Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР по просп. Героїв, 22 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
10 029 909,60 UAH
UA-2020-05-29-002901-b 22d0d944a53f4a77952aec85e70e86a8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 13:34
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:10
Очікувана вартість: 10 029 909,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування)
2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі КНП «ДЦПМСД № 4» ДМР по просп. Героїв, 22 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Героїв, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:34
Технічне завдання до Додатку 8.rar
29 травня 2020 13:34
Додаток 6.pdf
29 травня 2020 13:34
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.К. ДНІПРО" 9 996 368,84
UAH з ПДВ
9 996 368,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» 10 015 000,00
UAH з ПДВ
10 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ" 10 025 999,00
UAH з ПДВ
10 025 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС БУД ПЛЮС" 10 029 909,60
UAH з ПДВ
10 029 909,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 17:57
Електронний підпис
19 червня 2020 17:52
Лист про додаток.pdf
19 червня 2020 17:52
Листи підтвердження.pdf
15 червня 2020 17:24
Електронний підпис
15 червня 2020 16:28
465.rar
15 червня 2020 16:28
464.rar
15 червня 2020 16:28
463.rar
15 червня 2020 16:28
462.rar
15 червня 2020 16:28
461.rar
15 червня 2020 16:28
29 Довідка про дозвіл.pdf
15 червня 2020 16:28
15 Проект договору.pdf
15 червня 2020 16:28
13 Копія ліцензії.pdf
15 червня 2020 16:28
10 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 16:28
5 Рішення 1Засновника.pdf
15 червня 2020 16:28
2 Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 16:28
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 08:54
Електронний підпис
12 червня 2020 08:52
Фінансовий звіт.pdf
12 червня 2020 08:52
Статут.pdf
12 червня 2020 08:52
Наказ.pdf
12 червня 2020 08:52
Лист-відгук.pdf
12 червня 2020 08:52
Дозволи на роботи.pdf
12 червня 2020 08:52
Додаток 9.pdf
12 червня 2020 08:52
додаток 4.3 довідки.pdf
12 червня 2020 08:52
додаток 4.2 договір.pdf
12 червня 2020 08:52
додаток 4.1.pdf
12 червня 2020 08:52
додаток 3.pdf
12 червня 2020 08:52
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 червня 2020 08:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 10:52
Електронний підпис
25 червня 2020 10:50
Електронний підпис
25 червня 2020 10:48
ЛИСТ-ВІДГУК скорр..pdf
25 червня 2020 10:32
Електронний підпис
25 червня 2020 10:29
Електронний підпис
25 червня 2020 10:27
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
25 червня 2020 10:27
паспорт.pdf
15 червня 2020 11:09
Електронний підпис
15 червня 2020 11:08
докі.pdf
15 червня 2020 11:08
реєстр.pdf
15 червня 2020 11:08
аналог.договір.pdf
15 червня 2020 11:08
Кошторис 2.pdf
15 червня 2020 11:08
ПДВ.pdf
15 червня 2020 11:08
довідки.pdf
15 червня 2020 11:08
статистика.pdf
15 червня 2020 11:08
спец.техн.pdf
15 червня 2020 11:08
банк.pdf
15 червня 2020 11:08
фин.звіт.pdf
15 червня 2020 11:08
мат.база.pdf
15 червня 2020 11:08
Кошторис 1.pdf
15 червня 2020 11:08
довідка ліцензія.pdf
15 червня 2020 11:08
Кошторис 3.pdf
15 червня 2020 11:08
лист к фин.отчетн.pdf
15 червня 2020 11:08
субпідрядники.pdf
15 червня 2020 11:08
відгук ан.дог.pdf
15 червня 2020 11:08
довідка небезп.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 09:37
стат.pdf
15 червня 2020 09:37
кошторис.pdf
15 червня 2020 09:37
лист ст.17.pdf
15 червня 2020 09:37
Довідки Героїв1.pdf
15 червня 2020 09:37
тендерн.пропоз.pdf
15 червня 2020 09:37
доки Героїв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.К. ДНІПРО"

ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "С.К. ДНІПРО"
#39744268
Відхилено 9 996 368,84
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 09:16
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА»
#33880412
Відхилено 10 015 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 14:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "РБТ"
#33805230
Відхилено 10 025 999,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 09:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС БУД ПЛЮС"
#43077307
Відхилено 10 029 909,60
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 10:09

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - договори оренди транспортних засобів, укладені з Куликом Р.В. та Куликом М.В. «13» червня 2020 р., проте строк оренди за ними починається з «10» червня 2020 р. відповідно до п.3.1 договору. Водночас, відповідно до п.10.1 договору, договір набуває чинності з моменту його підписання та не містить умов щодо виникнення взаємовідносин між Сторонами до його підписання; - відсутні оригінали листів-підтвердження орендодавців (Кулика Р.В., Кулика М.В. на оренду автокрану 10-20Т-С та Камазу 5511), щодо незаперечення використання їх машин для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт; - в довідці, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів не зазначено суми договору, укладеного з ТОВ «Туплекс-Україна»; - замість оригіналу надано копію листа-відгуку від замовника (контрагента, з яким укладено аналогічний договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору), у листі відсутня інформація про суму договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.2, 2.1, 2.2 Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність дати договорів оренди транспортних засобів, укладені з Куликом Р.В. та Куликом М.В.; - привести у відповідність довідку, що містить інформацію про виконання учасником аналогічних договорів; - надати оригінал листа-відгуку від замовника (контрагента, з яким укладено аналогічний договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору); зазначити інформацію про суму укладеного договору з ТОВ «Туплекс-Україна».

Документи

22 червня 2020 14:51
Електронний підпис
22 червня 2020 14:50
Протокол №36-3-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі, з поясненням щодо застосування технологій за предметом закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації усунути невідповідність щодо відсутності довідки у довільній формі, з поясненням щодо застосування технологій за предметом закупівлі.

Документи

24 червня 2020 14:30
Електронний підпис
24 червня 2020 14:28
Протокол № 36-5-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - учасник має надати оригінал листа-відгуку від замовника (контрагента, з яким укладено аналогічний договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору). Наданий учасником лист-відгук не відповідає наданому аналогічному договору № БМР-04/02 від «04» лютого 2020 р., оскільки лист-відгук містить посилання на договір № БМР-04/02 від «02» лютого 2020 р. - на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, та договору за результатами закупівлі, учасником не надано повну копію паспорту особи. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.2 Додатку 3 до тендерної документації, пункт 1.3 частини 1 Розділу 3 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідності у оформленні листа-відгуку до аналогічного договору; усунути невідповідність щодо подання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів.

Документи

26 червня 2020 09:35
Електронний підпис
26 червня 2020 09:33
Протокол №36-7-20.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, та договору за результатами закупівлі, учасником не надано повну копію паспорту особи; - учасником не підтверджено фінансову спроможність, оскільки відсутній чистий прибуток підприємства. - учасник не надав документів стосовно підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. - учасник не надав документів стосовно підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - учасник не надав документів стосовно підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: частина 1 Розділу 3 тендерної документації, Додаток 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунути невідповідність щодо подання документів на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів; усунути невідповідність у відсутності документів.

Документи

30 червня 2020 16:14
Електронний підпис
30 червня 2020 16:14
Протокол №36-9-20.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
30 червня 2020 16:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі