Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пневмодомкрат високого тиску
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-05-29-002976-b 863862fdb09645f886b5c54f26001f43
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федишин Олександр Іванович

+380444300110 tenderkoda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14372952
Місцезнаходження: 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Федишин Олександр Іванович
+380444300110
tenderkoda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:45
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Пневмодомкрат високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09200, Україна, Київська область, м. Кагарлик, вул. Каштанова, буд. 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:42
ПОЄКТ ДОГОВОРУ
29 травня 2020 13:42
ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
29 травня 2020 13:42
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальні запитання по тендеру
Дата подання: 02 червня 2020 09:26
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:18
Шановний замовник, просимо внести зміни в проект договору в частині 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ 10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2018 - Замінити на "діє до 31.12.2020". Дякуємо.
Відповідь: В проекті договору в частині 10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ 10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2018 допущена технічна помилка. Після вибору переможця цей пункт буде замінено словами "діє до 31.12.2020".
загальні запитання по тендеру
Дата подання: 02 червня 2020 09:27
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:19
Шановний замовник, чи будуть розглядатися аналоги продукції? Дякуємо !
Відповідь: Так, замовником будуть розглядатися аналоги продукції.
Запитання по кваліфікації
Дата подання: 02 червня 2020 10:01
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:22
Доброго дня! Просимо надати більш детальне розяснення стосовно кваліфікаційних критерій, а саме: 8.1. Інші документи від учасника, які можуть підтвердити кваліфікацію учасника та його працівників, досвід співпраці з іншими замовниками, що в подальшому буде розцінено замовником як гарантія стабільності господарської діяльності учасника та відповідальності керуючого персоналу учасника. Запитання: Чи буде достатньо надати договори на вказаний в документації та інші предмети закупівлі також, як досвід співпраці та гарантію стабільності господарської діяльності учасника? Який саме документ доведе кваліфікацію працівників учасника та відповідальність керуючого персоналу учасника? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, буде достатньо надати договори.
Також надаємо зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-nayavnist-pracivnikiv
Запитання стосовно технічних вимог
Дата подання: 03 червня 2020 12:40
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:30
Доброго дня! У ТЕХНІЧНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказано 6) Кейс для транспортування пневмодомкратів Матеріал корпусу – пластик Розміри – 60х75х25см Просимо уточнити, в кейсі транспортуватиметься лише комплект пневмоподушок (2 шт.) чи увесь комплект пневмодомкратів разом із сталевим балоном для стисненого повітря? Дякуємо
Відповідь: В кейсі транспортуватиметься увесь комплект пневмодомкратів.
Запитання щодо надання сертифікату відповідності
Дата подання: 03 червня 2020 18:54
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:56
Шановний Замовник, відповідно «Переліку документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності цінової пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» необхідно надати сертифікат відповідності на товар. Відповідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 26.01.2018 № 93 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» обов’язкова сертифікація скасована. Чи достатньо буде листа- роз’яснення від Органу з оцінки відповідності про те, що товар не підлягає сертифікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Буде достатньо листа- роз’яснення від Органу з оцінки відповідності про те, що товар не підлягає сертифікації
Запитання в частині кваліфікації
Дата подання: 03 червня 2020 19:01
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:56
Доброго дня. Замовником вимагається надання сертифікату відповідності на товар. Яким саме ДСТУ , ТУ, Технічним регламентам повинен відповідати даний товар, які саме норми (ДСТУ, ТУ, ТЕХРЕГЛАМЕНТИ) повинні бути вказані в сертифікаті віджповідності? Дякуємо
Відповідь: Якщо товар не підлягає сертифікації то Учасник торгів надає листа- роз’яснення від Органу з оцінки відповідності про те, що товар не підлягає сертифікації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-29-002976-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОСТ-01", Код ЄДРПОУ:32960947
Дата подання: 17 червня 2020 16:41
ВИМОГА щодо скасування рішення про визнання ТОВ «Променергообладнання» переможцем торгів, прийняти рішення про його дискваліфікацію та здійснити кваліфікацію наступної найбільш економічно-вигідної пропозиції
Протоколом засідання тендерного комітету №28 від 15.06.2020р. Замовником було визнано переможцем закупівлі (Ідентифікатор торгів у електронній системі - UA-2020-05-29-002976-b) учасника ТОВ «Променергообладнання».
Ми категорично не погоджуємося із зазначеним рішенням Замовника у зв’язку з його необ’єктивністю та неправомірністю. Пропозиція учасника ТОВ «Променергообладнання» надана з порушенням умов цієї процедури закупівлі з огляду на наступне:
1. ТОВ «Променергообладнання» у складі своєї пропозиції надало пропозицію щодо поставки пневмодомкрату високого тиску W20 виробництва Weber – Rescue. Проте у документах на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме у видатковій накладній №17 від 26 березня 2019 року, вказується досвід поставки пневмодомкрату виробництва Weber – Hydraulik, що свідчить про відсутність в учасника досвіду виконання аналогічного договору та є підставою для відхилення його пропозиції.
2. У складі пропозиції надано документ під назвою: « 20_сертифікат якості_» що наданий виробнику Trelleborg, Словенія. На підставі цього не зрозуміло, яка компанія саме є виробником даної продукції, так як учасником згідно з поданими у складі пропозиції документами пропонується до поставки пневмодомкрат високого тиску W20 виробництва Weber – Rescue, а не обладнання виробництва Trelleborg, Словенія.
3. У складі пропозиції відсутня інформація щодо виробника сталевого балону для стисненого повітря, що ставить під сумнів якість запропонованої продукції.
Враховуючи викладене вбачається порушення ТОВ «Променергообладнання» умов здійснення цієї процедури закупівлі, а саме надання недостовірних відомостей щодо виробника запропонованого товару.
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ТОВ «Променергообладнання» та визнання його переможцем торгів порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, чим безперечно порушив права інших учасників тендеру.
Таким чином, прошу скасувати рішення про визнання ТОВ «Променергообладнання» переможцем торгів, прийняти рішення про його дискваліфікацію та здійснити кваліфікацію наступної найбільш економічно-вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 10:49
Тендерним комітетом розглянута вимога учасника ТОВ «ПОСТ-01» (UA-2020-05-29-002976-b.c1) щодо визнання переможцем спрощених закупівельТОВ «Променергообладнання» (далі - Вимога ТОВ «ПОСТ-01»). Враховуючи лист-пояснення від ТОВ «ПРОМЕНЕРГООБЛАДНАННЯ» від 18.06.2020 № 127 щодо вимоги ТОВ «ПОСТ-01» від 17.06.2020 (додається) тендерним комітетом прийнято рішення відмовити в задоволенні Вимоги ТОВ «ПОСТ-01».

Документи подані скаржником

17 червня 2020 16:41
Вимога.pdf

Документи

19 червня 2020 10:49
Протокол № 35

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" 137 000,00
UAH з ПДВ
79 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Променергообладнання 145 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОСТ-01" 178 998,00
UAH з ПДВ
178 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІГ" 184 977,00
UAH з ПДВ
184 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 09:04
Електронний підпис

Публічні документи

09 червня 2020 19:22
Електронний підпис
09 червня 2020 19:21
3_є юридичною особою.pdf
09 червня 2020 19:21
25_копія витяг ПДВ.pdf
09 червня 2020 19:21
22_витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
09 червня 2020 19:21
21_аналогічний договір.pdf
09 червня 2020 19:21
20_Сертифікат якості_.pdf
09 червня 2020 19:21
10_щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 15:42
Електронний підпис
09 червня 2020 15:40
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 15:40
Тех характеристики.pdf
09 червня 2020 15:40
Статут ПОСТ-01.pdf
09 червня 2020 15:40
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 червня 2020 15:40
Наказ директора 16.08.2006.pdf
09 червня 2020 15:40
Лист гарантія.pdf
09 червня 2020 15:40
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 15:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:26
Електронний підпис
09 червня 2020 17:25
Статут.pdf
09 червня 2020 17:25
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
09 червня 2020 17:25
Протокол №2.pdf
09 червня 2020 17:25
ПАСПОРТ HTS.pdf
09 червня 2020 17:25
паспорт НЕЛІПА С.О..pdf
09 червня 2020 17:25
Опис.pdf
09 червня 2020 17:25
НАКАЗ.pdf
09 червня 2020 17:25
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
09 червня 2020 17:25
ДОСВІД.pdf
09 червня 2020 17:25
ДОВІДКА СЕРТИФІКАЦІЯ.pdf
09 червня 2020 17:25
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
09 червня 2020 17:25
ДОВІДКА КОНКУРЕНЦІЯ.pdf
09 червня 2020 17:25
ДОВІДКА діяльність.pdf
09 червня 2020 17:25
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"

Променергообладнання

ТОВ "ПОСТ-01"

ТОВ "РІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШВЕЦЬ АНТОН СЕРГІЙОВИЧ"
#3159221432
Відхилено 79 999,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:31
Променергообладнання
#36187486
Переможець 80 000,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 11:35

Документи

16 червня 2020 11:31
Протокол № 26

Документи

16 червня 2020 11:35
Протокол № 28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Променергообладнання
#36187486
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 11:35
Протокол № 28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 2-07 укладений
02 липня 2020 14:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 333,33 UAH)