Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
2 050 537,20 UAH
UA-2020-05-29-005544-b 2b8faee79d374f53a69d60dc415cd2db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оніксімова Євгенія Йосипівна

+380512563860 MYKOLSAD@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Оніксімова Євгенія Йосипівна
+380512563860
MYKOLSAD@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 13:56
Очікувана вартість: 2 050 537,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 252,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61516.11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000005 ● 0c2a7977e166462a9d23595c9921afcf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 10:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.08.2020 № 254

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-05-29-005544-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-12 14:58:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чи укладався договір про закупівлю послуг між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» за результатами проведення закупівлі UA-2020-05-29-005544-b? Якщо такий договір укладався, просимо пояснити причини його відсутності в електронній системі закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-14 18:20:00

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
Між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» за результатами проведення закупівлі UA-2020-05-29-005544-b ще не укладався договір. Строк для укладання договору продовжений на підставі приписів ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Після укладання договору він буде оприлюднений в електронній системі закупівель у встановлені Законом строки.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-17 13:36:13

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель від 14.08.2020, строк для укладання договору між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» був подовжений. Згідно з частиною шостою статті 33 Закону «у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документи, які підтверджують необхідність продовження строку для укладання договору, в тому числі, документи, які підтверджують дотримання сторонами умов та строків, визначених Законом, Господарським кодексом України та умовами тендерної документації.
Документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-20 18:33:06

Пояснення

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає інформацію та документи щодо необхідності продовження строку для укладання договору, в тому числі, документи, які підтверджують дотримання сторонами умов та строків, визначених Законом, Господарським кодексом України та умовами тендерної документації, а саме:
- лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договірної ціни та кошторису,
- розрахунок договірної ціни (договірна ціна),
- кошторис з розрахунками,
- лист ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» щодо надання договору, банківської гарантії та документів на підписанта,
- договір з додатками,
- оригінал банківської гарантії,
- завірена копія банківської гарантії,
- ліцензія банку,
- довіреність
- виписка з протоколу №5 від 16.08.2018,
- протокол №7 від 26.06.2018,
- наказ про призначення генерального директора,
- протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-26 16:23:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель від 14.08.2020 та 20.08.2020, строк для укладання договору між Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» (далі – Сторони) був подовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо надати документи (протокол узгодження розбіжностей, листи, телеграми тощо), які відповідно до статті 181 Господарського кодексу України свідчать про обґрунтовану необхідність продовження строку для підписання Сторонами договору, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі Закону.
Документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-31 17:53:12

Пояснення

За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 26.08.2020 року повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У повній відповідності до вимог вищезазначеного Закону Службою автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) проводиться закупівля за предметом «Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (надалі за текстом – Закупівля), в тому числі шляхом дотримання визначеної Законом процедури укладення договору з учасником, який визначений переможцем процедури Закупівлі.
Так, Протоколом №4/100/2020 від 14.07.2020 року переможцем Закупівлі визначено ТОВ «ІК-ПРОЕКТ» та 15.07.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про це.
Також 15.07.2020 року електронною системою закупівель сформовано Повідомлення про намір укласти договір з переможцем Закупівлі ТОВ «ІК-ПРОЕКТ».
Вказаний алгоритм дій у повному обсязі узгоджується з приписами ч.1 та ч.2 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу – ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко регламентовано право Замовника на продовження строку укладення договору до 60 днів за наявності обґрунтованої необхідності.
При цьому, норми Закону України «Про публічні закупівлі» не визначають переліку підстав, за наявності саме яких продовження строку на укладення договору буде вважатися обґрунтованим. Вказане поняття є оціночним для кожної ситуації окремо та повноваження на оцінку обґрунтованості підстав законодавцем надано замовникам закупівель.
Враховуючи викладене та чітко керуючись диспозицією ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», Протоколом Замовника №6/100/2020 від 03.08.2020 року продовжено строк укладення договору з переможцем Закупівлі до 60 днів. В даному протоколі чітко наведено обґрунтування підстав, за наявності яких Замовником прийнято рішення про продовження строку укладення договору.
Інформація щодо змісту обґрунтованих підстав для прийняття рішення про продовження строку укладення договору та процедури прийняття цього рішення надана Держаудитслужбі раніше у відповіді від 20.08.2020 року.
Додатково звертаємо увагу Держаудитслужби на:
- норму ч.7 ст.179 Господарського кодексу України, відповідно до якої господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів;
- норму ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, до даних правовідносин Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним законом в порівняні з Господарським кодексом України та регламентує порядок укладання договорів, джерелом фінансування яких є бюджетні кошти.
Прийняття рішення Замовником про продовження строку укладення договору до 60 днів у повному обсязі узгоджується як з вимогами Господарського кодексу України, так і з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимогу Держаудитслужби надати протокол узгодження розбіжностей, листи, телеграми тощо, як єдину підставу для обґрунтування необхідності продовжити строк укладення договору, вважаємо такою, що не базується на нормах діючого законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ за результатами здійснення моніторингу закупівлі Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-13 Нечаяне-Очаків на ділянці км 30+000 – км 36+900, Миколаївська область (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (UA-2020-05-29-005544-b) Керуючись ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) заперечує наведені у Висновку порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) з огляду на наступне. Відповідно до п.1 додатку №1 до документації, в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку автомобіль, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог дорожніх норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно діючих нормативно-правових актів України ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1, Зміна №2., ліцензійна програма АВК-5 в актуальній версії. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність обладнання, необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає документи на повірку (колібрування) цього обладнання (у разі, коли вимогами чинного законодавства України передбачено їх складання). Зазначене стосується як власного, так і залученого обладнання. Слід зазначити, що Замовником в тендерній документації не визначено конкретний перелік обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог дорожніх норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт, також в тендерна документація не містить вимоги, що в учасника обов’язково має бути в наявності та включено в Довідку все обладнання згідно діючих нормативно-правових актів України ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво. Зміна № 1, Зміна №2. Також в тендерній документації Замовник не вимагав документи на повірку (колібрування) всього обладнання (у разі, коли вимогами чинного законодавства України передбачено їх складання). Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ІК ПРОЕКТ»,могла не містити інформацію про наявність поштовхоміра чи профілометра. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про теодоліт для проведення орієнтовної оцінки стану робіт з метою визначення подальшої необхідності безпосередньої перевірки параметрів споруд або їх складових. Така робота не потребує складання актів (протоколів, висновків тощо) щодо: «…визначення параметрів будівель, споруд і території забудови», а відтак не відноситься до законодавчо-регульованої сфери метрології відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VII. Зазначене обладнання не потребує обов’язкової повірки відповідно до чинного законодавства. Разом з тим, обладнання пройшло перевірку на коліматорному стенді для повірки нівелірів та теодолітів ТОВ «ВЦ «Геосервіс Україна», який пройшов сертифікацію ДП «УКМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (https://geo-service.com.ua/dokumenty/). Слід зазначити, що Учасником, на вимогу тендерної документації щодо залучення випробувальної лабораторії, в складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг № 542-20 від 05 червня 2020 року укладений з Державним підприємством «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна». Акредитоване Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» за буде надавати послуги у галузі дорожнього будівництва власними силами із залученням власного обладнання з урахуванням державних будівельних норм. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Статут, відсутність інформації щодо коду доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу, розцінена Замовником як формальна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, так як Замовник міг отримати та отримав всю необхідну інформацію із наданого в складі тендерної пропозиції Статуту. Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та Закону, визначив переможцем тендерну пропозицію Учасника.

2020-09-09 20:55:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі
Дата публікації: 25 вересня 2020

Документи:

25 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:38
Т-15-13 км 30+000 - км 36+900.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ" 1 619 920,00
UAH з ПДВ
1 599 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 1 599 419,02
UAH з ПДВ
1 599 419,02
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 1 906 999,60
UAH з ПДВ
1 906 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:54
Електронний підпис
24 липня 2020 18:54
Супровідний_лист_30-36.pdf
24 липня 2020 18:54
Договірна_ціна_км30-36.pdf
24 липня 2020 18:54
Довідка_юрособа_30-36.pdf
24 липня 2020 18:54
Довідка_банкрутство.pdf
23 липня 2020 15:55
Електронний підпис
23 липня 2020 15:54
Довідка_ст.17_ч.2_30-36.pdf
06 липня 2020 16:38
Електронний підпис
06 липня 2020 14:36
Електронний підпис
06 липня 2020 14:36
Ліцензія_АВК.pdf
06 липня 2020 13:58
Електронний підпис
06 липня 2020 13:06
Електронний підпис
06 липня 2020 13:06
Страх_поліс_1.pdf
06 липня 2020 13:06
Страх_поліс_4.pdf
06 липня 2020 13:06
Страх_поліс_2.pdf
06 липня 2020 13:06
Повірка_ТЗ.pdf
22 червня 2020 15:49
Електронний підпис
22 червня 2020 13:15
Електронний підпис
22 червня 2020 13:15
Довiдка_1836.pdf
22 червня 2020 13:15
Виписка 1836-20.pdf
19 червня 2020 14:22
Електронний підпис
19 червня 2020 14:22
ТрудоваК1.pdf
19 червня 2020 14:22
Статут.pdf
19 червня 2020 14:22
СертифікатК4.pdf
19 червня 2020 14:22
СертифікатК3.pdf
19 червня 2020 14:22
СертифікатК2.pdf
19 червня 2020 14:22
СертифікатК1.pdf
19 червня 2020 14:22
ДоговірК4.pdf
19 червня 2020 14:22
ДоговірК3.pdf
19 червня 2020 14:21
ДоговірК2.pdf
19 червня 2020 14:21
Довідка_банкрутство.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 17:33
Електронний підпис
06 липня 2020 17:23
5. Довідка ст. 17.pdf
06 липня 2020 17:23
4. Фінзвіт_баланс 2019..pdf
06 липня 2020 17:23
2.3.трудові книжки.rar
06 липня 2020 17:23
1.4. Лабораторія.pdf
06 липня 2020 17:23
технічне завдання.pdf
06 липня 2020 17:23
проект договору 30-36.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 17:52
Електронний підпис
06 липня 2020 17:48
Електронний підпис
06 липня 2020 17:47
ТЗ.pdf
06 липня 2020 17:47
Кваліфікація.pdf
06 липня 2020 17:47
ІНСІ.rar
06 липня 2020 17:47
звіт про прибутки.pdf
06 липня 2020 17:47
Баланс.pdf
06 липня 2020 17:47
працівники.rar
06 липня 2020 17:47
офіс, обладнання.rar
06 липня 2020 17:47
Т.С..rar
06 липня 2020 17:47
Сертифікат.pdf
06 липня 2020 17:47
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
06 липня 2020 17:47
Scan 1 лип. 2020 р. (1)-6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"
#39229916
Переможець 1 599 410,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІК-ПРОЕКТ"
#39229916
1 599 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:06
ДУ №4 від 29.09.2021 до Дог 82-Б.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 13:44
ДУ 2 09.04.21 №82-Б (1).pdf зміни до договору
12 квітня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:07
Договір 82-Б від 03.09.2020.PDF укладений
08 вересня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7.7 Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг за Договором
Номер договору про закупівлю: 82-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 82-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 537 172,64
UAH (в тому числі ПДВ 256 195,44 UAH)