Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт об єкту благоустрою – створення зони відпочинку біля будинку по вул. Роменській,88 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
1 389 621,00 UAH
UA-2020-06-01-000700-b 78d8c53d18b9483dad13dbe223109daf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 09:47
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 14:07
Очікувана вартість: 1 389 621,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 896,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція)
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт об єкту благоустрою – створення зони відпочинку біля будинку по вул. Роменській,88 (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:м. Суми, зона відпочинку біля будинку по вул. Роменській,88.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.10.2020 з правом передчасного виконання.
6. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__). Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
7.Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 389 621 грн. (в т.ч. ПДВ).
8.Період уточненя інформації про закупівлю: по 05.06.2020 р. до 09-00 год за Київським часом.
9.Кінцевий строк подання пропозицій: 15.06.2020 р. до 10-00 год за Київським часом.
10.Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 13 896 грн. 21 коп. (1%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 (нова редакція)за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:
 Локальні кошториси;
 Підсумкова відомість ресурсів;
 Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
 Розрахунок загально - виробничих витрат;
 Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
 Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
 Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них.
• Календарний графік виконання робіт із зазначенням видів та обсягів робіт.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Зазначені в довідці фахівці-будівельники робочих спеціальностей мають пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Підтвердити проходження навчання та знання фахівців у вигляді копій відповідних документів, іменних посвідчень та протоколів.
• Декларації про відповідність матеріально – технічної бази учасника вимогам законодавства з охорони праці (зварювальні роботи, роботи на висоті понад 1,3 м).
• Дозвола Держпраці на експлуатацію машин та механізмів відповідно до технічного завдання (Додатку 2).
• Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (для орендованої техніки – надати договори оренди).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 (нова редакція) - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об єкту благоустрою – створення зони відпочинку біля будинку по вул. Роменській,88
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:55
Оголошення (нова редакція).doc
03 червня 2020 10:55
Додаток 2 (нова редакція).rtf
01 червня 2020 09:49
Додаток 1 Проект договору.docx
03 червня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:55
Оголошення (нова редакція).doc
01 червня 2020 09:50
Оголошення (Роменська,88)_0001.pdf
03 червня 2020 10:55
Додаток 2 (нова редакція).rtf
01 червня 2020 09:50
Додаток 2.docx
01 червня 2020 09:49
Додаток 1 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 02 червня 2020 17:05
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:25
У додатку №2 "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі" відсутні відомості про те, які матеріали необхідно використовувати при виконанні робіт. Чи потрібно це розуміти, що небхідно використовувати матеріали, обрані на власний розсуд?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 2 (в частині матеріалів, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СФЕРА АВ" 1 310 285,46
UAH з ПДВ
1 237 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка" 1 292 297,95
UAH з ПДВ
1 278 401,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:53
Електронний підпис
12 червня 2020 15:38
24.Календарний графік.pdf
12 червня 2020 15:38
17.Автомобілі.pdf
12 червня 2020 15:38
16.Заробітна плата.pdf
12 червня 2020 15:38
12.Договірна ціна.pdf
12 червня 2020 15:38
11.Тех завдання.pdf
12 червня 2020 15:38
07.Проект договору.pdf
12 червня 2020 15:38
05.Виписка.pdf
12 червня 2020 15:38
04.Витяг.pdf
12 червня 2020 15:38
03.Статут.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 09:54
Електронний підпис
15 червня 2020 09:48
3.1. Довідка про дозволи.pdf
15 червня 2020 09:48
Календарний графік (1)-1.pdf
15 червня 2020 09:48
договір аренди.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_Т2.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ССР.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
15 червня 2020 09:48
8_ДЦ_ДЦ.pdf
15 червня 2020 09:48
статут.pdf
15 червня 2020 09:48
Витяг з ЄДР.pdf
15 червня 2020 09:48
Декларація.pdf
15 червня 2020 09:48
протокол № 1.pdf
15 червня 2020 09:48
витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 09:48
наказ №1.pdf
15 червня 2020 09:48
опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СФЕРА АВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СФЕРА АВ"
#42175625
Відхилено 1 237 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 09:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
Переможець 1 278 401,73
UAH з ПДВ
18 червня 2020 11:21

Документи

18 червня 2020 09:45
Протокол №264_0001.pdf

Документи

18 червня 2020 11:21
Протокол №266_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна марка"
#40814542
1 278 401,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2020 11:21
Протокол №266_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:53
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:14
Додаткова угода №3_0001.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 11:05
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:46
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 10:25
Додаток №1_0001.pdf укладений
02 липня 2020 10:24
Додаток №3_0001.pdf укладений
02 липня 2020 10:24
Додаток №2_0001.pdf укладений
02 липня 2020 10:24
Договір №531-б_0001.pdf укладений
02 липня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внесення змін до договору №531-б, укладеного 02.07.2020 року з ТОВ «Будмарка» в частині продовження терміну виконання робіт до 10.12.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 531-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 статті 41 та статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192 та відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, виникла необхідність внесення змін до договору №531-б, укладеного 02.07.2020 року з ТОВ «Будівельна марка» в частині продовження терміну виконання робіт до 18.12.2020 р. у зв’язку із погіршенням погодних умов та захворюванням працівників на COVID-19 та карантинних заходів на підприємстві
Номер договору про закупівлю: 531-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внесення змін до договору №531-б, укладеного 02.07.2020 року з ТОВ «Будівельна марка» в частині погодження зміни ціни в договорі в бік зменшення на 14 675 грн. 26 коп.
Номер договору про закупівлю: 531-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 263 726,47
UAH (в тому числі ПДВ 210 621,08 UAH)