Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина ( паливні пелети з деревини сосни)
Очікувана вартість
1 221 911,00 UAH
UA-2020-05-29-003919-b 0e19f56d65614507a41ea5c0bca38fa0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Чубас

+380956649236 yuliachubas@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Петропавлівська центральна районна лікарня" Петропавлівської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 01988887
Місцезнаходження: 52700, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Петропавлівка, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 102
Контактна особа: Юлія Чубас
+380956649236
yuliachubas@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 221 911,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 109,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36657 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 тонни
код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина ( паливні пелети з деревини сосни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52700, Україна, Дніпропетровська область, смт Петропавлівка, вул. Миру. 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відповідності вимогам тендерної документації ?
Дата подання: 05 червня 2020 12:07
Дата відповіді: 05 червня 2020 12:55
Відповідно до умов пунктів 1 і 5 розділу 3 Тендерної документації та таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен документально підтвердити його відповідність кваліфікаційному критерію - наявність досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умови таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за останні три роки , в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) послуг (поставок), які не менше ніж 10-15 % до кількості заявлених в тендерній документації предмета закупівлі, основних замовників, стан належного виконання договорів стосовно якості та строків. Предметом цієї процедури закупівлі є паливні пелети з деревини сосни. Чи буде відповідати вищевказаним вимогам, а саме учасник кваліфікаційному критерію - наявність досвіду виконання аналогічного договору, та не буде відхилена тендерна пропозиція такого учасника, в разі надання досвіду виконання аналогічного договору щодо поставки товару, який відповідає предмету закупівлі, а саме паливних пелет з інших видів сировини, наприклад лушпиння соняшнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом визначено предмет закупівлі - Деревина ( паливні пелети з деревини сосни). Паливна пелета із лушпиння соняшнику за класифікатором зовсім інший предмет закупівлі, тому паливна пелета з лушпиння соняшнику не буде розглядатися ТК.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-003919-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД", Код ЄДРПОУ:39423389
Дата подання: 04 червня 2020 10:00
наявність дискримінаційних вимог в ТД
Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурі закупівлі. Ознайомившись зі змістом тендерної документації було виявлено наявність дискримінаційних вимог. 1) Додатком 4 передбачено надання Свідоцтва про належність палива до альтернативного, виданого Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України. Статтею 51 Закону України «Про альтернативні види палива», до альтернативних видів твердого палива належать: - продукція та відходи сільського господарства (рослинництва і тваринництва), лісового господарства та технологічно пов'язаних з ним галузей промисловості, а також гранули, брикети, деревне вугілля та вуглиста речовина, вироблені з цієї продукції та відходів, що використовуються як паливо; органічна частина промислових та побутових відходів, а також гранули та брикети, вироблені з них; торф, а також гранули та брикети, вироблені з нього. Тобто, чинним законодавством України визначено, що брикети з деревини відносяться до альтернативних видів палива. Чинним законодавством України не передбачена обов’язковість отримання свідоцтва про належність палива до альтернативного, а тому вимога про надання такого свідоцтва звужує коло потенційних учасників, а отже є дискримінаційною. 2) Додатком 2 до тендерної документації передбачено необхідність забезпеченості Учасника ваговим обладнання, яке може бути використане за місцем поставки. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників за регіоном оголошення закупівлі. У нашого підприємства маються орендовані площадки та техніка для зважування, але вони не знаходяться у смт Петропавлівка. Вважаємо, що з метою дотримання конкурентності під час здійснення закупівлі, до тендереної документації слід в цій частині внести зміни та передбачити подання Учасником гарантійного листа про зважування кожної партії вугілля за присутності представника Замовника, в тому випадку, якщо Учасник не забезпечений ваговим обладнання за місцем поставки.
Просимо задовольнити дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 14:46
1.Додатком 4 Тендерної документації передбачено надання Свідоцтва про належність палива до альтернативного, виданого Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України.
Закон України «Про альтернативні види палива» № 1391-XIV від 14.01.2000 р. є основоположним для визначення альтернативних видів палива та вимог для його використання, виробництва та реалізації.
Згідно статті 6. Порядок визначення палива альтернативним Належність палива до альтернативного підтверджується документом про ідентифікацію палива, що видається уповноваженим органом виконавчої влади в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Біологічні види палива, призначені для реалізації як товарна продукція, підлягають обов'язковій сертифікації відповідно до законодавства. Виробниками альтернативних видів палива вважаються суб'єкти господарювання всіх форм власності, що виготовляють тверде, рідке та газове паливо з нетрадиційних джерел та видів енергетичної сировини. Відмова органу виконавчої влади у видачі документа про ідентифікацію палива або порушення ним порядку видачі можуть бути оскаржені в судовому порядку.
Суб'єкти господарської діяльності, які реалізують свою продукцію, на вимогу покупця надають документ, що підтверджує якість палива та його належність до альтернативних видів палива.
Враховуючи вищезазначене вважаємо наші вимоги, викладені в тендерній документації такими, що відповідають чинному законодавству.
2. Враховуючи те, що у закладу немає можливості проводити зважування ( відсутнє вагове обладнання) нами передбачено у Тендерній документації ( додаток 2.1.) саме наявність у учасника вагового обладнання, яке може бути застосоване в місці постачання товару. Для цього необхідно надати довідку в довільній формі про наявність відповідного вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки товару, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності).

Отже Учасник закупівлі має право надати будь – який з вищезазначених документів, які будуть розглянуті Тендерним комітетом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-29-003919-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2591204894
Дата подання: 10 червня 2020 09:20
Скарга на рішення тендерного комітету комунального підприємства "Петропавлівська центральна районна лікарня" Петропавлівської районної ради"
Скарга на рішення тендерного комітету комунального підприємства "Петропавлівська центральна районна лікарня" Петропавлівської районної ради"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 21:35
рішення від 15.06.2020 № 11704.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 21:35
Рішення від 24.06.2020 № 12490.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідь щодо внесення змін до ТД.
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2020 14:45
Номер скарги: UA-2020-05-29-003919-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Ковальський Василь Романович, Код ЄДРПОУ:3056221959
Дата подання: 12 червня 2020 15:53
Скарга до АМКУ
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 11:35
рішення від 16.06.2020№11873+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 11:35
рішення від 24.06.2020№12510.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідь щодо внесення змін до ТД
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2020 14:46

Документи подані скаржником

10 червня 2020 09:23
Електронний підпис

Документи подані замовником

18 червня 2020 09:20
762.pdf

Документи подані скаржником

12 червня 2020 15:33
Скарга

Документи подані замовником

19 червня 2020 08:39
763.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000009 ● a749427347994a05950b1b34d32aceb3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

21.08.2020 № 165

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 165


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2020-05-29-003919-b 29.05.2020 Комунальне підприємство "Петропавлівська центральна районна лікарня" (код за ЄДРПОУ 01988887) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-03 16:34:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-29-003919-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація про найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія
Чому в порушення вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-28-002790-b, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії?
2. Відповідно до пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Чому в порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому при складанні тендерної документації (пункт 4 Розділ ІІІ) Замовником в порушення вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
4. Чому при складанні тендерної документації Замовником в порушення вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
5. Чому в порушення абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовником не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що внесено до тендерної документації?
6. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником ТОВ «КЕВПРОД» надано банківську гарантію АТ «Банк інвестицій та заощаджень» від 18.06.2020 №12531/20-ТГ строком дії до 24.09.2020 включно. Враховуючи, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 14.07.2020, строк дії гарантії становить 72 дні.
Чому відповідно до абзацу п’ятого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «КЕВПРОД» оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-08 17:02:08

Відповідь

1. В річному плані закупівель КП "Петропавлівська ЦРЛ" ПРР" , за номером ID : UA-P-2020-05-28-002790-b зазначена інформація щодо місця знаходження Замовника та його категорії, в розділі інформація про Замовника( цю інформацію можна побачити перейшовши за посиланням індентифікатора плану закупівлі).
2. Оголошення про проведення відкритих торгів формується системою автоматично, при заповненні полів, відповідне поле - мова надання тендерних пропозицій - відсутнє. Технічно окремого поля для введення мови немає, тому під час оприлюднення закупівлі ця інформація не була введена. Але в тендерній документації розділ І п. 7 визначені вимоги щодо мови якою подається тендерна документація.
3. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції протягом якої тендерна пропозиція вважається дійсною , але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій в пункті 4 розділу ІІІ ТД терміни дії тендерної пропозиції більші ніж 90 днів від дати кінцевого строку подання, тому вважаємо порушень з боку терміну дії немає.
4. В ТД розділом IV п. 1 визначено кінцевий строк подання пропозицій, як такий, що формується системою автоматично при поданні пропозицій учасниками, з урахуванням терміну змін, оскаржень та кваліфікації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
5. За результатами розгляду скарг Учасниками закупівлі, щодо відповідності ТД вимогам законодавства нами були надані відповіді щодо усунення порушень в ТД по кожному пункту окремо для кожного скаржника. З урахуванням внесених змін нами оприлюднена ТД із Змінами. ( Відповіді скаржникам , щодо внесення змін додаються). Оскільки на ТД зі Змінами не висунуто нових скарг вважаємо порушення відсутні.
6. Враховуючи, що банківська гарантія від учасника торгів забезпечує його участь в процедурі закупівлі до моменту заключення договору, а також те що основним критерієм Переможця є ціна, при розгляді документації ТОВ "КЕВПРОД" як учасника який запропонував найменшу ціну, а також те що від нього не надходило жодних заяв про відкликання своєї пропозиції або незгоди підписання договору тендерним комітетом було прийнято рішення про визнання ТОВ "КЕВПРОД" Переможцем . Також після оприлюднення протоколу ТК про визначення переможця та в період кваліфікації процедури жодних оскаржень не надходило, тому було підписано договір з ТОВ "КЕВПРОД".

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-16 11:58:44

прохання в роз'ясненні

З огляду на висновок наданий Східним офісом Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-003919-b прохаємо надати роз'яснення щодо можливості виконання Зобов'язання щодо усунення порушень, а саме: вжиття заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства.З огляду на ст. 651 ЦКУ та умови прописані в договорі ми в односторонньому порядку не маємо можливості розірвати договір, переможець закупівлі категорично відмовляється розривати договір.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-09-17 09:23:58

Відповідь на звернення щодо висновку

Зміна або розірвання договіру про закупівлю здійснюється відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення та надання інформації

2020-09-18 13:56:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. За результатами аналізу питання планування закупівлі та відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої та пункту 1 частини другої статті 4 Закону. 2. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" 1 075 680,00
UAH з ПДВ
1 075 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ 1 150 200,00
UAH з ПДВ
1 150 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 14:30
Електронний підпис
23 липня 2020 12:18
Електронний підпис
23 липня 2020 12:05
IJ3.XML.pdf
23 липня 2020 12:05
Dovidka_20191624510870238282.pdf.p7s
23 липня 2020 12:05
Dovidka_20191624510870238282.pdf
13 липня 2020 17:37
Електронний підпис
13 липня 2020 17:27
ТП.rar
13 липня 2020 17:27
Реєстр документів.pdf
13 липня 2020 17:27
цінова пропозиція.pdf
13 липня 2020 17:27
ТП.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 15:15
Електронний підпис
08 липня 2020 15:13
Гарантія.rar
08 липня 2020 15:13
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕВПРОД"

ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД"
#39423389
Переможець 1 075 680,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД"
#39423389
1 075 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 09:13
д04_08.pdf укладений
04 серпня 2020 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 075 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 179 280,00 UAH)