Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб із суміші житнього і пшеничного борошна
Очікувана вартість
85 618,00 UAH
UA-2020-05-29-003491-b b4e0f35300a6427190d79e9cbd2fb6c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедєва Олена Василівна

+380413351138 kot_sam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малинська міська лікарня" Малинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991783
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Контактна особа: Лебедєва Олена Василівна
+380413351138
kot_sam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 16:00
Очікувана вартість: 85 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 429,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі – згідно додатку 1 до оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна (питома вага – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5747.5 кг
Хліб із суміші житнього і пшеничного борошна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, місто Малин, вулиця Бондарик будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок учасника спрощеної закупівлі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:27
Проект договору про закупівлю товару.docx
29 травня 2020 14:27
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бердичівський хлібозавод 50 003,25
UAH з ПДВ
50 003,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 18:56
Електронний підпис
05 червня 2020 18:55
Якісне посвідчення.pdf
05 червня 2020 18:55
Цінова пропозиція.pdf
05 червня 2020 18:55
Технічні вимоги.pdf
05 червня 2020 18:55
СЕРТИФІКАТ СУБХП.pdf
05 червня 2020 18:55
Есплуатаційний дозвіл.pdf
05 червня 2020 18:55
АВТО ТЕХПАСПОРТА .pdf
05 червня 2020 18:55
2020.02.21 Статут .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бердичівський хлібозавод

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бердичівський хлібозавод
#33394612
Переможець 50 003,25
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:38

Документи

09 червня 2020 16:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бердичівський хлібозавод
#33394612
50 003,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 16:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:53
Додаткова угода про продовження строку дії договору.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 11:22
Додаткова угода збільшення ціни за одиницю товару.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 11:19
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 12:36
Договір про закупівлю товару укладений
16 червня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 1 від 11.11.2020 (збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною та складає 50003,25 грн. з ПДВ. Обсяги закупівлі, після внесення змін, зменшуються і складають 5241,43 кг.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 2 від 30.12.2020 року (продовження строку дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку). Сума договору, після внесення змін, збільшується і складає 58329.76 грн. з ПДВ. Обсяги закупівлі, після внесення змін, збільшуються та складають 6114.23 кг.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 32 677,68
UAH (в тому числі ПДВ 5 446,28 UAH)