Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 743 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 5-А
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-06-01-001193-a f9994fbff42142508bb0125fbc96ea90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 14:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 14:57
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:53
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пральні в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 743 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 5-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:53
Проєкт Договору.docx
01 червня 2020 14:53
Тех.вимоги.docx
01 червня 2020 14:53
Оголошення 743 пральня.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики прального обладнання
Дата подання: 02 червня 2020 14:49
Дата відповіді: 03 червня 2020 10:18
Доброго дня. Просимо уточнити технічні характеристики прального обладнання: 1. Машина пральна 3шт: обсяг завантаження в кг для 1 цикла, потужність, енергоефективність. 2. Машина сушильна автоматизована 1шт: обсяг завантаження в кг для 1 цикла, потужність, енергоефективність. Дякуємо за зворотній звязок.
Відповідь: Шановний учасник! Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт Ви можете здійснити огляд дошкільного навчального закладу попередньо узгодивши це з Управлінням освіти в телефонному режимі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 375 286,63
UAH з ПДВ
375 286,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 394 010,16
UAH з ПДВ
394 010,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:55
Електронний підпис
12 червня 2020 12:49
Кошториси.PDF
12 червня 2020 12:49
11_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 червня 2020 12:49
11.ims
12 червня 2020 12:49
11_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
12 червня 2020 12:49
11_СД_ССР_5 дог.rtf
12 червня 2020 12:49
11_СД_ССР_5.rtf
12 червня 2020 12:49
11_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
12 червня 2020 12:49
11_ДЦ_ДЦ_3.rtf
12 червня 2020 12:49
11_СД_ССР_4.rtf
12 червня 2020 12:48
Проект договору.PDF
12 червня 2020 12:47
Аналогічний договір.PDF
12 червня 2020 12:47
лист-відгук.pdf
12 червня 2020 12:47
Статут.pdf
12 червня 2020 12:47
Ліцензія.pdf
12 червня 2020 12:47
Протокол ЗЗУ № 6.pdf
12 червня 2020 12:47
Декларація.PDF
12 червня 2020 12:47
Витяг ЄДР.PDF
12 червня 2020 12:47
Пояснювальна записка.PDF
12 червня 2020 12:47
Витяг ПДВ.PDF
12 червня 2020 12:47
Довідка з банку.PDF
12 червня 2020 12:46
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

12 червня 2020 11:53
Сертифікати.rar
12 червня 2020 11:53
Довідки Освіта.pdf
12 червня 2020 11:53
Проєкт Договору 743.pdf
12 червня 2020 11:53
Правочин 743.pdf
12 червня 2020 11:53
189 акт.pdf
12 червня 2020 11:53
Поточний ремонт.rar
12 червня 2020 11:53
745 акт 3 та 4.pdf
12 червня 2020 11:53
745 акт 2.pdf
12 червня 2020 11:52
745 акт 1 відгук.pdf
12 червня 2020 11:52
відгук 119 оригінал.pdf
12 червня 2020 11:52
відгук 745 оригінал.pdf
12 червня 2020 11:52
189 відгук.pdf
12 червня 2020 11:52
Пропозиція 743.pdf
12 червня 2020 11:52
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Відхилено 375 286,63
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
Переможець 394 010,16
UAH з ПДВ
24 червня 2020 16:02

Документи

22 червня 2020 13:55
прот 76.pdf

Документи

24 червня 2020 16:02
прот 95.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
394 010,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2020 16:02
прот 95.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:39
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:56
ДУ 5 до Дог. 128.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 15:10
ДУ 4 до Дог. _128.PDF зміни до договору
18 серпня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:40
ДУ 3 до Дог. 128.PDF зміни до договору
21 липня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 13:59
ДУ 2 до Дог. 128.PDF зміни до договору
08 липня 2020 13:58
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 13:55
ДУ 1 до Дог. 128.PDF зміни до договору
08 липня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 13:51
Дог. 128.PDF укладений
08 липня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком №3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток №3) та складає: 384 881 грн. 04 коп. ( триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят одна грн 04 коп.) в тому числі ПДВ 20% 64 146 грн 84 коп. (шістдесят чотири тисячі сто сорок шість грн 84 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1 492 грн. 15 коп. (одна тисяча чотириста дев’яносто дві гривні 15 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 248 грн. 69 коп. (двісті сорок вісім гривень 69 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає 383 388 грн. 89 коп. (триста вісімдесят три тисячі триста вісімдесят вісім грн. 89 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 63 898 грн. 15 коп. (шістдесят три тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 15коп.)». 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.8. Договору та викласти його в наступній редакції : «2.8. Якщо у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого Підрядника, які не передбачені основними Договорами, така закупівля здійснюється укладанням нового Договору без проведення спрощеної процедури з урахуванням цін експертного звіту протягом трьох років, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного Договору про закупівлю»
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 72 грн. 72 коп. (сімдесят дві грн 72 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 12 грн. 12 коп. (дванадцять грн 12 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає 383 316 грн. 17 коп. (триста вісімдесят три тисячі триста шістнадцять грн. 17 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 63 886 грн. 03 коп. (шістдесят три тисячі вісімсот вісімдесят шість грн. 03 коп.)». 3. Викласти Додаток № 1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 383 316,17
UAH (в тому числі ПДВ 63 886,03 UAH)