Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери книжкові)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-05-29-003921-b cb77d120248b42dca45303ff5c41b96c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Зачек

+380973351408 zachekgm82@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Галина Зачек
+380973351408
zachekgm82@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 14:53
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 14:53
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:37
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканери книжкові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Митрополита Андрея,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
29 травня 2020 15:00
Оголошення відкриті торги (6).docx
29 травня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:54
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
29 травня 2020 15:00
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
29 травня 2020 15:00
Оголошення відкриті торги (6).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи які надає переможець процедури закупівлі
Дата подання: 04 червня 2020 10:05
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:18
У вимогах тендерної документації стосовно документів, які повинен надати переможець процедури закупівлі розділ 5, п.п 5.8 вимагається надання наступного документу "довідка, видана уповноваженим органом про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.", просимо пояснити чи те одне і саме, що довідка МВС?, якщо ні то який уповноважений орган видає наступний документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня. Так, це довыдка МВС
Авторизаційний лист
Дата подання: 04 червня 2020 11:13
Дата відповіді: 04 червня 2020 11:20
Стосовно вимоги, яка прописана у формі Тендерної пропозиції п.10 "Учасник зобов’язаний надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro." Чи можливо надання вищезазначеного документі від офіційного дистриб’юрера в Україні? Те саме питання стосується і вимоги прописаної у " Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі" -Учасник торгів повинен надати листа від виробника, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування. Чи можливо надання вищезазначеного документі від офіційного дистриб’юрера в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, але маєте підтвердити партнерські відносини з дистрибютером

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 54 800,00
UAH з ПДВ
54 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 67 992,00
UAH з ПДВ
67 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 14:41
Електронний підпис
12 червня 2020 14:40
Установчі документи.pdf
12 червня 2020 14:40
Уповноважена особа.pdf
12 червня 2020 14:40
Технічні вимоги згода.pdf
12 червня 2020 14:40
Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 14:40
Таблиця відповідності.pdf
12 червня 2020 14:40
Розрахунок ціни.pdf
12 червня 2020 14:40
Проект договору.pdf
12 червня 2020 14:40
Лист-пояснення.pdf
12 червня 2020 14:40
Згода на обробку ПД.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка стаття 17.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка працівники.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка МТБ.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка ліцензування.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка досвід.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка довкілля.pdf
12 червня 2020 14:40
Довідка відповідність.pdf
12 червня 2020 14:40
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 18:32
Електронний підпис
25 червня 2020 18:31
Довідка (5).zip
25 червня 2020 18:31
Довідка (4).zip
25 червня 2020 18:31
11Довідка ст 17 ч.2.pdf
25 червня 2020 18:31
10Довідка податкової.pdf
25 червня 2020 18:31
9Довідка ст 17 п.13 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
8Довідка ст 17 п.12 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
6Довідка ст 17 п.8 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
5Довідка МВС.PDF
25 червня 2020 18:31
4Довідка ст 17 п.6 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
3Довідка ст 17 ЄДР п.5 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
2Довідка ст 17 п.3 ч.1.pdf
25 червня 2020 18:31
1Довідка ст 17 ЄДР п.2 ч.1.pdf
15 червня 2020 17:48
Електронний підпис
15 червня 2020 17:47
15Витяг 14.04.20.pdf
15 червня 2020 17:47
11Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 17:47
10Статут-копія.pdf
15 червня 2020 17:47
7Авторизація.pdf
15 червня 2020 17:47
1Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 54 800,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 16:41
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Переможець 67 992,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:22

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей 18.06.2020 1. Найменування замовника*. Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.13814885. 3. Місцезнаходження замовника*. Вул. Митрополита Андрея, ,10 м. Львів, Львівська область,79016. 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шиба Маріанна Степанівна – завідувач сектора договірної роботи Юридичного управління; вул. Митрополита Андрея, 10, каб. 107, м. Львів, 79016; тел. (032) 261 29 53, тел/факс (032) 297 18 77; е-mail: post@lv.pfu.gov.ua. Скицький Ростислав Юрійович – заступник начальника Управління інформаційних систем та електронних реєстрів; вул. Митрополита Андрея, 10, каб. 211, м. Львів, 79016; тел. (032) 261 27 67, тел/факс (032) 297 18 77; е-mail: post@lv.pfu.gov.ua 4-1. Вид предмета закупівлі. Товари. 5. Конкретна назва предмета закупівлі. Машини для обробки даних (апаратна частина). Книжкові сканери. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Код ДК 02:2015 30210000-4. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 4 штуки 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Вул. Андрея Митрополита Андрея,,10, м. Львів, Львівська область,79016 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 30 днів з моменту підписання договору 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Оплата після події: поставк. 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 80 000,00 грн. з ПДВ. 10-1.Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Лоти відсутні. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів) 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни.1%. 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). Відсутні. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 16 червня 2020р. Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина). Книжкові сканери за № UA-2020-05-29-003921-b, код ДК 02:2015 30210000-4 та повідомляє наступне. 1.Відповідно до вимог тендерної документації стосовно надання Учасник зобов’язаний надати листа від виробника або офіційного дистриб’юрера сканеру, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що учасник уповноважений продавати та обслуговувати запропоноване обладнання на території України. У авторизаційному листі, який надав Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина). Книжкові сканери за № UA-2020-05-29-003921-b, код ДК 02:2015 30210000-4, не вказано, хто наддав даний авторизований лист, дані, підпис печатка авторизатора- підтверджуються лише словами “Авторизатор Shenzhen Eloam Technology Co., Ltd ”, що не дає можливості ідентифікувати авторизатора, не надано інформації стосовно підтвердження того що учасник уповноважений продавати та обслуговувати запропоноване обладнання на території України. Також звертаємо Вашу увагу на те що найменування організації яка видала авторизаційний лист не має перекладу на українську мову. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 1 книжковий сканер, який пропонується до постачання Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" має інші технічні характеристики (відповідно до інформації з офіційного сайту виробника Shenzhen Eloam Technology Co., Ltd http://www.eloamscanner.com/BS2000P.html ) , ніж ті які Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" надав у документі “Таблиця відповідності” виходячи з цього Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" - надав неправдиву інформацію, а саме: Підсвітка (вимога замовника) Наявність декількох джерел світла та можливість вибору між ними Обов‘язково. Верхнє та бічне. Можливість відключення будь якого з них та регуляція яскравості. Учасник - Для сканеру Eioam BS2000P- відсутнє бічне світло . Приклад бічного світла наведено, нижче, згідно малюнку. Лазерний модуль (вимога замовника) Лазерний модуль Не менше 3 променів для виміру вигину сторінок розвороту книжок Учасник -Для сканеру Eioam BS2000P-інформація на офіційному сайті відсутня; Підтримка ОС Програмне забезпечення: Вбудований програмний модуль ОСR Сумісність з ОС: Windows XP / 7 / 8 / 10 (32-bit и 64-bit); OS Х 10.11 та вище Учасник -Для сканеру Eioam BS2000P- macOS 10.11 не підтримує взагалі, також відсутні інші технічні характеристики та особливості програмного забезпечення. Виходячи з вищезазначеного , просимо надати пояснення з приводу порушених вище питань , для подальшої оцінки замовником вашої тендерної пропозиції. Голова тендерного комітету О. САФІН

Документи

22 червня 2020 14:52
Електронний підпис
22 червня 2020 14:51
дисквал - 80 тис -1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
67 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:22
договір Інфосейф.PDF укладений
06 липня 2020 12:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 332,00 UAH)