Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул.Дубенській,27/29 у м.Рівному
Очікувана вартість
2 747 477,60 UAH
UA-2020-05-29-004679-b 241d50c8c3294c42a70956015d38a01a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Петрук

+380967725213 tercentrrv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного
Код ЄДРПОУ: 22568497
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Дубенська, 27/29
Контактна особа: Віталій Петрук
+380967725213
tercentrrv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:37
Очікувана вартість: 2 747 477,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 737,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул.Дубенській,27/29 у м.Рівному
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Дубенська,27/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 60
Підписання договору Авансовий платіж використовується для придбання матеріалів. Аванс 90 Календарні 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:53
Нова редакція ТД капітальний ремонт (3).docx
03 червня 2020 14:53
протокол..pdf
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0002.tif
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0001.tif
02 червня 2020 17:26
Проект договору нова редакція.docx
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0003.tif
29 травня 2020 15:56
Зведений кошторис.rtf
29 травня 2020 15:56
Технічне завдання.rtf
29 травня 2020 15:56
002.jpg
03 червня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:53
Нова редакція ТД капітальний ремонт (3).docx
02 червня 2020 17:26
Нова редакція ТД капітальний ремонт.docx
29 травня 2020 15:56
Тендерна документація капітальний ремонт.docx
03 червня 2020 14:53
протокол..pdf
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0002.tif
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0001.tif
02 червня 2020 17:26
Проект договору нова редакція.docx
29 травня 2020 15:56
Проект договору капітальний ремонт.docx
02 червня 2020 17:26
Протокол перелік змін - 0003.tif
29 травня 2020 15:56
Зведений кошторис.rtf
29 травня 2020 15:56
Технічне завдання.rtf
29 травня 2020 15:56
002.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

УТОЧНЕННЯ
Дата подання: 01 червня 2020 18:37
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:12
Шановний замовнику. На підтвердження виконання аналогічного договору на "ремонт приміщень" ,ви просите учасників надати аналогічний договір на" ремонт прибудинкової теритторії " !!! Просимо надати пояснення ,яке відношення ремонт приміщень ,має до прибудинкової території? Дякую !
Відповідь: Доброго дня! Дану описку було виправлено та завантажено нову редакцію тендерної документації,в якій вимагається надання аналогічного договору на "капітальний ремонт приміщення" .

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-004679-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Дельта Сплайн", Код ЄДРПОУ:34388193
Дата подання: 09 липня 2020 11:32
Вимога
ВИМОГА
Товариство з обмеженою відповідальністю – «Дельта Сплайн» (далі – ТОВ «Дельта Сплайн») є Учасником відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул.Дубенській,27/29 у м.Рівному» На підставі протоколу засідання тендерного комітету Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного №46 від 08.07.2020 визнано тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Архімед» (далі ТОВ «Компанія Архімед»), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 39447022, як таку, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір із цим Учасником торгів.
ТОВ «Дельта Сплайн» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого товариства як Учасника торгів.
Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «Компанія Архімед» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне:

1) Згідно з п. 1.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасником подається оригінал або засвідчена в установленому порядку копія документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції.
ТОВ «Компанія Архімед» не було надано документу, що підтверджує повноваження особи на представлення інтересів Учасника під час проведення процедури закупівлі.
2) Згідно з п. 1.1 Кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до статті 16 Закону та способу їх документального підтвердження , Учасником надається Довідка, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання (машин, механізмів) для виконання робіт або послуг, що є предметом закупівлі.
Учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, тощо, які будуть чинні на дату подання пропозиції. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформації: власна/орендована, термін експлуатації механізмів.
До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунках договірної ціни.
ТОВ «Компанія Архімед» було надано довідку вих. №20/06/12-12 від 12.06.2020 та договір №20/06-01-АРХ згідно яких в т.ч. передбачено надання технічних послуг за допомогої спецтехніки з використанням автокрана ЗИЛ 133 ГЯ кс 3575, автомобіля вантажного бортового ЗИЛ 431410 та екскаватора-навантажувача JCB 3CX SUPER.
При цьому розрахунок твердої договірної ціни та супутньої кошторисної документації виконано з залученням виключно власної будівельної техніки з врахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки при обчисленні загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку в цілому, що суперечить положенням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та вимогам тендерної документації (п.п. 1.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції)

3) Згідно з п.п. 6.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Учасник надає довідку про те, що роботи будуть виконуватись відповідно до норм ДСТУ, ДБН, тощо, у разі закупівлі робіт та послуг, відповідно до предмету закупівлі.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «Компанія Архімед» було надано лист-підтвердження вих. №20/06/12-08 від 12.06.2020 р. щодо відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Однак, при детальному розгляді розрахунку договірної ціни та локальних кошторисів, поданих Учасником для участі у процедурі закупівлі було виявлено численні невідповідності технічному завданню (Додатку 4), зокрема:
- в п.107 Локального кошторису №2-1-1, поданого Учасником, в графі «Кількість» вказано 0,003646. При цьому відповідне значення згідно технічного завдання становить 0,003644;
- в п.300 Локального кошторису №2-1-1, поданого Учасником, в графі «Обґрунтування (шифр норми)» відсутній коефіцієнт. При цьому відповідний коефіцієнт (к=1,15) присутній в технічному завданні;
- в п.55 Локального кошторису №2-1-5, поданого Учасником, в графі «Кількість» вказано 0,010675. При цьому відповідне значення згідно технічного завдання становить 0,010657;
- На підставі усього вищевикладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України та Законом України «Про публічні» закупівлі вважаємо рішення щодо результатів торгів, прийняте тендерним комітетом Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного помилковим та вимагаємо:
1) Повністю скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Компанія Архімед», ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 39447022 у відкритих торгах UA-2020-05-29-004679-b, щодо закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул.Дубенській,27/29 у м.Рівному» району Рівненської області» (протокол засідання тендерного комітету №46 від 08.07.2020).
2) Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Архімед», та розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.

У випадку ігнорування цієї вимоги або порушення термінів розгляду відповідно до законодавства, будемо звертатися до відповідних контролюючих органів.



«09» липня 2020 року Директор __________________ Дивульський С.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 12:53
На Вашу вимогу, нами було повернуто на етап кваліфікації переможця ТОВ «Компанія Архімед» задля подальшої перевірки їх документів поданих у складі тендерної пропозиції та встановлення наявності чи відсутності порушень зазначених у вимозі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович 2 225 334,19
UAH з ПДВ
1 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Архімед 2 088 130,00
UAH з ПДВ
2 088 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Дельта Сплайн" 2 329 987,26
UAH з ПДВ
2 329 987,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП Будівельна фірма "Будреконструкція" 2 444 728,80
UAH з ПДВ
2 444 728,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 06:44
Електронний підпис
14 червня 2020 09:12
Електронний підпис
14 червня 2020 09:05
Електронний підпис
14 червня 2020 09:02
Додаток 2 _частина_1.pdf
14 червня 2020 08:52
Додаток_4_частина_2.pdf
14 червня 2020 08:52
Додаток_4_частина_1.pdf
14 червня 2020 08:52
Додаток 2 _частина_2.pdf
14 червня 2020 08:52
Додаток 2 _частина_1.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 13:19
Електронний підпис
13 червня 2020 13:16
Додаток 5_.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 4 Частина 3.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 4 частина 2.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 4 частина 1.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 3.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 2 Частина 3.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 2 Частина 2.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 2 Частина 1.pdf
13 червня 2020 13:16
Додаток 1.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 17:50
Електронний підпис
13 червня 2020 17:30
Додаток 4 Частина 4.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 4 Частина 3.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 4 Частина 2.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 4 Частина 1.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 3.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 2 Частина 3.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 2 Частина 2.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 2 Частина 1.pdf
13 червня 2020 17:30
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович

ТОВ Компанія Архімед

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Дельта Сплайн"

ПП Будівельна фірма "Будреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович
#2219203498
Відхилено 1 880 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:20
ТОВ Компанія Архімед
#39447022
Очікує рішення 2 088 130,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:44
ТОВ Компанія Архімед
#39447022
Рішення скасоване 2 088 130,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 15:21

Вимога про усунення невідповідностей

У частині 1, додатку 2 Тендерної пропозиції ФОП Вознюка Валерія Остаповича, а саме у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначається, що будівельна техніка орендується у ФОП Шепелюк В.О. та ТзОВ «Добробут». На підтвердження даного факту, учасник надав копії аналогічних договорів із неповною кількістю сторінок. Також у договорі оренди техніки 1/8 між ФОП Шепелюком В.О. та Вознюком В.О. відстуній строк дії, що не дає можливості перевірити його чинність на дату подання пропозиції. У Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт приміщення їдальні територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Рівного по вул.Дубенській,27/29 у м.Рівному» у абзаці 2 пп.1.1. п.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», зазначається що учасник повинен надати відповідні підтверджуючі документи: договір оренди, тощо, які будуть чинними на момент подання пропозиції. ФОП Вознюк В.О. повинен надати копії аналогічних договорів з усіма їх сторінками для отримання нами повної та достовірної інформації про орендовану техніку і механізми.

Документи

03 липня 2020 14:45
Електронний підпис
03 липня 2020 14:41
001.jpg
03 липня 2020 14:41
002.jpg
19 червня 2020 16:25
Протокол.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомляємо, що відповідно до п. 2.1. Додатку 2, тендерної документації, вимагається подача підтверджуючих документів кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання закуповуваних робіт чи послуг. Згідно з чинним законодавством, атестація - це процедура оцінки відповідності професійного рівня працівників кваліфікаційним вимогам і посадовим обов'язкам, проведення оцінки їх професійного рівня в тому числі відповідність чи невідповідність займаній посаді (у поданій Вами довідці, Ви вказуєте, що не проводите атестацію працівників). Тендерна документація вимагає подачу документів, які підтверджують наявність відповідної кваліфікації у працівників (не результатів внутрішньої атестації на підприємстві), зокрема, за тими спеціалізаціями, які передбачені у довідці від 12.06.2020 №20/06/12-13, що була подана Вами у складі тендерної пропозиції. Такими документами, які засвідчать наявність відповідної кваліфікації та знань Ваших працівників можуть бути копії посвідчень, копії свідоцтво про навчання відповідній спеціалізації, документи про освіту тощо.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 12:08
Кінець періоду оскарження: 25 липня 2020 00:00
Дата відміни: 25 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У деяких розділах технічного завдання невірно вказані дані
Документи:
14 липня 2020 12:08
Електронний підпис
14 липня 2020 11:11
001.jpg
14 липня 2020 12:08
Електронний підпис
14 липня 2020 11:12
Електронний підпис
14 липня 2020 11:11
001.jpg