Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
333 851,50 UAH
UA-2020-05-29-005185-b f80cbc9cd08442aab29c05f1a32e8d06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малушина Ганна Володимирівна

380504071240
380542788014
tender_centr2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №2" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42204729
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, вул.Привокзальнна, б.3-а
Контактна особа: Малушина Ганна Володимирівна
380504071240,380542788014
tender_centr2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 333 851,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

29 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:49
ТД Калоприймачі та сечоприймачі ДК 33140000-3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-005185-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 04 червня 2020 08:46
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 13:13
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації та виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа від виробника/офіційного представника виробника, повідомляє.
Тендерну документацію на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 33140000-3 «Медичні матеріали» за двома лотами розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-29-005185-b) проводяться через електронну систему закупівель, що робить процедуру цілковито прозорою.
Для підтвердження можливості поставки товару, визначеного технічними характеристиками в Тендерній документації Замовником було встановлено вимогу надати оригінали гарантійних листів виробників (якщо Учасник не є виробником товару) або офіційних представників виробників на території України, що підтверджують можливість постачання Учасником запропонованого Товару в необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, які визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища.
Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Звертаємо увагу, що вимогу встановлено надати оригінал гарантійного листа не лише від виробника, але також надано можливість учаснику надати гарантійний лист від представництва, філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, уповноваженого на це виробником.
Завдання лікувального закладу – це надання своєчасної та якісної медичної допомоги пацієнтам. Враховуючи специфіку діяльності Замовника та досвід роботи, якщо виробники, або ж їх представники, не підтвердять надання своїх повноважень конкретному учаснику щодо можливості поставки заявленого на торги товару, для Замовника це може мати негативні наслідки щодо забезпечення потреб інвалідів. Замовник хоче бути впевнений в тому, що учасником буде гарантовано здійснення своєчасної та якісної поставки товару. Адже, неналежне виконання або розірвання договору поставки калоприймачів і сечоприймачів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю інвалідів та численних скарг з боку пацієнтів.
Від якості та своєчасної поставки яких залежить забезпечення потреб інвалідів, а також, враховуючи той факт, що поставка товару буде здійснюватися до кінця 2020 року, Замовник має бути впевнений у своєчасності та якості забезпечення пацієнтів товарами, що закуповуються. Крім того зазначена вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності.
Жоден нормативний документ не містить обмежень до виду надання листів-підтверджень від представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, уповноваженого на це виробником.
Крім того, при встановленні оскаржуваної вимоги Замовник врахував практику АМКУ. Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, уповноваженого на це виробником. Наприклад, рішення №4857-р/пк-пз від 13.03.2020, рішення №5567-р/пк-пз від 07.05.2019. Отже, орган оскарження не вважає зазначену вимогу дискримінаційною.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Документи подані скаржником

04 червня 2020 08:46
ВИМОГА.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали за кошти місцевого бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 155 089,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 550,89 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 червня 2020 14:11
Закінчення: 16 червня 2020 14:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 шт
Калоприймач однокомпонетний відкритий, вирізаємим отвором 10-70 мм Coloplast (НК 024:2019:31075 – «Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонетний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020
260 шт
Калоприймач однокомпонетний мішок прозорий, вирізаємим отвором 10-80 мм Coloplast (НК 024:2019:31075 – «Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонетний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 шт
Сечоприймач Voles 750 мл з трубкою довжиною 35 см (НК 024:2019:58923 – «Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020
270 шт
Сечоприймач Voles 2000 мл з Т-краном, довжина трубки 90 см (НК 024:2019:58923 – «Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 шт
Сечоприймач ножний, прозорий V 750 мл з гофрованою дренажною трубкою 50 см Coloplast conveene 5167 (НК 024:2019:58923 – «Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 шт
Сечоприймач приліжковий, прозорий V 1500 мл з дренажною трубкою Coloplast conveene 5062 (НК 024:2019:58918 – «Сечоприймач закритий непереносний, нестерильний»)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 3-а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 130 101,24
UAH з ПДВ
130 101,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дуамед 154 542,00
UAH з ПДВ
154 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 16:57
Електронний підпис
12 червня 2020 15:35
Електронний підпис
12 червня 2020 14:57
Тех.pdf
12 червня 2020 14:57
Ком_p071-139.pdf
12 червня 2020 14:57
Ком_p001-070.pdf

Публічні документи

14 червня 2020 16:34
Електронний підпис
14 червня 2020 16:32
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ Дуамед

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 130 101,24
UAH з ПДВ
18 червня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
130 101,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 10:04
Договір БАДМ Калоприймачі та сечоприймачі №46 від 01.07.2020 БЮДЖЕТ.pdf укладений
01 липня 2020 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 101,24
UAH (в тому числі ПДВ 7 841,43 UAH)