Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: проспект Григоренка Петра, 33/44 Дарницького району, м. Києва (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 669 772,00 UAH
UA-2020-05-29-004717-b 6cb3e92ed9e04e0585dc13247690f242
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Таперо

+380445649093 ukb.torgi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. О. Кошиця, 11
Контактна особа: Наталія Таперо
+380445649093
ukb.torgi@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:19
Очікувана вартість: 1 669 772,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 018,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: проспект Григоренка Петра, 33/44 Дарницького району, м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Григоренка Петра, 33/44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:35
Додатки_1-4 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
Додатки_5-9 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
ТД 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
Перелік змін 12.06.doc
29 травня 2020 15:59
ТД.doc
29 травня 2020 15:59
Додатки_5-9.doc
29 травня 2020 15:59
Додатки_1-4.doc
29 травня 2020 15:59
Дефектний акт_001.pdf
12 червня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:35
Додатки_1-4 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
Додатки_5-9 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
ТД 12.06.doc
12 червня 2020 15:35
Перелік змін 12.06.doc
29 травня 2020 15:59
ТД.doc
29 травня 2020 15:59
Додатки_5-9.doc
29 травня 2020 15:59
Додатки_1-4.doc
29 травня 2020 15:59
Дефектний акт_001.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня
Дата подання: 02 червня 2020 18:49
Дата відповіді: 03 червня 2020 08:23
Доброго дня, скажіть будь ласка аналогічний договір вважається: капітальний ремонт дороги ?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п. "а" приміток до таблиці додатку 2 тендерної документації аналогічним у розумінні цієї документації є договір(-и) щодо виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або будівництва асфальтового покриття.
Схема
Дата подання: 03 червня 2020 16:24
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:23
Доброго дня. Підскажіть чи потрібна план-схема виконання робіт ? Якщо так то де і в кого погоджується ? Дякуємо
Відповідь: Умовами тендерної документації не передбачено надання плану-схеми виконання робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-004717-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОДОР2", Код ЄДРПОУ:38241796
Дата подання: 01 липня 2020 21:47
Вимога
Надання роз'яснень про причини відхилення
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 22:03
На ваш запит повідомляємо наступне. Протоколом засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації пропозиція ТОВ "ЄВРОДОР2" була відхилена з наступних причин.
1. Відповідно до п.5 розділу 3 тендерної документації Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Учасником ТОВ "ЄВРОДОР2" не надано підтвердження відсутності підстав у відмові в торгах, передбачених пунктом 12 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Згідно з ч.7 розділу 3 тендерної документації Учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб'єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт, як субпідрядника, згідно Додатку 6 тендерної документації. Відповідно до п.1 розділу 3 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно з формою Додатку 6 (у разі залучення до виконання робіт). У примітках додатку 6 передбачено, що якщо Учасник не передбачає залучати субпідрядні організації до виконання робіт, то він повинен це підтвердити листом довільної форми. ТОВ "ЄВРОДОР2" надало у складі пропозиції довідку, про те що не планує залучати субпідрядні організації в обсязі, не менше 20%. Разом з тим, учасник зазначив інформацію про не залучення субпідрядних організації в обсязі менше 20%. Таким чином, Замовник погоджується з вимогою про неправомірне відхилення.
3) Строк дії тендерної пропозиції, вказаний учасником, не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п.6 розділу 3 тендерної документації у складі пропозиція надається форма «Тендерна пропозиція» за формою Додатку 1 тендерної документації. У додатку 1 тендерної документації зазначено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. Вищезазначеною формою передбачено наступне маркування «Ми згодні дотримуватись умов нашої тендерної пропозиції ______ (заповнюється Учасником) календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій». ТОВ "ЄВРОДОР2" зазначило, що згодне дотримуватися своєї пропозиції 100 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма пропозиції передбачає заповнення даної строки в календарних днях. На підставі зазначеного, строк дії пропозиції є мешем, ніж передбачено умовами документації.
Крім цього, учасником змінено форму «Тендерної пропозиції» в частині додавання до форми графи з ціною пропозиції.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Вищезазначена помилка не відноситься до формальних.
На підставі вищезазначеного, вимога запитувача задоволена частково.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 21:47
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОДОР2" 1 374 107,33
UAH з ПДВ
1 374 107,33
UAH з ПДВ
Документи
ПП АМАРАНТ 1 641 527,60
UAH з ПДВ
1 641 527,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ" 1 642 154,10
UAH з ПДВ
1 642 154,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 09:16
Електронний підпис
25 червня 2020 09:03
лист.pdf.p7s
25 червня 2020 09:03
лист.pdf
21 червня 2020 11:42
Електронний підпис
21 червня 2020 11:21
форма1 форма2 + квит.zip.p7s
21 червня 2020 11:21
форма1 форма2 + квит.zip
21 червня 2020 11:21
тендерна пропозиція.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2020 11:21
статут.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
статут.pdf
21 червня 2020 11:21
Статистика.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
Статистика.pdf
21 червня 2020 11:21
рішення учасника.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
рішення учасника.pdf
21 червня 2020 11:21
проект договору.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
проект договору.pdf
21 червня 2020 11:21
пововаження на підпис.pdf
21 червня 2020 11:21
ліцензія.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
ліцензія.pdf
21 червня 2020 11:21
корупція Хлипавка.zip.p7s
21 червня 2020 11:21
корупція Хлипавка.zip
21 червня 2020 11:21
корупція ТОВ.zip.p7s
21 червня 2020 11:21
корупція ТОВ.zip
21 червня 2020 11:21
календарний графік.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
календарний графік.pdf
21 червня 2020 11:21
довідки з банку.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
довідки з банку.pdf
21 червня 2020 11:21
довідка.zip.p7s
21 червня 2020 11:21
довідка.zip
21 червня 2020 11:21
довідка про об'єднання.pdf
21 червня 2020 11:21
довідка про дозволи.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
довідка про дозволи.pdf
21 червня 2020 11:21
довідка покриття.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
довідка покриття.pdf
21 червня 2020 11:21
Довідка МТБ.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
Довідка МТБ.pdf
21 червня 2020 11:21
Довідка звітність.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
Довідка звітність.pdf
21 червня 2020 11:21
довідка банкрутстсво.pdf
21 червня 2020 11:21
гарантія.rar
21 червня 2020 11:21
Гарантійнийист ДБН.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
Гарантійнийист ДБН.pdf
21 червня 2020 11:21
відгуки.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
відгуки.pdf
21 червня 2020 11:21
витяг ПДВ.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
витяг ПДВ.pdf
21 червня 2020 11:21
баланс.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
баланс.pdf
21 червня 2020 11:21
аналогічні договори.pdf.p7s
21 червня 2020 11:21
аналогічні договори.pdf
21 червня 2020 11:21
акти виконаних робіт.pdf
21 червня 2020 11:21
103.imd

Публічні документи

03 липня 2020 19:18
Електронний підпис
03 липня 2020 19:05
1. Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 17:00
Електронний підпис
19 червня 2020 09:46
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 червня 2020 09:46
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 09:46
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 09:46
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 09:46
201833_19_41_7_8_000.zip
19 червня 2020 09:46
19. Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 09:46
16. Проект договору.pdf
19 червня 2020 09:46
14. Довідки з банку.pdf
19 червня 2020 09:46
10. Лист-згода.pdf
19 червня 2020 09:46
07.2 Лист-відгук.pdf
19 червня 2020 09:46
03.3 Скан-копія наказу.pdf
19 червня 2020 09:46
03.1 Скан-копія Статуту.pdf
19 червня 2020 09:46
01. Кошторис.pdf
19 червня 2020 09:46
00. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 15:14
17. Довідка ст.17.pdf
18 червня 2020 15:14
14. Кошторис.pdf
18 червня 2020 15:14
12. Лист про аванс.pdf
18 червня 2020 15:14
11. Виписка з ЄДР.pdf
18 червня 2020 15:14
10. Лист-згода.pdf
18 червня 2020 15:14
8. Фінзвіт 2019.pdf
18 червня 2020 15:14
7.2 Акт виконаних робіт.pdf
18 червня 2020 15:14
7.1 Аналогічний Договір.PDF
18 червня 2020 15:14
6. Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 15:14
5. Довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 15:14
4. Ліцензія.pdf
18 червня 2020 15:14
3.2 Наказ.PDF
18 червня 2020 15:14
3.1 ПРОТОКОЛ заг.зборів.pdf
18 червня 2020 15:14
3. Статут.pdf
18 червня 2020 15:14
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОДОР2"

ПП АМАРАНТ

ТОВ "КАРПЕ ДІЄМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОДОР2"
#38241796
Відхилено 1 374 107,33
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 14:57
ПП АМАРАНТ
#32704353
Переможець 1 641 527,60
UAH з ПДВ
01 липня 2020 13:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Невідповідність пропозиції учасника п. 6 розілу 2 додатку 2 тендерної документації, а саме: Для юридичних осіб: Копія балансу за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Копія звіту про фінансові результати за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.6 розділу 2 додатку 2 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Копія балансу за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника. Копія звіту про фінансові результати за 2019 рік з відміткою про одержання (штампом або квитанцією, що підтверджує подання звітності в електронній формі) управлінням державної служби статистики за місцем знаходження Учасника.

Документи

25 червня 2020 16:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АМАРАНТ
#32704353
1 641 527,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 10:22
ДУ№1 до дог№248_001.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:08
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 15:38
Дог№248 Григоренка, 33-44_001.pdf укладений
16 липня 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін - у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 248
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 640 247,11
UAH (в тому числі ПДВ 273 374,51 UAH)