Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Милославська, 31Б, ЛОТи 1,2, а саме: Лот 1 - ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка); Лот 2 - Опоряджувальні роботи, ремонт покрівлі; (за ДК 021:2015: 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Очікувана вартість
351 299,39 UAH
UA-2020-05-29-002486-b 0f5a09842eb14b1290d8c647c5399dd1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аміров Дмитро Ібрагімович

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Аміров Дмитро Ібрагімович
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 351 299,39 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Лот 1 - ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка);
Лот 2 - Опоряджувальні роботи, ремонт покрівлі;

Тендерна документація

29 травня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:50
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
29 травня 2020 12:50
ТД ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ Милославська, 31Б.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка) послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Милославська, 31Б
Опис предмету закупівлі:
ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 36 049,32 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 181,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 червня 2020 12:11
Закінчення: 18 червня 2020 12:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з поточного ремонту житлового будинку (об'єкту) за адресою: м. Київ, вул. Милославська, 31Б, Лот 1 - ремонт внутрішньобудинкових інженерних мереж (сантехніка);
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 29 червня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника послуг на підставі Довідки про вартість виконаних послуг за формою №КБ-3 та Акта приймання виконаних послуг за формою №КБ-2В не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО" 35 099,32
UAH з ПДВ
35 099,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" 36 049,20
UAH з ПДВ
36 049,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
Переможець 35 099,32
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 10:21

Вимога про усунення невідповідностей

перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Замовник вимагав від учасника наступне 1) Пунктом 3.4. додатку 2 тендерної документації Замовником встановлено вимогу до учасника, Лист – відгук (позитивний) від контрагента згідно аналогічного договору, з посиланням на Договір, який вказано в довідці 3.1. та надано в складі пропозиції по п. 3.2. даного Додатку. Учасником надано у складі пропозиції копії Договорів, які свідчать про наявний досвід виконання аналогічних договорів, проте Відгуки надано не за всіма Договорами. 2) Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції перелік працівників, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, крім того п. 5.10 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника надати у складі пропозиції Листи – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників учасника за формою наведеною у Додатку № 7 даної тендерної Документації на обробку наявних персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. Учасником зазначено перелік осіб, що будуть задіяні у процесі виконання послуг, проте згоду на обробку персональних даних надано лише на керівника. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції Замовник вимагає від учасника надати у складі пропозиції Зареєстрований установчий документ (статут / засновницький договір / установчий акт / положення) в чинній редакції – для юридичних осіб та витяг з ЄДР- для фізичних осіб- підприємців. Якщо державна реєстрація установчого документа відбулася до 01.01.2016 р., та до установчого документа після 01.01.2016 р. зміни не вносилися (що підтверджується Витягом з ЄДР, який містить перелік всіх реєстраційних дій), надається сканкопія установчого документа з відміткою державного реєстратора про реєстрацію. Юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів, установчий документ не подають. Такі юридичні особи подають сканкопію оригінального примірника «Опису документів», що надавалися клієнтом державному реєстратору для проведення реєстраційної дії з державної реєстрації статуту», на дату останньої реєстраційної дії щодо реєстрації нової редакції Установчого документу, (для новостворених юридичних осіб після 01.01.2016 р. у яких діє початково редакція установчого документу - такою датою є дата їх реєстрації), який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг на офіційному веб-сайті розпорядника ЄДР. Сканкопію оригінального примірника «Опису документів», що надавалися клієнтом державному реєстратору для проведення реєстраційної дії з державної реєстрації статуту», на дату останньої реєстраційної дії щодо реєстрації нової редакції Установчого документу не надано. Отже, учасник з метою усунення невідповідності повинен: 1. Роз’яснити про причини встановлених невідповідностей. 2. Завантажити відгуки/відгук на підтвердження виконання аналогічних договорів. 3. Завантажити Листи – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних працівників учасника за формою наведеною у Додатку № 7 даної тендерної Документації на обробку наявних персональних даних згідно до Закону України «Про захист персональних даних» від кожної такої особи. 4. Завантажити сканкопію оригінального примірника «Опису документів», що надавалися клієнтом державному реєстратору для проведення реєстраційної дії з державної реєстрації статуту», на дату останньої реєстраційної дії щодо реєстрації нової редакції Установчого документу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "САНТЕХ ЕНЕРГО"
#43325851
35 099,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:46
31945 Т_С звіт про виконання Сантех.pdf укладений
04 січня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 11:31
Договір № 31945 Т_С Сантех Лот 1.pdf укладений
06 липня 2020 11:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 099,32
UAH (в тому числі ПДВ 5 849,89 UAH)