Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б.
Очікувана вартість
238 300,00 UAH
UA-2020-06-01-000350-a eed9c2017c5242748670297cfceabd20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 11:04
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 11:04
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:31
Очікувана вартість: 238 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 10:59
Проєкт Договору.docx
01 червня 2020 10:59
Тех.вимоги.docx
01 червня 2020 10:59
Оголошення 94 покрівля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Попередня оплата
Дата подання: 01 червня 2020 11:14
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:25
Відповідно до постанови від 5 грудня 2018 р. N 1074 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата в розмірі 30 відсотків вартості закупівлі робіт (дослівно) "21. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім'я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.". Прошу Вас вказати розмір попередньої оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до умов оголошення попередня оплата не передбачена, розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт.
Кошти на вiдрядження
Дата подання: 01 червня 2020 11:16
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:27
Доброго дня ВАМ !!! Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” Стаття 3. Принципи здійснення закупівель, в частині =недискримінація учасників= В тендері мають право приймати участь, не тільки Ваші Київські організації, але будівельні організації з других регіонів України. На підставі викладеного вище, Прошу Вас вказати кількість Коштів на вiдрядження працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Планування витрат для виконання робіт зазначених в оголошенні Учасник здійснює самостійно.
Щодо підтвердження повноважень ( п.11.2 Копії паспорту(ів) та ідентифікаційного коду в повному обсяз, Тендерної документації Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації)
Дата подання: 01 червня 2020 11:26
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:31
Шановний Замовнику! У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, серед яких: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно до вимог частини 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та договору, або завіреної копії іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI зі змінами. Виникає обґрунтоване питання щодо доцільності такої вимоги. Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. В зв’язку з цим, нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від цієї особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Разом з цим, згідно з вимогами Вашої Тендерної документації визначено повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника: «для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». Повноваження керівника на підписання документів, передоручення повноважень тощо зазвичай прописані і в Статуті підприємства. Нагадуємо, що в Україні за останній час стала відкритою інформація зі значної кількості реєстрів. Інформація з цих реєстрів стане Вам у нагоді як Замовнику. Так, наприклад, якщо уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та договору керівник підприємства, то його прізвище, ім’я по-батькові зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), і цю інформацію можна переглянути в ЄДР за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Таким чином, з метою дотримання вимог чинного законодавства, недопущення оскарження встановлених зайвих та дискримінаційних вимог в органі оскарження і, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у Тендерну документацію та видалити вимогу стосовно надання завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та договору, або завіреної копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI зі змінами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно п. 23 Оголошення, Учасник повинен надати листи-згоди на обробку персональних даних наступних осіб:
- особи, що підписала пропозицію;
- особи, яка уповноважена підписувати договір за результатами закупівлі;
- осіб, які зазначені у формах 1, 2 Додатку 1 Оголошення.
роз’яснити вимоги
Дата подання: 01 червня 2020 11:50
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:35
Доброго дня ВАМ !!! Шановний Замовник! Прошу ВАС роз’яснити вимоги, щодо складського та офісного приміщення, місце їх розташування (Київ, чи Київська обл., Одеська обл., Тернопільська обл. і так далі)
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п. 7 Оголошення Учасник подає довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням складського та/або офісного приміщення). З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, вимоги до місця розташування таких приміщень не встановлено.
Аванс для придбання матеріалів
Дата подання: 01 червня 2020 11:52
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:38
Доброго дня ВАМ. Прошу Вас надати інформацію, що до авансу для придбання матеріалів
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до умов оголошення попередня оплата не передбачена, розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт.
недискримінація учасників
Дата подання: 01 червня 2020 12:17
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:37
Доброго дня ВАМ !!! Прошу ВАС роз’яснити вимоги: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», дослівно пункт 11.10 Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками, дійсна на весь час проведення робіт. Капітальні ремонти покрівель не ліцензуються. Прошу Замовника на підставі, якого діючого закону України Ви вимагаєте ліцензію, чи це навмисне порушення Статті 3. Принципи здійснення закупівель, Закон України “Про публічні закупівлі”, в частині недискримінація учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Копія фінансової звітності
Дата подання: 01 червня 2020 12:54
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:43
Доброго дня ВАМ !!! Прошу ВАС роз’яснити вимоги: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», дослівно пункт 11.9 Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою відповідного органу (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати (Форма №2); - Звіту про рух грошових коштів (Форма №3) у разі наявності; - Податкової декларації платника єдиного податку (для фізичної особи-підприємця). Згідно з ч. 1 ст. 36 ГК України відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Легальне визначення комерційної таємниці міститься у ст. 505 Цивільного кодексу України: інформація, що є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. КОМЕНТАР : Правовий режим комерційної таємниці, встановлюваний у законодавстві, повинен забезпечувати сполучення приватних інтересів суб'єктів господарювання і публічних інтересів, що викликає необхідність використання як приватноправового, так і публічноправового регулювання в цій сфері. Суб'єктом права на комерційну таємницю (володільцем комерційної таємниці) є юридична особа - суб'єкт господарювання або фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності. Оскільки право суб'єкта господарювання на комерційну таємницю, як і будь-яке інше право, має певні межі, не повинне допускатися зловживання цим правом. Право суб'єкта господарювання на комерційну таємницю не може бути використане для приховування правопорушень і завдання збитку державним і суспільним інтересам, а також правам і законним інтересам інших суб'єктів господарювання. Право суб'єкта господарювання на комерційну таємницю закріплюється в таких локальних актах: установчих документах (статуті або засновницькому договорі), Правилах внутрішнього трудового розпорядку, колективному договорі, Положенні про комерційну таємницю суб'єкта господарювання і правилах її зберігання, Положенні про дозвільну систему доступу до комерційної таємниці тощо. У регулюванні відносин щодо встановлення та охорони комерційної таємниці повинен дотримуватися певний баланс приватних інтересів суб'єкта господарювання і публічних інтересів. Тому для найбільш ефективної реалізації права на комерційну таємницю, при визначенні переліку відомостей, що складають цю таємницю, суб'єкту господарювання слід враховувати як законодавчі обмеження, так і власні інтереси. До відомостей, що не можуть складати комерційну таємницю, відносять: відомості, зазначені в постанові Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 р. № 611; відомості, які відповідно до чинного законодавства підлягають обнародуванню, загальнодоступність яких гарантується Конституцією і законами України і не може бути обмежена; відомості, що складають державну таємницю; відомості, захищені правом інтелектуальної, у тому числі промислової, власності. Включення вищевказаних відомостей до комерційної таємниці суб'єкта господарювання є неправомірним. За винятком зазначених обмежень визначення переліку відомостей, що складають комерційну таємницю, слід розглядати як одну з правомочностей права суб'єкта господарювання на комерційну таємницю, яке здійснюється ним на свій розсуд та у своєму інтересі. Це право не може бути неправомірно обмежене шляхом законодавчого встановлення переліку і змісту відомостей, що складають комерційну таємницю. Для завершення формування інституту комерційної таємниці як інституту господарського законодавства та удосконалення законодавства в цій сфері необхідне прийняття спеціального Закону, що регулюватиме визначення, використання, поширення, зберігання та захист комерційної таємниці суб'єктів господарювання. Прошу Замовника на підставі вищевикладеного та Статті 3. Принципи здійснення закупівель, Закон України “Про публічні закупівлі”, в частині недискримінація учасників, зняти вимоги викладені в пункту 11.9 Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою відповідного органу Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Згідно ч. 2 статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом.
уточнення пункту 11.8 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 01 червня 2020 13:32
Дата відповіді: 02 червня 2020 10:46
Доброго дня ВАМ !!! Шановний Замовник! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», Ви вимагаєте пунктом 11.8 Копії протоколів перевірки знань з охорони праці, посвідчень та медичних книжок працівників за формою №1-ОМК. Це функції Державної служби України з питань праці. Якщо Вам (Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації) Державна служба України з питань праці передала частину функцій, а саме здійснення державного нагляду, з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, Прошу ВАС оприлюднити відповідний наказ Державної служби України з питань праці, чи Міністра соціальної політики, чи постанови Кабінетом Міністрів. Якщо такої постанови, чи наказу не існує, то прошу Замовника виключити дані вимоги з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», а саме пункт 11.8
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до п. 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
уточнення ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ
Дата подання: 01 червня 2020 14:06
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:09
Доброго дня ВАМ !!! Шановний Замовник! В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ на «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», Замовник виклав вимогу, що використання матеріалу підкладного Бікроеласт ЭПП-3,0 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ", та броньованого євроруберойду Бікроеласт ЭКП-4,0 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ". Це обов’язкова вимога Замовника, що до використання покрівельного матеріалу країни агресора Російська Федерація, чи можливо використання матеріалу Українського вітчизняного виробництва на приклад Харківського заводу АКВАІЗОЛ, котрий має більш якісні характеристики, термін експлуатації в 3 рази більший не 15 років, а 50 років, при ціна українського матеріалу відповідає російському.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Технічні характеристики рулонних покрiвельних матерiалiв, які зазначені у ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, відповідають технічним характеристикам продукції вітчизняного виробника ТОВ «ЗАВОД «СВІТОНДЕЙЛ» (Дніпропетровська обл., м. Кам’янське)
покрівельні аератори
Дата подання: 01 червня 2020 14:23
Дата відповіді: 02 червня 2020 12:39
В Дефектному Акті відсутні витрати на улаштування покрівельних аераторів (покрівельні флюгарки) з розрахунку 1 шт. на 40 м.кв. покрівлі відповідно до технологічної карти та вимог ДБН В.2.6-220:2017 Покриття будівель та споруд. Це помилка Замовника робіт, чи обов’язкові вимоги Замовника, що до виконання робіт без лаштування покрівельних аераторів, та порушення виконавцем робіт вимог ДБН В.2.6-220:2017
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Згілно п.18 Оголошення передбачено виготовлення робочого проекту «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», відповідно до якого Учасник визначає, необхідність застосування та тип вентиляційної системи згідно Розділу 11 ДБН В.2.6-220:2017, а також застосування тієї чи іншої технологічної карти.
Для більш детального ознайомлення з обсягами робіт Ви можете здійснити огляд дошкільного навчального закладу попередньо узгодивши це з Управлінням освіти в телефонному режимі.
Вимоги Технічного Завдання
Дата подання: 01 червня 2020 20:33
Дата відповіді: 02 червня 2020 11:17
Доброго дня ВАМ !!! Шановний Замовник! Враховуючи вимоги закону України від 14.08.2014 №1644-VII «Про санкції та Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», тендерна пропозиція Учасника буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо: - цей Учасник є юридичною особою – резидентом Російської Федерації державної форми власності та/або юридичною особою, частка статутного капіталу якого перебуває у власності Російської Федерації; - цей Учасник здійснює продаж товарів, робіт та послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів іншими неможливе, що підтверджено Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. За підроблення документів тендерної пропозиції згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України Учасник торгів несе кримінальну відповідальність. ЗАМОВНИК в Технічному Завданні на «Капітальний ремонт покрівлі в санаторному дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 94 Деснянського району міста Києва, вул. Теодора Драйзера, 30-Б», Замовник виклав вимогу, що використання матеріалу підкладного Бікроеласт ЭПП-3,0 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ", та броньованого євроруберойду Бікроеласт ЭКП-4,0 виробництва Російської Федерації - компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ". Прошу Вас роз’яснити вимоги Замовника, що до використання покрівельного матеріалу країни російська федерація, чи можливо використання матеріалу Українського виробництва. В Україні п’ять заводів (в тому числі 1 в славному місті КИЇВ, котрі виробляють покрівельні матеріали більш високої якості, чим російська компанія "ТЕХНОНІКОЛЬ" корпорації =рособоронпром= (ростех)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Технічні характеристики покрiвельних матерiалiв, які зазначені у ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ, відповідають технічним характеристикам продукції вітчизняного виробника ТОВ «ЗАВОД «СВІТОНДЕЙЛ» (Дніпропетровська обл., м. Кам’янське), а також можливе використання матеріалу іншого українського виробника.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ" 215 876,40
UAH з ПДВ
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 177 902,96
UAH з ПДВ
177 902,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:03
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 11:03
386_ДЦ_ССР_5.rtf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ССР_5.pdf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ДЦ_3.rtf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ДЦ_3.pdf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
17 червня 2020 11:02
386_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
12 червня 2020 10:18
Електронний підпис
12 червня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 10:10
Статут.pdf
12 червня 2020 10:10
Сертифікат коштор.pdf
12 червня 2020 10:10
Робітники покрівл.pdf
12 червня 2020 10:10
Проект договору.pdf
12 червня 2020 10:10
Посвідчення робітники.pdf
12 червня 2020 10:10
Ліцензія, Дозвіл.pdf
12 червня 2020 10:10
Копія Сертифікату ISO.pdf
12 червня 2020 10:10
Копія паспорта та код.pdf
12 червня 2020 10:10
Копії медичних книжок.pdf
12 червня 2020 10:10
ІТП.pdf
12 червня 2020 10:10
Інформаційна довідка.pdf
12 червня 2020 10:10
Допуск робітники.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідки працівники.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідки банк.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідка офшорні зони.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідка мат.база.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідка аванс.pdf
12 червня 2020 10:10
Довідка 34-опп.pdf
12 червня 2020 10:10
Гарантійний лист док.pdf
12 червня 2020 10:10
Витяг з ПДВ.pdf
12 червня 2020 10:10
Витяг з ЄДР.pdf
12 червня 2020 10:10
Виписка з ЄДР.pdf
12 червня 2020 10:10
Виконроб.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ССР_5.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ССР_5.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ССР_4.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ССР_4.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ДЦ_3.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ДЦ_3.pdf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
12 червня 2020 10:10
240_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 09:25
15 Лист-відгук Перова 11.PDF
12 червня 2020 09:25
14 Договір+акт Перова 11.PDF
12 червня 2020 09:25
10 Ліцензія з додатками.pdf
12 червня 2020 09:25
5.2 Довідка 4-ОПП.pdf
12 червня 2020 09:25
4.1 Виписка з ЄДР.pdf
12 червня 2020 09:25
1.1 Опис (нова редакція).pdf
12 червня 2020 09:25
1 Копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД СТАЙЛ"
#35806367
Відхилено 176 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:00
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 177 902,96
UAH з ПДВ
23 червня 2020 10:22

Документи

22 червня 2020 17:00
прот 77.pdf

Документи

23 червня 2020 10:22
прот 81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
177 902,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2020 10:22
прот 81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:46
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:34
ДУ 4 до Дог. _135.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 10:35
ДУ 3 до Дог. 135.PDF зміни до договору
21 липня 2020 10:34
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 23:37
ДУ 2 до дог.135.PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:31
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:49
ДУ 1 до Дог. 135.PDF зміни до договору
10 липня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 14:46
Дог. 135.PDF укладений
10 липня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1 розділу 19 Договору Додатком № 3 – Договірна ціна, що додається та є невід’ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток № 3) та складає: 173 850 грн. 41 коп. (сто сімдесят три тисячі вісімсот п’ятдесят грн. 41 коп.), в тому числі ПДВ 20% 28 975 грн. 07 коп. (двадцять вісім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 07 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на: 883 грн. 54 коп., в тому числі ПДВ 20% - 147 грн. 26 коп.. 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 3) та складає: 172966 грн. 87 коп., в тому числі ПДВ 20% - 28827 грн. 81 коп. 3. Викласти Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 4 830 грн. 51 коп., в тому числі ПДВ 20% - 805 грн. 09 коп. 2.Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток№ 3 ) та складає: 168 136 грн. 36 коп. в тому числі ПДВ 20% - 28 022 грн. 73 коп.». 2. Викласти Додаток №1 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок» та Додаток № 3 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 136,36
UAH (в тому числі ПДВ 28 022,73 UAH)