Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-05-29-003849-b 5919fc3deccb4a66a3d0b6c9b679ebbc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрчук Віта

380459836803 kodl.tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Юрчук Віта
380459836803
kodl.tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 14:57
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в оголошенні до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1018 Одиниця
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки, відновлення картриджів, технічне обслуговування комп’ютерів та офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вул. Хрещатик, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 15:14
Оголошення обслугов.офіс.техніки2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-003849-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІТФС, Код ЄДРПОУ:39119115
Дата подання: 11 червня 2020 17:34
Неправомірна дискваліфікація
В закупівлі UA-2020-05-29-003849-b , предметом якої є «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», Замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня", за результатами попередньої кваліфікації переможця Учасника Товариство з обмеженою діяльністю «ІТФС» було дискваліфіковано.
За версією Тендерного комітету, пропозиція не містить :
1) Гарантійний лист про обов’язкове виконання умов Договору на надання послуг (Додаток №3), також підписаний проект Договору на надання послуг (Додаток №3).
2) Гарантійного листа щодо згоди на виконання послуг на безоплатній основі в межах оголошених технічних вимог до Закупівлі та врахувати результати тестових послуг при прийнятті рішень (надати гарантійний лист).
Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасником було подано файл «Гарантійний лист.pdf”, в якому чітко вказана згода Учасника щодо технічних вимог Закупівлі, та обов’язкове виконання умов Договору на виконання послуг.
Також в пункті 14 Оголошення до Закупівлі не було вказано вимоги щодо долучення Проекту договору. Якщо відсутність цього документа є причиною для дискваліфікації, чому не було включено його в перелік обов’язкових документів?
Також в файлі «Цінова пропозиція», який підписано Учасником присутній пункт 14.: «Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором надання послуг (Додаток 3).»
Тендерному комітету недостатньо доказів нашої згоди з умовами проекту Договору?
Гарантійний лист відсутній в складі тендерної документації, оскільки пункт, в якому висунута вимога, щодо цього документа поданий досить завуальовано. Чому інші документи впорядковані в нормальному списку, а гарантійний лист написано в дужках та в кінці абзацу? Чому Замовником не було здійснено спроби зв’язатись з Учасником, якщо вони хотіли запросити представників Учасника для виконання тестових послуг на безоплатній основі?
Наступним учасником на розгляд є ФОП Тиришкін Олександр Олександрович, з яким Замовник співпрацює давно, та який обирався завжди неконкурентним методом без використання електронної системи закупівель. Чи не свідчить це про особисту зацікавленість Замовника в наступному Учаснику? Можливо саме тому тендерна документація була складена саме так, з завуальованими моментами? Якщо ці документи були потрібні чому не включити їх в нормальний перелік потрібних документів в Оголошенні?
Вважаємо за доцільне відмінити рішення Протоколу №9 від 11 червня 2020 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою. Та визнати ТОВ «ІТФС» переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 14:22
Шановний Учасник!
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі Закон) кожен учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Керуючись пунктом 14 ст.14 Закону, Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-05-29-003849-b.c1 протягом 3 (трьох) робочих днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель та повідомляє наступне.
1. Згідно зі ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином, Законом передбачено право Замовника зазначати в оголошенні іншу інформацію.
При цьому, відповідно до ст.14 у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Ви не скористалить своїм правом щодо уточнення інформації, а відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення до даної закупівлі з Вашого боку, як Учасника спрощеної процедури закупівлі, означає, що Ви повністю усвідомлювали зміст цього оголошення та вимоги, викладені замовником при підготовці цього оголошення.
Варто наголосити, що Законом передбачено - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Ця норма Закону є імперативною.
2. Оголошенням про проведення закупівлі ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки передбачалось надання документів, а саме:
2.1.
«…Додаток №3
Д О Г О В І Р ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ № ___
(проект)
Підписаний проект договору Учасник подає в складі тендерної пропозиції….»
2.2. Пунктом 14 Оголошення:
«…Замовник для визначення переможця торгів залишає за собою право перевірити достовірність наданих учасником документів, ознайомитися із оригіналами документів, та перевірити стан і технічне оснащення учасника. Замовник для визначення переможця торгів залишає за собою право, до укладання Договору на виконання послуг, запросити представників Учасника для тестового виконання послуг на безоплатній основі в межах оголошених технічних вимог до закупівлі та врахувати результати тестових послуг при прийнятті рішення (надати гарантійний лист).»
В Вашій пропозиції відсутній такий гарантійний лист та підписаний проект Договору.
Відповідно до ст..14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи все викладене вище, вимога щодо Вашої неправомірної дискваліфікації не містить жодних законних обґрунтувань, а деякі твердження є безпідставними. Для недопущення порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне, неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі Замовником відповідно до ст..14 Закону було відхилено Вашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надано

Документи подані скаржником

11 червня 2020 17:34
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТФС 97 422,00
UAH з ПДВ
96 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тиришкін Олександр Олександрович 104 010,00
UAH з ПДВ
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ 107 830,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 12:13
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 12:13
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 12:13
Аналогічні договора.pdf
05 червня 2020 12:13
3.2_Наказ_директор.PDF
05 червня 2020 12:13
3.1_Протокол.PDF
05 червня 2020 12:13
1_Повний витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 17:28
Електронний підпис
04 червня 2020 17:27
Dodovir_vyk2.pdf
04 червня 2020 17:27
Propozyciya.pdf
04 червня 2020 17:27
Ustanovchi.pdf
04 червня 2020 17:27
Dodovir_vyk1.pdf
04 червня 2020 17:27
Garant_lyst2.pdf
04 червня 2020 17:27
Obladnannya.pdf
04 червня 2020 17:27
Dosvid.pdf
04 червня 2020 17:27
Dogovir.pdf
04 червня 2020 17:27
lyst_vidguk1.pdf
04 червня 2020 17:27
Idcod.pdf
04 червня 2020 17:27
Garant_zobovyaz.pdf
04 червня 2020 17:27
Garant_lyst.pdf
04 червня 2020 17:27
Pracivnyki.pdf
04 червня 2020 17:27
Dodovir_vyk2_akty.pdf
04 червня 2020 17:27
Dodovir_vyk1_akty.pdf
04 червня 2020 17:27
lyst_vidguk2.pdf
04 червня 2020 17:27
Statyt.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 12:39
Пропозиція.pdf
04 червня 2020 12:39
Довіреність.pdf
04 червня 2020 12:39
Копія Статуту.pdf
04 червня 2020 12:39
Довідка 4ОПП.pdf
04 червня 2020 12:39
Гарантійний лист.pdf
04 червня 2020 12:39
Гарантійний лист 2.pdf
04 червня 2020 12:39
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТФС

ФОП Тиришкін Олександр Олександрович

ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТФС
#39119115
Відхилено 96 840,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 12:48
Фізична особа-підприємець Тиришкін Олександр Олександрович
#2929304359
Переможець 97 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 17:57

Документи

11 червня 2020 12:47
Протокол 9.pdf

Документи

17 червня 2020 17:57
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Тиришкін Олександр Олександрович
#2929304359
97 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 17:57
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 12:14
Договір 168.pdf укладений
23 червня 2020 12:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 000,00
UAH