Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 429, вул. Олени Теліги, 25/29, м. Київ"
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-06-01-000012-b fb7dcfe6bf53431a96959d072b5fb0a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2020 04:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 429, вул. Олени Теліги, 25/29, м. Київ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Олени Теліги, 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. У разі затримки цільового бюджетного фінансування Замовник сплачує за надані послуги протягом 14 календарних дня з моменту поновлення цільового бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 20:02
Відредагована ТД.docx
03 червня 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 04:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 20:02
Відредагована ТД.docx
01 червня 2020 04:34
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-01-000012-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Скарга
«01» червня 2020 року Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 429, вул. Олени Теліги, 25/29, м. Київ" , Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, UA-2020-06-01-000012-b – відкриті торги. Аукціон відбувся 19.06.2020 р. на який подали пропозиції три учасника, а саме: 1. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр»; 2. ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»; 3. ТОВ «СФЕРА-К». За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) - 1 098 573,66 грн. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» Замовником надіслано Вимогу, а саме: «Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до п.п. 2.1 Додатку № 1 ТД - Учасник повинен надати довідку, яка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД Учасник надав довідку про працівників де зазначено не повний перелік робітників для виконання робіт в повному обсязі. Прийнято рішення дати учаснику можливість подати повний перелік фахівців для виконання робіт по закупівлі.» Учасником ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано довідку із повним переліком працівників для виконання робіт в повному обсязі. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 10.07.2020 р. Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» було дискваліфіковано. Так, у протоколі зазначено, що в результаті розгляду встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації із зазначенням наступних підстав: згідно абз. п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не виправив виявлені невідповідності в інформації про працівників відповідної кваліфікації, а саме: довідка, що надав Учасник, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в орієнтовному обсягу робіт (Додаток №2 до ТД) містить інформацію про працівників, які виконують різні роботи та не мають освіту по всім роботам які будуть виконувати: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології). Одже, виходячи з вищевказаного Учасник не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по об’єкту. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та повідомляє наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 2 Додатку №1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Трудові книжки (договори цивільно-правового характеру) або накази про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). 2.2 Надати кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та копію наказу про прийняття на роботу зазначеного вище працівника.» Скаржником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наступною інформацією: № з/п Посада(робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно- кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер- економіст; інженер- проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт Панчук С. В. Вища, технік- електрик 3р. 1р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник) Осередчук І.М. Вища, монтажник санітарно- технічних систем і устаткування 4-го розряду Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології; Маляр 4-го розряду. 0,8 р. 0,8 р. На підставі надісланого повідомлення щодо усунення невідповідностей Учасником ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано відкориговану довідку із зазначенням наступної інформації: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно-кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер-економіст; інженер-проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4-го розряду, муляр, електрик) Панчук С.В. Вища, технік-електрик 3 р. 1 р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування 4-го розряду, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації, монтажник металопластикових конструкцій) Осередчук І.М. Вища, Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології 0,8 р. 0,8 р. Звертаємо увагу, що тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо надання підтверджуючих документів про проходження навчання та присвоєння кваліфікації працівникам. Тендерна документація (надалі - ТД) містить вимогу щодо заповнення довідку (встановленої форми) із зазначення освіти і спеціальності, розряду (в разі наявності). Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про освіту» освіта є в т.ч.: повна загальна середня освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта. Відповідно до вимог ТД у колонці 4 необхідно було вказати саме освіту та здобуту спеціальність або розряд в разі наявності. Скаржник у своїх довідках зазначив таку інформацію в повному обсязі відповідно до вимог Замовника. Зазначаємо, що у вимогах Замовника відсутня вимога щодо зазначення документу про присвоєння робітничої кваліфікації. Колонка 1 довідки, що надана Замовником у ТД, містить вимогу щодо зазначення посади та робочої професії. У своїй довідці Скаржник в повному обсязі зазначив посаду та робочу професію працівників, а саме: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт та робоча професія: (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник та робоча професія: (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології), чим виконав вимоги Замовника в повному обсязі із зазначенням інформації щодо кожного виду робіт відповідно до технічної частини закупівлі на кожного працівника, що буде залучений безпосередньо до виконання робіт. Інших критеріїв щодо підтвердження кваліфікації, наприклад надання відповідних документів про присвоєння робітничої кваліфікації чи зазначення номерів дипломів, свідоцтв, посвідчень чи іншої інформації щодо підтвердження кваліфікації працівників, Замовником у ТД не встановлено. Також звертаємо увагу, що у своїй ТД Замовник не визначив вимогу щодо необхідного переліку посад, саме яку робочу кваліфікацію або освіту і спеціальність повинен надати Учасник під час подання пропозиції на своїх працівників, а отже визначити що, ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконування робіт по об’єкту, не може. Тим більш, що у складі пропозиції Скаржника наявна довідка щодо виконання робіт власними силами без залучення субпідрядників/співвиконавців, чим підтвердив спроможність та знання своїх працівників щодо виконання робіт зазначеної закупівлі. Скаржник вважає, що надав та зазначив інформацію в повному обсязі, а дискваліфікація його була безпідставна. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-06-01-000012-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС". 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» та визначити ТОВ «Український Виробничо-Будівельний «Центр» Переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-01-000012-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 17 липня 2020 16:54
Скарга на рішення замовника
«01» червня 2020 року Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 429, вул. Олени Теліги, 25/29, м. Київ" , Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, UA-2020-06-01-000012-b – відкриті торги. Аукціон відбувся 19.06.2020 р. на який подали пропозиції три учасника, а саме: 1. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр»; 2. ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»; 3. ТОВ «СФЕРА-К». За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) - 1 098 573,66 грн. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» Замовником надіслано Вимогу, а саме: «Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до п.п. 2.1 Додатку № 1 ТД - Учасник повинен надати довідку, яка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД Учасник надав довідку про працівників де зазначено не повний перелік робітників для виконання робіт в повному обсязі. Прийнято рішення дати учаснику можливість подати повний перелік фахівців для виконання робіт по закупівлі.» Учасником ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано довідку із повним переліком працівників для виконання робіт в повному обсязі. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 10.07.2020 р. Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» було дискваліфіковано. Так, у протоколі зазначено, що в результаті розгляду встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації із зазначенням наступних підстав: згідно абз. п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не виправив виявлені невідповідності в інформації про працівників відповідної кваліфікації, а саме: довідка, що надав Учасник, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в орієнтовному обсягу робіт (Додаток №2 до ТД) містить інформацію про працівників, які виконують різні роботи та не мають освіту по всім роботам які будуть виконувати: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології). Одже, виходячи з вищевказаного Учасник не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по об’єкту. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та повідомляє наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 2 Додатку №1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Трудові книжки (договори цивільно-правового характеру) або накази про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). 2.2 Надати кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та копію наказу про прийняття на роботу зазначеного вище працівника.» Скаржником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наступною інформацією: № з/п Посада(робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно- кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер- економіст; інженер- проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт Панчук С. В. Вища, технік- електрик 3р. 1р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник) Осередчук І.М. Вища, монтажник санітарно- технічних систем і устаткування 4-го розряду Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології; Маляр 4-го розряду. 0,8 р. 0,8 р. На підставі надісланого повідомлення щодо усунення невідповідностей Учасником ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано відкориговану довідку із зазначенням наступної інформації: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно-кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер-економіст; інженер-проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4-го розряду, муляр, електрик) Панчук С.В. Вища, технік-електрик 3 р. 1 р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування 4-го розряду, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації, монтажник металопластикових конструкцій) Осередчук І.М. Вища, Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології 0,8 р. 0,8 р. Звертаємо увагу, що тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо надання підтверджуючих документів про проходження навчання та присвоєння кваліфікації працівникам. Тендерна документація (надалі - ТД) містить вимогу щодо заповнення довідку (встановленої форми) із зазначення освіти і спеціальності, розряду (в разі наявності). Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про освіту» освіта є в т.ч.: повна загальна середня освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта. Відповідно до вимог ТД у колонці 4 необхідно було вказати саме освіту та здобуту спеціальність або розряд в разі наявності. Скаржник у своїх довідках зазначив таку інформацію в повному обсязі відповідно до вимог Замовника. Зазначаємо, що у вимогах Замовника відсутня вимога щодо зазначення документу про присвоєння робітничої кваліфікації. Колонка 1 довідки, що надана Замовником у ТД, містить вимогу щодо зазначення посади та робочої професії. У своїй довідці Скаржник в повному обсязі зазначив посаду та робочу професію працівників, а саме: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт та робоча професія: (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник та робоча професія: (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології), чим виконав вимоги Замовника в повному обсязі із зазначенням інформації щодо кожного виду робіт відповідно до технічної частини закупівлі на кожного працівника, що буде залучений безпосередньо до виконання робіт. Інших критеріїв щодо підтвердження кваліфікації, наприклад надання відповідних документів про присвоєння робітничої кваліфікації чи зазначення номерів дипломів, свідоцтв, посвідчень чи іншої інформації щодо підтвердження кваліфікації працівників, Замовником у ТД не встановлено. Також звертаємо увагу, що у своїй ТД Замовник не визначив вимогу щодо необхідного переліку посад, саме яку робочу кваліфікацію або освіту і спеціальність повинен надати Учасник під час подання пропозиції на своїх працівників, а отже визначити що, ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконування робіт по об’єкту, не може. Тим більш, що у складі пропозиції Скаржника наявна довідка щодо виконання робіт власними силами без залучення субпідрядників/співвиконавців, чим підтвердив спроможність та знання своїх працівників щодо виконання робіт зазначеної закупівлі. Скаржник вважає, що надав та зазначив інформацію в повному обсязі, а дискваліфікація його була безпідставна. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-06-01-000012-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС". 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» та визначити ТОВ «Український Виробничо-Будівельний «Центр» Переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2020 19:49
рішення від 22.07.2020 № 14111+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 19:48
рішення від 31.07.2020 №14774 .pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Проведено повторну оцінку пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 18:04

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

28 липня 2020 20:52
пояснення ЗДО 429.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 1 098 573,66
UAH з ПДВ
1 098 573,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 1 127 638,04
UAH з ПДВ
1 127 638,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СФЕРА-К" 1 163 871,20
UAH з ПДВ
1 163 871,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:59
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:46
Довідка про несудимість
18 серпня 2020 17:46
МВС
18 серпня 2020 17:46
Довідка банкрутство
18 серпня 2020 17:46
Корупція на Учасника
18 серпня 2020 17:45
Корупція на директора
02 липня 2020 16:05
Електронний підпис
02 липня 2020 16:03
Довідка
02 липня 2020 16:03
Договір
18 червня 2020 23:48
Електронний підпис
18 червня 2020 23:40
Листи-роз_яснення.pdf
18 червня 2020 23:40
Д.1 п.5 Медичні книжки.pdf
18 червня 2020 23:40
Д.1 п.5 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:00
Електронний підпис
15 липня 2020 09:57
МВС 14.07.2020.zip
15 липня 2020 09:57
Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 15:51
Електронний підпис
17 червня 2020 15:47
27- Проект договору.pdf
17 червня 2020 15:47
24- Довідка Ст. 17.pdf
17 червня 2020 15:47
5- Статут.pdf
17 червня 2020 15:47
14. Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 15:47
9- Ліцензія АВК-5+копія.pdf
17 червня 2020 15:47
6- Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 15:47
10-Лист без авансу.pdf
17 червня 2020 15:47
7- Ліцензія+додаток.pdf
17 червня 2020 15:47
4.3- Копія фін.звітності.pdf
17 червня 2020 15:47
1.1.1-Інвентарні картки.pdf
17 червня 2020 15:47
0-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 13:24
Договір ЦПХ Черниш М.П..pdf
17 червня 2020 13:24
Договір ЦПХ Крива Н.І..pdf
17 червня 2020 13:24
Кваліфікація.pdf
17 червня 2020 13:24
статут 2018.pdf
17 червня 2020 13:24
Код доступу СТАТУТ.pdf
17 червня 2020 13:24
Договір вивіз сміття.pdf
17 червня 2020 13:24
Довідка з банку.pdf
17 червня 2020 13:24
Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 13:24
Інвентарні картки ОЗ-6.pdf
17 червня 2020 13:24
Довідки_ листи.pdf
17 червня 2020 13:24
Кошториси.pdf
17 червня 2020 13:24
Проект договору.pdf
17 червня 2020 13:24
ДФ дод.2.pdf
17 червня 2020 13:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

ТОВ "СФЕРА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Рішення скасоване 1 098 573,66
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 04:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Рішення скасоване 1 127 638,04
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:14
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Переможець 1 098 573,66
UAH з ПДВ
15 серпня 2020 20:23

Вимога про усунення невідповідностей

.Відповідно до п.п. 2.1 Додатку № 1 ТД - Учасник повинен надати довідку, яка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД Учасник надав довідку про працівників де зазначено не повний перелік робітників для виконання робіт в повному обсязі. Прийнято рішення дати учаснику можливість подати повний перелік фахівців для виконання робіт по закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2020 20:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
1 098 573,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:16
звіт про виконання договору-635.pdf укладений
06 січня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 09:46
д-у 4 до дог 635.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:57
д-у 3 до дог 635.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 10:18
д-у 2 до дог 635.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:28
д-у 1 до дог 635.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 12:24
635 договір.pdf укладений
01 вересня 2020 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 635
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 098 573,66
UAH (в тому числі ПДВ 183 095,61 UAH)