Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів")
DK 021:2015: 71310000-4 Consulting services in the fields of engineering and construction ("Carrying out of energy audits of buildings of the social sphere of the Zhytomyr regional council with production of energy certificates")
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005484-b 20a1f563319f44dca937baa8393708dd
Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий етап    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення 2-го етапу PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Додаткові контактні особи: Sorokin Sergey Borisovich
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTAMENT REGIONALNOGO ROZVYTKU ZHYTOMYRSKOYI OBLASNOYI DERZHAVNOYI ADMINISTRATSIYI
National ID: 39932654
Contact point: Sorokin Sergey Borisovich
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Additional contacts: Sorokin Sergey Borisovich
+380412474388
39932654oda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH
Publication date: 29 травня 2020 18:12
Enquiries until: 20 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 26 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Підстава застосування конкурентного діалогу відповідно до пункту 3 частини 2 статті 34 Закону: Замовник не може визначити точну технічну специфікацію з використанням наявних технічних стандартів

Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 10014, Zhytomyr region, Zhytomyr city, MAIDAN NAMED AFTER SP KOROLYOVA, house 12.
Customer category: in accordance with Part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (as amended) - 1) public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Grounds for the application of the competitive dialogue in accordance with paragraph 3 of part 2 of Article 34 of the Law: the customer cannot determine the exact technical specification using the available technical standards.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 послуга
"Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

"Carrying out of energy audits of buildings of the social sphere of the Zhytomyr regional council with production of energy certificates"
CPV: 71310000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно акту надання виконаних послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:00
ТД_Iнструкцiя (НОВА РЕДАКЦІЯ від 22.06)_енерг. аудит.docx
22 червня 2020 16:00
Перелік змін в ТД_22.06.pdf
22 червня 2020 16:00
Додаток_4_(НОВА РЕДАКЦІЯ від 22.06) Довiдка_про_працiвникiв_та_Довiдка_про_МТБ (1).docx
18 червня 2020 13:39
Додаток_1_(нова редакція_18.06) Тендерна_пропозицiя.doc
18 червня 2020 13:39
перелік змін до ТД_18.06_.pdf
18 червня 2020 13:39
ТД_Iнструкцiя (нова редакція_18.06)_Конкурентний_дiалог.docx
05 червня 2020 19:03
протокол 282 від 05.06_зміни конкур.діалог.pdf
29 травня 2020 18:12
Додаток_4_Довiдка_про_працiвникiв_та_Довiдка_про_МТБ.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_2_Технiчнi_вимоги_до_предмета_закупiвлi_(iнформацiя_з_описом).doc
29 травня 2020 18:12
Додаток_6_Проект_договору.doc
29 травня 2020 18:12
Додаток_7_довiдка_про_субпiдрядникiв.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_5_пiдстави_стаття_17_Закону.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_3_Лист-згода.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
29 травня 2020 18:12
ТД_Iнструкцiя_Енергетичнi_аудити_Конкурентний_дiалог.docx
22 червня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 16:00
ТД_Iнструкцiя (НОВА РЕДАКЦІЯ від 22.06)_енерг. аудит.docx
22 червня 2020 16:00
Перелік змін в ТД_22.06.pdf
22 червня 2020 16:00
Додаток_4_(НОВА РЕДАКЦІЯ від 22.06) Довiдка_про_працiвникiв_та_Довiдка_про_МТБ (1).docx
18 червня 2020 13:39
Додаток_1_(нова редакція_18.06) Тендерна_пропозицiя.doc
18 червня 2020 13:39
перелік змін до ТД_18.06_.pdf
18 червня 2020 13:39
ТД_Iнструкцiя (нова редакція_18.06)_Конкурентний_дiалог.docx
05 червня 2020 19:03
протокол 282 від 05.06_зміни конкур.діалог.pdf
29 травня 2020 18:12
Додаток_4_Довiдка_про_працiвникiв_та_Довiдка_про_МТБ.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_2_Технiчнi_вимоги_до_предмета_закупiвлi_(iнформацiя_з_описом).doc
29 травня 2020 18:12
Додаток_6_Проект_договору.doc
29 травня 2020 18:12
Додаток_7_довiдка_про_субпiдрядникiв.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_5_пiдстави_стаття_17_Закону.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_3_Лист-згода.docx
29 травня 2020 18:12
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя.doc
29 травня 2020 18:12
ТД_Iнструкцiя_Енергетичнi_аудити_Конкурентний_дiалог.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підстави застосування конкурентного діалогу.
Дата подання: 04 червня 2020 17:40
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:35
Стаття 35 Закону України "Про публічні закупівлі" містить вимоги до оголошення про проведення конкурентного діалогу, зокрема, відповідно до п. 3 даної статті воно повинно містити підставу застосування конкурентного діалогу. Разом з тим, з оприлюденої в оголошенні інформації не можливо встановити вищевказану обставину, з огляду на що просимо роз'яснити підставу провведдення конкурентного діалогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув звернення учасника процедури закупівлі,внесено зміни до оголошення, вказавши підставу застосування конкурентного діалогу відповідно до статті 34 Закону.
Стосовно публікації процеди
Дата подання: 06 червня 2020 10:43
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:34
Департаментом регінального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації 29.05.2020р. опубліковано закупівлю за кодом ДК 021:2015-71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів) вдруге. При публікації процедури за зазначеним предметом закупівлі вперше, а саме 17.04.2020р. Замовником було чітко визначено ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ з надання послуг: Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів» згідгно додатку 2 тендерної документації з детальним описом обсягів послуг, що підлягають виконанню по кожній будівлі та зазначенням нормативної правової бази, відповідно до предмета закупівлі, наведено перелік необхіної матеріально-технічної бази та наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід для надання вищезазначених послуг. Вважамо незрозумілим обгрунтування замовника, в частині неможливості визначення точної технічної специфікації з використанням наявних технічних стандартів, адже при попередній публікації процедури Замовником було чітко визначено та законодавчо обгрунтовано умови надання послуг та критерії відповідності Учасника процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянув дане звернення та повідомляє наступне.
Відповідно до чинного законодавства України щодо даного предмету закупівлі чинний лише Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який унормовує порядок проведення енергетичної сертифікації будівель. Саме посилання на цей закон є вимогою Замовника при розробленні енергетичного сертифікату на кожну з будівель (Додаток 2). Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер, відтак не є обов’язковими до врахування. Проаналізувавши в електронній системі «Prozorro» досвід схожих закупівель, Замовник дійшов висновку, що підходи та практики складання технічної специфікації щодо подібного предмету закупівлі вкрай відрізняються одна від одної.
Відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у т.ч. відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне включити. Крім цього, відповідно до пункту 13 статті 1 Закону, Замовник має право обрати процедуру закупівлі: «конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу». Підставою для застосування конкурентного діалогу, згідно пункту 3 частини 2 статті 34 Закону є причина не можливості визначити точну технічну специфікацію з використанням наявних технічних стандартів, у зв’язку з відсутністю обов’язкового їх застосування.
Тому Замовник вважає, що вжив усіх заходів для професійного підходу до формування технічного завдання, з урахуванням всього вищезазначеного. Компетентність, досвід щодо використання найактуальніших вимог і стандартів є передумовою надання якісних послуг учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності учасника у виконанні аналогічного предмету закупівлі.
Стосовно недискримінації учасників
Дата подання: 09 червня 2020 16:48
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:44
Уточнення щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів"). Згідно Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-VIII, основними вимогами для проведення аудиту енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель є наявність кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель. Вимогами тендерної документації передбачена відповідність кваліфікаційним критеріям, стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, окрім зазначених кваліфікаційних атестатів без жодних обґрунтувань вимагаються кваліфікаційний сертифікати інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань ( згідно п.9 до Технічного завдання “Інженерні вишукування-Виконати інструментальну оцінку тепловтрат через огороджувальні будівельні конструкції”), архітектора та інженера-проектувальника у кошторисній частині. Слід зазначити, що Сертифікати кошторисника і проектувальника потрібні вже при впровадженні запропонованих заходів за результатами енергетичного аудиту, а не при проведенні енергетичного аудиту, який є предметом Вашої закупівлі. Також, в п. 10 Оголошення “Вимоги до складу та оформлення звіту з енергетичного аудиту” зазначено, що результатом є звіт з відповідними розрахунками теплового та енергетичного балансу будівлі, заходами з енергозбереження до впровадження, додатками та Сертифікатом енергетичної ефективності будівлі. Враховуючи той факт, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), основними принципами здійснення публічних закупівель є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, просимо Вас врахувати виявлені невідповідності в тендерній документації та Технічному завданні до закупівлі та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проаналізувавши звернення, Замовник інформує учасника, що на першому етапі при визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону та встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи із специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до законодавства, чинного в Україні щодо предмету закупівлі, чинний лише Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», який унормовує порядок проведення енергетичної сертифікції будівель. Саме посилання на цей Закон, є вимогою замовника при розроблені енергетичного сертифікату на кожну з будівель (Додаток 2). Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер. Відтак, не є обов`язковими до врахування.
Варто зазначити, що вартість енергетичного аудиту/енергетичного сертифікату враховується відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» до кошторисної вартості проектних робіт, відповідно розрахунки вартості робіт по заходах, які будуть розроблені повинні виконувати дипломовані та сертифіковані фахівці, які мають знання та підтвердження досвіду розрахунку кошторисної вартості предпроектних робіт (енергетичний аудит) та мати знання та сертифікат щодо архітектурних та інженерних рішень при розробці рекомендованих заходів, які будуть включені до звіту з енергетичного аудиту.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг та стислі терміни виконання, Замовник бажає, що б дані послуги надавала організація, яка відповідає всім вимогам чинного законодавства. Саме тому в тендерній документації прописана відповідна вимога до фахівців, що має підтверджуватися документально.
Замовник вважає, що відповідність учасника зазначеній вимозі Тендерної документації є ознакою компетентності, дисциплінованості, та передумовою надання якісних послуг учасником і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності Учасника у виконанні аналогічних договорів до предмету закупівлі.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога учасника не підлягає задоволенню у повному обсязі.
Стосовно предмету закупівлі
Дата подання: 10 червня 2020 11:32
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:46
В зв'язку з тим, що згідно Закону України "Про енергетичну ефективність будівель", енергетичний сертифікат розробляється окремо на кожну будівлю, просимо надати деталізацію по кількості будівель та їх загальні площі по кожному закладу, які подаються на тендер.
Відповідь: Замовник розглянув звернення учасника процедури закупівлі та звертає увагу учасника, що у Додатку 2 , п.5 вказано перелік об’єктів для надання послуг, їх назва, загальна площа та фактична адреса.
Уточнення щодо процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів").
Дата подання: 10 червня 2020 15:34
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:50
Згідно Закону України № 2118-VIII від 22.06.2017 «Про енергетичну ефективність будівель», ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007 від 01.07.2008 «Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорта будинків при новому будівництві та реконструкції» та розділу 1 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до наданої від 29.05.2020 Тендерної документації, сертифікат енергетичної ефективності будівлі та енергетичний паспорт виконується окремо по кожної будівлі. В той же час, в тендерній документації не вказана кількість будівель для яких необхідно виконати роботи. Тобто, на підставі тендерної документації не можливо визначити обсяг послуг, що мають бути надані. Разом з тим, відповідно до частини першої пункту другого статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), у тендерній документації зазначаються предмет закупівлі з описом необхідних характеристик робіт чи послуг, які планується закупити. Таким чином, дана тендерна документація не відповідає вимогам Закону, оскільки не містить необхідного опису характеристик послуг, а саме, не містить інформації про кількість будівель, які потребують проведення сертифікації енергетичної ефективності та розроблення енергетичного паспорту. Відсутність зазначеної інформації унеможливлює визначення учасником об’єму робіт, а відповідно вартості та термінів виконання. Враховуючи вищевикладене, звертаємось з проханням надати інформацію про кількість будівель, які потребують проведення сертифікації енергетичної ефективності та розробки енергетичного паспорту для кожного закладу, що зазначений в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація, яка цікавить учасника даної процедури закупівлі знаходиться у Додатку 5 до тендерної документації. Уважно вивчайте, будь ласка, документацію.
Обсяг послуг предмета закупівлі.
Дата подання: 11 червня 2020 14:46
Дата відповіді: 12 червня 2020 18:49
1. В Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» пункт 1 вказано, що до обсягу послуг входить: - проведення енергетичних аудитів будівель; - розробка енергетичного сертифікату кожної з будівель та витягу з енергетичного сертифікату по кожній будівлі, а далі в пункті 3 «Вимоги до надання послуг» вказано, що слід виконати і розробку енергетичного паспорту на кожен із об’єктів обстеження повинна здійснюватися відповідно до ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007. З якою метою вимагається розробка енергопаспорту за ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007, якщо енергетичний сертифікат включає в себе розрахунок енергопотреби будівлі (як кінцевий результант енергопаспорту), але за іншою методикою (базованою за ДСТУ -Н Б А.2.2-12:2015)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проаналізувавши звернення, Замовник інформує учасника, що на першому етапі процедури закупівлі учаснику надано право подати тендерну пропозицію з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) - інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу, яка подається в тендерній пропозиції окремим файлом згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 2 частини 3 та пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), замовник у тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Відтак, замовник встановив один із пунктів кваліфікаційного критерію - Технічну вимогу до предмета закупівлі (Додаток 2) «Розробка енергетичного паспорту на кожен із об’єктів обстеження», а учасник повинен надати свою пропозицію - як інформацію з описом рішення про закупівлю.

Також, відповідно до рішення Замовника наданаємо уточнену, в новій редакції, відповідь на запитання від 10 червня 2020 15:34 год, оскільки при оприлюдненні відповіді на попереднє запитання було допущено помилку і вказано Додаток 5 замість Додатку 2, а в електронній системі відсутня технічна можливість виправити невідповідність. Отже, відповідь на запитання, яке надійшло 10 червня 2020 15:34 год буде наступною: «Інформація, яка цікавить учасника даної процедури закупівлі знаходиться у Додатку 2 до тендерної документації. Уважно вивчайте, будь ласка, документацію.»
Уточнення про субпідрядників
Дата подання: 11 червня 2020 14:47
Дата відповіді: 12 червня 2020 18:50
3. У Тендерній документації до предмету закупівель в розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію фінансової звітності. Чи потрібно надавати копію фінансової звітності суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Підтвердження кваліфікації.
Дата подання: 11 червня 2020 14:48
Дата відповіді: 12 червня 2020 18:52
4. У Тендерній документації до предмету закупівель в розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону учасник у складі тендерної пропозиції має надати копії договорів на підтвердження досвіду виконання. Чи потрібно надати аналогічний (аналогічні) скановані оригінали або належним чином завірені копії договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Субпідрядника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник інформує учасників процедури закупівлі, що інформація про субпідрядників подається відповідно до Додатку 7 до тендерної документації.
Стосовно надання документів переможця
Дата подання: 15 червня 2020 11:39
Дата відповіді: 18 червня 2020 09:29
Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації : "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону". П. 3 Додатку 1 до тендерної документації "Тендерна пропозиція" передбачено наступне: "Якщо рішенням Замовника пропозиція _____________________ (назва Учасника) буде визнана переможцем тендеру (торгів), ми зобов’язуємося надати повний пакет документів (завантажити в електронну систему закупівель), у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, щодо підтвердження відсутності підстав передбачених статтею 17 Закону для Переможця, які зазначені у Додатку 5 до Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, просимо внести ясність в частині строків передбачених законодавством для надання Переможцем процедури закупівлі документів визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, та привести умови тендерної документації вимогам чинного законодавства, адже зідно п.6 ст. 17 Закону: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто та прийнято до уваги звернення учасника процедури закупівлі та внесено зміни до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» відповідно до п. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Питання щодо обсягу вихідних даних для виконання робіт
Дата подання: 19 червня 2020 15:10
Дата відповіді: 19 червня 2020 20:48
Доброго дня. Предметом закупівлі є енергоаудит 77 будівель. Чи забезпечить Замовник виконавця робіт актуальними технічними паспортами будівель для виготовлення енергетичних сертифікатів?
Відповідь: Замовник розглянув запитання учасника закупівель та повідомляє, що питання щодо обсягу вихідних даних для виконання робіт надається замовником переможцю процедури закупівель в рамках договірних зобов`язань.
уточнення тендерної документації
Дата подання: 19 червня 2020 17:01
Дата відповіді: 19 червня 2020 20:56
Просимо уточнити п.5 розділу ІІІ ТД _ Інструкції щодо покладання на учасника обов’язку надати у складі пропозиції лист-гарантію про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією. Уповноваженим органом з питань закупівель є Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Технічна можливість розміщення документів на веб-порталі вищезазначеного органу відсутня. В зв’язку з чим просимо внести зміну до ТД _ Інструкція.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно пункту 5 частини 1 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Окрім цього, Наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 № 648 “ Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель” визначено веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначеної пунктом 5 частини 1 статті 1 "Про публічні закупівлі" (зі змінами), інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі – веб-портал).
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-005484-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН", Код ЄДРПОУ:39728136
Дата подання: 16 червня 2020 17:37
Щодо внесення змін в ТД
СУБ'ЄКТ ПОДАННЯ ВИМОГИ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН»
КОД ЄДРПОУ 39728136
76009, МІСТО ІВАНО-ФРАНКІВСЬК,
ВУЛ. В. ІВАСЮКА, БУДИНОК 11

НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА:

ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КОД ЄДРПОУ 39932654
10014, УКРАЇНА, ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ, МІСТО ЖИТОМИР, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, БУДИНОК 12

ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ:
UA-2020-05-29-005484-B

ВИМОГА
Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (Код ЄДРПОУ- 39932654) оголошено закупівлю ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів") та розміщено Тендерну документацію для проведення процедури конкурентного діалогу з публікацією англійською мовою (1-ий етап).
Відповідно до положень тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність у фахівців, спеціалізованої освіти у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Електрична інженерія», «Механічна інженерія», “Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування» не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань.
Також учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у кошторисній частині (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційний сертифікат архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).
Враховуючи предмет закупівлі - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва ("Проведення енергетичних аудитів будівель соціальної сфери Житомирської обласної ради з виготовленням енергетичних сертифікатів" вважаємо що наявність зазначених вимог містить ознаки дискримінації та значно обмежує коло потенційних учасників.

Згідно Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» від 22.06.2017 № 2118-VIII (далі - Закон), основними вимогами для проведення аудиту енергетичної ефективності будівель та сертифікації енергетичної ефективності будівель є наявність кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель.
Відповідно до ст.5 Закону Енергетична ефективність будівель визначається відповідно до МЕТОДИКИ, що розробляється з урахуванням вимог актів законодавства Європейського Союзу, Енергетичного Співтовариства, гармонізованих європейських стандартів у сфері енергетичної ефективності будівель та затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері будівництва.
Методика визначення енергетичної ефективності будівель, що затверджена Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 11 липня 2018 року № 169 також лише наголошує на необхідності кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель у відповідних спеціалістів.
Тому, з точки зору діючого законодавства право на провадження діяльності, що є предметом даної закупівлі мають особи з наявністю:
- кваліфікаційних атестатів на право провадити діяльність з обстеження інженерних систем будівель (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних атестатів на право провадити діяльність з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель (сканований оригінал документа);


Таким чином відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:

1. Внести відповідні зміни в тендерну документації та скасувати вимоги щодо спеціалізованої освіти працівників Учасника у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Електрична інженерія», «Механічна інженерія», “Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування» не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань, а також щодо підтвердження у працівників:
- кваліфікаційних сертифікатів інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних сертифікатів інженера-проектувальника у кошторисній частині (сканований оригінал документа);
- кваліфікаційних сертифікатів архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 18:43
1. Відповідно до розгляду вимоги/скарги учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» (код ЄДРПОУ 39728136), номер вимоги: UA-2020-05-29-005484-b.c1 (далі – Вимога), у якій на думку учасника закупівлі, є наявність зазначених вимог, встановлених у процедурі закупівлі, що містять ознаки дискримінації та значно обмежують коло потенційних учасників, надати наступну відповідь:
Замовником розглянуто вимогу учасника закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «АДАМСОН» (код ЄДРПОУ 39728136) номер вимоги: UA-2020-05-29-005484-b.c1 (далі – Вимога), у якій на думку учасника закупівлі, є наявність зазначених вимог, встановлених у процедурі закупівлі, що містять ознаки дискримінації та значно обмежують коло потенційних учасників.
Розглянувши Вимогу, повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 2018 р. № 605 «Про Порядок проведення професійної атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем» зазначено: заклади вищої освіти - заклади вищої освіти, що здійснюють підготовку фахівців з вищою освітою не нижче другого (магістерського) рівня (для осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності будівель) та не нижче першого (бакалаврського) рівня (для осіб, які мають намір проводити обстеження інженерних систем будівель) у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Електрична інженерія”, “Механічна інженерія”, Автоматизація та приладобудування”, “Управління та адміністрування».
Фахова (відповідна) вища освіта - сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, професійних якостей, інших компетентностей, здобутих у закладах вищої освіти у сферах енергетики, електроенергетики, електротехніки, електромеханіки, теплоенергетики, енергетичного менеджменту, тепло-,газопостачання, вентиляції, теплофізики, будівництва, архітектури та цивільної інженерії, сертифікації енергетичної ефективності будівель, обстеження інженерних систем будівель.
Замовник вважає, що вимога Учасника стосовно видалення кількості працівників за
кожною із наведених галузей знань та інших вимог Замовника до встановлених кваліфікаційних критеріїв щодо підтвердження працівників є необгрунтованою та не підлягає задоволенню у повному обсязі, а лише частково з наступних підстав.
Ураховуючи положення пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020р,. № 922 - VIII, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог та дотриманням принципів статті 5 Закону.
Повідомляємо, що Наказом № 169 від 11.07.2018 затверджена «Методика визначення енергетичної ефективності будівель» (далі – Методика) яка встановлює механізм визначення енергетичної ефективності будівель, у тому числі: перелік показників енергетичної ефективності будівель; метод визначення енергетичної ефективності будівель; особливості визначення енергетичної ефективності будівель, приміщення яких мають різне функціональне призначення; проведення розрахунків первинної енергії та викидів парникових газів; визначення класу енергетичної ефективності будівель, але тлумачення Методики з точки зору учасника не є правдивою, тому що у Методиці жодного наголосу «про необхідність застосування тільки кваліфікаційних атестатів на проведення обстеження інженерних систем та аудиту енергетичної ефективності будівель у відповідних спеціалістів» - не встановлено. Натомість, Розділом ІІІ Методики встановлено «обов’язкову інформацію, що враховується при визначенні енергетичної ефективності будівель», та перерахований перелік актів законодавства Європейського Союзу, Енергетичного Співтовариства, що унормовані та гармонізовані в українському законодавстві та є обовязковими при визначенні енергетичної ефективності будівель. Крім того, законодавством України не визначено порядку проведення енергетичного аудиту будівель, усі державні стандарти носять лише рекомендаційний характер. Відтак, не є обов`язковими до врахування.
Варто зазначити, що вартість енергетичного аудиту, відповідно до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» враховується до кошторисної вартості проектних робіт, відтак, розрахунки вартості робіт по заходах, які будуть розроблені, повинні виконувати дипломовані та сертифіковані фахівці, які мають знання та підтверджений досвід розрахунку кошторисної вартості предпроектних робіт (енергетичний аудит) та мати знання та сертифікат щодо архітектурних та інженерних рішень при розробці рекомендованих заходів, які будуть включені до звіту з енергетичного аудиту.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі, його обсяг (77 об’єктів) та стислі терміни виконання, а також те, що послуги будуть надаватися в закладах з масовим перебуванням дітей, інших категорій громадян, у лікувальних спеціалізованих закладах,
Замовник вважає, що дані послуги повинні надаватись учасником з достатньою кількістю
фахових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за кожною із наведених галузей знань, що є передумовою в першу чергу, надання якісних послуг, компетентності, дисциплінованості і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі та захисту прав Замовника від невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань учасника перед Замовником та у подальшому убезпечення Замовника від судових спорів щодо некомпетентності учасника.
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
На підставі викладеного вище, та беручи до уваги, що за дискримінацію вважається
обмеження певному колу осіб брати участь у закупівлі, слід дійти висновку, що будь-які дискримінаційні умови у Тендерній документації відсутні, а вимога учасника щодо видалення «не менше одного працівника за кожною із наведених галузей знань» та скасування вимог «щодо підтвердження у працівників відповідної кваліфікації» непідлягає задоволенню, замовник вностить зміни в документацію лише до пункту - кваліфікаційний сертифікат архітектора у частині архітектурного об`ємного планування (сканований оригінал документа).

Документи подані скаржником

16 червня 2020 17:37
Вимога.pdf

Документи

18 червня 2020 18:43
протокол 339 від 18.06.2020.pdf

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій" Документи
Відхилено
Документи
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" Документи
Відхилено
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-СЕРВІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" Документи
Відхилено
Документи
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 червня 2020 13:52
Електронний підпис
29 червня 2020 13:49
20498_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
29 червня 2020 13:48
Фаренюк_ТОБС_СС3.pdf
29 червня 2020 13:48
Тендерна пропозиція.pdf
29 червня 2020 13:48
СТАТУТ оригінал.pdf
29 червня 2020 13:48
Слюсаренко_ТОБС_СС3.pdf
29 червня 2020 13:48
Скляренко сертифікат.pdf
29 червня 2020 13:48
Сертификат Титаренко.pdf
29 червня 2020 13:48
проект договору.pdf
29 червня 2020 13:48
Посібник Світондейл .pdf
29 червня 2020 13:48
наказ на директора.pdf
29 червня 2020 13:48
Копії трудових книжок.pdf
29 червня 2020 13:47
Договора аналоги-3.pdf
29 червня 2020 13:47
Договір 585 Лира.pdf
29 червня 2020 13:47
Доверенность ЕЦП_З.pdf
29 червня 2020 13:47
Диплом Калюх д.т.н.pdf
29 червня 2020 13:47
Гурковский - эксперт.pdf
29 червня 2020 13:47
відгук Теремки Буд.pdf
29 червня 2020 13:47
Відгук Столична.pdf
29 червня 2020 13:47
відгук НеоВита.pdf
29 червня 2020 13:47
Витяг ЄДРПО.pdf
29 червня 2020 13:47
Банківська ліцензія.pdf
29 червня 2020 13:47
Бамбура ТО.pdf
29 червня 2020 13:47
Баланс за рік.pdf
29 червня 2020 13:47
Баланс за квартал 2020.pdf
29 червня 2020 13:47
20498_DKBO_Гарантия.pdf
29 червня 2020 13:47
_alboms_01-12.pdf
29 червня 2020 13:47
СТАТУТ оригінал.pdf.p7s
29 червня 2020 13:47
Фаренюк_ТОБС_СС3.pdf.p7s
29 червня 2020 13:47
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
29 червня 2020 13:47
Слюсаренко_ТОБС_СС3.pdf.p7s
29 червня 2020 13:47
проект договору.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
наказ на директора.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Договора аналоги-3.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Договір 585 Лира.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Доверенность ЕЦП_З.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Диплом Калюх д.т.н.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Гурковский - эксперт.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
відгук Теремки Буд.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Відгук Столична.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
відгук НеоВита.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Витяг ЄДРПО.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Банківська ліцензія.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Бамбура ТО.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Баланс за рік.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
Баланс за квартал 2020.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
20498_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
20498_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
29 червня 2020 13:46
_alboms_01-12.pdf.p7s

Документи

30 червня 2020 18:05

код ЄДРПОУ 40983293 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

30 червня 2020 17:03
Електронний підпис
30 червня 2020 17:01
Інші документи.rar

Конфіденційні документи

30 червня 2020 17:01
Паспорт_ ід.код Синецька Л.Р..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.2 ст. 13 ЗУ "Про інформацію" до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її адресу, дату і місце народження.

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:13
Електронний підпис
30 червня 2020 17:03
сертификат калибровки.pdf
30 червня 2020 17:03
Рішення Исаев .pdf
30 червня 2020 17:03
працівники.pdf
30 червня 2020 17:03
Наказ Исаев О.В. 01.11.2019.pdf
30 червня 2020 17:03
Лист-відгук ДЖКГ.pdf
30 червня 2020 17:03
договір _2020-04-09-01.pdf
30 червня 2020 17:03
довідка пункт 12 ч.1 ст.17.pdf
30 червня 2020 17:03
довідка дод5 п14.pdf
30 червня 2020 17:03
довідка 5 ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:22
Електронний підпис
30 червня 2020 17:13
Штатний розклад.pdf
30 червня 2020 17:13
субпідрядник.rar
30 червня 2020 17:12
ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:12
Доки ч.2.pdf
30 червня 2020 17:12
Доки підрядника.pdf
30 червня 2020 17:12
Дозвіл.pdf
30 червня 2020 17:12
Гарантия.rar
30 червня 2020 17:12
Витяг.pdf
30 червня 2020 17:12
1592554153875110.pdf
30 червня 2020 17:12
1592554148149026.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110558_0001.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110543_0001.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110514_0001.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110450_0008.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110450_0007.pdf
30 червня 2020 17:12
200630110450_0004.pdf
30 червня 2020 17:11
200630110450_0003.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110450_0006.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110450_0005.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110450_0002.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110450_0001.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0010.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0009.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0008.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0007.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0006.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0005.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0004.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0003.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0002.pdf
30 червня 2020 17:10
200630110246_0001.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:42
Електронний підпис
30 червня 2020 17:24
Електронний підпис
30 червня 2020 17:12
6.1. Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:12
5. Банківська гарантія.7z
30 червня 2020 17:12
4.2. Лист обробка даних.pdf
30 червня 2020 17:12
4.1. Протокол та наказ.pdf
30 червня 2020 17:12
3.1. Інформація з описом.pdf
30 червня 2020 17:11
2. Довідки ст. 17.pdf
30 червня 2020 17:11
17. Статут.pdf
30 червня 2020 17:11
16.1. Витяг ЕДР.pdf
30 червня 2020 17:11
16. Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 17:11
1.3.2. Лист-відгук.pdf
30 червня 2020 17:11
1.3. Довідка досвід.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.8. Архітектор.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.6. Кошторисник.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.2. Копії трудових.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.1. Копії дипломів.pdf
30 червня 2020 17:10
1.2. Довідка працівники.pdf
30 червня 2020 17:10
1.1.3. Довідка ліцензія.pdf
30 червня 2020 17:10
1.1. Довідка обладнання.pdf
30 червня 2020 17:10
0. Цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:31
Електронний підпис
30 червня 2020 17:30
Електронний підпис
30 червня 2020 17:29
Протокол НР.7Z
30 червня 2020 17:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 червня 2020 17:29
Лист для клієнтів.7z
30 червня 2020 17:29
Витяг із Статуту.7z
30 червня 2020 17:29
Банківська ліцензія.7z
30 червня 2020 17:29
67. Проект_договору.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
61. Стаття 17.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
58. Протокол ЕТГ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
55. Лист-згода Улида.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
53. Лист-згода Любяк.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
52. Лист-згода Житник.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
50. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
48. Статистика.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
35. Довідка п.9 ст. 9.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
32. Довідка стаття 50.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
3. Договір оренди МТБ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
27. Відгук.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
2. Довідка про МТБ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
18. Договір Матвійчук.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
12. Диплом Матвійчук.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:34
Електронний підпис
30 червня 2020 17:33
Фінансова звітність.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Фінансова звітність.pdf
30 червня 2020 17:33
Технічна частина.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Технічна частина.pdf
30 червня 2020 17:33
Статут з Описом.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Статут з Описом.pdf
30 червня 2020 17:33
Повірка на обладнання.pdf
30 червня 2020 17:33
Лист щодо ПЗ AudytorOZCv 7.0.pdf
30 червня 2020 17:33
Інформація_МТБ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Інформація_МТБ.pdf
30 червня 2020 17:33
Договір Креховичі.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Договір Креховичі.pdf
30 червня 2020 17:33
Довідка працівники.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Довідка працівники.pdf
30 червня 2020 17:33
Акт Креховичі.pdf.p7s
30 червня 2020 17:33
Акт Креховичі.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:50
наказ уповновадженого.pdf
30 червня 2020 17:48
тех.завдання.pdf
30 червня 2020 17:44
дог.оренда приміщення.pdf
30 червня 2020 17:44
Статут Еко-Сервіс.pdf
30 червня 2020 17:44
витяг 2020 Еко-Сервіс.pdf
30 червня 2020 17:44
тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2020 17:44
тех.завдання.pdf
30 червня 2020 17:44
тепловізор.pdf
30 червня 2020 17:44
витяг пдв еко.pdf
30 червня 2020 17:44
довід.ліцензування.pdf
30 червня 2020 17:44
наказ уповновадженого.pdf
30 червня 2020 17:44
Довiдка про МТБ.pdf
30 червня 2020 17:44
фін звіт.rar
30 червня 2020 17:44
Аналогічні договора .rar

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:58
Чернігівський ТМО.pdf.p7s
30 червня 2020 17:58
МВС Київ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:58
Пустомити РДА.pdf.p7s
30 червня 2020 17:58
МВС Миколаїв.pdf.p7s
30 червня 2020 17:57
Лист-згода Вишняк.pdf.p7s
30 червня 2020 17:57
Договір аренди ПЗ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:57
Довідка про Статут.pdf.p7s
30 червня 2020 17:56
Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:56
Витяг з ЄДР 30.06.2020.pdf.p7s
30 червня 2020 17:55
Витяг платника ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:55
Витяг платника ПДВ.pdf
30 червня 2020 17:55
Пустомити РДА.pdf
30 червня 2020 17:55
МВС Миколаїв.pdf
30 червня 2020 17:55
Чернігівський ТМО.pdf
30 червня 2020 17:55
МВС Київ.pdf
30 червня 2020 17:55
Договір аренди ПЗ.pdf
30 червня 2020 17:54
Договір оренди ДІЕКС.pdf
30 червня 2020 17:54
Договір оренди Муляр_.pdf
30 червня 2020 17:54
Витяг з ЄДР 30.06.2020.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Соловйов.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Тричев.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Шульга.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Шевченко.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Пузирьов.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Королевич.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Мотрич.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Полонская.pdf
30 червня 2020 17:54
Лист-згода Гудошник.pdf
30 червня 2020 17:53
Лист-згода Воробйов.pdf
30 червня 2020 17:53
Довідка про Статут.pdf
30 червня 2020 17:53
Лист-згода Білодід.pdf
30 червня 2020 17:53
Лист-згода Жукова_.pdf
30 червня 2020 17:53
Лист-згода Вишняк.pdf
30 червня 2020 17:53
Лист-згода Верба_.pdf
30 червня 2020 17:52
banking_licence_ПУМБ.pdf
30 червня 2020 17:52
GUARANTEE_40 00000 UAH.pdf.p7s.p7s
30 червня 2020 17:52
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
30 червня 2020 17:52
GUARANTEE_40 00000 UAH.pdf
30 червня 2020 17:51
Накази.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Тричев А.Д.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Тричев А.Д.7z
30 червня 2020 17:51
Накази.7z
30 червня 2020 17:51
Пузирьов І.В.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Мотрич С.С.7z
30 червня 2020 17:51
Мотрич С.С.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Пузирьов І.В.7z
30 червня 2020 17:51
Королевич А.С.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Вишняк О.Є.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Білодід О.Й.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Жукова В.А.7z.p7s
30 червня 2020 17:51
Королевич А.С.7z
30 червня 2020 17:51
Білодід О.Й.7z
30 червня 2020 17:51
Вишняк О.Є.7z
30 червня 2020 17:51
Жукова В.А.7z
30 червня 2020 17:50
Воробйов В.В.7z.p7s
30 червня 2020 17:50
Добровольський О.В.7z
30 червня 2020 17:50
Добровольський О.В.7z.p7s
30 червня 2020 17:50
Воробйов В.В.7z
30 червня 2020 17:50
додаток1 диплом.PDF.p7s
30 червня 2020 17:50
додаток1 диплом.PDF
30 червня 2020 17:50
Диплом.PDF
30 червня 2020 17:50
Диплом.PDF.p7s
30 червня 2020 17:50
Диплом1.PDF
30 червня 2020 17:50
додаток диплом_compressed.pdf
30 червня 2020 17:50
Диплом1.PDF.p7s
30 червня 2020 17:49
Диплом 1 Гудошник Д.В..pdf
30 червня 2020 17:49
Диплом 2 Гудошник Д.В..pdf
30 червня 2020 17:49
Атестат Гудошник Д.В..pdf

Документи

23 липня 2020 18:01

код ЄДРПОУ 40983293 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

30 червня 2020 17:03
Електронний підпис
30 червня 2020 17:01
Інші документи.rar

Конфіденційні документи

30 червня 2020 17:01
Паспорт_ ід.код Синецька Л.Р..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.2 ст. 13 ЗУ "Про інформацію" до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її адресу, дату і місце народження.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій"

Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"

ТОВ ФАСАД-ЦЕНТР

ТОВ "КЕМ ПІВДЕНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД ГРУП"

ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-СЕРВІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування"

Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" Документи
ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД ГРУП" Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:03
Електронний підпис
30 червня 2020 17:01
Інші документи.rar

Конфіденційні документи

30 червня 2020 17:01
Паспорт_ ід.код Синецька Л.Р..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до п.2 ст. 13 ЗУ "Про інформацію" до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її адресу, дату і місце народження.

Публічні документи

30 червня 2020 17:42
Електронний підпис
30 червня 2020 17:24
Електронний підпис
30 червня 2020 17:12
6.1. Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:12
5. Банківська гарантія.7z
30 червня 2020 17:12
4.2. Лист обробка даних.pdf
30 червня 2020 17:12
4.1. Протокол та наказ.pdf
30 червня 2020 17:12
3.1. Інформація з описом.pdf
30 червня 2020 17:11
2. Довідки ст. 17.pdf
30 червня 2020 17:11
17. Статут.pdf
30 червня 2020 17:11
16.1. Витяг ЕДР.pdf
30 червня 2020 17:11
16. Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 17:11
1.3.2. Лист-відгук.pdf
30 червня 2020 17:11
1.3. Довідка досвід.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.8. Архітектор.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.6. Кошторисник.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.2. Копії трудових.pdf
30 червня 2020 17:11
1.2.1. Копії дипломів.pdf
30 червня 2020 17:10
1.2. Довідка працівники.pdf
30 червня 2020 17:10
1.1.3. Довідка ліцензія.pdf
30 червня 2020 17:10
1.1. Довідка обладнання.pdf
30 червня 2020 17:10
0. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 17:31
Електронний підпис
30 червня 2020 17:30
Електронний підпис
30 червня 2020 17:29
Протокол НР.7Z
30 червня 2020 17:29
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 червня 2020 17:29
Лист для клієнтів.7z
30 червня 2020 17:29
Витяг із Статуту.7z
30 червня 2020 17:29
Банківська ліцензія.7z
30 червня 2020 17:29
67. Проект_договору.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
61. Стаття 17.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
58. Протокол ЕТГ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
55. Лист-згода Улида.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
53. Лист-згода Любяк.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
52. Лист-згода Житник.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
50. Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:28
48. Статистика.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
35. Довідка п.9 ст. 9.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
32. Довідка стаття 50.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
3. Договір оренди МТБ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:27
27. Відгук.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
2. Довідка про МТБ.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
18. Договір Матвійчук.pdf.p7s
30 червня 2020 17:26
12. Диплом Матвійчук.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО"

ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД ГРУП"