Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95 (талони)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-05-29-004803-b b6807649b4d24014a18e061cd7812c9c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радченко Лариса

380542612222 larisa.radchenko.88@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумська районна рада
Код ЄДРПОУ: 24004422
Вебсайт: http://sumyrayrada.gov.ua
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вулиця Іллінська, будинок 97
Контактна особа: Радченко Лариса
380542612222
larisa.radchenko.88@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:46
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендер
Дата подання: 03 червня 2020 14:31
Добрий день!!! Переглянувши Ваше Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , чи можливо внести зміни в проект договору, який викладено в Додатку 3 до оголошення, а саме: 1)Частину з п.5.1. Право власності на Товар переходить до Замовника під час його фактичного отримання на АЗС Постачальника. Замінити на: Право власності переходить при підписанні накладних. 2)П.5.7. Постачальник не має права проводити заміну однієї марки Товару, вказаної в Талонах, на іншу. Замінити на: Постачальник може змінити, якщо це покращення якості товару (п.3.4.)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 червня 2020 17:09
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 29 травня 2020 року о 16 год. 09 хв. Сумською районною радою було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по предмету закупівлі Бензин А-95 (талони) номер закупівлі UA-2020-05-29-004803-b, тривалість періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначено 3 робочі дні та становив до 03 червня 2020 р. 17 год. 00 хв. Відповідно до абзацу 1 та 2 частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника 03 червня 2020 р. о 14 год. 31 хв. до районної ради, як замовника, звернувся учасник із запитанням, чи можливо внести зміни до проєкту Договору, який викладено в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (звернення додається). Абзацом 3 частини 7 статті 14 цього Закону передбачено, що Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тобто, Замовник повинен був надати роз’яснення на звернення учаснику спрощеної закупівлі протягом наступного робочого дня, а саме 04 червня 2020 року. Після 17 год. 01 хв. 03 червня поточного року закупівля перейшла на період подачі пропозицій, що унеможливило надання відповіді учаснику на запитання в поточному статусі. Беручи до уваги дану ситуацію, нам, як замовнику, для уникнення відповідальності за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, доведеться відмінити спрощену закупівлю в системі Прозорро. Для запобігання такої ситуації районна рада звернулися до ДП «Прозорро» (лист № 02-04/276 від 04.06.2020 р.) з вимогою привести у відповідність до вимог чинного законодавства України технічну роботу системи Прозоро для уникнення подальших непорозумінь при проведенні закупівель на майданчику Е-тендер.
Документи:
04 червня 2020 17:09
Електронний підпис
04 червня 2020 17:06
Протокол 04.pdf