Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району м. Києва), «DK 021- 2015 32320000-2 Television and audiovisual equipment»
DK 021- 2015 32320000-2 Television and audiovisual equipment»
Очікувана вартість
3 916 000,00 UAH
UA-2020-05-29-004401-b 2f28aafeabf04f0d87301b1c99d22b85
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Uhravlinnya osvity Svyatoshin RDA
National ID: 37498536
Contact point: Kovalenko I.I
380442749707
tender_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 14:30
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:50
Очікувана вартість: 3 916 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117480 UAH
Publication date: 29 травня 2020 15:34
Enquiries until: 30 червня 2020 14:30
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 14:30

Information

Estimated total value: 3 916 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 160 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 Одиниця
«ДК 021-2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району м. Києва), «DK 021- 2015 32320000-2 Television and audiovisual equipment»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

DK 021- 2015 32320000-2 Television and audiovisual equipment»
CPV: 32320000-2
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:41
ТД інтерактивні зі змінами 2.pdf
03 липня 2020 13:39
Внесення змін до ТД інтерактивні.pdf
29 травня 2020 15:58
Проект договору.docx
03 липня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 13:41
ТД інтерактивні зі змінами 2.pdf
26 червня 2020 16:06
ТД інтерактивні зі змінами.pdf
29 травня 2020 15:58
ТД інтерактивні.pdf
03 липня 2020 13:39
Внесення змін до ТД інтерактивні.pdf
26 червня 2020 16:07
Протокол змін мультимед.pdf
29 травня 2020 15:58
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електронні ігрові освітні ресурси
Дата подання: 26 червня 2020 16:32
Дата відповіді: 01 липня 2020 14:59
Прохання дати приклади аналогів Електронних ігрових освітніх ресурсів, окрім "Smart-case вчителя" від виробника "Розумники", специфікація яких прописана в тендерній документації. Враховуючи наявність вимоги щодо авторизаційного листа, умови закупівлі є дискримінаційні відносно інших учасників, які мають можливість запропоноувати інші освітні ресурси. Або пропонуємо розділити закупівлю на окремі лоти - обладнання та програмне забезпечення, що забезпечить прозорість закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше питання взято до уваги, готуються зміни до тендерної документації. Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-004401-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна, Код ЄДРПОУ:3172020121
Дата подання: 27 червня 2020 13:58
Дискримінація
Шановний Замовник!
Згідно з вимогами тендерної документації (Далі – ТД ) вимагається:
Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника а саме "Smart-case вчителя" від виробника "Розумники" і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником.
Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі.
Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника.
Наполягаємо видалити дану вимогу з тендерної документації!
Якщо дані зміни не будуть внесені, Фізична особа-підприємець Харченко Наталія Григорівна, за результатами закупівлі буде вимушена звернутись із листами до контролюючих органів Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації та органів державного контролю з правоохоронними функціями, а саме:
- Антимонопольний комітет України
- Відділу внутрішнього аудиту Міністерства освіти і науки України
- Київської міської ради
- Офісу фінансового контролю (Державної аудиторської служби України)
- Національного антикорупційного бюро України
- Державного бюро розслідувань
- Національної поліції України

Звернення до вказаних установ будуть надані з вимогою перевірки на предмет порушення чинного законодавства України та перевірки ознак корупційних правопорушень у закупівлі «ДК 021-2015 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання для дошкільних навчальних закладів Святошинського району м. Києва, UA-2020-05-29-004401-b», та інших закупівель Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації а також відповідальних осіб причетних до прийняття рішень про закупівлі за державні кошти. Також буде надано відгук до Моніторингового порталу DoZorro, що в свою чергу призведе до незалежної перевірки громадськими організаціями та активістами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 13:04
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, зазначаємо, що Замовником готуються зміни до тендерної документації, що будуть викладені найближчим часом.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 липня 2020
UA-2020-05-29-004401-b2f28aafeabf04f0d87301b1c99d22b85
Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна, Київська область обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 липня 2020 18:20
Електронний підпис
28 липня 2020 18:19
Довідки переможця.pdf
28 липня 2020 18:19
Довідка МВС.PDF
09 липня 2020 16:11
Електронний підпис
09 липня 2020 16:10
Електронний підпис
09 липня 2020 16:09
49. Сертифікат ISO 9001 - HP.pdf
09 липня 2020 16:09
48. СЕС НР.pdf
09 липня 2020 16:09
47. СЕС НьюЛайн.pdf
09 липня 2020 16:09
44. СТАТУТ.pdf
09 липня 2020 16:09
36. Проект договору.pdf
09 липня 2020 16:09
29. Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 16:09
28. Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 16:09
27. Протокол НР.7Z
09 липня 2020 16:09
26. Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 16:09
24. Гарантія 5626-20.7z
09 липня 2020 16:09
15. ІПН Борсук О..pdf
09 липня 2020 16:09
10. Довідка стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 11:39
Електронний підпис
10 липня 2020 11:39
Електронний підпис
09 липня 2020 21:37
Сертифікат ISO 14001 - HP.pdf
09 липня 2020 21:37
Сертифікат ISO 9001 - HP (1).pdf
09 липня 2020 21:36
Копія Сангігу HP.pdf
09 липня 2020 21:36
Авторізація НР.pdf
09 липня 2020 21:36
Технічний опис Еменс.pdf
09 липня 2020 21:36
Статут Еменс.pdf
09 липня 2020 21:36
Проект договору.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідка Альфабанк.pdf
09 липня 2020 21:36
Звіт рік 2019.pdf
09 липня 2020 21:36
Виписка ЄДР.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідка Приватбанк.pdf
09 липня 2020 21:36
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 21:36
Витяг ЄДР 041219.pdf
09 липня 2020 21:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 3 892 152,00
UAH з ПДВ
3 852 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 3 914 328,00
UAH з ПДВ
3 875 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 18:20
Електронний підпис
28 липня 2020 18:19
Довідки переможця.pdf
28 липня 2020 18:19
Довідка МВС.PDF
09 липня 2020 16:11
Електронний підпис
09 липня 2020 16:10
Електронний підпис
09 липня 2020 16:09
49. Сертифікат ISO 9001 - HP.pdf
09 липня 2020 16:09
48. СЕС НР.pdf
09 липня 2020 16:09
47. СЕС НьюЛайн.pdf
09 липня 2020 16:09
44. СТАТУТ.pdf
09 липня 2020 16:09
36. Проект договору.pdf
09 липня 2020 16:09
29. Лист для клієнтів.7z
09 липня 2020 16:09
28. Витяг із Статуту.7z
09 липня 2020 16:09
27. Протокол НР.7Z
09 липня 2020 16:09
26. Наказ Фролова Ю.М.7Z
09 липня 2020 16:09
24. Гарантія 5626-20.7z
09 липня 2020 16:09
15. ІПН Борсук О..pdf
09 липня 2020 16:09
10. Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 11:39
Електронний підпис
10 липня 2020 11:39
Електронний підпис
09 липня 2020 21:37
Сертифікат ISO 14001 - HP.pdf
09 липня 2020 21:37
Сертифікат ISO 9001 - HP (1).pdf
09 липня 2020 21:36
Копія Сангігу HP.pdf
09 липня 2020 21:36
Авторізація НР.pdf
09 липня 2020 21:36
Технічний опис Еменс.pdf
09 липня 2020 21:36
Статут Еменс.pdf
09 липня 2020 21:36
Проект договору.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідка Альфабанк.pdf
09 липня 2020 21:36
Звіт рік 2019.pdf
09 липня 2020 21:36
Виписка ЄДР.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідка Приватбанк.pdf
09 липня 2020 21:36
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 21:36
Витяг ЄДР 041219.pdf
09 липня 2020 21:36
Тендерна пропозиція.pdf
09 липня 2020 21:36
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
Переможець 3 852 990,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"
#43002514
3 852 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:36
ДУ № 1_2.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 16:49
Додаткова угода 1-1103.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 13:37
Договір 1103.pdf укладений
17 серпня 2020 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1103/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну поставки товарів
Номер договору про закупівлю: 1103/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1.2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 852 552,00
UAH (в тому числі ПДВ 642 092,00 UAH)