Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл комп’ютерний кутовий; Шафа витяжна демонстраційна; Шафа витяжна демонстраційна; Стінка, з антресолями; Шафа книжкова напівзакрита 4-Дверна, без Антресолі; Антресоль 2-дверна; Стіл Комп’ютерний; Стіл робочий; Комплект Трансформер 1-Месный; Стелаж Двобічний; Стелаж Однобічний; Шафа для одягу і книг 2-х дверна; Комплект шаф, без Антресолі; Приставка до шафи з полицями; Пенал 1-дверний напівзакритий; Стілець Сильвія Хром
Очікувана вартість
393 395,00 UAH
UA-2020-05-29-003864-b 19a4b24c60984284b96680f72922004b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малахатка Анатолій Миколайович

380614146216 mtrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малотокмачанська сільська рада Оріхівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352090
Місцезнаходження: 70550, Україна , Запорізька обл., село Мала Токмачка, вул.Миру,297
Контактна особа: Малахатка Анатолій Миколайович
380614146216
mtrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 393 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 966,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Місце поставки: Місце поставки: 70550, Україна, Запорізька область, Оріхівський район, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6; категорія замовника: згідно п 1 ч 4 ст 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл комп’ютерний кутовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа витяжна демонстраційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа витяжна демонстраційна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Стінка, з антресолями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
37 штуки
Шафа книжкова напівзакрита 4-Дверна, без Антресолі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
36 штуки
Антресоль 2-дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
3 штуки
Стіл Комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 штуки
Стіл робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
12 штуки
Комплект Трансформер 1-Месный
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
5 штуки
Стелаж Двобічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
7 штуки
Стелаж Однобічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа для одягу і книг 2-х дверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 штуки
Комплект шаф, без Антресолі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Приставка до шафи з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Пенал 1-дверний напівзакритий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
82 штуки
Стілець Сильвія Хром
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Запорізька область, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000032 ● e743139fc74e441ca5f08630d84c6822
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

01.06.2020 № 103

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 01.06.2020 №103


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-05-29-003864-b, яка проводиться Малотокмачанською сільською радою Оріхівського району Запорізької області, код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Будуть внесені зміни до тендерної документації задля усунення порушення

2020-06-02 16:11:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуті

2020-06-03 12:58:46

  • UA-M-2020-06-24-000021 ● 4015a5dd03814b3db85112ebe19a83b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 10:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.06.2020 № 124

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.06.2020 №124


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-05-29-003864-b, Малотокмачанська сільська рада Оріхівського району Запорізької області, код ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення на висновок УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-05-29-003864-b (моніторинг номер UA-M-2020-06-24-000021). 24.06.2020 року в системі електронних торгів Prozorro опубліковано інформацію про початок моніторингу закупівлі номер UA-2020-05-29-003864-b (моніторинг номер UA-M-2020-06-24-000021). Підстава здійснення моніторингу: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 24.06.2020 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі. У вказаному висновку повідомлено про наступні виявлені порушення: 1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дослідженням протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2020 №4 та тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович (далі – Учасник) встановлено наступне. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2020 №4 відхилена тендерна пропозиція учасника ФОП Тетьянич Олег Петрович без урахування вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) на підставі не прикріплення електронного підпису для перевірки уповноваженої особи учасника та не надання довідки про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Проте, замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій не розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель виявлено порушення частини 16 статті 29 Закону. 3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович або заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 1. Щодо підстави проведення моніторингу закупівлі. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі було: 1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Проте, при здійсненні моніторингу не виявленого жодних ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. А саме, у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено. Відповідно до ч. 2 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Таким чином, можна зробити висновок, що оскільки в інформації оприлюдненій замовником в електронній системі закупівель були відсутні порушення – моніторинг закупівлі проведений безпідставно. 2. Щодо відповіді на протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.06.2020 №4 ФОП Тетьянич Олег Петрович Частина 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020): 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Статтю 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020): Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. 3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті. 5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Звертаємо Вашу увагу, що ви аргументовано посилаєтесь на частину 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) але якщо уважно прочитати можна зрозуміти що це усунення невідповідностей документів по ст.16 та документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому аргументовувати та свідчити про відхилення без урахування вимог не доречно, тому як нами як Замовником було уважно досліджено та реалізовано закупівлю відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020). 3. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович, вимогам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в результаті розгляду пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович на відповідність вимогам встановленим за тендерної документації було встановлено обставини щодо невідповідності тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція, яка складається із розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі ФОП Тетьянич Олег Петрович, серед файлів, розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» згідно оголошення про закупівлю UA-2020-05-29-003864-b не надано документи та не підтверджено інформацію, що вимагалися за тендерною документацією, а саме: - При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений електронний підпис для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. - 3.1. Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі; Разом з тендерною пропозицією учасником подається проект договору про закупівлю, згідно Додатку 2 тендерної документації разом із довідкою про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. ФОП Тетьянич Олег Петрович у складі тендерної пропозиції не надав перелік цих документів, чим порушено вимоги тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ФОП Тетьянич Олег Петрович з описаних вище підстав не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню з підстави, що передбачена статті 31 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Узагальнюючи все викладене вище тендерним комітетом зроблено оцінку документів Учасника відповідно до вимог за тендерною документацією та додатків до неї. 4. Щодо зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Тетьянич Олег Петрович або заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Інформуємо Орган фінансового контролю та моніторингу про те, що згідно пункту 11 статті 71 Закону Замовник забезпечив проведення Процедури закупівлі з неухильним дотриманням Закону та не допустив «порушень, які матимуть негативний вплив для бюджетів», свідченням чого слугує інша частина Висновків про результати моніторингу даної закупівлі, далі – цитата: «За результатами аналізу питань: - визначення предмета закупівлі; - відображення закупівлі в річному плані (додатку); - надання розʼяснень щодо тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»; - розгляд тендерних пропозицій; - дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю; - оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не встановлено.». Відтак, зазначаємо про некоректність встановлення окремих обставин за результатами моніторингу. Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства. Порушень прав учасників процедури закупівлі або вимог Закону не допущено. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015, код 39160000-1 Шкільні меблі (Стіл комп’ютерний кутовий; Шафа витяжна демонстраційна; Шафа витяжна демонстраційна; Стінка, з антресолями; Шафа книжкова напівзакрита 4-Дверна, без Антресолі; Антресоль 2-дверна; Стіл Комп’ютерний; Стіл робочий; Комплект Трансформер 1-Месный; Стелаж Двобічний; Стелаж Однобічний; Шафа для одягу і книг 2-х дверна; Комплект шаф, без Антресолі; Приставка до шафи з полицями; Пенал 1-дверний напівзакритий; Стілець Сильвія Хром). Додатки: 1. Інформація та документи на які здійснюється посилання у вказаних поясненнях містяться в загальнодоступному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-003864-b.

2020-06-24 18:39:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович 363 638,40
UAH з ПДВ
357 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк А.В. 379 993,00
UAH з ПДВ
362 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:50
Установчі документи.pdf
12 червня 2020 12:50
Аналогічні договори.pdf
12 червня 2020 12:50
Довідки.pdf
12 червня 2020 12:50
Довідка з банку.pdf
12 червня 2020 12:50
Листи дилерства.pdf
12 червня 2020 12:50
Проект догувору.pdf
12 червня 2020 12:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 14:03
Електронний підпис
19 червня 2020 12:30
Електронний підпис
13 червня 2020 13:33
Електронний підпис
13 червня 2020 13:30
17. Технічне завдання.pdf
13 червня 2020 13:30
9. Довідка з банку.pdf
13 червня 2020 13:30
6. Лист про ціну без ПДВ.pdf
13 червня 2020 13:30
4. Витяг з ЄДР.pdf
13 червня 2020 13:30
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович

ФОП Сердюк А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович
#2642109453
Відхилено 357 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:31
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Переможець 362 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
362 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 16:01
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 14:28
Договір.pdf укладений
30 червня 2020 14:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 362 000,00
UAH