Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33140000-3 — Медичні матеріали (НК 024:2019 код 30926 Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань, без електроживлення; НК 024:2019 код 36773 Система підйому і переміщення пацієнта стаціонарна, з живленням від мережі; НК 024:2019 код 35977 Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг) Лот № 1 - ДК 021:2015 код 33140000-3 — Медичні матеріали (НК 024:2019 код 30926 Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань, без електроживлення; (Бруси універсальні для навчання ходьби з перешкодами); Лот № 2 - ДК 021:2015 код 33140000-3 — Медичні матеріали (НК 024:2019 код 36773 Система підйому і переміщення пацієнта стаціонарна, з живленням від мережі) (Стельовий підйомник); Лот № 3 -ДК 021:2015 код 33140000-3 — Медичні матеріали (НК 024:2019 код 35977 Тренажер для створення безперервного пасивного руху, для ніг) (Пристрій ортопедичний)
Очікувана вартість
274 528,00 UAH
UA-2020-05-29-005155-b 6f3b0763d42f4215be7d04d8f4099e32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249370 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249370
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 16:49
Очікувана вартість: 274 528,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Детальніше опис за предметом закупівлі наведено у Додатку 3, Додатку 4 до тендерної документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 — Медичні матеріали (НК 024:2019 код 30926 Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань, без електроживлення; (Бруси універсальні для навчання ходьби з перешкодами)
Опис предмету закупівлі:
Детальніше опис за предметом закупівлі наведено у Додатку 3, Додатку 4 до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 782,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 228,91 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 червня 2020 11:30
Закінчення: 16 червня 2020 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт.
Бруси універсальні для навчання ходьби з перешкодами
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Доставка: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, , вулиця Новгородська, 28 А
Дата доставки: 30 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем товару здійснюється після його отримання при наявності фінансування, відповідно накладній, згідно п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу, у строк до 30 діб з дати постачання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сервісмед 45 700,00
UAH з ПДВ
45 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 45 500,00
UAH з ПДВ
45 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 17:25
Електронний підпис
25 червня 2020 17:12
Довідка ДПС.pdf
25 червня 2020 17:12
Довідка.zip
25 червня 2020 17:12
Довідка (2).zip
25 червня 2020 17:12
Dovidka_20168596640500209066.pdf.p7s
25 червня 2020 17:12
Dovidka_20168596640500209066.pdf
15 червня 2020 16:41
Електронний підпис
15 червня 2020 16:33
Інші документи.pdf
15 червня 2020 16:33
Проект договору_Лот 1.pdf
15 червня 2020 16:33
Реєстр.pdf
15 червня 2020 16:32
Тех. частина_Лот 1.pdf
15 червня 2020 16:32
Кваліфікац. критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сервісмед

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 45 500,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
45 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 09:34
Дог. _05-2020 від 08.07.2020.pdf укладений
08 липня 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 20:50
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:19
дод угода 3 до договру 05-2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 13:32
дод угода 2 до договору 05-2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:31
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 14:59
дод угода 1 до договору 05-2020.pdf зміни до договору
17 липня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною розрахункового рахунку Покупця
Номер договору про закупівлю: 05-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 11.4 Договору № 05-2020 від 08.07.2020, внесено зміни до п. 5.1 Договору, у зв'язку із поширенням пандемії COVID-19, враховуючи лист постачальника від 27.07.2020 № 244
Номер договору про закупівлю: 05-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 05-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 45 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 976,64 UAH)