Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП на вул. Г. Севастополя, 18/2 до ж/б на вул. Г. Севастополя, 8, 10-А, 10-Б, 12, 14, 14-А, 16, д/з на вул. Метробудівська, 3-А в м. Києві»
Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from the CTP on the street. G. Sevastopol, 18/2 to the railway on the street. G. Sevastopol, 8, 10-A, 10-B, 12, 14, 14-A, 16, d / z on the street. Metrobudivska, 3-A in Kyiv ".
Очікувана вартість
6 653 390,93 UAH
UA-2020-05-29-003204-b 3bdd4b585c94489b8feb64aedbddc999
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 травня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:20
Очікувана вартість: 6 653 390,93 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 533,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 199601 UAH
Publication date: 29 травня 2020 14:05
Enquiries until: 26 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 6 653 391 UAH including VAT
Minimal lowering step: 66 534 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі з заміною зношених існуючих трубопроводів від ЦТП на вул. Г. Севастополя, 18/2 до ж/б на вул. Г. Севастополя, 8, 10-А, 10-Б, 12, 14, 14-А, 16, д/з на вул. Метробудівській, 3-А в м. Києв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from the CTP on the street. G. Sevastopol, 18/2 to the railway on the street. G. Sevastopol, 8, 10-A, 10-B, 12, 14, 14-A, 16, d / z on the street. Metrobudivska, 3-A in Kyiv
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником на підставі Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів, за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:38
Перелік змін 25.06.2020.docx
25 червня 2020 15:38
ТД_ВТА_4500 Метробудівська.doc
25 червня 2020 15:38
оголошення_4500 Метро.doc
25 червня 2020 15:38
ПЕРЕКЛАД_оголошення4500 Метро.doc
01 червня 2020 17:19
Перелік змін 01.06.2020.docx
25 червня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 15:38
Перелік змін 25.06.2020.docx
25 червня 2020 15:38
ТД_ВТА_4500 Метробудівська.doc
01 червня 2020 17:19
ТД_ВТА_4500 Метробудівська.doc
29 травня 2020 14:02
ТД_ВТА_4500 Метробудівська (1).doc
25 червня 2020 15:38
оголошення_4500 Метро.doc
29 травня 2020 14:02
оголошення_4500 Метро (1).doc
25 червня 2020 15:38
ПЕРЕКЛАД_оголошення4500 Метро.doc
29 травня 2020 14:02
ПЕРЕКЛАД_4500 Метро (2).doc
01 червня 2020 17:19
Перелік змін 01.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів, проектної документації, дозвільних документів, показників прибутку та адміністративних витрат та терміну надання послуг
Дата подання: 19 червня 2020 14:30
Дата відповіді: 23 червня 2020 15:00
1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки? 1.2 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1? 1.3 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі? 1.3 У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт? 1.4 В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ‒ незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ‒ середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт. 2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору? 3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації? 4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2? 4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно (до 31.07.2020 в Заг. положеннях) без укладеного Договору, якщо прийом пропозицій до 30 червня, протягом 30 днів строк проходження експертизи та запланований аукціон очікується 05 серпня 2020 року? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно друга половина серпня – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.

3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.

4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.

5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 липня 2020
UA-2020-05-29-003204-b3bdd4b585c94489b8feb64aedbddc999
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:54
Пропозиція від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:54
Довідка ГУ ДПС.pdf
03 серпня 2020 15:54
Довідка з МВС.zip
03 липня 2020 13:50
Електронний підпис
03 липня 2020 13:50
Електронний підпис
03 липня 2020 13:47
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 13:47
Нульовий кошторис.imd
03 липня 2020 13:47
Нульовий кошторис.imd
03 липня 2020 13:47
Кошториси.imd
03 липня 2020 13:47
Дефектний акт.pdf
03 липня 2020 13:47
Проект договору.pdf
03 липня 2020 13:47
Календарний план.pdf
03 липня 2020 13:47
Довідка з МВС з ЕЦП.zip
03 липня 2020 13:47
Довідка з ЄДР про ТОВ.zip
03 липня 2020 13:47
Довідка ГУ ДПС.pdf
03 липня 2020 13:46
4.1. Лист відгук.PDF
03 липня 2020 13:46
2.1. Лист відгук.pdf
03 липня 2020 13:46
1.1. Лист відгук.pdf
03 липня 2020 13:46
Проект договору.pdf
03 липня 2020 13:46
Відомості ЕДРПОУ.PDF
03 липня 2020 13:46
Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 13:46
Договора оренди 2020.pdf
03 липня 2020 13:46
Статут, опис.pdf
03 липня 2020 13:46
АВК Ліцензія.pdf
03 липня 2020 13:46
ВИТЯГ з ЄДР.zip
03 липня 2020 13:46
Сертифікати ISO.zip
03 липня 2020 13:46
Дозвіл, декларація.pdf
03 липня 2020 13:46
Рішення про печатку.pdf
03 липня 2020 13:46
Ліцензія з додатоком.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:38
Електронний підпис
03 липня 2020 16:38
Електронний підпис
03 липня 2020 16:34
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:34
Проект договору.pdf
03 липня 2020 16:34
Довідки з банку.pdf
03 липня 2020 16:34
Довідка з МВС.zip
03 липня 2020 16:34
Кошторис.rar
03 липня 2020 16:34
44.imd
03 липня 2020 16:33
Опис_29.01.20.pdf
03 липня 2020 16:33
Дозвіл__Теракомбуд.pdf
03 липня 2020 16:33
Ліцензія з додатоком.pdf
03 липня 2020 16:33
Ліцензія АВК № 01-36147.pdf
03 липня 2020 16:33
Документ_ЄДР_1006791150.zip
03 липня 2020 16:33
Рішення №1 від 27.01.20р..pdf
03 липня 2020 16:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 16:33
Витяг ПДВ з 01.01.20.pdf
03 липня 2020 16:33
Фінансовий звіт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" 6 430 170,00
UAH з ПДВ
6 363 634,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд" 6 497 857,20
UAH з ПДВ
6 430 169,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:54
Пропозиція від 03.08.2020.pdf
03 серпня 2020 15:54
Довідка ГУ ДПС.pdf
03 серпня 2020 15:54
Довідка з МВС.zip
03 липня 2020 13:50
Електронний підпис
03 липня 2020 13:50
Електронний підпис
03 липня 2020 13:47
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 13:47
Нульовий кошторис.imd
03 липня 2020 13:47
Нульовий кошторис.imd
03 липня 2020 13:47
Кошториси.imd
03 липня 2020 13:47
Дефектний акт.pdf
03 липня 2020 13:47
Проект договору.pdf
03 липня 2020 13:47
Календарний план.pdf
03 липня 2020 13:47
Довідка з МВС з ЕЦП.zip
03 липня 2020 13:47
Довідка з ЄДР про ТОВ.zip
03 липня 2020 13:47
Довідка ГУ ДПС.pdf
03 липня 2020 13:46
4.1. Лист відгук.PDF
03 липня 2020 13:46
2.1. Лист відгук.pdf
03 липня 2020 13:46
1.1. Лист відгук.pdf
03 липня 2020 13:46
Проект договору.pdf
03 липня 2020 13:46
Відомості ЕДРПОУ.PDF
03 липня 2020 13:46
Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 13:46
Договора оренди 2020.pdf
03 липня 2020 13:46
Статут, опис.pdf
03 липня 2020 13:46
АВК Ліцензія.pdf
03 липня 2020 13:46
ВИТЯГ з ЄДР.zip
03 липня 2020 13:46
Сертифікати ISO.zip
03 липня 2020 13:46
Дозвіл, декларація.pdf
03 липня 2020 13:46
Рішення про печатку.pdf
03 липня 2020 13:46
Ліцензія з додатоком.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:38
Електронний підпис
03 липня 2020 16:38
Електронний підпис
03 липня 2020 16:34
Пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:34
Проект договору.pdf
03 липня 2020 16:34
Довідки з банку.pdf
03 липня 2020 16:34
Довідка з МВС.zip
03 липня 2020 16:34
Кошторис.rar
03 липня 2020 16:34
44.imd
03 липня 2020 16:33
Опис_29.01.20.pdf
03 липня 2020 16:33
Дозвіл__Теракомбуд.pdf
03 липня 2020 16:33
Ліцензія з додатоком.pdf
03 липня 2020 16:33
Ліцензія АВК № 01-36147.pdf
03 липня 2020 16:33
Документ_ЄДР_1006791150.zip
03 липня 2020 16:33
Рішення №1 від 27.01.20р..pdf
03 липня 2020 16:33
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 16:33
Витяг ПДВ з 01.01.20.pdf
03 липня 2020 16:33
Фінансовий звіт.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна група Теракомбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"
#43386762
Переможець 6 363 634,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"
#43386762
6 363 634,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 15:26
Угода про розірвання договору_1002_КТМ-31-20_Г Севастополя_Метробудівська_compre.pdf укладений
04 грудня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:28
Дод 1_Договірна ціна_до Дог_1002_КТМ-31-20_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:27
Договір_Графік_1002_КТМ-31-20_Г севастополя_Метробудівська_ТОВ ГК ЕКОБУДКВАРТАЛ_.pdf укладений
21 серпня 2020 15:27
Дод 3_Дефектний акт_до Дог_1002_КТМ-31-20_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, дійшли згоди укласти дану Угоду про розірвання (додається у вкладенні)