Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт елементів благоустрою на території Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г.Шевченка
Current repair of landscaping elements in the Taras Shevchenko central recreational Park
Очікувана вартість
17 240 256,73 UAH
UA-2020-05-29-005020-b 6ed2a7dddc9c4cf3b12aaab9a4d49187
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of improvement and infrastructure of the Dnipro city council
National ID: 40506232
Contact point: Yavorska Myroslava
+380567441126
departamentblag@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 15:46
Очікувана вартість: 17 240 256,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172 402,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 29 травня 2020 16:27
Enquiries until: 29 червня 2020 16:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 17 240 257 UAH including VAT
Minimal lowering step: 172 403 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Scope of the procurement
Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт елементів благоустрою на території Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г.Шевченка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, територія Центрального парку культурі та відпочинку ім. Т.Г.Шевченка
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Current repair of landscaping elements in the Taras Shevchenko central recreational Park
CPV: 45110000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 70
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати попередню оплату (аванс) на закупівлю послуг за поточними видатками у розмірі 30% від вартості договору на строк не більше трьох місяців. У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на виконання послуг протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 30 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-05-29-005020-b6ed2a7dddc9c4cf3b12aaab9a4d49187
Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 18:23
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі, а саме протокол № 25 загальних зборів заставників від 27 липня 2017 року та наказ № 185-к про призначення на посаду директора від 03 серпня 2017 року надані учасником у вигляді завіреної копії. разом з цим, вимогами тендерної документації вимагалось надання оригіналів. 1.2. Довідка про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.06.2020 № 3/20, а саме: надана учасником довідка не відповідає формі наведеній у додатку 7 тендерної документації та відповідно не міститься всієї необхідної інформації передбаченої формою. 1.3. Відсутні у складі тендерної пропозиції учасника документи на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, а саме: або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 1.4. Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування, необхідних для виконання договору про закупівлю від 23.06.2020 № 1/20, а саме: надана учасником довідка не відповідає формі наведеній у додатку 8 тендерної документації та відповідно не міститься всієї необхідної інформації передбаченої формою. 1.5. Відсутні у складі тендерної пропозиції учасника документи, які мають підтверджувати інформацію щодо наявність власного обладнання, машин та механізмів зазначених в довідці від 23.06.2020 № 1/20 (пункти 1-50 таблиці): копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, та копію (оригінал) інвентаризаційного опису на власне обладнання у разі якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. Додаток 7 до тендерної документації. 2.3. Додаток 3 до тендерної документації. 2.4. Додаток 8 до тендерної документації. 2.5. Додаток 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати відскановані з оригіналів протокол № 25 загальних зборів заставників від 27 липня 2017 року та наказ № 185-к про призначення на посаду директора. 3.2. Надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 7 тендерної документації. 3.3. Надати документи на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, а саме: або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 3.4. Надати оновлену довідку про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази за формою додатку 8 тендерної документації 3.5. Надати документи, які мають підтверджувати інформацію щодо наявність власного обладнання, машин та механізмів зазначених в довідці від 23.06.2020 № 1/20 (пункти 1-50 таблиці): копії технічних паспортів або копії (оригінали) договорів лізингу чи суборенди чи оренди чи найму чи надання послуг технікою, або копії (оригінали) свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, та копію (оригінал) інвентаризаційного опису на власне обладнання у разі якщо чинним законодавством не передбачена обов’язкова наявність технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.

Документи

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:45
Електронний підпис
29 липня 2020 17:42
Довідка судимість.pdf
29 липня 2020 17:42
довідка зобов язання.pdf
29 липня 2020 17:42
довідка МВС.pdf
09 липня 2020 13:06
Електронний підпис
09 липня 2020 13:06
Електронний підпис
08 липня 2020 08:48
Електронний підпис
08 липня 2020 08:48
Електронний підпис
08 липня 2020 08:46
46-47 Дозвола.pdf
08 липня 2020 08:46
44-45 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
19 статистика 25.06.20.pdf
08 липня 2020 08:46
9 Статут.pdf
08 липня 2020 08:46
6-8 Договір_ згода.pdf
08 липня 2020 08:46
5 Паспорт директора.pdf
08 липня 2020 08:46
13 Витяг по ПДВ.pdf
08 липня 2020 08:46
4.6 Графік.pdf
08 липня 2020 08:46
12-29 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
4.5 ВР.pdf
08 липня 2020 08:46
11 фінзвіт.pdf
08 липня 2020 08:46
4.4 Загальновиробничі.pdf
08 липня 2020 08:46
10 Правочини.pdf
08 липня 2020 08:46
4.3 ЛК.pdf
08 липня 2020 08:46
4.2 ПВР.pdf
08 липня 2020 08:46
4.1 ДЦ.pdf
08 липня 2020 08:46
3.3.1-11 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
3.3 Субпідрядник.pdf
08 липня 2020 08:46
3.2.7 Довідка.pdf
08 липня 2020 08:46
3.2.5 Техпаспорт.pdf
08 липня 2020 08:46
3.1.1 Працівники.pdf
08 липня 2020 08:46
2.2 протокол зборів.pdf
08 липня 2020 08:46
2.1 наказ на директора.pdf
08 липня 2020 08:46
0 Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 14:28
Електронний підпис
09 липня 2020 14:28
Електронний підпис
09 липня 2020 13:44
6.Кошторис.pdf
09 липня 2020 13:44
5. Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 13:44
1.Реєстр документів.pdf
09 липня 2020 13:44
10.31Довідка правочин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 17 153 264,29
UAH з ПДВ
17 153 264,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ" 17 237 087,35
UAH з ПДВ
17 237 087,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 17:45
Електронний підпис
29 липня 2020 17:42
Довідка судимість.pdf
29 липня 2020 17:42
довідка зобов язання.pdf
29 липня 2020 17:42
довідка МВС.pdf
09 липня 2020 13:06
Електронний підпис
09 липня 2020 13:06
Електронний підпис
08 липня 2020 08:48
Електронний підпис
08 липня 2020 08:48
Електронний підпис
08 липня 2020 08:46
46-47 Дозвола.pdf
08 липня 2020 08:46
44-45 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
19 статистика 25.06.20.pdf
08 липня 2020 08:46
9 Статут.pdf
08 липня 2020 08:46
6-8 Договір_ згода.pdf
08 липня 2020 08:46
5 Паспорт директора.pdf
08 липня 2020 08:46
13 Витяг по ПДВ.pdf
08 липня 2020 08:46
4.6 Графік.pdf
08 липня 2020 08:46
12-29 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
4.5 ВР.pdf
08 липня 2020 08:46
11 фінзвіт.pdf
08 липня 2020 08:46
4.4 Загальновиробничі.pdf
08 липня 2020 08:46
10 Правочини.pdf
08 липня 2020 08:46
4.3 ЛК.pdf
08 липня 2020 08:46
4.2 ПВР.pdf
08 липня 2020 08:46
4.1 ДЦ.pdf
08 липня 2020 08:46
3.3.1-11 Довідки.pdf
08 липня 2020 08:46
3.3 Субпідрядник.pdf
08 липня 2020 08:46
3.2.7 Довідка.pdf
08 липня 2020 08:46
3.2.5 Техпаспорт.pdf
08 липня 2020 08:46
3.1.1 Працівники.pdf
08 липня 2020 08:46
2.2 протокол зборів.pdf
08 липня 2020 08:46
2.1 наказ на директора.pdf
08 липня 2020 08:46
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 14:28
Електронний підпис
09 липня 2020 14:28
Електронний підпис
09 липня 2020 13:44
6.Кошторис.pdf
09 липня 2020 13:44
5. Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 13:44
1.Реєстр документів.pdf
09 липня 2020 13:44
10.31Довідка правочин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Переможець 17 153 264,29
UAH з ПДВ
20 липня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
17 153 264,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 10:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 12:08
Ду 3 31.07-2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:41
Ду 2 31.07-2.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:41
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 16:16
image0.jpeg зміни до договору
11 серпня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:16
31.07-2.pdf укладений
31 липня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 31/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 31/07-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 261 745,93
UAH (в тому числі ПДВ 992 619,00 UAH)