Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 34330000-9 ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ ДО ВАНТАЖНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ (запасні частини та комплектуючі для транспортних засобів ГАЗ-3302, ГАЗ-33023, ГАЗ-330232, ГАЗ-2752, ГАЗ-2705)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-06-01-000995-c a7e4c0f7ddfe41c297d061707307bacd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 14:03
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


ГАЗ-3302, ГАЗ-33023,ГАЗ-330232, ГАЗ-2752, ГАЗ-2705
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
296 найменувань
запасні частини та комплектуючі для транспортних засобів ГАЗ-3302, ГАЗ-33023,ГАЗ-330232, ГАЗ-2752, ГАЗ-2705
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:48
перелік змін 4.docx
17 червня 2020 16:48
ТД зап.ч. ГАЗ (нова редакція 4).doc
17 червня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:48
перелік змін 4.docx
16 червня 2020 18:16
перелік змін 3.docx
12 червня 2020 17:35
перелік змін 2.docx
03 червня 2020 13:09
перелік змін.docx
17 червня 2020 16:48
ТД зап.ч. ГАЗ (нова редакція 4).doc
16 червня 2020 18:16
ТД зап.ч. ГАЗ (нова редакція 3).doc
12 червня 2020 17:35
ТД зап.ч. ГАЗ (нова редакція 2).doc
03 червня 2020 13:09
ТД зап.ч. ГАЗ (нова редакція).doc
01 червня 2020 13:40
ТД зап.ч. ГАЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Антиконкурентные условия в ТД
Дата подання: 01 червня 2020 17:45
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:14
Просим Вас изменить условия нахождения поставщика в удаленности не более 5 км. Доставку запасных частей может обеспечивать постащик, а таким требованием к удаленности вы лишаете возможности принимать участие потенциальным поставщикам с возможным более выгодным предложением по цене
Відповідь: Доброго дня. Замовником було розглянуто ваше питання за результатом чого було знайдено невідповідність у вимозі п.1.2.1., тож до тендерної документації було внесено зміни. Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Моторокомплект 313 161,40
UAH з ПДВ
313 161,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗС АВТО ГРУП" 473 033,30
UAH з ПДВ
470 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 18:01
Електронний підпис
09 липня 2020 16:30
Електронний підпис
09 липня 2020 16:25
кінцева пропозиція
08 липня 2020 16:21
Електронний підпис
08 липня 2020 16:08
кінцева пропозиція
06 липня 2020 15:47
Електронний підпис
06 липня 2020 15:40
виконані договори
26 червня 2020 16:36
Електронний підпис
26 червня 2020 16:24
Пояснення ціни
24 червня 2020 12:01
Електронний підпис
23 червня 2020 17:27
Технічна специфікація.pdf
23 червня 2020 17:27
Статут Моторокомплект.pdf
23 червня 2020 17:27
Заявка-пропозиція.pdf
23 червня 2020 17:27
Договор оренди.pdf
23 червня 2020 17:27
витяг з ЄДРР - копия.pdf

Конфіденційні документи

23 червня 2020 17:27
Паспорт Мазарського.pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті дані керівника - не для широкого загалу

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Моторокомплект

ТОВ "ЗС АВТО ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Моторокомплект
#32108547
Переможець
313 161,40
UAH з ПДВ
07 липня 2020 18:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 13:22
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник ТОВ «МОТОРОКОМПЛЕКТ» в складі своєї тендерної пропозиції надав Договір оперативної оренди заключений з ТОВ «СПЕЦСТИЛЬ» від 31.07.2018 №85-18 відповідно до п. 2.1. якого – орендар вступає у строкове платне користування об’єктом у термін, указаний у договорі, але не раніше дати підписання сторонами цього договору та акта приймання-передачі об’єкта. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОТОРОКОМПЛЕКТ» відсутній даний акт. 2) В наданій довідці від 10.06.2020 №18 у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МОТОРОКОМПЛЕКТ» інформація щодо предмету договору/контракту у розділі «2» визначена як автотовари, водночас у листі-відгуку ТОВ «Будівельною компанією «Міськбудінвест» зазначено, що предметом договору від 10.01.2019 №4 укладеного з ТОВ «МОТОРОКОПЛЕКТ» була поставка автозапчастин та автотоварів. Також, у розділі «4» щодо кількості поставки товару учасником ТОВ «МОТОРОКОМПЛЕКТ» вказано цифрове значення із двома знаками після коми без визначення одиниці виміру. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На вимогу пункту 1.2.2. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності на складське приміщення, або чинний договір оренди у випадку коли складське приміщення орендується. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь строк поставки продукції. Якщо в документі зазначено термін дії договору оренди з автоматичною пролонгацією, Учасник має надати підтвердження пролонгації цього договору у вигляді листа від орендатора або відповідну додаткову угоду. Відповідно до пункту 1.3. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій до тендерної документації усі документи мають надаватися в повному обсязі. Усі документи, які містять додатки, акти, додаткові угоди або інші невід’ємні частини, надаються разом з ними. 2) На вимогу пункту 1.4.1. Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік за встановленою формою у тендерній документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати документи, що підтверджують право власності на складське приміщення, або чинний договір оренди у випадку коли складське приміщення орендується. Надані документи мають відповідати усім вимогам пункту 1.2.1. Додатку 2 та пункту 1.3. Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій до тендерної документації. 2) Надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік за встановленою формою в тендерній документації. Надана довідка має відповідати усім вимогам пункту 1.4.1. Додатку 2 Тендерної документації.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Моторокомплект
#32108547
313 161,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 12:50
доп 3 Моторокомплект.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:23
доп 2 моторокомлект.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 13:21
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:42
Договір укладений
04 серпня 2020 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів з рахунків замовника
Номер договору про закупівлю: 84-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 84-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 84-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 143 569,37
UAH (в тому числі ПДВ 23 928,22 UAH)