Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
48 765 418,00 UAH
UA-2020-05-29-005430-b 753d5ffe99644f37b954837da5dc4fbd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина Олегівна

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина Олегівна
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:07
Очікувана вартість: 48 765 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243 827,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою території зеленої зони вздовж бульвару Юр’єва (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61082, Україна, Харківська область, Харків, Немишлянський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:17
Зміни до тендерної документації.doc
02 червня 2020 16:17
Додаток № 4.doc
02 червня 2020 16:17
Додаток № 3.docx
02 червня 2020 16:17
Додаток № 2.docx
02 червня 2020 16:17
Додаток № 1.doc
02 червня 2020 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
02 червня 2020 16:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:17
Зміни до тендерної документації.doc
02 червня 2020 16:17
Додаток № 4.doc
29 травня 2020 17:52
Додаток № 4.doc
02 червня 2020 16:17
Додаток № 3.docx
29 травня 2020 17:52
Додаток № 3.docx
02 червня 2020 16:17
Додаток № 2.docx
29 травня 2020 17:52
Додаток № 2.docx
02 червня 2020 16:17
Додаток № 1.doc
29 травня 2020 17:52
Додаток № 1.doc
02 червня 2020 16:17
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
29 травня 2020 17:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС" 48 270 510,00
UAH з ПДВ
47 781 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД" 48 405 100,00
UAH з ПДВ
47 905 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 19:23
Електронний підпис
24 червня 2020 19:19
public_doc.p7s
24 червня 2020 19:19
Довідка 2.PDF
24 червня 2020 19:19
Довідка 1.PDF
24 червня 2020 19:19
Довідка МВС .pdf
15 червня 2020 19:18
Електронний підпис
15 червня 2020 19:13
24_Банківська гарантія.zip
15 червня 2020 19:13
17_Дов. санкції.PDF
15 червня 2020 19:13
13_Дов. субпідряд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 19:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС"
#33818847
47 781 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 12:01
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 11:53
Додаткова угода № 6 (1).pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:36
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 14:49
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 14:47
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 17:38
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 19:59
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2020 19:59
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 18:52
Договір ч.1.pdf укладений
09 липня 2020 18:52
Договір ч.2.pdf укладений
09 липня 2020 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).».
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 17 500 532 грн. 14 коп. (сімнадцять мільйонів п’ятсот тисяч п’ятсот тридцять дві грн. 14 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 916 755 грн. 36 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 36 817 212 грн. 54 коп. (тридцять шість мільйонів вісімсот сімнадцять тисяч двісті дванадцять грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 136 202 грн. 09 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 36 623 898 грн. 08 коп. (тридцять шість мільйонів шістсот двадцять три тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 103 983 грн. 01 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 9).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 10).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Преамбулу Договору викласти в новій редакції: «Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, яке є правонаступником Департаменту комунального господарства Харківської міської ради згідно з рішенням 2 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 30.12.2020 № 28/20 «Про правонаступництво Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради», в особі заступника начальника Саріогло Станіслава Федоровича, що діє на підставі наказу від 13.01.2021 № 2 (далі - Замовник), з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМДОРСЕРВІС» в особі директора Коваля Олега Павловича, що діє на підставі Статуту (нова редакція) (далі - Підрядник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір):». 2. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Управління екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 43978726 61003, м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 (057) 725-23-94 р/р UA588201720344211011100109244 Державна казначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМДОРСЕРВІС» ЄДРПОУ 33818847 61103, м. Харків, вул. Маршала Батицького, буд. 8, офіс 7 (099) 470-30-77 р/р UA073515330000026009052150865 ХАРКІВСЬКЕ ГРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» ІПН 338188420343».
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 36 623 898 грн. 08 коп. (тридцять шість мільйонів шістсот двадцять три тисячі вісімсот дев’яносто вісім грн. 08 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 6 103 983 грн. 01 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 11).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 14.04.2021р. Період виконання робіт: липень 2020р.– квітень 2021р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 14.04.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Пункт 13.1. розділу ХІІІ. «ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. План фінансування робіт. 2. Графік виконання робіт. 3. Договірна ціна (форма № 9, згідно з додатком С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 14 квітня 2021
Сума оплати за договором: 36 623 898,08
UAH (в тому числі ПДВ 6 103 983,01 UAH)