Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проєктно-кошторисної документації «технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та обє'ктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в будівлях КНП БМР "БТМО"
Очікувана вартість
1 232 359,00 UAH
UA-2020-05-29-004855-b ● dbf81395f63a4fd0a27c75deb77cd354
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання» |
Код ЄДРПОУ: | 39029713 |
Місцезнаходження: | 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6 |
Контактна особа: |
Златьєва Вікторія Володимирівна +380615334010 viktoriazoloto1992@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 1 232 359,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 161,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Розробка проєктно-кошторисної документації «технічне переоснащення системи пожежної сигналізації та обє'ктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в будівлях КНП БМР "БТМО"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Консульська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За рахунок бюджету Бердянської міської об'єднаної територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 16:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 16:11 |
Договір Розробка проєктно-кошторисної документації .doc | |
29 травня 2020 16:11 |
Лист-згода Розробка проєктно-кошторисної документації .doc | |
29 травня 2020 16:11 |
МТВ Розробка проєктно-кошторисної документації .doc | |
29 травня 2020 16:11 |
Цінова пропозиція Розробка проєктно-кошторисної документації .doc | |
29 травня 2020 16:11 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення ТД та внесення до нього змін і доповнень
Дата подання: 03 червня 2020 11:11
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:52
Доброго дня. Прохання зазначити і обґрунтувати отримання «експертного висновку» саме в ДП «Укрдержбудекспертиза»!
Чому неможливо отримати його в інших експертних установах, як це передбачено Постановою КМУ №560 от 11.05.2011?
Відповідь: Постанова КМУ № 560 від 11.05.2011 р.:
1. п.8 " Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва."
2. п.12 " Замовником експертизи є:
замовник будівництва;
проектувальник, якщо це передбачено
договором на виконання проектно-
вишукувальних робіт"
1. п.8 " Експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва."
2. п.12 " Замовником експертизи є:
замовник будівництва;
проектувальник, якщо це передбачено
договором на виконання проектно-
вишукувальних робіт"
Уточнення ТД та внесення до нього змін і доповнень
Дата подання: 03 червня 2020 11:35
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:55
Доброго дня. Прохання обґрунтувати технічні умови (характеристики МАСЦО) на підключення об’єктових систем оповіщення до місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) м. Бердянську
Відповідь: Постанова КМУ №733 від 27 вересня 2017 р.«Про затвердження Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту»:
- п.10 Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення функціонують у районах, містах обласного значення та інших відповідних адміністративно-територіальних одиницях (у тому числі об’єднаних територіальних громадах) для забезпечення прийому сигналів і повідомлень від відповідної територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення та здійснення оповіщення відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, де функціонують спеціальні, локальні або об’єктові системи оповіщення, установ, організацій, місць масового перебування людей, сил цивільного захисту та населення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.
Проектування та реконструкція місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС.
Утримання, реконструкція та забезпечення постійної готовності до дій за призначенням місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються місцевими органами виконавчої влади (органами місцевого самоврядування).
Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення передбачають взаємодію з відповідною територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення та відповідними локальними, спеціальними і об’єктовими системами оповіщення.
- п.16Об’єктові системи оповіщення створюються і функціонують на об’єктах підвищеної небезпеки, об’єктах з масовим перебуванням людей, в інтернатних закладах (для дітей, осіб з фізичними, психічними, інтелектуальними та сенсорними порушеннями, осіб похилого віку), закладах охорони здоров’я, які мають ліжковий фонд, пенітенціарних установах, на підприємствах, в установах і організаціях УТОСу та УТОГу, на інших підприємствах, в установах і організаціях, що надають послуги особам з інвалідністю та маломобільним групам населення, визначених місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, або за місцем роботи зазначених осіб, на промислових підприємствах, вузлових залізничних станціях, у шахтах, місцях збереження небезпечних речовин, на яких зона можливого ураження у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій не поширюється за їх територію.
Об’єктові системи оповіщення забезпечують оповіщення керівників та інших працівників об’єкта, осіб, які постійно або тимчасово перебувають на території об’єкта або в його охоронних зонах, про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.
Проектування, створення (реконструкція) та забезпечення функціонування об’єктової системи оповіщення здійснюється на підставі рішення керівника об’єкта з її обов’язковою інтеграцією до відповідної місцевої та територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення.
- п.10 Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення функціонують у районах, містах обласного значення та інших відповідних адміністративно-територіальних одиницях (у тому числі об’єднаних територіальних громадах) для забезпечення прийому сигналів і повідомлень від відповідної територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення та здійснення оповіщення відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, де функціонують спеціальні, локальні або об’єктові системи оповіщення, установ, організацій, місць масового перебування людей, сил цивільного захисту та населення у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.
Проектування та реконструкція місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС.
Утримання, реконструкція та забезпечення постійної готовності до дій за призначенням місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються місцевими органами виконавчої влади (органами місцевого самоврядування).
Місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення передбачають взаємодію з відповідною територіальною автоматизованою системою централізованого оповіщення та відповідними локальними, спеціальними і об’єктовими системами оповіщення.
- п.16Об’єктові системи оповіщення створюються і функціонують на об’єктах підвищеної небезпеки, об’єктах з масовим перебуванням людей, в інтернатних закладах (для дітей, осіб з фізичними, психічними, інтелектуальними та сенсорними порушеннями, осіб похилого віку), закладах охорони здоров’я, які мають ліжковий фонд, пенітенціарних установах, на підприємствах, в установах і організаціях УТОСу та УТОГу, на інших підприємствах, в установах і організаціях, що надають послуги особам з інвалідністю та маломобільним групам населення, визначених місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, або за місцем роботи зазначених осіб, на промислових підприємствах, вузлових залізничних станціях, у шахтах, місцях збереження небезпечних речовин, на яких зона можливого ураження у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій не поширюється за їх територію.
Об’єктові системи оповіщення забезпечують оповіщення керівників та інших працівників об’єкта, осіб, які постійно або тимчасово перебувають на території об’єкта або в його охоронних зонах, про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.
Проектування, створення (реконструкція) та забезпечення функціонування об’єктової системи оповіщення здійснюється на підставі рішення керівника об’єкта з її обов’язковою інтеграцією до відповідної місцевої та територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення.
Уточнення щодо вимог ТД
Дата подання: 03 червня 2020 11:35
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:08
Доброго дня.
Зазначте на майданчику специфікації або проекти (окремо по кожному об’єкту) вже існуючої (встановленої) системи пожежної сигналізації.
Відповідь: У зв'язку з тим, що будівлі були введені в експлуатацію до 90-х років, проєкти на існуючу, але не діючу систему пожежної сигналізації не зберіглися.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-004855-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укртехнобез, Код ЄДРПОУ:39299695
Дата подання: 18 червня 2020 10:14
Лист скарга
Оскарження щодо незаконного відхилення
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 09:44
1) неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Укртехнобез |
490 000,00
UAH з ПДВ
|
359 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
889 210,66
UAH з ПДВ
|
359 952,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-КОМПЛЕКС" |
998 210,75
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
фізична особа-підприємець Колібабчук Світлана Володимирівна |
677 709,70
UAH з ПДВ
|
470 060,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ |
862 035,00
UAH з ПДВ
|
862 035,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Очікує рішення |
359 952,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:40
|
|
ТОВ Укртехнобез #39299695 |
Відхилено |
359 950,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 16:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 червня 2020 10:23 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
23 червня 2020 10:23
|
Електронний підпис |
23 червня 2020 09:46
|
Протокол № 18 |