Відеогастроскопічний комплекс виробництва Karl Storz у складі TELE PACK X GI - SILVER SCOPE (або аналог)
Очікувана вартість
1 382 000,00 UAH
UA-2020-05-29-003881-b 82e1f0dd6fba4269be7b2228d7ca5281
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБЕШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982927
Місцезнаходження: 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3
Контактна особа: Тетяна Корець
+380666236533
buhalteria_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 14:09
Очікувана вартість: 1 382 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Відеогастроскопічний комплекс виробництва Karl Storz у складі TELE PACK X GI - SILVER SCOPE (або аналог)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44200, Україна, Волинська область, смт. Любешів, вул. Незалежност, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000033 ● 5fdea8336ff24949a7d03033a148ce3e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-05 11:45:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-29-003881-b від 29.05.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дата прийняття рішення про відміну торгів: 18.06.2020р. ( неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель,з описом таких порушень, які неможливо усунути.) ч.1,ст..32 Закону . Порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-29-003881-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Не відповідність між оголошення про проведення відкритих торгів, умовами тендерної документації та проекту договору щодо строку поставки товару. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та умов тендерної документації строк поставки встановлено до 30.09.2020, а в проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти вказано до 31.08.2020.

2020-06-19 09:38:15

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБЕШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ, 01982927, Україна, смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Відеогастроскопічний комплекс виробництва Karl Storz у складі TELE PACK X GI - SILVER SCOPE (або аналог) , 1382000UAH, 33160000-9, ДК021, 1, комплект
  3. Інформація про оприлюднення: 82e1f0dd6fba4269be7b2228d7ca5281, 2020-05-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Любешівська центральна районна лікарня» Любешівської районної ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 № 25. Проведеним моніторингом інформування про проведення відкритих торгів встановлено, на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-29-003881-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено не відповідність між оголошення про проведення відкритих торгів, умовами тендерної документації та проекту договору щодо строку поставки товару. Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та умов тендерної документації строк поставки встановлено до 30.09.2020, а в проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти вказано до 31.08.2020.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації до умов проекту договору встановлено невідповідності. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності складання форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та до тендерної документації або вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, а також недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення: 1)опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-29-003881-b не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції ( частини 2 статті 21 Закону ); 2)встановлено невідповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації до умов проекту договору)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" 1 379 765,00
UAH з ПДВ
1 379 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 1 381 905,00
UAH з ПДВ
1 381 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 15:00
sign.p7s
15 червня 2020 14:57
5 Інші документи.pdf
15 червня 2020 14:57
4 Відповідність МТВ.pdf
15 червня 2020 14:57
2 Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 14:57
1 Реєстр .pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:54
sign.p7s
11 червня 2020 15:53
6. Каталог.pdf
11 червня 2020 15:53
5. інструкція VIDEOGASTROSCOPE.pdf
11 червня 2020 15:53
3. Проект договору.PDF
11 червня 2020 15:53
1. Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА"
#38517622
Очікує рішення 1 379 765,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:30

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:09
Кінець періоду оскарження: 29 червня 2020 00:00
Дата відміни: 29 червня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
18 червня 2020 15:09
Електронний цифровий підпис
18 червня 2020 15:07
Untitled.FR11.pdf Рішення про відміну.pdf

Актуальні тендери

До пошуку