаційний.pdf
10 червня 2020 11:00
дод угода Решетилівка.pdf
10 червня 2020 11:00
Довідка санкції.pdf
10 червня 2020 11:00
відповідність умовам.pdf
10 червня 2020 11:00
відгук решетил ст.1.pdf
10 червня 2020 11:00
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
10 червня 2020 10:59
відгук Решет ст.2.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:28
Електронний підпис
09 червня 2020 17:22
Статут та Опис.pdf
09 червня 2020 17:22
ЄДРПО та ПДВ.pdf
09 червня 2020 17:22
3 Декларація молоко.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:22
Молоко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Кагма

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ТОВ "АВІДАЛЬ"

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Кагма
#00445883
Переможець 16 156,80
UAH з ПДВ
12 червня 2020 10:32

Документи

12 червня 2020 10:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Кагма
#00445883
16 156,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:58
Zvit vykonannia doh 14-63.zip укладений
02 квітня 2021 09:57
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:44
СПЕЦ.ДОП.1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:42
ДОП. 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 16:59
Договір №14-63.pdf укладений
25 червня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі": зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: Дирекція «Автотранспошта» Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 13. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25777646. Номер телефону учасника: +380457360908. Опис змін - продовження строку дії договору до 31.03.2021 р., збільшення загальної вартості договору до 19388,16 грн. з ПДВ, збільшення обсягу закупівлі товару до 2448 штук.
Номер договору про закупівлю: 14-63
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 17 083,48
UAH (в тому числі ПДВ 2 847,25 UAH)