Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: "Нове будівництво водогону від смт Гвардійське до смт Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005337-b 466fdfe6414c4a0d8636a4d5f239aa96
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428692
45154515@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:11
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація зазначена в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Обсяг виконання робіт зазначено в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в вимогах до предмета спрощеної закупівлі робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: "Нове будівництво водогону від смт Гвардійське до смт Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 10 (десяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 червня 2020 17:36
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 17:35
Додаток 5.docx
29 травня 2020 17:23
ПКД Губиниха 29.05.docx
04 червня 2020 17:36
Електронний цифровий підпис
29 травня 2020 17:25
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 17:35
Додаток 5.docx
29 травня 2020 17:23
Додаток 5.docx
29 травня 2020 17:23
ПКД Губиниха 29.05.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 02 червня 2020 11:19
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:49
Добрий день! Вимогою Замовника передбачено надання банківської гарантії, яка повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639". Для її оформлоення потребуються банківські реквізити Замовника. Просимо уточнити банківські реквізити Замовника.
Відповідь: Доброго дня! Реквізити для оформлення банковської гарантії:
UA528201720355239025000085140
Держказначейство м. Київ
Розрахунок кошторисної вартості
Дата подання: 03 червня 2020 15:24
Дата відповіді: 04 червня 2020 17:31
Доброго дня! Вимогою до предмета спрощеної закупівлі робіт (п. 7 розділ 3) Учасника зобовязано: - розрахувати Ціну пропозиції (договірна ціна) Учасника на виконання робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди; - надати договірну ціну з кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, та з врахуванням вимог інших нормативних документів у сфері проектування - розрахувати ціну пропозиції, за яку Учасник згоден виконати зазначені роботи відповідно до технічної специфікації (Додаток 3) та виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових ресурсах, необхідних для виконання проектно-кошторисної документації та експертизи. Разом з тим додатками №2-3 до проекту договору на виконання проектно-вишукувальних робі, що є Додатком 5 до Вимог до предмета спрощеної закупівлі робіт встновлені примірники кошторисів, які відрізняються від типових примірників, викладених у Додатку В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Просимо надати роз'яснення: 1. Яке відношення до розрахунку вартості виготовлення ПКД мають вказані Замовником ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН В.2.5-74:2013 Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди, які будуть використовуються під час рохрахунку вартості будівельних робіт?; 2. Які примірники кошторисів є типовими для Учасника (викладені у Додатку В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 або викладені у додатках №2-3 до проекту договору на виконання проектно-вишукувальних робі, що є Додатком 5 до Вимог до предмета спрощеної закупівлі робіт ) під час підготування подання відповідної тендерної пропозиції? Просимо внести відповідні уточнення до відповідної Вимоги до предмета спрощеної закупівлі робіт
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання, та повідомляємо наступне.
1. Відображені у п. 7 Розділу 3 (щодо розрахування ціни пропозиції Учасника) вимоги ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди», мають бути враховані Учасниками при розрахуванні договірної ціни (Ціни пропозиції), у зв’язку з тим, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, при цьому містить інформацію щодо складання інвесторської кошторисної документації, тощо. Разом з тим, як вбачається, з п.1.6 проекту договору про закупівлю, вартість робіт по розробці проектно-кошторисної документації, згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 включається до зведеного кошторису і є складовою частиною вартості об’єкту.
Крім того, з урахуванням предмету закупівлі, а саме «Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: "Нове будівництво водогону від смт Гвардійське до смт Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області" (ДК 021:2015 "71320000-7 Послуги з інженерного проектування")», замовником у Вимогах відображено необхідність врахування ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди» при розрахуванні ціни пропозиції (договірної ціни).

2. Що стосується вказаних у питанні примірників кошторисів (Додатків 2,3 проекту Договору та Додатку В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013), то слід зазначити, що Додаток № 2 до договору передбачає форми Зведеного кошторису на виконання проектно-вишукувальних робіт по об’єкту та Кошторису на проектні (вишукувальні) роботи, а Додаток № 3 передбачає Календарний план виконання робіт. Як вбачається, замовником відображений Додаток № 2 до Договору, у тому числі, Зведений кошторис, з урахуванням специфіки закупівлі та за формою передбаченою додатком В до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. При цьому, звертаємо увагу, що відповідно до вимог п. 4 Розділу 5 Вимог, замовником встановлена умова про надання Учасником у складі пропозиції проекту договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5. Разом з тим, з метою недопушення двоякого тлумачення умов Вимог, замовником будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-005337-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМ-АРТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:41613792
Дата подання: 04 червня 2020 15:42
Страхування цивільно-правової відповідальності
При зверненні до численної кількості страхових компаній стосовно отримання полісу цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, тоб-то 700 тис. грн., страховики відповідають відсутність подібного виду страхування.
Отже Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни до Додатку 1 тендерної документації закупівлі - виключивши вимогу щодо надання вказаного полісу, в зв’язку з неможливістю виконання вимог Замовника та видалити пункт в даній таблиці.
Одночасно наголошуємо, що у разі не виконання даної вимоги будемо змушені повідомити за порушення законодавства організації, установи та відомства, що здійснюють регулювання і контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 17:41
Повідомляємо, що страхування здійснюється у відповідності з Правилами «добровільного страхування відповідальності перед третіми особами», в тексті яких не вказано про жодні граничні суми щодо сум страхових договорів. Якщо ви маєте на увазі суму страхового ліміту, то Замовником не встановлено жодних конкретних обмежень. Вважаємо, що вказана умова не являється дискримінаційною, оскільки Замовник в вимогах до предмета спрощеної закупівлі зазначає інформацію про спосіб підтвердження кваліфікаційним вимогам у відповідності до предмету закупівлі, на основі ключових видів робіт, які безпосередньо стосуються предмету закупівлі, виходячи з власного досвіду та практики виконання аналогічних договорів. Учасники повинні мати необхідний діючий страховий поліс цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності страхування для головного інженера проекту на суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного та того, що виконання робіт з виготовлення виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи має складний та спеціалізований характер, роботи повинні виконуватись відповідно до розробленого технічної специфікації. Замовником було встановлено вказану вимогу з метою не допустити до участі в закупівлі недобросовісних та непрофесійних компаній, що не можуть підтвердити кваліфікацію.
Крім того повідомляємо, що при отриманні сертифікату інженера-кошторисника, ГІТН забов’язує їх отримувати страховий поліс цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 червня 2020 11:44
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт
Документи:
11 червня 2020 11:44
Електронний цифровий підпис
11 червня 2020 11:44
скасув.pdf

Актуальні тендери

До пошуку