Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект: ноутбук та багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
1 000 577,00 UAH
UA-2020-06-01-000981-a 82c65c1fc5f64f2b8239f6de97fece41
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:31
Очікувана вартість: 1 000 577,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 002,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30017.31 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 комплекти
комплект: ноутбук та багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, заклади освіти Суворовського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:52
зміни мфу .docx
04 червня 2020 12:52
Тендерна документація Суворовский зміни.docx
04 червня 2020 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:52
зміни мфу .docx
04 червня 2020 12:52
Тендерна документація Суворовский зміни.docx
01 червня 2020 14:04
Тендерна документація Суворовский.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 02 червня 2020 17:30
Дата відповіді: 03 червня 2020 12:22
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваш запит повідомляємо про таке. 1.Відповідно до вимог ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".В Технічних вимогах (додаток 3 до тендерної документації) зазначено: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника,- слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Крім того, звертаємо Вашу увагу, що конкретні торговельні марки і моделі техніки в тендерній документації не вказані. Також, у п.2 Технічних вимог зазначено «Характеристики обладнання повинні бути не гірше вказаних». У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Технічні та якісні характеристики товару Учасник має підтвердити надавши порівняльну таблицю (вимоги Замовника - запропонований Учасником товар), обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (див. п.6 Інструкції з підготовки тендерних пропозицій). 2. В п.8 Технічних вимог (додаток 3 до тендерної документації) зазначено: "В ціну повинна входити всі витрати по доставці обладнання до закладів освіти, монтаж (підключення) та налаштування програмних компонентів (інсталяція програмного забезпечення)".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРСУНОВ СТЕПАН ЄВГЕНОВИЧ 1 000 368,00
UAH з ПДВ
1 000 368,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Неолоджик" 1 000 575,00
UAH з ПДВ
1 000 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 13:06
Електронний підпис
30 червня 2020 13:03
public_doc.pdf
30 червня 2020 13:03
МВС.pdf
30 червня 2020 13:03
public_doc.p7s
19 червня 2020 11:31
Електронний підпис
19 червня 2020 11:30
Електронний підпис
19 червня 2020 11:30
Електронний підпис
19 червня 2020 11:28
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 11:28
Лист згода з Договором.pdf
19 червня 2020 11:28
Витяг із Статуту.7z
19 червня 2020 11:28
Гарантийное письмо.pdf
19 червня 2020 11:28
Гарантія 5029-20.7z
19 червня 2020 11:28
Банківська ліцензія.7z
19 червня 2020 11:28
Лист для клієнтів.7z
19 червня 2020 11:28
довідки з банку.pdf
19 червня 2020 11:28
захист довкілля.pdf
19 червня 2020 11:28
листи авторизації.pdf
19 червня 2020 11:28
сертифікати Brother укр.pdf
19 червня 2020 11:28
Фінансовий звіт.pdf
19 червня 2020 11:28
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 червня 2020 11:28
сертифікати Brother 9001-14001.pdf
19 червня 2020 11:28
Паспорт-код-прописка.pdf
19 червня 2020 11:28
Ст. 17.pdf
19 червня 2020 11:28
Протокол НР.7Z
19 червня 2020 11:28
Microsoft-Windows10P-EV.pdf
19 червня 2020 11:28
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 18:26
Довідка що до санкцій.pdf
17 червня 2020 18:26
Презентація-Neologic.pdf
17 червня 2020 18:26
Витяг 13.03.20.pdf
17 червня 2020 18:26
Баланс та Ф2 за 2019 рік.pdf
17 червня 2020 18:26
Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 18:26
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРСУНОВ СТЕПАН ЄВГЕНОВИЧ

ТОВ "Неолоджик"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРСУНОВ СТЕПАН ЄВГЕНОВИЧ
#2692817774
Переможець 1 000 368,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОРСУНОВ СТЕПАН ЄВГЕНОВИЧ
#2692817774
1 000 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 17:57
Звіт_ дог.143.pdf укладений
16 січня 2021 17:56
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 13:46
Догвір 143.pdf укладений
10 липня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 000 368,00
UAH