ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005585-b 1588ce64719e47c2aafea5c2c95b404c
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту"
Код ЄДРПОУ: 02136962
Вебсайт: http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1
Контактна особа: Оксана Михайлівна Вацеба
+30322382792
ldufk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:29
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 метр кубічний
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кн. Ольги, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 червня 2020 15:10
Електронний цифровий підпис
13 червня 2020 14:54
Перелік змін.docx
13 червня 2020 14:54
Оновлена ТД-Газ (3).doc
13 червня 2020 15:10
Електронний цифровий підпис
29 травня 2020 19:01
Електронний цифровий підпис
13 червня 2020 14:54
Перелік змін.docx
13 червня 2020 14:54
Оновлена ТД-Газ (3).doc
29 травня 2020 19:00
ТД-Газ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо точки контакту, яка повинна знаходитись за місцем поставки
Дата подання: 01 червня 2020 15:42
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:29
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічну закупівлю», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вимога передбачена Розділом «Оцінка тендерної пропозиції» в пункті 2 «Інша інформація»Тендерної документації , а саме : «Учасник повинен підтвердити наявність створеної точки контакту, яка повинна знаходитись в за місцем поставки, визначеним в тендерній документації, та контактні дані уповноваженого працівника який безпосередньо знаходитиметься по місцю точки контакту. В разі виявлення факту, що точка контакту, яку вказав Учасник не функціонує, або взагалі, відсутня за місцезнаходженням вказаним Учасником – Замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію." Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Ви безпосередньо порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас усунути невідповідність Тендерної документації. Додатково просимо ознайомитись з аналогічним рішенням АМКУ по аналогічному питанню РІШЕННЯ № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019, Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-27-000358-a
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені.
Щодо мови підготовки
Дата подання: 02 червня 2020 15:36
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:25
Шановний Замовнику. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 7 Розділу загальних положень тендерної документації Замовником передбачено “Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції”.
Запитання
Дата подання: 03 червня 2020 09:21
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:28
Шановний Замовнику! У складі Вашої тендерної документації міститься вимога: (Розділ -Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 7) "Учасники підтверджують, що пропонований ними товар за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідає вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару Учасники на власний розсуд надають відповідні документи, що видані Уповноваженими органами, що підтверджують відповідні маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам." У зв'язку з цим, повідомляємо наступне. Предмет закупівлі - природний газ, не підлягає сертифікації, не містить маркувань і т.д. Якість природного газу визначається за допомогою паспортів фізико-хімічних показників, що оприлюднені у відкритому доступі на сайті ТОВ Оператор ГТС за посиланням: https://tsoua.com/news/gq-2020-01/ Оскільки, Законом України "Про публічні закупівлі" у ч.5 ст.17 передбачено "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.", просимо виключити зазначену вимогу зі складу тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені.
Щодо точки контакту
Дата подання: 03 червня 2020 09:32
Дата відповіді: 04 червня 2020 13:28
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в основу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічну закупівлю», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вимога передбачена Розділом «Оцінка тендерної пропозиції» в пункті 2 «Інша інформація»Тендерної документації , а саме : «Учасник повинен підтвердити наявність створеної точки контакту, яка повинна знаходитись в за місцем поставки, визначеним в тендерній документації, та контактні дані уповноваженого працівника який безпосередньо знаходитиметься по місцю точки контакту» Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Ви безпосередньо порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас усунути невідповідність Тендерної документації. Додатково надаємо аналогічне рішення АМКУ по аналогічному питанню
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені.
щодо автопролонгації договору
Дата подання: 04 червня 2020 17:17
Дата відповіді: 10 червня 2020 11:27
Шановний Замовник! В п. 9.1 Договору просимо видалити умову про автопролонгацію: "Договір вважається продовженим на кожний наступний календарний рік, якщо за місяць до закінчення строку дії Договору жодною зі Сторін не буде заявлено про припинення його дії або перегляд його умов."
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесені.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-005585-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 03 червня 2020 16:13
Дискримінаційні умови документації
Вимога щодо усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 13:32
Уважно вивчивши Вашу вимогу від 03.06.2020 р. тендерний комітет Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" повідомляє наступне:

Зазначена вимога не є дискримінаційною оскільки:
При проведенні публічних закупівель в тому числі природного газу тендерний комітет керується виключно нормативно правовими актами чинного законодавства України, діє в межах Закону України “Про публічні закупівлі” , інших галузевих підзаконних актів. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Одним з доказів необхідного рівня якості поставки природного газу є відповідність Постачальника вимогам діючого законодавства щодо захисту довкілля.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як для Замовників, так і Постачальника природного газу, так само, як і інші підприємства, установи та організації їх філії та представництва чи об’єднання, окрім виробництва, інші господарські об’єктиявляються об’єктами екологічного аудиту в розумінні статті 2 Закону України "Про екологічний аудит".
Преамбулою даного закону передбачено: "Цей Закон визначає основні правові та організаційні засади здійснення екологічного аудиту і спрямований на підвищення екологічної обґрунтованості та ефективності діяльності суб’єктів господарювання. Положення цього Закону поширюються на всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності та видів діяльності". Згідно зі статтею 1 Закону України "Про екологічний аудит", екологічний аудит – це документальне оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Замовник зазначає, що відповідно до статті 34 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадян. Щодо опису планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, відповідно до статті 54 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійснення своєї діяльності зобов’язань вживати необхідні заходи щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров’я люди в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин. Враховуюче те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища збоку, зокрема, підприємств, установ, організацій є вимогою вищезазначеного закону, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту, як Замовник маємо право це перевірити, вимагаючи опис планових заходів захисту довкілля та навколишнього середовища. Саме у зв’язку з цим, Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання природного газу, а також для повної відповідності закупівлі природного газу вимогам природоохоронного законодавства вимагає у складі Пропозиції від учасників надання довідки. Природний газ – це суміш вуглеводів та невуглеводних компонентів, що перебуває у газоподібному стані з стандартних умов (тиск-760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією. Природний газ як товар має специфічний характер, оскільки передається лише трубопроводами, не має кольору та запаху, а існує в газоподібному стані, що не дає змогу споживачу без належного технічного устаткування, встановити його кількість та якість, а саме фізико-хімічний склад. У зв’язку із цим, під час реалізації діяльності із торгівлі природним газом від моменту його видобутку, зберігання в підземних сховищах, транспортування магістральними та локальними трубопроводами, а також споживання в точці виходу із газорозподільних мереж, існують високі ризики створення негативного впливу на навколишнє середовище. У зв’язку із цим, країнами – учасницями ЄС та Україною, встановлені додаткові вимоги до підприємствпостачальників природного газу забезпечити впровадження комплаєнс-функцій за 5 стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), в тому числі щодо контролю за захистом навколишнього середовища. У ході розгляду зазначеного питання встановлено вимогу: Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання газу природного. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, а також надати документ, що виданий спеціалізованим експертом, що має відповідну акредитацію у сфері контролю за дотриманням суб’єктами господарювання прородохоронного законодавства, в якому (в документі) засвідчено факт відповідності діяльності учасника закупівлі вимогам законодавства про захист довкілля.

Враховуючи викладене, Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Вимоги. Аналогічна позиція АМКУ в рішеннях №18295-р/пк-пз від 10.12.2019 р., №13112 р/пк-з від 17.09.2019

Документи подані скаржником

03 червня 2020 16:13
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 421 500,00
UAH з ПДВ
421 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СКФ" 562 500,00
UAH з ПДВ
558 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 567 000,00
UAH з ПДВ
562 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" 630 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2020 11:40
sign.p7s
20 червня 2020 11:33
95. Гарантійний лист 2.pdf
20 червня 2020 11:32
91. Довідка готовність.pdf
20 червня 2020 11:32
90. Гарантійний лист.pdf
20 червня 2020 11:32
88. Довідка ТПП.pdf
20 червня 2020 11:31
79. Фін звіт 1 кв 2020.pdf
20 червня 2020 11:30
69. Довідка про веб сайт.pdf
20 червня 2020 11:29
66. Лист згода e-data.pdf
20 червня 2020 11:28
58. Довідка Ощадбанк 11.06.pdf
20 червня 2020 11:28
52. Проект договору.pdf
20 червня 2020 11:28
51. Протокол участі.pdf
20 червня 2020 11:27
50. Копія Протокол 11.pdf
20 червня 2020 11:27
49. Протокол 11.pdf
20 червня 2020 11:27
44. Копія Паспорт.pdf
20 червня 2020 11:27
42. Витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2020 11:27
41. Лист з кодом доступу.pdf
20 червня 2020 11:26
40. Копія Статут 2020.pdf
20 червня 2020 11:26
39. Статут 2020 та Опис.pdf
20 червня 2020 11:26
37. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 червня 2020 11:26
34. Довідка 4 ОПП.pdf
20 червня 2020 11:23
122. Довідка про позицію.pdf
20 червня 2020 11:22
12. Технічні вимоги.pdf
20 червня 2020 11:21
103. Договір оренди.pdf
20 червня 2020 11:20
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 14:27
sign.p7s
19 червня 2020 14:23
загальні відомості.pdf
19 червня 2020 14:23
Статут ТД СКФ.pdf
19 червня 2020 14:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 червня 2020 14:23
Постанова (ліцензія).pdf
19 червня 2020 14:23
Паспорт _ ІНН Директор.pdf
19 червня 2020 14:23
Лист-згода.pdf
19 червня 2020 14:23
Договір зберігання.pdf
19 червня 2020 14:23
Довідка (п. 10 ч. 1 ст. 17).pdf
19 червня 2020 14:23
Відгук-подяка.pdf
19 червня 2020 14:23
Витяг з ЄДР.pdf
19 червня 2020 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 14:22
Проект договору.pdf
19 червня 2020 14:22
Папорт ФХП.pdf
19 червня 2020 14:22
Додаток 3.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 22:02
sign.p7s
19 червня 2020 21:58
88 Проект_договору (1).pdf.p7s
19 червня 2020 21:58
88 Проект_договору (1).pdf
19 червня 2020 21:58
87 кваліф поясн.pdf.p7s
19 червня 2020 21:58
87 кваліф поясн.pdf
19 червня 2020 21:57
84 ТПП УкрГазРесурс.PDF
19 червня 2020 21:57
82 Довідка мат.тех.база.pdf
19 червня 2020 21:57
80 Пожежна безпека.pdf.p7s
19 червня 2020 21:57
80 Пожежна безпека.pdf
19 червня 2020 21:56
77 Сертифікати ISO.pdf
19 червня 2020 21:56
76 сертифікат Швед.pdf
19 червня 2020 21:56
71 довідка працівники.pdf
19 червня 2020 21:55
64 Лист-підтвердження.pdf
19 червня 2020 21:55
63 Лист-довідка.pdf.p7s
19 червня 2020 21:54
63 Лист-довідка.pdf
19 червня 2020 21:54
62 ГЛ 1.pdf.p7s
19 червня 2020 21:54
62 ГЛ 1.pdf
19 червня 2020 21:54
61 ГЛ.pdf.p7s
19 червня 2020 21:54
61 ГЛ.pdf
19 червня 2020 21:54
58 ГЛ про небаланси.pdf.p7s
19 червня 2020 21:54
58 ГЛ про небаланси.pdf
19 червня 2020 21:51
35 Виписка з ЄДР.pdf.p7s
19 червня 2020 21:51
35 Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 21:51
32_Dovidka_20154420290610984003.pdf.rar
19 червня 2020 21:51
32_ст 17 public_doc (22).rar
19 червня 2020 21:51
32 ст 17 ч2 нов.pdf.p7s
19 червня 2020 21:51
32 ст 17 ч2 нов.pdf
19 червня 2020 21:51
31 ст 17 НОВ.pdf.p7s
19 червня 2020 21:51
31 ст 17 НОВ.pdf
19 червня 2020 21:50
26 Лист щодо веб-сайту.pdf
19 червня 2020 21:50
25 ГЛ щодо санкцій.pdf.p7s
19 червня 2020 21:50
25 ГЛ щодо санкцій.pdf
19 червня 2020 21:50
22 Лист про підписанта.pdf
19 червня 2020 21:50
20 Лист-згода Швед.pdf.p7s
19 червня 2020 21:50
20 Лист-згода Швед.pdf
19 червня 2020 21:50
20 Лист-згода Кучков.pdf.p7s
19 червня 2020 21:49
20 Лист-згода Кучков.pdf
19 червня 2020 21:49
20 Лист-згода Гажівська.pdf
19 червня 2020 21:48
12 Статут оригінал.pdf
19 червня 2020 21:48
11 Витяг ПДВ УГР 21-02-20.pdf
19 червня 2020 21:48
09 ГЛ згода з додатком 2 .pdf
19 червня 2020 21:48
08 Лист щодо трейдера 2.pdf
19 червня 2020 21:48
07 Лист щодо трейдера1.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:03
sign.p7s
19 червня 2020 16:58
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 червня 2020 16:57
ТЕХНІЧНА СПИЦИФІКАЦІЯ.pdf
19 червня 2020 16:57
ФХП травень.pdf
19 червня 2020 16:57
ТЕХНІЧНЕ ЗАДАННЯ.pdf
19 червня 2020 16:57
платіжка до ліцензії.pdf
19 червня 2020 16:57
копія актів.pdf
19 червня 2020 16:56
Відгук 20.pdf
19 червня 2020 16:56
UA-2017-12-28-000635-b-open.pdf
19 червня 2020 16:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 червня 2020 16:56
Укргазбанк.pdf
19 червня 2020 16:56
Статут копія_090620.pdf
19 червня 2020 16:56
Український капітал.pdf
19 червня 2020 16:56
ТПП.pdf
19 червня 2020 16:56
Рішення фах. коледж.PDF
19 червня 2020 16:56
Сертифікат ISO оригінал.pdf
19 червня 2020 16:56
Протокол НР.pdf
19 червня 2020 16:56
Протокол НР копія 090620.pdf
19 червня 2020 16:56
Реєстр платників ЄП.pdf
19 червня 2020 16:56
опис статуту.PDF
19 червня 2020 16:56
НР по Статуту.pdf
19 червня 2020 16:56
опис заходів довкілля.pdf
19 червня 2020 16:56
лист згода Майк.pdf
19 червня 2020 16:56
лист згода Кащенко.pdf
19 червня 2020 16:56
Лист згода Майк 2.pdf
19 червня 2020 16:56
Лист згода Кащенко 2.pdf
19 червня 2020 16:55
Кліринговий дім.pdf
19 червня 2020 16:55
Інф. довідка рахунок.pdf
19 червня 2020 16:55
Етична поведінка.pdf
19 червня 2020 16:55
ДФСУ.pdf
19 червня 2020 16:55
Екологічний висновок.pdf
19 червня 2020 16:55
довідка ст. 17.pdf
19 червня 2020 16:55
Довідка до п5 ст17.pdf
19 червня 2020 16:55
Глобус.pdf
19 червня 2020 16:55
довідка веб сайту.pdf
19 червня 2020 16:55
Відомості копія 090620.pdf
19 червня 2020 16:54
довідка відомості 2.pdf
19 червня 2020 16:54
Відомості.pdf
19 червня 2020 16:54
Витяг ЄДРПОУ 110620 копія.pdf
19 червня 2020 16:54
Витяг ЄДРПОУ 110620.pdf
19 червня 2020 16:54
Виписка оригінал.pdf
19 червня 2020 16:54
Витяг з наказу Майк.pdf
19 червня 2020 16:54
Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 16:54
S0100113 Ф1. Баланс 2019.pdf
19 червня 2020 16:54
S0100113 Ф1. Баланс.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"
#34933742
Відхилено 421 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 17:59
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СКФ"
#38315218
Відхилено 558 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 18:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
#39594527
Очікує рішення 630 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 18:12
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
#41427817
Відхилено 562 400,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 18:12

Документи

26 червня 2020 17:59
sign.p7s
26 червня 2020 17:58
протокол 42 газ.pdf

Документи

02 липня 2020 18:17
sign.p7s
02 липня 2020 18:16
протокол газ.pdf

Документи

Документи

09 липня 2020 18:12
sign.p7s
09 липня 2020 18:11
Протокол 48.pdf

Актуальні тендери

До пошуку