Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини (3 лоти)
Очікувана вартість
55 600,00 UAH
UA-2020-06-01-001103-a 471cbf75571247468546d8aaf0973d2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Купчик Людмила Григорівна

+380435221004 bershad-export@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Бершадський лісгосп"
Код ЄДРПОУ: 00991410
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадь, Юрія Коваленка ,30
Контактна особа: Купчик Людмила Григорівна
+380435221004
bershad-export@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 14:38
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 14:38
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-01-001103-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович, Код ЄДРПОУ:3158712132
Дата подання: 04 червня 2020 22:22
Кваліфікаційні вимоги
Вимагаємо в додатку 1 видалити вимогу, про те що Учасник повинен бути сертифікований за системою управління якістю ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, оскільки вона суперечить ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», тому що там перераховано вичерпний перелік кваліфікаційних вимог до учасників. Крім того, зазначена вимога штучно звужуєте коло потенційних учасників закупівлі. Практика антимонопольного комітету України не дозволяє встановлення таких дискримінаційних вимог, які є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі і тому просимо усунення цього порушення. У разі ігнорування змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 16:33
Шановний Учасник, сертифікація за системою управління якістю ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015 направлена на те щоб очікування покупця відповідали вимогам заявленим до предмета закупівля (товару або послуг), які надаються постачальником, згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону замовник зазначає: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Замовник самостійно визначає спосіб, яким Учасник має підтвердити свою відповідність заявленим критеріям, але разом з тим згідно п.11 ст.26 Закону : «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником», в тендерні документації зазначено в Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, що : «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів.» Приймайте участь та перемагайте.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шини до сільськогосподарської техніки
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 456,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 червня 2020 13:13
Закінчення: 17 червня 2020 13:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
Шини до сільськогосподарської техніки
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Ю.Коваленка, 30
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" 43 008,00
UAH з ПДВ
41 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГРОСПЕЦТАЕР" 44 005,18
UAH з ПДВ
41 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 44 785,44
UAH з ПДВ
43 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Шинний ряд 44 700,00
UAH з ПДВ
44 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:50
Електронний підпис
16 червня 2020 14:04
Електронний підпис
16 червня 2020 14:03
14. Дилер.pdf
16 червня 2020 14:03
10. Банк ПУМБ 28.05.2020.pdf
16 червня 2020 14:03
10. Банк ПУМБ 22.04.2020.pdf
16 червня 2020 14:03
10. Банк ПУМБ 12.06.2020.pdf
16 червня 2020 14:03
10. Баланс ТСС 2019 копія.pdf
16 червня 2020 14:03
8. Витяг з ПДВ.pdf
16 червня 2020 14:03
8. Витяг з ПДВ копія.pdf
16 червня 2020 14:03
7. Наказ.pdf
16 червня 2020 14:03
7. Наказ копія.pdf
16 червня 2020 14:03
5. Статут.pdf
16 червня 2020 14:03
5. Статут копія.pdf
16 червня 2020 14:03
5. Опис.pdf
16 червня 2020 14:03
5. Опис копія н..pdf
16 червня 2020 14:03
5. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 14:03
5. Витяг ТСС ЄДР 01.06.2020.pdf
16 червня 2020 14:03
2. Технічна пропозиція.pdf
16 червня 2020 14:03
2. Проект договору тсс.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 16:42
Оплаты_ДПИ_2020.xls
16 липня 2020 16:42
Оплаты_ДПИ_2019.xls
16 липня 2020 16:42
Dovidka_20167579260190814881.pdf.p7s
04 липня 2020 14:23
Dovidka_20167579260190814881.pdf.p7s
16 червня 2020 10:06
S1499201 Квитанція №2.pdf
16 червня 2020 10:06
J1499102 Квитанція №1.pdf
16 червня 2020 10:06
Протокол рішення.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 10:34
Довідки
24 липня 2020 10:34
Довідка МВС
24 липня 2020 10:33
Довідка МВС
15 червня 2020 11:47
Електронний підпис
15 червня 2020 11:31
Фін звіт. 1 кв 2020.pdf
15 червня 2020 11:31
Представник Белшина.pdf
15 червня 2020 11:31
Повноваження на підпис.7z
15 червня 2020 11:31
Довідки кваліфікації.pdf
15 червня 2020 11:31
Довідки відповідності.pdf
15 червня 2020 11:31
витяг ПДВ копія.pdf
15 червня 2020 11:31
Витяг з ЄДР_копія.pdf
15 червня 2020 11:31
Виписка_копія.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 14:06
Електронний підпис
16 червня 2020 14:05
Дилер.pdf
16 червня 2020 14:02
Електронний підпис
16 червня 2020 13:48
аналогічний договір.pdf
16 червня 2020 13:48
код.pdf
16 червня 2020 13:48
фінзвіт.pdf
16 червня 2020 13:47
квитанція до фінзвіту.pdf
16 червня 2020 13:47
Цінова пропоз лот1.pdf
16 червня 2020 13:47
Тех.характер.pdf
16 червня 2020 13:47
паспорт.pdf
16 червня 2020 13:47
Наказ.pdf
16 червня 2020 13:47
Лист гарантія.pdf
16 червня 2020 13:47
Інформація.pdf
16 червня 2020 13:47
Згода.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка термін.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка стандартам.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка сертиф.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка резедент.pdf
16 червня 2020 13:47
Довідка прац..pdf
16 червня 2020 13:47
Довідка облад.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка ліцен.pdf
16 червня 2020 13:47
Довідка інф.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка досвід.pdf
16 червня 2020 13:47
довідка військ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"

ТОВ "АГРОСПЕЦТАЕР"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ Шинний ряд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС"
#42945354
Відхилено 41 586,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 16:36
ТОВ "АГРОСПЕЦТАЕР"
#39631152
Рішення скасоване 41 590,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 14:56
ТОВ "АГРОСПЕЦТАЕР"
#39631152
Відхилено 41 590,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:17
ТОВ Укравтозапчастина
#30722204
Переможець 43 716,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:02

Документи

01 липня 2020 16:36
Електронний підпис
01 липня 2020 16:28
Протокол
23 червня 2020 16:57
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - Протокол-рішення №1-п загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Агроспецтаер» від 03 червня 2019 року надання згоди на вчинення (підписання) директором зазначених правочинів, в тому числі Договору на придбання ТМЦ(договорів,угод, додаткових угод, специфікацій, змін, доповнень та додатків до Договору, які укладені та/або будуть укладені в майбутньому та є або будуть його невід»ємними частинами) по довіреності № 89 від 03.06.2019 року з Філіалом ТОВ «МЕТІНВЕСТ_СМТ», - Фінансова звітність малого підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Агроспецтаер» Баланс на 31 грудня 2019 р.- незавірена учасником 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 1 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; - пункт 4 Наявність фінансової спроможності. Додаток 1 _ Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Протокол-рішення загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Агроспецтаер» на надання згоди на вчинення (підписання) директором зазначених правочинів, в тому числі Договору про закупівлю в процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Шини (3 лоти)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – « 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» « номер закупівлі в ЕСЗ UA-2020-06-01-001103-a»; - завірені форми Фінансової звітності малого підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Агроспецтаер» - Баланс на 31 грудня 2019 р..

Документи

20 липня 2020 16:17
Електронний підпис
20 липня 2020 16:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укравтозапчастина
#30722204
43 716,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:22
Видаткова накладна укладений
10 вересня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:39
договір укладений
04 серпня 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 716,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 286,00 UAH)