Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 48810000-9 Інформаційні системи (Постачання медичної інформаційної системи МедІнфоСервіс)
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2020-05-29-005053-b 578e80b9d6a7466e93a1a504e86d4abd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Здор

+380462693382 ch_ocrzon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний центр радіаційного захисту та оздоровлення населення" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26091431
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Людмила Здор
+380462693382
ch_ocrzon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


45 місць. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 10 днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 одиниця
Постачання медичної інформаційної системи МедІнфоСервіс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:30
Проект договору.doc
29 травня 2020 16:30
Оголошення.doc
29 травня 2020 16:30
Технічні вимоги до МІС МедІнфоСервіс.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Техноінфомед" 180 000,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Техноінфомед"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Техноінфомед"
#35675395
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 10:14

Документи

15 червня 2020 10:14
Електронний підпис
15 червня 2020 10:12
15.06.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Техноінфомед"
#35675395
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 10:14
Електронний підпис
15 червня 2020 10:12
15.06.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 11:25
ДУ від 18.06.2020.pdf зміни до договору
22 червня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 09:43
Договір від 18.06.2020.pdf укладений
18 червня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди привести у відповідність предмет договору зазначений у п.п. 1.1 до предмету закупівлі зазначеного в оголошенні про закупівлю та звіту про результати проведення процедури і викласти його в наступній редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується здійснити постачання ДК 021:2015 код 48810000-9 Інформаційні системи (Постачання медичної інформаційної системи МедІнфоСервіс) за допомогою засобів мережі Інтернет 45 (сорока п'яти) примірників Програмного забезпечення з наданням безстрокової ліцензії на використання, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити поставлені примірники Програмного забезпечення.»
Номер договору про закупівлю: 95
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML