Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СВЕСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189376 |
Місцезнаходження: | 41226, Україна , Сумська обл., Свеса, 41226, вул.Дачна, буд.1, смт.Свеса, Ямпільський р-н, Сумська обл. |
Контактна особа: |
Баклан Андрій Іванович +380545662701 101216@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 400 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 001,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 13:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 13:30 |
Овочі ТД 2020.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000003 ● 75f28b17c52f400ab23be6664b25f962
- Статус: вирішено ● Дата: 03 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2020 № 24
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 30.06.2020 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-01-000867-a 01.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виявлені порушення при проведенні моніторингу закупівлі овочів та фруктів свіжих (Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи), Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-01-000867-a , повідомляю про проведену роботу по усуненню виявлених порушень: 1. Прийнято рішення про відміну рішення визначення переможцем закупівлі UA-2020-06-01-000867-a по предмету закупівлі овочів та фруктів свіжих (Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) та відхилення цінової пропозиції ФОП Тарасенко В.С. з причини невідповідності тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації (згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі пп.2 п4.1 Тендерної документації), а саме відсутності документів передбачених пп.1 п.4 дод.2 Тендерної документації (Учасником не надано декларацію виробника). (Протокол №18 від 06.07.20). 2. Прийнято рішення відмінити тендер на закупівлю Овочів та фруктів свіжих (ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи) ,(Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-01-000867-a), очікувана вартість 400340,00 грн. в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме неможливості внесення змін до тендерної документації, так як термін такої можливості минув, згідно п2 ч. ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. В зв’язку з неможливістю відмінити закупівлю на електронному майданчику в період оскарження, дану закупівлю буде відмінено після завершення строку оскарження. 4. Виявлені помилки при проведенні моніторингу UA-M-2020-06-30-000003 будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівель та розробці тендерної документації.
2020-07-07 10:27:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2020-07-20 07:50:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович |
382 632,00
UAH з ПДВ
|
366 684,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович |
389 842,64
UAH з ПДВ
|
366 685,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Свистельник Олександр Володимирович |
399 372,80
UAH з ПДВ
|
399 372,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович #2142803193 |
Рішення скасоване |
366 684,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 08:19
|
ФОП Прокопенко Володимир Михайлович #2142803193 |
Відхилено |
366 684,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 09:46
|
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович #2849307377 |
Рішення скасоване |
366 685,20
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 13:56
|
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович #2849307377 |
Відхилено |
366 685,20
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 14:01
|
ФОП Свистельник Олександр Володимирович #2456213037 |
Відхилено |
399 372,80
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 09:04
|