Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Агрохімічна продукція» код по ДК 021:2015 –24450000-3 (дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ)
Очікувана вартість
85 645,00 UAH
UA-2020-05-29-004063-b ● 17400c16dc7e43d8b5c4270d5f0c3e55
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 85 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
449 штуки
Дезінфікуючі засоби для навчальних закладів м. Краматорськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84303, Україна, Донецька область, Донецька обл., вул. Будаєва, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 15:09 |
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ.docx | |
29 травня 2020 15:09 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
29 травня 2020 15:09 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-29-004063-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 19 червня 2020 16:28
Вимога
Яким саме технічним вимогам не відповідає наша пропозиція? По пунктах! Хабар не запропонували на відміну "улюбленого" Учасника у розмірі 40%, які ви вимагаєте від Учасників? Всім пунктам технічного завдання наша пропозиція відповідає! І не містить корупційної складової! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: склад, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Комерційна пропозиція вдвічі дешевша за вашого "улюбленця"! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 21:44
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї врегульовано статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Згідно частини 2 цієї статті замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Таким чином, оскарження умов закупівлі законодавчо передбачене протягом відповідного періоду, що зазначено в пункті 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Також відповідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тобто Ви не скористались передбаченою Законом можливістю оскарження вимог тендерної документації Замовника, таким чином визнали вимоги законними.
Додатком 2 до тендерної документації визначені характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі. Ця закупівлі оголошена для потреб дезінфекції дитячих навчальних закладів м. Краматорськ, тому продукція повинна забезпечувати швидку й надійну дезінфекцію за умов пандемії COVID-19. Занижена, порівняно з вимогами тендерної документації, концентрація та відмінний склад діючих речовин можуть призвести до недостатньої ефективності застосовуваних засобів.
Слід зазначити, що жодні положення тендерної документації, а також її додатків не містять назви конкретного дезінфікуючого засобу, та не зазначають жодного виробника, що у свою чергу не суперечить основним принципам державних закупівель та не обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Також, зазначаємо, що ваша пропозиція була відхилена не лише у зв’язку із невідповідністю запропонованого товару, а і у зв’язку із ненаданням відповідних документів, що вимагались згідно тендерної документації Замовника.
Таким чином, оскарження умов закупівлі законодавчо передбачене протягом відповідного періоду, що зазначено в пункті 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Також відповідно пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Тобто Ви не скористались передбаченою Законом можливістю оскарження вимог тендерної документації Замовника, таким чином визнали вимоги законними.
Додатком 2 до тендерної документації визначені характеристики, яким має відповідати предмет закупівлі. Ця закупівлі оголошена для потреб дезінфекції дитячих навчальних закладів м. Краматорськ, тому продукція повинна забезпечувати швидку й надійну дезінфекцію за умов пандемії COVID-19. Занижена, порівняно з вимогами тендерної документації, концентрація та відмінний склад діючих речовин можуть призвести до недостатньої ефективності застосовуваних засобів.
Слід зазначити, що жодні положення тендерної документації, а також її додатків не містять назви конкретного дезінфікуючого засобу, та не зазначають жодного виробника, що у свою чергу не суперечить основним принципам державних закупівель та не обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників.
Також, зазначаємо, що ваша пропозиція була відхилена не лише у зв’язку із невідповідністю запропонованого товару, а і у зв’язку із ненаданням відповідних документів, що вимагались згідно тендерної документації Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" |
83 766,00
UAH з ПДВ
|
41 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
82 020,00
UAH з ПДВ
|
77 779,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШРАМКО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
78 550,00
UAH з ПДВ
|
78 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
41 010,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 15:40
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 червня 2020 16:12
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Переможець |
77 779,20
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 15:43
|
Звіт_2210-231.pdf | укладений |
20 серпня 2020 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 13:29
|
ДУ №1_2210-231.pdf | зміни до договору |
13 липня 2020 13:24
|
Повід_2210-231.pdf | зміни до договору |
13 липня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:34
|
дог. 2210-231.pdf | укладений |
10 липня 2020 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5.1: "Строк поставки товарів: до 31.07.2020 р" |
Номер договору про закупівлю: | № 2210-231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |