Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Overhaul of the highway H-22 Ustyluh - Lutsk - Rivne on the section km 150 + 500 - km 156 + 700
Overhaul of the highway H-22 Ustyluh - Lutsk - Rivne on the section km 150 + 500 - km 156 + 700
Очікувана вартість
464 894 800,00 UAH
UA-2020-05-29-005172-b ● 5edc19c84625442b9dcbbed34f3e8224
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Контактна особа: |
Костюк Іван Олегович 0503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Kostyuk Ivan 0503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 12:54 |
Очікувана вартість: | 464 894 800,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2 324 474,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 324 474,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Publication date: | 29 травня 2020 16:50 |
Enquiries until: | 20 червня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 26 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 червня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 464 894 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 324 474 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Type of tender guarantee: | Electronic guarantee |
Sum of tender guarantee: | 2 324 474,00 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 30.06.2020, 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути
Згорнути
Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 30.06.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути
Згорнути
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 30.06.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Overhaul of the highway H-22 Ustyluh - Lutsk - Rivne on the section km 150 + 500 - km 156 + 700
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 17:28 |
Електронний цифровий підпис |
22 червня 2020 17:28 |
Том_4 Освітлення Устилуг 150-156.zip |
22 червня 2020 17:28 |
Нова редакція Проєкт договору (Додаток № 5) від 22.06.20.doc |
22 червня 2020 17:27 |
Перелік змін від 22.06.20.doc |
22 червня 2020 17:27 |
Нова редакція - Тендерна документація від 22.06.2020.doc |
29 травня 2020 16:47 |
тролейбус світлофор.rar |
29 травня 2020 16:47 |
Креслення АД-1.rar |
29 травня 2020 16:47 |
Креслення АД.rar |
29 травня 2020 16:47 |
Заг_Записка.rar |
29 травня 2020 16:47 |
Оголошення англ..doc |
29 травня 2020 16:47 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc |
29 травня 2020 16:47 |
Тендерна документація.doc |
22 червня 2020 17:28 |
Електронний цифровий підпис
|
||
22 червня 2020 17:28 |
Том_4 Освітлення Устилуг 150-156.zip
|
||
22 червня 2020 17:28 |
Нова редакція Проєкт договору (Додаток № 5) від 22.06.20.doc
|
||
22 червня 2020 17:27 |
Перелік змін від 22.06.20.doc
|
||
22 червня 2020 17:27 |
Нова редакція - Тендерна документація від 22.06.2020.doc
|
||
29 травня 2020 16:47 |
тролейбус світлофор.rar
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Креслення АД-1.rar
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Креслення АД.rar
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Заг_Записка.rar
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Оголошення англ..doc
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
|
||
29 травня 2020 16:47 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 01 червня 2020 10:49
Дата відповіді: 04 червня 2020 17:33
Згідно додатку №2 п.1.4 Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів, Замовник вимагає, надання у складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
«Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах...
Основними видами робіт є:
1) 82217 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття;
2) 105969м2 – влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим;
3) 15870 м2 – влаштування шару з щебенево- піщаної суміші обробленої цементом
4) 131357,5 м2 – нижнього/вирівнюючого (-их) шару (шарів) асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші;
5) 145980,5– влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними добавками та/або із ЩМАС...»
Наше запитання наступне: Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг, але не має досвіду виконання робіт по ресайтлінгу (Замовник вимагає, надання у складі тендерної пропозиції наявність документально підтвердженого досвіду виконання «105969м2 – влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим»). Для виконання даного виду робіт будете залучатися субпідрядник, який має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації надасть документи субпідрядника як підтвердження виконання аналогічного договору (містить вид робіт з ресайклінгу), залученого Учасником тендеру для виконання цього типу робіт ? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз.2 ч.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник може для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерії як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином, підтвердження виконання аналогічних договорів субпідрядником Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 червня 2020 10:35
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:28
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 4 «Дорожній одяг» пункт 5 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см додатковий об’єм на призму» - використання щебенево-піщаної суміші С-5 суперечить вимогам мінімальної товщини шару згідно ДБНВ.2.3-4:2015, так як товщина ущільненого шару повинна бути не менше ніж три максимальні розміри зерна щебеню, просимо вас звернути увагу та надати роз’яснення, та за необхідності внести зміни в тендерну документацію. Аналогічно розділ 4, пункт 15 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см додатковий об’єм на призму»; розділ 4, пункт 27.3 «Влаштування шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 18 см»; розділ 5, пункт 1.3.2 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см»; розділ 5 пункт 1.4.1 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 18 см»; розділ 5, пункт 2.3 «Влаштування шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 18 см»; розділ 5, пункт 3.1 «Влаштування шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см»; розділ 6, пункт 2.3.2 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см»; розділ 6, пункт 4.4 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 15 см»; розділ 6, пункт 5.11 «Влаштування нижнього шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 15 см»; розділ 6, пункт 6.3 «Влаштування шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см»; розділ 6, пункт 7.3 «Влаштування шару основи з щебенево- піщаної суміші С-5 товщ. 20 см».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товщини по суміші С-5 відповідають пункту 20.4.2 ДБН 2.3-4:2015. Конструкції дорожнього одягу (ТИП-1;ТИП-2;ТИП-3) погодженні та затвердженні Науково-технічною радою ДП "ДерждорНДІ" ДП «Укрдіпродор» та ДА «Укравтодор» (ТОМ-1 проекту, розділ Дорожній одяг).
Технічна специфікація
Дата подання: 03 червня 2020 10:36
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:29
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 4 «Дорожній одяг» пункти 1 вказані роботи: «Холодне фрезування існуючого асфальтобетонного покриття серед. товщ. 10 см при влаштувані по основному проїзду уступів із застосуванням фрези WIRTGEN2100 DC з транспортування на 5 км». Наведений в ТД об’єм асфальтобетону 368,4 м.куб., наведена в ТД вага 552,6 т. Нормативна насипна щільність відходів фрезерування - 1500 кг/м3 ( що відповідає розрахунку 552,6/368,4=1,5 т/м.куб), тоді як згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 щільність асфальтобетону - 2500кг/м3. В вищенаведеному пункті ТД чітко зазначено: «існуючого асфальтобетонного покриття», де покриття є асфальтобетоном (асфальтобетон – моноліт, що утворився внаслідок укладання, ущільнення та остигання до температури навколишнього середовища асфальтобетонної суміші). Виходячи з вищенаведенего, вказаний невірно об’єм або вага. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію. Те саме розділ 4 «Дорожній одяг» пункт 16.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вихід матеріалу після холодного фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття є (Асфальтогранулят) це не моноліт-асфальту, об’ємна вага асфальтогранулята становить 1.4÷1,6 т/м3 Таким чином асфальтогранулят не може бути ні щильним асфальтобетоном та будь яким іншим монолітним матеріалом.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 червня 2020 10:37
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:30
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 4 «Дорожній одяг» пункти 1 вказані роботи: «Холодне фрезування існуючого асфальтобетонного покриття серед. товщ. 10 см при влаштувані по основному проїзду уступів із застосуванням фрези WIRTGEN2100 DC з транспортування на 5 км» - площа фрезерування вказано 6698 м2, виконавши арифметичні розрахунки отримуємо об’єм асфальтобетону 669,8 м3, тоді як в додатку вказаний об’єм 368,4 м3. Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальна площа фрезерування уступів становить 3349*1*2=6698м2, але товщина уступів різна,
Нижній уступ сер.товщ. 10см=3349*0.5*2*0.1=334.9м3
Верхній уступ сер.товщ.1см (для урівнювання товщ. проектного крупнозернистого щільного а/б з проектним вирівнюючим шаром сер.товщ. 9см 3349*0.5*2*0.01=33.5м3
Загальний об’єм 334.9+33.5=368.4м3
Нижній уступ сер.товщ. 10см=3349*0.5*2*0.1=334.9м3
Верхній уступ сер.товщ.1см (для урівнювання товщ. проектного крупнозернистого щільного а/б з проектним вирівнюючим шаром сер.товщ. 9см 3349*0.5*2*0.01=33.5м3
Загальний об’єм 334.9+33.5=368.4м3
Технічна специфікація
Дата подання: 03 червня 2020 10:38
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:32
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 4 «Дорожній одяг» пункти 1 вказані роботи: «Холодне фрезування існуючого асфальтобетонного покриття серед. товщ. 15 см по основному проїзду із застосуванням фрези WIRTGEN2100 DC з транспортування на 5 км для регенерації 75519x0,15x0,8=9062,3 м2» в результаті обрахунку об’єму одиниці вимірювання вказано - «м2», тоді як за міжнародною системою одиниць «SI» (Système International) одиниця вимірювання об’єму – «м3» . Просимо звернути увагу, надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зведеній відомості обсягів робіт ТОМ-1 розділ Дорожній одяг п. 22 зазначено об’єм 9062.3 м3 не (м2) а (м3) як вимагають чинні Українські нормативні документи.
Технічна специфікація
Дата подання: 03 червня 2020 10:39
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:32
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 4 «Дорожній одяг» пункт 16 вказані роботи: «Холодне фрезування існуючого асфальтобетонного покриття серед. товщ. 15 см по основному проїзду із застосуванням фрези WIRTGEN2100 DC з транспортування на 5 км для регенерації 75519x0,15x0,8=9062,3 м3». Просимо надати роз’яснення що до робіт з залишків матеріалу, а саме: 75519x0,15x0,2=2265,8 м3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Залишка немає, враховано зношення покриття (ямковість, колійність, нерівності) яке спостерігається на всій протяжності проектної ділянки, покриття не має постійної товщини 15см. Врахований коефіцієнт - 20% на нерів-ності
Асфальтогранулят (75519м2*0.15м)*0.8= 9062.3м3
Асфальтогранулят (75519м2*0.15м)*0.8= 9062.3м3
Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 04 червня 2020 09:20
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:59
Згідно додатку 2 до тендерної документації розділ 1 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (ст. 16 Закону)», пункт 1.4 «Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів» учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду з виконання робіт по влаштуванню шару з щебенево- піщаної суміші, обробленої цементом в кількості 15870 м2. Нами виконані великі об’єми робіт по улаштуванню основи (шару) з ґрунту, стабілізованого цементом або з заповнювача, стабілізованого цементом. Вищевказані роботи є аналогічними до “робіт по влаштуванню шару з щебенево- піщаної суміші, обробленої цементом”, так як технології виконання вищевказаних видів робіт принципово не відрізняються. Виходячи з вищенаведеного, посимо замовника розлянути можливість розширення вимог та викласти відповідний пункт тендерної документації в наступній редакції:
Основними видами робіт є:
3)15870 м2 – влаштування шару з щебенево- піщаної суміші обробленої цементом\ з ґрунту, стабілізованого цементом\ з заповнювача, стабілізованого цементом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
Технічна специфікація
Дата подання: 12 червня 2020 17:49
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:18
В додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» розділ 1 «Підготовчі роботи» пункт 2 «Розбирання зруйнованих автопавільйонів мех. способом з навантаженням та транспортування на 5км на сміття»: Для визначення оптимальної цінової пропозиції та економії коштів платників податків, просимо надати геометричні розміри, місце розташування з геодезичними прив’язками, способи кріплення конструкцій, типи та види матеріалів, з яких виготовлені автопавільйони, по кожному автопавільйону окремо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивись ВІДОМІСТЬ № 1 «розбирання автопавільйонів» та «детальні плани автомобільної дороги М 1:500» проекту з жорсткою прив’язкою кожного існ. автопавільйону до населеного пункту та кілометражу а/д Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне.
Там є повна інформація для виконанна данного виду робіт.
Рекомендуемо учаснику тендеру провести хочаб візуальний огляд ділянки капітального ремонту дороги
Там є повна інформація для виконанна данного виду робіт.
Рекомендуемо учаснику тендеру провести хочаб візуальний огляд ділянки капітального ремонту дороги
Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 червня 2020 17:50
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:19
В Додатку 2 п.1.4. Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів, абзац 8 щодо аналогічного договору, вказано наступне:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту,/ послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 6-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Просимо розтлумачити фразу „виконаний протягом останніх 6-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.” Чи мається на увазі підписаний та завершений договір за останні 6 років чи виконаний (в сенсі завершений) за останні 6 років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно умов тендерної документації до уваги береться аналогічний договір, що виконаний (в сенсі завершений) протягом останніх 6-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі
Технічна специфікація - Повторні Запитання
Дата подання: 12 червня 2020 17:52
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:20
Запитання до процедури закупівлі задане 03 червня 2020 року о 10:35, відповідь надана 09 червня 2020 року о 17:28 : в відповіді наведено посилання на пункт 20.4.2 ДБН 2.3-4:2015 , але даний пункт був видалений з ДБН 2.3-4:2015 Зміна №1 чинний з 2019-09-01. Мінімальні товщини шарів нежорсткого дорожнього одягу наведені в Додатку Ж, Таблиця Ж.1 «Мінімальна товщина дорожнього одягу» рядок 2. Виходячи з вищенаведеного, використання суміши С-5 при товщині шарів 15 см, 18см та 20 см суперечить нормам. Необхідно повторно розглянути наше зауваження та внести необхідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: (таб. Ж.1) ДБН 2.3-4:2015 вказує мінімальні товщини шарів дорожнього одягу для а/д загального користування
С-5 товщ. - 0.15см та 0.18см використовується для улаштування основи (тротуарів, пішохідних доріжок та посадкових майданчиків, з'їди у вулиці з місцевих проїздів)
С-5 товщ. - 0.20 см Конструкції та товщини дорожного одягу (ТИП-1;ТИП-2;ТИП-3) погодженні та затвердженні Науково-технічною радою ДП "ДерждорНДІ" ДП «Укрдіпродор» та ДА «Укравтодор» дивись ТОМ-1 проекту розділ Дорожній одяг.
Додатково підтвердженні розрахунками. Зміні та обговоренню не підлягають.
С-5 товщ. - 0.15см та 0.18см використовується для улаштування основи (тротуарів, пішохідних доріжок та посадкових майданчиків, з'їди у вулиці з місцевих проїздів)
С-5 товщ. - 0.20 см Конструкції та товщини дорожного одягу (ТИП-1;ТИП-2;ТИП-3) погодженні та затвердженні Науково-технічною радою ДП "ДерждорНДІ" ДП «Укрдіпродор» та ДА «Укравтодор» дивись ТОМ-1 проекту розділ Дорожній одяг.
Додатково підтвердженні розрахунками. Зміні та обговоренню не підлягають.
Технічна специфікація - Повторні Запитання
Дата подання: 12 червня 2020 17:53
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:21
Запитання до процедури закупівлі задане 03 червня 2020 року о 10:36, відповідь надана 09 червня 2020 року о 17:29 : «Вихід матеріалу після холодного фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття є (Асфальтогранулят)». Фрезерування - це процес подрібнення асфальтобетону до асфальтогрануляту, в назві робот в Розділі 4 Дорожній одяг п.1 та п.16 чітко вказано «існуючого асфальтобетонного покриття», а не асфальтогранулятного покриття, тому і щільність потрібно застосовувати згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 до асфальтобетону - 2500кг/м3. Необхідно повторно розглянути запитання, перерахувати масу матеріалу, що транспортується та внести необхідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь була данна в повній мірі (існ. Асфальтобетон 2500м3/т після холодного фрезування стає асфальтогранулятом 1500 м3/т)
Технічна специфікація - Повторні Запитання
Дата подання: 12 червня 2020 17:54
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:22
Запитання до процедури закупівлі задане 03 червня 2020 року о 10:37, відповідь надана 09 червня 2020 року о 17:30 : в додатку 4 п.1 ТД в стовпчику « Обсяги по проекту №40-19 2019р» чітко вказано, що об’єм робот холодного фрезерування складає 6698 м2, середньою товщиною 10 см – що дає підстави використовувати для розрахунків дану товщину на всій вказаній площі. Але чомусь обїем в ТД вказаний 368,4 м.куб. Просимо повторно розлянути питання та внести корегування в площу або товщину фрезерування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь була данна в повній мірі. Дивись креслення дор. одяг (вузол №1)
• Загальна площа фрезерування уступів становить 3349*1*2=6698м2, але товщина уступів різна,
• Нижній уступ товщ. 10см=3349*0.5*2*0.1=334.9м3
• Верхній уступ сер.товщ.1см (для урівнювання товщ. проектного крупнозернистого щільного а/б товщ. 10см з проектним вирівнюючим шаром сер.товщ. 9см 3349*0.5*2*0.01=33.5м3
• Загальний об’єм 334.9+33.5=368.4м3
• Загальна площа фрезерування уступів становить 3349*1*2=6698м2, але товщина уступів різна,
• Нижній уступ товщ. 10см=3349*0.5*2*0.1=334.9м3
• Верхній уступ сер.товщ.1см (для урівнювання товщ. проектного крупнозернистого щільного а/б товщ. 10см з проектним вирівнюючим шаром сер.товщ. 9см 3349*0.5*2*0.01=33.5м3
• Загальний об’єм 334.9+33.5=368.4м3
Щодо асфальтобетонного заводу
Дата подання: 18 червня 2020 17:15
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:36
В пункті 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням.
Наше підприємство, як потенційний Учасник закупівлі у вказаному пункті Додатку 2 не знайшов інформації про можливість використання мобільного асфальтобетонного заводу.
Просимо роз’яснити яке документальне підтвердження необхідне у випадку, якщо асфальтобетонні суміші будуть виготовлятися на мобільному асфальтобетонному заводі. Також просимо додатково роз’яснити чи потрібно нашому підприємству як Учаснику закупівлі у складі тендерної пропозиції надавати копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, якщо наше підприємство планує залучити мобільний асфальтобетонний завод для виробництва необхідних асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо визначено згідно п.1.1.3 Додатку № 2 до тендерної документації. Ніяких обмежень щодо використання учасником певних типів, марок, моделей асфальтобетонних заводів тендерною документацією не встановлено. Вимога щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами є обов’язковою умовою для учасника.
Питання щодо ліцензії на роботи категорії складності СС3
Дата подання: 19 червня 2020 22:21
Дата відповіді: 24 червня 2020 17:15
Шановний Замовнику!
Просимо надати роз’яснення з наступного питання.
Пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (сторінка 15 Тендерної документації) Процедури закупівлі містить наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: … копії дозволів та/або ліцензій Учасника закупівлі на виконання робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3».
Отримати та надати таку ліцензію вбачається об’єктивно неможливим, виходячи з наступного.
До 18 березня 2020 року діяла Постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою було затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками; перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Проте було прийнято Постанову Кабінету Міністрів України від 13 березня 2020 р. № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а також Постанову Кабінету Міністрів України від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду».
18 березня 2020 року ці постанови набули чинності, оскільки були оприлюднені у виданні «Урядовий кур’єр» (№ 51).
Згідно з пунктом 6 Постанову Кабінету Міністрів України від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», БУЛО ВИЗНАНО ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, у тому числі - ПОСТАНОВУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 30 БЕРЕЗНЯ 2016 Р. № 256 “ДЕЯКІ ПИТАННЯ ЛІЦЕНЗУВАННЯ БУДІВНИЦТВА ОБ’ЄКТІВ, ЩО ЗА КЛАСОМ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) НАЛЕЖАТЬ ДО ОБ’ЄКТІВ ІЗ СЕРЕДНІМИ ТА ЗНАЧНИМИ НАСЛІДКАМИ)”.
Також згідно з пунктом 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду», з Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 року № 609, було виключено Держархбудінпекцію (у графі «Найменування органу ліцензування» пункт 9 виключено).
Отже, станом на дату оголошення процедури закупівлі ДАБІ не є органом ліцензування, одержати ліцензію ДАБІ вбачається об’єктивно неможливим, а перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню – СКАСОВАНО.
Зважаючи на викладене вище, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі усім учасникам на засадах рівності, законності, недискримінації, - ПРОСИМО надати роз’яснення, яку саме ліцензію має надати учасник у складі документів тендерної пропозиції, зокрема: 1) який орган має бути видавачем ліцензії? 2) які роботи віднесені тендерною документацією до робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3 (з урахуванням того, що Постанова КМУ від 30 березня 2016 р. № 256? 3) у якому порядку можуть отримати таку ліцензію учасники-нерезиденти, чи можливе надання аналогу, отриманого у країні резидентства? 4) у якому порядку можуть отримати таку ліцензію учасники, які після 18 березня 2020 року виявили намір виконувати роботи, що до цієї дати належали до робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3?
НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО НАДАТИ РОЗЯСНЕННЯ ТА ВАШУ ПРАВОВУ ПОЗИЦІЮ ІЗ КОЖНОГО ПИТАННЯ. У РАЗІ ЯКЩО ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ СС3 СТАНОМ НА КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ Є НЕМОЖЛИВИМ, ТО ПРОСИМО НАЯВ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ВСТАНОВИВШИ ВИМОГУ НАДАННЯ ТАКОЇ ЛІЦЕНЗІЇ ВИКЛЮЧНО У РАЗІ ЇЇ НАЯВНОСТІ У УЧАСНИКА.
З повагою та сподіваннями на плідну співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: … - копії дозволів та/або ліцензій Учасника закупівлі на виконання робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3.
Відповідно до п. 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: … - копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Крім того, повідомляємо, що у відповідності до п. 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен надати обґрунтоване пояснення відсутності документа.
Слід зазначити, що Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням причин щодо їх відсутності.
Відповідно до п. 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: … - копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Крім того, повідомляємо, що у відповідності до п. 1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Учасник повинен надати обґрунтоване пояснення відсутності документа.
Слід зазначити, що Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням причин щодо їх відсутності.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
AzVirt MMC | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
449 878 698,00
UAH з ПДВ
|
449 878 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
AzVirt MMC |
464 300 000,00
UAH з ПДВ
|
464 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
449 878 698,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
21 серпня 2020 13:59
|
Розрахунки ч.2.PDF | укладений |
21 серпня 2020 13:58
|
Розрахунки ч.1.PDF | укладений |
21 серпня 2020 13:58
|
Договір №28.pdf | укладений |
21 серпня 2020 13:58
|
Актуальні тендери
-
546 621 000,00UAHПоточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-07-37 Хуст-Шаян-Вишково-Буштино з під’їздом до санаторія "Шаян" на ділянці км 0+000 – км 23+200, Закарпатська областьУжгородКомпанія:Служба автомобільних доріг у Закарпатській областіДетальніше
-
257 869 000,00UAHПоточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 707+424 - км 716+882, Закарпатська областьУжгородКомпанія:Служба автомобільних доріг у Закарпатській областіДетальніше
-
298 233 276,00UAHЕлектрична енергіяХарківКомпанія:Комунальне підприємство "Харківводоканал"Детальніше
-
316 641 949,20UAHЕлектрична енергія для потреб відокремлених підрозділів – шахт ДП «Львіввугілля».СокальКомпанія:Державне підприємство "Львіввугілля"Детальніше
-
399 968 877,93UAHПослуги з поточного ремонту автошляхівм. ДніпроКомпанія:Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської радиДетальніше
-
412 500 000,00UAH42110000-3 Турбіни та мотори, (Комплект парової конденсаційної турбіни для заміни турбіни К-300-240 енергоблоку ст.№10 Зміївської ТЕС ПАТ «Центренерго»)смт КозинКомпанія:Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»Детальніше