Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення схеми теплопостачання
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005525-b a96b85f729674cffbc5cd7fccbf31f50
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції - вказано у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення схеми теплопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться за фактично виконані Послуги після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Послуг) та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, або одним платежем, протягом 10-ти календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 18:09
ЗМІНИ_Документація.doc
10 червня 2020 18:09
Документація_зі_ЗМІНАМИ .doc
29 травня 2020 18:34
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
29 травня 2020 18:34
dodatok_2_договір.doc
10 червня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 18:09
ЗМІНИ_Документація.doc
10 червня 2020 18:09
Документація_зі_ЗМІНАМИ .doc
29 травня 2020 18:34
Документація.doc
29 травня 2020 18:34
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
29 травня 2020 18:34
dodatok_2_договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічного договору.
Дата подання: 04 червня 2020 17:06
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:18
Підпунктом 3.3 Пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме підтвердження досвіду розробки схем теплопостачання міста з населенням понад 500 тисяч мешканців розташованого на території України або країни на території Європейського Союзу. Зазначаємо, що встановлення вимоги щодо надання договорів з виконання схем теплопостачання міст з населенням не менше 500 тис.чол. носить дискримінуючий характер та суперечить положенням Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Разом з цим, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) підставою для розробки схеми теплопостачання є, зокрема, Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України». Зміст зазначених методичних рекомендацій не виділяє окремих вимог для розробки схем теплопостачання для міст більше або менше 500 тис. чол., таким чином встановлення зазначеного обмеження для виконання аналогічних договорів також суперечить положенням Наказу Мінбуду №147 від 26.04.2006р.. Просимо виключити зі змісту тендерної документації обмеження аналогічних договорів для міст з населенням не менш ніж 500 тис.чол., оскільки ця вимога суперечить діючому законодавству України, зокрема, порушує принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 5 Закону "Про публічні закупівлі", а саме принцип недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статтей 1, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію в якій, зокрема, зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Зміст вимог до учасника процедури закупівлі, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність усім вимогам тендерної документації в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 26.04.2006 № 147 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення енерго- та екологоефективних схем теплопостачання населених пунктів України» не є документом який визначає вимоги щодо встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до зазначеного, замовником, в додатку 4 («Технічні вимоги») до тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а у додатку 1 до тендерної документації - кваліфікаційні критерії до учасника.
Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, Положенням про департамент та іншими нормами законодавства України, діє в інтересах територіальної громади м.Львова, в межах чинного законодавства.
Згідно даних Головного управління статистики у Львівській області станом на 01.01.2020р. чисельність наявного населення м. Львова становить 724 314 осіб. Виходячи із масштабів міста Львова на балансі його комунальних теплопостачальних підприємств (ЛМКП «Львівтеплоенерго» і ЛКП «Залізничнетеплоенерго») знаходиться 174 котельні (в т.ч. ТЕЦ-1, ТЦ «Північна», ТЦ «Південна»), 169 центральних теплових пунктів, 567,5 км. теплових мереж.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо вимогу щодо подання учасником процедури закупівлі підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме договору із розроблення схеми теплопостачання міста (формулювання не обов’язково мусить бути дослівним) з населенням понад 500 тисяч мешканців розташованого на території України або країни на території Європейського Союзу – обґрунтованою.
Зазначена замовником вимога не містить жодної дискримінації для потенційних кваліфікованих учасників процедури закупівлі, адже на території України та країн Європейського Союзу є безліч міст в яких як і у м.Львові чисельність населення – понад 500 тисяч мешканців.
Таким чином вищевказана вимога тендерної документації розроблена замовником у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема із повним дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, вилучення даної вимоги з тендерної документації - недоречне.
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації в частині підтвердження погодження схем теплопостачання.
Дата подання: 04 червня 2020 17:07
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:22
Підпунктом 3.3.2 Пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання в складі пропозиції учасника рекомендаційного листа, в якому обов’язково повинно бути зазначено інформацію про те, що розроблена учасником схема теплопостачання міста погоджена відповідним органом у визначеному чинним, на момент погодження, законодавством порядку. Просимо виключити зазначену вимогу зі складу тендерної документації з огляду на наступне: Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з цим, відповідно до п.2.4 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 № 403 «Про затвердження Порядку погодження Мінрегіоном схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання» результатом погодження схем теплопостачання є відповідний Наказ Мінрегіону щодо погодження схем теплопостачання населеного пункту. Таким чином, встановлення кваліфікаційної вимоги щодо додаткового підтвердження погодження схеми теплопостачання, шляхом встановленням жорстких вимог до змісту відгуку (рекомендаційного листа), не відповідає діючому законодавству України та носить дискримінуючий характер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В дану вимогу тендерної документації буде внесено зміни
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації в частині підтвердження погодження схем теплопостачання.
Дата подання: 04 червня 2020 17:12
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:22
Підпунктом 3.3.2 Пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надання в складі пропозиції учасника рекомендаційного листа, в якому обов’язково повинно бути зазначено інформацію про те, що розроблена учасником схема теплопостачання міста погоджена відповідним органом у визначеному чинним, на момент погодження, законодавством порядку. Просимо виключити зазначену вимогу зі складу тендерної документації з огляду на наступне: Статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з цим, відповідно до п.2.4 Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 № 403 «Про затвердження Порядку погодження Мінрегіоном схем теплопостачання населених пунктів з кількістю жителів більш як 20 тисяч осіб та регіональних програм модернізації систем теплопостачання» результатом погодження схем теплопостачання є відповідний Наказ Мінрегіону щодо погодження схем теплопостачання населеного пункту. Таким чином, встановлення кваліфікаційної вимоги щодо додаткового підтвердження погодження схеми теплопостачання, шляхом встановленням жорстких вимог до змісту відгуку (рекомендаційного листа), не відповідає діючому законодавству України та носить дискримінуючий характер.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В дану вимогу тендерної документації буде внесено зміни
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій