Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта та дистиляти (газ пропан (для заправки авто))
Очікувана вартість
18 500,00 UAH
UA-2020-05-29-004724-b 80b693f6283f472e9dcf4a5bdbff5690
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинова Любов Іванівна

380955981000 02009933@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02009933
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Церковна (Старостіна), 17
Контактна особа: Мартинова Любов Іванівна
380955981000
02009933@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:30
Очікувана вартість: 18 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1850 літр
Газ пропан (для заправки авто)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.Церковна (Старостіна), 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Газ пропан (для заправки авто) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:00
Технічна специфікація газ пропан для авто.docx
01 червня 2020 17:59
Проект договору Газ пропан для авто 2020.doc
01 червня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 18:00
Технічна специфікація газ пропан для авто.docx
29 травня 2020 16:01
Технічна специфікація газ пропан для авто.docx
01 червня 2020 17:59
Проект договору Газ пропан для авто 2020.doc
29 травня 2020 16:00
Проект договору Газ пропан для авто 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до тендерної документації
Дата подання: 01 червня 2020 16:51
Дата відповіді: 01 червня 2020 18:06
Шановник Замовник, пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документації торгів UA-2020-05-29-004724-b Так як вважаємо дискримінаційною вимогу Замовника в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: "Універсальним бланком-дозволом є бланк-дозвіл за нанесенням над штрих кодом словом «Україна». ...Термін дії бланків-дозволів повинен зазначатися на зворотній стороні бланка-дозволу під штрих-кодом. АЗС, на яких буде здійснюватись заправка нафтопродуктами повинна бути у повній власності Учасника.». Вважаємо, що така вимога виступає інструментом для обмеження чесної конкуренції та ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТЬ І ВАРТІСТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, адже для відпуску товару на своїх та партнерських АЗК використовують бланки дозволи (або талони) єдиного зразка та бренду, термін дії зазначається в супровідних документах, а саме у видатковій накладній. Даний інструмент продажу, матимуть ступені захисту, такі як голограма, що в подальшому може захистити Вас як Замовника від підробок.. Це свідчить про їх надійність. Таким чином пропонуємо внести зміни стосовно опису бланків –дозволів, щоб не складалося враження, що тендерна документація складається для конкретного Постачатьника, що є порушенням Закону України. Також виступає інструментом для обмеження вимога наявності власних АЗС. Адже, якщо Ви допускаєте можливість залучення партнерських АЗС, то чому обмежуєте кількість Учасників процедури закупівлі дивною вимогою мати власні АЗС, адже усі оператори АЗС працюють на партнерських засадах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше зауваження внесено зміни до тендерної документації та до проекту договору щодо усунення діскримінації Учасника.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій