Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект спортивно-ігрової конструкції (Баскетбольне поле)
Очікувана вартість
1 494 000,00 UAH
UA-2020-05-30-000062-b ● e62ffd5c958d45e29aaeff2d0a186f76
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37989080 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Світлана Мазка +380501694974 tender_sme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2020 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 1 494 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44820 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання
1.Категорія замовника: 3) підприємства, установи, організації (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект спортивно-ігрової конструкції (Баскетбольне поле)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Станіславського, гідропарк Придніпровський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за посталений товар здійснюється на підставі - рахунку на оплату Товару, видаткової накладної на Товар, Акту приймання-передачі товару, підписаного Сторонами, Акту введення Товару в експлуатацію, підписаного Сторонами безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 90 робочих днів | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 травня 2020 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 травня 2020 11:42 |
Додадок №3 Договір.pdf | |
30 травня 2020 11:42 |
ТД Баскетбольне поле.pdf |
30 травня 2020 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 травня 2020 11:42 |
Додадок №3 Договір.pdf
|
|||
30 травня 2020 11:42 |
ТД Баскетбольне поле.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-30-000062-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАНТОН 32", Код ЄДРПОУ:38299343
Дата подання: 17 червня 2020 16:20
Вимога в порядку частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Надання вимоги в порядку частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" стосовно безпідставного та неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАНТОН 32" згідно Протоколу уповноваженої особи Замвника від 16.06.2020 № 8
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 18:30
На вашу Вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у читанні від 19.04.2020 (далі –Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, як вбачається зі наведеної норми у Вашого підприємства відсутні законодавчі підстави вимагати від замовника скасувати рішення про відхилення.
Проте, Замовник виконає умову Закону та надасть додаткові пояснення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Першою причиною відхилення Вашої пропозиції є - Учасником у складі пропозиції не надано виписку з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо) (13 абзац Пункту 2, Розділу 3 тендерної документації).
Тендерною документацією вимагалось:
Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі 44 820 грн. 00 коп., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом.
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом.
Щодо речення або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо – це стосується безпосередньо оформлення виписки, тобто учасники повинні надати виписку, яка повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо.
Тобто у складі пропозиції обов’язково повинна бути виписка з рахунку з обліку коштів, проте, вона може бути оформлена по різному.
Отже, Ваше підприємство невірно тлумачить умови тендерної пропозиції.
Відповідно до цього, Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Другою причиною відхилення є ненадання учасником у складі пропозиції копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал, а саме за 31.03.2020 (абз. 4 п.4 додатку 1 тендерної документації)
Надаємо додаткову інформацію.
Відповідно до документів наданих у складі Вашої пропозиції, а саме балансу та звіту про фінансові результати за 2019 рік ТОВ "БАНТОН 32" є малим підприємством.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств
Отже, Ваше підприємство не може бути одночасно малим підприємством та мікропідприємств, у зв’язку із тим, що вони розділені законодавчо.
Отже, Вами по другому питанню не є правдивим та хибним.
Щодо Вашого зауваження по невиконанню замовником умов Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку із тим, у складі Вашої пропозиції наявні усі документи які стосуються кваліфікаційних по вимогам ст. 16 Закону, та документи щодо підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а причиною Вашого відхилення є невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, Замовник не мав Законодавчого права надсилати Вам будь-які повідомлення про невідповідність.
Отже, Ваше підприємство невірно тлумачить норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Таким чином, Замовник не порушив жодної умови Закону України «Про публічні закупівлі», та вірно прийняв рішення про відхилення Вашої пропозиції.
Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у читанні від 19.04.2020 (далі –Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, як вбачається зі наведеної норми у Вашого підприємства відсутні законодавчі підстави вимагати від замовника скасувати рішення про відхилення.
Проте, Замовник виконає умову Закону та надасть додаткові пояснення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Першою причиною відхилення Вашої пропозиції є - Учасником у складі пропозиції не надано виписку з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо) (13 абзац Пункту 2, Розділу 3 тендерної документації).
Тендерною документацією вимагалось:
Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі 44 820 грн. 00 коп., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом.
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом.
Щодо речення або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо – це стосується безпосередньо оформлення виписки, тобто учасники повинні надати виписку, яка повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо.
Тобто у складі пропозиції обов’язково повинна бути виписка з рахунку з обліку коштів, проте, вона може бути оформлена по різному.
Отже, Ваше підприємство невірно тлумачить умови тендерної пропозиції.
Відповідно до цього, Ваша пропозиція правомірно відхилена Замовником.
Другою причиною відхилення є ненадання учасником у складі пропозиції копію балансу (звіту про фінансовий стан) за попередній квартал, а саме за 31.03.2020 (абз. 4 п.4 додатку 1 тендерної документації)
Надаємо додаткову інформацію.
Відповідно до документів наданих у складі Вашої пропозиції, а саме балансу та звіту про фінансові результати за 2019 рік ТОВ "БАНТОН 32" є малим підприємством.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств
Отже, Ваше підприємство не може бути одночасно малим підприємством та мікропідприємств, у зв’язку із тим, що вони розділені законодавчо.
Отже, Вами по другому питанню не є правдивим та хибним.
Щодо Вашого зауваження по невиконанню замовником умов Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У зв’язку із тим, у складі Вашої пропозиції наявні усі документи які стосуються кваліфікаційних по вимогам ст. 16 Закону, та документи щодо підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а причиною Вашого відхилення є невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, Замовник не мав Законодавчого права надсилати Вам будь-які повідомлення про невідповідність.
Отже, Ваше підприємство невірно тлумачить норми Закону України «Про публічні закупівлі»
Таким чином, Замовник не порушив жодної умови Закону України «Про публічні закупівлі», та вірно прийняв рішення про відхилення Вашої пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАНТОН 32" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" |
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група "Кітоврас" |
1 485 000,00
UAH з ПДВ
|
1 470 060,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець "БРИСКІНА ОКСАНА ВАСИЛІВНА" |
1 493 500,00
UAH з ПДВ
|
1 493 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" |
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАНТОН 32" #38299343 |
Відхилено |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 18:51
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний дім "Н`ю-лайн" #32140051 |
Відхилено |
1 199 999,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 18:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 11:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група "Кітоврас" #40709939 |
Переможець |
1 470 060,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 18:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 10:46
|
Дод угода №4 договір №42.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 11:45
|
Дод угода №3 договір №42.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2020 11:36
|
Дод.угода №2 договір №42.pdf | зміни до договору |
24 липня 2020 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2020 09:53
|
Дод угода №1 договір №42.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 11:50
|
договір №42.pdf | укладений |
30 червня 2020 11:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.1 договору викладено в новій редакції Пункт 5.3 договору викладено в новій редакції Специфікація до договору викладена в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (Зміна п.13.1 договору, а саме додати додаток №2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |