Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника, друк посібників, друк документів)
Очікувана вартість
154 850,00 UAH
UA-2020-05-29-005579-b 04e7737026924c61ab784fdb87036c7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Андріївна Фесик

+380664488125 olesya@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Олеся Андріївна Фесик
+380664488125
olesya@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 154 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Лот 1 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника)
Лот 2 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібників)
Лот 3 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк документів)
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:Викладено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
Перелік критеріїв – Ціна
Питома вага критерію – 100 %
Ціна пропозиції визначається учасником самостійно:
(a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі;
(b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці.
(c) з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі.
Ціна пропозиції повинна включати (враховувати):
(d) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України;
(e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг);
(f) усі інші, крім ціни, умови тендерної пропозиції, зокрема умови щодо строку виконання договору про закупівлю, умов оплати, якості, гарантій якості (гарантійних строків, строків придатності товару) тощо;
(g) усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг. Неврахована учасником в ціні вартість або супутніх послуг замовником окремо оплачуватися не буде, а витрати на їх поставку/виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції.
Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі.
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах.
Інша інформація Це оголошення розроблене відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших актів законодавства.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Учасник повинен надати інформаційну довідку з відомостями про банківські реквізити учасника (в довільній формі).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання
Дата подання: 02 червня 2020 10:28
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:06
Лот 1 і 2: 1) обкладинка тверда чи м’яка? якщо тверда,- не може бути 4 сторінки. 2) згідно з Постановою КМ № 608 ми доставляємо обов’зкові примірники в Книжкову палату, Парламентську бібліотеку, Бібліотеку ім.Вернадського. Лот 3: 1) Диплом (7 видів) 3500 шт - не вказано, скільки яких. Вони виготовляються як загальний шаблон для вісх, чи друкуються П.І.Б.? 2) Сертифікат - запитання аналогічне. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо документації (Вимоги до предмета закупівлі) для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника, друк посібників, друк документів) ”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Фесик О.А. від 02.06.2020 р.
(в порядку частини сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”)

02.06.2020 р. через електронну систему закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-005579-b) надійшло звернення за роз’ясненнями щодо наступного:
«Лот 1 і 2: 1) обкладинка тверда чи м’яка? якщо тверда,- не може бути 4 сторінки. 2) згідно з Постановою КМ № 608 ми доставляємо обов’зкові примірники в Книжкову палату, Парламентську бібліотеку, Бібліотеку ім.Вернадського.
Лот 3: 1) Диплом (7 видів) 3500 шт - не вказано, скільки яких. Вони виготовляються як загальний шаблон для вісх, чи друкуються П.І.Б.? 2) Сертифікат - запитання аналогічне. Дякую»

Керуючись статтею 5, частиною шостою і десятою статті 11, частиною сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

На питання перше щодо лотів 1 і 2 додатково уточнюємо вимоги до обкладинки – тверда, прошивка нитками, ламінація глянцева (100 мкм), форзаци – білі.
На питання 2 щодо лотів 1 і 2 повідомляємо, що файлі з Вимогами до предмету закупівлі передбачено надання наступних додаткових (супутніх) послуг в тому числі доставка (розсилка) обов’язкових примірників видавничої продукції відповідно до законів України «Про видавничу справу» та «Про обов’язковий примірник документів» і постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.02 № 608 «Про порядок доставляння обов’язкових примірників документів», якою затверджено перелік одержувачів обов’язкового безоплатного примірника видань в Україні доставка готової продукції до місця поставки.
На питання 1 щодо лоту 3 інформуємо, що Дипломи виготовляються не за загальним шаблоном для всіх, а персонально для кожного студента. Текстова частина форми Диплома та Сертифіката 1 повинна містити уточнені персональні дані щодо кожного студента/слухача, які додатково надаватимуться замовником для внесення виконавцем у відповідну форму Диплома та Сертифіката 1. Щодо кількісних характеристик за видами дипломів – точна кількість буде уточнена замовником при виконанні договору про закупівлю, за результатами заліково-екземенаційної сесії.
На питання 2 щодо лоту 3 доводимо до відома, що Сертифікат 2 та Свідоцтво виготовляються за загальним шаблоном для всіх.
Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вище викладеного, інформуємо, що найближчим часом буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 02.06.2020 р.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 36 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 182,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 од
код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника)
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Винниченка, 30а
Дата доставки: 01 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником за фактично надані послуги, згідно з актом надання послуг, протягом 20 календарних днів з дати надання послуг. Валюта закупівлі: Національна валюта України - гривня. Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

экземпляры для обязательной рассылки
Дата подання: 04 червня 2020 12:55
Экземпляры для обязательной рассылки входят ли в общий тираж?
Відповідь відсутня
экземпляры для обязательной рассылки
Дата подання: 04 червня 2020 12:55
Экземпляры для обязательной рассылки входят ли в общий тираж?
Відповідь відсутня
печать сигнальных экземпляров
Дата подання: 04 червня 2020 12:57
В лот №1 печатается ли сигнальный экземпляр?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 червня 2020 23:57
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уповноважена особа технічно не змогла надати відповідь, через те, що електронна система заблокувала таку можливість (закінчився період уточнення, а в період подання пропозицій неможливо подати роз’яснення на запит з технічних причин – система блокує відповідний функціонал). У зв’язку з виникненням порушення в частині ненадання роз’яснення на запити учасника (ів) спрощеної закупівлі, прийнято рішення про відміну лоту 1 спрощеної закупівлі. Детально - в Повідомленнні про відміну.