Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Очікувана вартість
28 095 200,82 UAH
UA-2020-05-29-005089-b 441468f927964318beae66fcbfea5c4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2020 11:45
Очікувана вартість: 28 095 200,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 476,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 842856 UAH
Publication date: 29 травня 2020 16:38
Enquiries until: 22 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 28 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 28 095 201 UAH including VAT
Minimal lowering step: 140 476 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Бензин А-92, Бензин А-95
Gasoline A-92, Gasoline A-95
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
705284 л.
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-92
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
599437 л.
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Бензин А-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:02
4011 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx
22 червня 2020 17:02
Зміни до тендеру 4011 22 06 2020.doc
29 травня 2020 16:35
Додаток №9.doc
22 червня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:02
4011 ТД бензин нова редакція 22 06 2020.docx
29 травня 2020 16:35
4011 ТД бензин.docx
22 червня 2020 17:02
Зміни до тендеру 4011 22 06 2020.doc
29 травня 2020 16:35
Додаток №9.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-005089-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 17 червня 2020 14:08
Вимога щодо усунення порушення
Детальніше у файлі, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 червня 2020 17:03
1. Щодо вимоги здійснити закупівлі палива через мережі АЗС за талонами або виокремити частину закупівлі палива за паливними картками в окремі лоти (чи процедури) – Замовник не вважає необхідним відокремлювати закупівлю за картками або талонами в окремі лоти.
2. Щодо вимоги виключити умови, згідно з якими паливні картки і талони мають бути єдиного уніфікованого зразка, замість цього дозволити можливість запропонувати талони різних брендів (мереж АЗС), різних зразків – Замовник повідомляє, що технічні складнощі в адмініструванні та обліку талонів та карток різного бренда не дають змоги замовнику відмовитись від умови уніфікованого талону. Разом з тим, замовник повідомляє, умова тендерної документації щодо уніфікованого бренду талону картки та запропонованої учасником АЗС серед АЗС партерів може бути виконана шляхом розміщення логотипу назви бренду на стелі власної або залученої АЗС постачальника.
3. Щодо вимоги розділити закупівлі на лоти за принципом – «одна область – окремий лот» – наразі процедури закупівлі розділені за територіальним принципом кожної Регіональної філії та Філій, Замовник не вважає доцільним додатково розділяти процедури закупівлі.
4. Щодо вимоги виключити умови щодо конкретної мінімальної кількості АЗС, які повинен мати учасник в певній конкретній адміністративній одиниці (області, місті тощо) –
кількість АЗС на їх місце розташування визначено замовником з метою забезпечення економії коштів Товариства за рахунок зменшення додаткових витрат, пов’язаних з переміщенням транспортних засобів.

Документи подані скаржником

17 червня 2020 14:08
вимога.docx
17 червня 2020 14:08
вимога.docx(3).p7s

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000010 ● 702aaa233dfc4835af49913e363da854
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2020-05-29-005089-b 29.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-005089-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 вересня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі бензину А-92, бензину А-95 (код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-05-29-005089-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо розгляду замовником тендерної пропозиції. Учасником торгів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на вимогу тендерної документації у складі пропозиції надано лист-згода зі всіма умовами договору з зазначенням помилкового номеру процедури закупівлі. Умовами тендерної документації передбачено допущення формальних помилок. Передбачено, також, технічні помилки та описки, які будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Також, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 затверджено Перелік формальних помилок. Відповідно до даного наказу, формальною помилкою, в тому числі, є зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах. Зважаючи на вище викладене, Замовник вважає невірний номер закупівлі в листі-згоді зі всіма умовами договору формальною помилкою. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С.Шергін

2020-09-09 16:29:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 16.09.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновків від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-05-29-005089-b
Дата публікації: 17 вересня 2020

Документи:

17 вересня 2020 12:17
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2020
UA-2020-05-29-005089-b441468f927964318beae66fcbfea5c4a
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:28

Документи

Публічні документи

01 липня 2020 18:06
Електронний підпис
01 липня 2020 18:06
Електронний підпис
01 липня 2020 18:02
Установчі документи.7z
01 липня 2020 18:02
Інші документи.7z
01 липня 2020 18:02
забезпечення.7z
01 липня 2020 18:02
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 18:02
Технічна частина.7z

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:00
Довідки до ст 17.pdf
04 серпня 2020 16:00
58464.zip
04 серпня 2020 15:59
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
04 серпня 2020 15:59
Довідка 1.zip
04 серпня 2020 15:59
Довідка.zip
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:42
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг статут.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарантійний лист ВПМ.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарант_1543_GR_7.pdf
01 липня 2020 19:42
Банківська ліцензія.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ 166-К від 09.10.2019.pdf
01 липня 2020 19:42
Дог№78.pdf
01 липня 2020 19:42
Договір 2001000081.pdf
01 липня 2020 19:42
Лист відгук УДЦР.pdf
01 липня 2020 19:42
Лист відгук.pdf
01 липня 2020 19:42
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 19:42
Статут.pdf
01 липня 2020 19:42
01 10 договор ВПМ.zip
01 липня 2020 19:42
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
01 липня 2020 19:42
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ Бойко СЛ.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 19:42
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 19:42
Сертифікат ІСО.pdf
01 липня 2020 19:42
Довіреність.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ Йоржик.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-05-29-005089-b на закупівлю Бензину А-92, Бензину А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти) учасника ТОВ «Лівайн Торг»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - в довідці, складеній у довільній формі зазначена контактна особа: Заєць Сергій Олександрович, директор. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: - п.п. 1.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагається надання довідки, складеній у довільній формі, яка повинна містити, в тому числі, інформацію про керівництво та/або уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою. Довідка має містити відомості про юридичну особу, а саме: а) реквізити (місцезнаходження (місце проживання), телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво та/або уповноважена(і) особа(и) учасника на підписання пропозиції та договору про закупівлю (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором. Заступник голови тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» Д.В.Нікішин

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 08:23
Електронний підпис
23 липня 2020 08:23
28 Про підприємство.pdf
02 липня 2020 09:13
Електронний підпис
02 липня 2020 09:13
Електронний підпис
02 липня 2020 09:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2020 09:11
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 09:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 09:11
Листи.pdf
02 липня 2020 09:11
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 09:11
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 09:11
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
02 липня 2020 09:11
Дані на товар.pdf
02 липня 2020 09:11
Гарантія 5344-20.7z
02 липня 2020 09:11
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 09:11
Банківська ліцензія.7z
02 липня 2020 09:11
АЗC.pdf
02 липня 2020 09:11
Установчі документи.pdf
02 липня 2020 09:11
Техначна чатисна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 24 644 386,56
UAH з ПДВ
24 644 386,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 24 764 986,86
UAH з ПДВ
24 764 986,86
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 26 487 218,58
UAH з ПДВ
26 487 218,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
04 серпня 2020 16:00
Довідки до ст 17.pdf
04 серпня 2020 16:00
58464.zip
04 серпня 2020 15:59
Довідка МВС Бойко СЛ.pdf
04 серпня 2020 15:59
Довідка 1.zip
04 серпня 2020 15:59
Довідка.zip
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:43
Електронний підпис
01 липня 2020 19:42
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг статут.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарантійний лист ВПМ.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарант_1543_GR_7.pdf
01 липня 2020 19:42
Банківська ліцензія.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ 166-К від 09.10.2019.pdf
01 липня 2020 19:42
Дог№78.pdf
01 липня 2020 19:42
Договір 2001000081.pdf
01 липня 2020 19:42
Лист відгук УДЦР.pdf
01 липня 2020 19:42
Лист відгук.pdf
01 липня 2020 19:42
Довідка про учасника.pdf
01 липня 2020 19:42
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 19:42
Статут.pdf
01 липня 2020 19:42
01 10 договор ВПМ.zip
01 липня 2020 19:42
Ліцензія ВОГ КАРД.pdf
01 липня 2020 19:42
OPYS-STVOREN 2 стр.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ Бойко СЛ.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 19:42
Атестат ООВ 08 11 2019.pdf
01 липня 2020 19:42
Витяг з ЄДР.pdf
01 липня 2020 19:42
Сертифікат ІСО.pdf
01 липня 2020 19:42
Довіреність.pdf
01 липня 2020 19:42
Наказ Йоржик.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 08:23
Електронний підпис
23 липня 2020 08:23
28 Про підприємство.pdf
02 липня 2020 09:13
Електронний підпис
02 липня 2020 09:13
Електронний підпис
02 липня 2020 09:11
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 липня 2020 09:11
Протокол НР.7Z
02 липня 2020 09:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
02 липня 2020 09:11
Листи.pdf
02 липня 2020 09:11
Лист-згода.pdf
02 липня 2020 09:11
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 09:11
ІНФОРМАЦІЯ 17.pdf
02 липня 2020 09:11
Дані на товар.pdf
02 липня 2020 09:11
Гарантія 5344-20.7z
02 липня 2020 09:11
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 09:11
Банківська ліцензія.7z
02 липня 2020 09:11
АЗC.pdf
02 липня 2020 09:11
Установчі документи.pdf
02 липня 2020 09:11
Техначна чатисна.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 18:06
Електронний підпис
01 липня 2020 18:06
Електронний підпис
01 липня 2020 18:02
Установчі документи.7z
01 липня 2020 18:02
Інші документи.7z
01 липня 2020 18:02
забезпечення.7z
01 липня 2020 18:02
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2020 18:02
Технічна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 24 644 386,56
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
24 644 386,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:33
ЦЗВ-14-07120-01.pdf укладений
19 серпня 2020 15:32