Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти меблів учнівських одномісних для початкової школи (стіл + стілець)
Очікувана вартість
769 377,00 UAH
UA-2020-05-30-000076-b d335bee676a5468e974a2ee8d3b37df1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Миколаївна Бєкірова

+380553432472 gen_osvita@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія по обслуговуванню закладів освіти Генічеської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38212592
Місцезнаходження: 75500, Україна , Херсонська обл., м. Генічеськ, вул. Вокзальна, буд. 15
Контактна особа: Людмила Миколаївна Бєкірова
+380553432472
gen_osvita@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:13
Очікувана вартість: 769 377,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 846,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
515 комплект
Комплекти меблів учнівських одномісних для початкової школи (стіл + стілець)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75500, Україна, Херсонська область, м. Генічеськ та Генічеський р-н, за адресою підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Державний бюджет, місцевий бюджет, кошти Риковської селищної ради. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2020 09:37
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 червня 2020 09:37
ТД_ Шкільні меблі 2020_зміни.pdf
13 червня 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2020 09:37
Перелік змін до тендерної документації.pdf
13 червня 2020 09:37
ТД_ Шкільні меблі 2020_зміни.pdf
30 травня 2020 12:35
ТД_ Шкільні меблі 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики!
Дата подання: 04 червня 2020 14:48
Дата відповіді: 09 червня 2020 15:09
Відповідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» повинні регулюватися 640/700/760 мм (4-6 ростова група) згідно технічнічних характеристик тендерної документації 640-750 мм., що не відповідає ДСТУ ГОСТ.
Відповідь: Доброго дня! Замовником в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема його габаритні розміри. Зазначаємо, що ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови» має лише рекомендаційний характер.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-30-000076-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 04 червня 2020 14:40
Порушення законодавства!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання Стільниця стола повинна бути антисколіозна з кутом нахилу стільниці 7 градусів та мати ергономічні заокруглені кути. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею! Вона повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 15:10
Щодо вимоги UA-2020-05-30-000076-b.b1.
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в тендерній документації визначено конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема передбачено, що стільниця антисколіозна повинна бути з кутом нахилу 7 градусів.
Пунктом 2.3 ГОСТу 11015-93. Столы ученические. Типы и функциональные размеры передбачено, що «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки ее горизонтально и под углом от 7 до 16°» (мовою оригіналу). Таким чином, встановлений Замовником в Документації кут нахилу 7 градусів знаходиться в допустимих межах. Зазначаємо, що ГОСТ 11015-93. Столы ученические. Типы и функциональные размеры має лише рекомендаційний характер, а Замовнику необхідний товар, який відповідає тим технічним, якісним та кількісним характеристикам, що визначені Документацією.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-05-30-000076-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ", Код ЄДРПОУ:34373957
Дата подання: 27 червня 2020 11:36
Щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «БІРЮЗА»
Шановний Замовнику!

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами проведено закупівлю ID UA-2020-05-30-000076-b на Комплекти меблів учнівських одномісних для початкової школи (стіл + стілець) за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником товариством з обмеженою відповідальністю "БІРЮЗА" код ЄДРПОУ 22148861 (далі – ТОВ «БІРЮЗА»)
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «БІРЮЗА» не відповідає умовам тендерної документації.
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією (Додаток 4). Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі (п. 6 р. ІІІ тендерної документації)
Учасник ТОВ «БІРЮЗА» в тендерній пропозиції лист від 10.06.2020 №29 щодо підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в описі та характеристики запропонованого товару не зазначив розміри з якої саме металевої труби буде виготовлений каркас парти. Також запропонував, що сидіння та спинка стільця будуть виготовлені з гнучкої клеїної фанери товщиною від 8 до 10мм.
Тендерною документацією чітко визначено,що труба металева має бути d25/d25 та фанера товщиною саме 10 мм.
2. Відповідно до п. 5. р. ІІІ тендерної документації та Додатку 2 Учасник мав документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору. Та надати копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків.


ТОВ «БІРЮЗА» надав копію договору №724 від 03.08.2018 укладеного з Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області в особі заступника начальника управління освіти Фесенко О.В., термін поставки серпень-жовтень 2018 року. В відгукі №714/02-21 від 07.05.2020 зазначено, що зобовязання ТОВ «БІРЮЗА» виконанні належним чином в тому числі стосовно строків.
Зазначеній інформації суперечать надані видаткові накладні які мают підтверджувати факт передачі товару.
В наданих видаткових накладнихзазначено, що товар отримав(ла) Кащеєва О.Р. при цьому не зазначена посада та не вказана довіреність щодо права отримувати товар. Виникають сумніви щодо відповідності наданих видаткових накладних тим згідно з якими Управлінням освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області здійснило оплату за отриманий товар. Видаткові накладні №49 та 51 виписані від 05.11.2018, що свідчить про поставку товару з порушенням строків визначених в тендерному договорі. Тобто, Учасник не надав належне підтвердження виконання аналогічного договору.
Тендерна пропозиціяТОВ «БІРЮЗА» не відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та визначених вимог в Додатку 2 до тендерної документації (п.5 р. ІІІ тендерної документації)
Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону Замовникзобов’язаний відхилити пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16. та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Визнавши переможцем Учасника пропозиція якого не відповідає тендерній документації порушуються Наші права як Учасника.

Вимагаємо:

1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «БІРЮЗА»;
2. Розглянути Наше звернення як учасника права якого порушені;
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

У разі необ’єктивної оцінки тендерної документації товариство з обмеженою відповідальністю «АРМАРІ» залишає за собою право звернутися до органу оскарження щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника.



Директор ТОВ «АРМАРІ» А.Г. Кураян
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2020 10:41
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ «БІРЮЗА» є такою, що повністю відповідає вимогам Замовника. У Паспорті на виріб міститься інформація про те, що товщина сидіння та спинки 8-10 мм, окрім того у складі тендерної пропозиції учасника надано технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (4_Інформація про необхідні технічні, стр. 1-20.pdf), які містять інформацію про товщину сидіння та спинки саме 10 мм. Таким чином, учасником підтверджено відповідність технічним характеристикам до предмета закупівлі, що встановлені документацією.
Окрім того, Додатком 2 до Документації встановлені кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, зокрема «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів». Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічних договорів не менше 1 (одного) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договорам, вказаним у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 1 (одного) про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгуки мають бути надані від установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
На підтвердження відповідності даній вимозі учасником надано Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі №06 від 10.06.2020 р., Договір №724 від 03.08.2018 року, Видаткову накладну №38 від 7 серпня 2018 року, Видаткову накладну №40 від 1 жовтня 2018 року, Видаткову накладну №49 від 5 листопада 2018 року, Видаткову накладну №50 від 30 жовтня 2018 року, Видаткову накладну №51 від 5 листопада 2018 року, а також сканокопію оригіналу Відгуку про виконання договору. Виходячи з вищевикладеного, учасник підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Таким чином, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

27 червня 2020 11:35
Вимога Г.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" 430 025,00
UAH з ПДВ
430 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 488 220,00
UAH з ПДВ
488 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ" 618 000,00
UAH з ПДВ
579 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 661 260,00
UAH з ПДВ
581 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 680 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рильцев Олег Віталійович 598 945,00
UAH з ПДВ
598 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ - ПРОМ" 676 153,80
UAH з ПДВ
661 229,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Любов Семенівна 695 250,00
UAH з ПДВ
695 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2020 13:41
Електронний підпис

Публічні документи

20 червня 2020 14:00
Електронний підпис
20 червня 2020 11:25
Додаток 3.pdf
20 червня 2020 11:25
Додаток 4.pdf
20 червня 2020 11:25
Додаток 2.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 10:12
Електронний підпис
15 червня 2020 10:09
Додаток 1. частина 2.pdf
12 червня 2020 15:32
Електронний підпис
12 червня 2020 15:27
Додаток 4.pdf
12 червня 2020 15:27
Додаток 3.pdf
12 червня 2020 15:27
Додаток 2.pdf
12 червня 2020 15:27
Додаток 1. частина 3.pdf
12 червня 2020 15:27
Додаток 1. частина 2.pdf
12 червня 2020 15:27
Додаток 1. частина 1.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:32
Електронний підпис
12 червня 2020 17:01
Електронний підпис
12 червня 2020 16:52
Електронний підпис
12 червня 2020 16:49
Інша інформація.rar
11 червня 2020 19:15
Інші документи.rar
11 червня 2020 19:15
Тендерна пропозиція.rar
11 червня 2020 19:15
Трудові договори.rar
11 червня 2020 19:15
СЕС на матеріали.rar

Публічні документи

15 червня 2020 09:17
Електронний підпис
12 червня 2020 16:15
Електронний підпис
12 червня 2020 16:13
1.ТП Рильцев.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 15:06
Електронний підпис
12 червня 2020 15:04
Витяг 08.01.2020.pdf
12 червня 2020 15:04
Довідка про виробника.pdf
12 червня 2020 15:04
Висновок-СЕЕ-ЛДСП-2015.pdf
12 червня 2020 15:04
Протокол на Епишева.pdf
12 червня 2020 15:04
Проект договору.pdf
12 червня 2020 15:04
Статут Арт-Пром 2019.pdf
12 червня 2020 15:04
Витяг ПДВ.pdf
12 червня 2020 15:04
лист-подяка 01.07.19.pdf
12 червня 2020 15:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 08:59
Електронний підпис
19 червня 2020 08:56
12 Інші документи.pdf
19 червня 2020 08:56
11 Лист згода.pdf
19 червня 2020 08:56
10.3 Витяг.pdf
19 червня 2020 08:55
9 Проект договору.pdf
19 червня 2020 08:55
8 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 08:55
7 Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 08:55
4.1.2 Лист виробника.pdf
19 червня 2020 08:55
3 Лист гарантія.pdf
19 червня 2020 08:55
2.3.5 Відгук Братське.pdf
19 червня 2020 08:55
2.3.3 Відгук Баштанка.pdf
19 червня 2020 08:55
1 Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 08:55
01 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМАРІ"

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП Рильцев Олег Віталійович

ТОВ "АРТ - ПРОМ"

ФОП Покатило Любов Семенівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"
#22148861
Переможець 430 025,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 12:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА"
#22148861
430 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 22:51
шк мебля.pdf укладений
15 липня 2020 22:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 430 025,00
UAH