Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень
Очікувана вартість
601 853,00 UAH
UA-2020-05-29-002333-b 6117d8dad98a47ec8a0ca3e2a0c27ebd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кропивянський Володимир Віталійович

+380563060290 ptu76@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище"
Код ЄДРПОУ: 02541831
Вебсайт: http://dptnzmptu.at.ua/
Місцезнаходження: 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, Сонячна , 2
Контактна особа: Кропивянський Володимир Віталійович
+380563060290
ptu76@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:34
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 12:34
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 601 853,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 009,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень в учбовому та побутовому корпусі за адресою смт Межова, вул. Сонячна, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52900, Україна, Дніпропетровська область, смт Межова, вул. Сонячна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:55
Внесені зміни в закупівлі.doc
03 червня 2020 11:55
ТД по протипожежній сигналізації зі змінами.doc
29 травня 2020 13:00
Кошторис сигналізація.pdf
29 травня 2020 12:29
ТД по протипожежній сигналізації.doc
03 червня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:55
Внесені зміни в закупівлі.doc
03 червня 2020 11:55
ТД по протипожежній сигналізації зі змінами.doc
29 травня 2020 13:00
Кошторис сигналізація.pdf
29 травня 2020 12:29
ТД по протипожежній сигналізації.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

мінімальний крок пониження ціни
Дата подання: 29 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:37
відкорегуйте крок мінімального пониження ціни в розділі 5 тендерної документації він сформульований некоректно. Дякую
Відповідь: Дякую за запитання. В ТД внесені зміни.
щодо наявності проекту
Дата подання: 29 травня 2020 15:50
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:40
Добрий день! Оскільки у систему завантажено кошторис, то повинен бути проект - чи можете дозавантажити креслення?
Відповідь: Дякую за запитання. В кошторисі викладена інформація про обсяги робіт в повному складі.
щодо затсарілих нормативних документів
Дата подання: 29 травня 2020 15:54
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:42
Добрий день! Чи організатор не знає, що ДБН А.2.2-3-2012, ГОСТ 12.4.009-83, НАПБ А.01.001 -2004, ПОЕ "Правила обладнання електроустановок», 2007 г. (правильно ПУЕ); ДБН В.2.2-9-2009, ДБН В.2.5-56-2010, ДБН В. 1.1-7-2002 - ВСІ ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ БАНАТО РОКІВ ТОМУ?
Відповідь: Дякую за запитання. Так, організатор не являється фахівцем з пожежної безпеки. В ТД внесені відповідні зміни.
де система оповіщення 4-го типу?
Дата подання: 29 травня 2020 15:57
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:43
Доброго дня! Чому у кошторисі не передбачено систему оповіщення СО-4 згідно п. 10.13 ДБН В.2.2-40:2018??? Це ж громадська будівля?
Відповідь: Дякую за запитання. В проектно-кошторисній документації не передбачено СО-4, так як вона розроблялася до 01.04.2019 року.
щодо експертиза проекту
Дата подання: 29 травня 2020 15:58
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:44
Чи є експерний висновок по проекту? Завантажте у систему будь-ласка!
Відповідь: Дякую за запитання. Клас наслідків (відповідальності) та види послуг, не враховують проведення комплексної експертизи
щодо схвалення третьою строною
Дата подання: 29 травня 2020 16:29
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:07
Добрий день! Чому у кошторисі не передбачено витрати на схвалення третью стороною (прийомку в експлуатацію) за участю акредитованого органу з інспектування??? Відповідно до розділу 9 ДСТУ CEN/TS EN-54-14:2009 - таке схвалення є обов'язковим!
Відповідь: Дякую за запитання. Відповідно до абзацу 3 Вступу ДСТУ CEN/TS EN-54-14:2009 рекомендації в цих настановах не є самі по собі обов’язковими і не мають силу закону. Також у відповідності до Додатку И ДБН В.2.5-56:2014 схвалення третьою стороною не є обов’язковим
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 02 червня 2020 09:29
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:12
Внесіть будь-ласка чіткі корективи (без подвійного тлумачення), щодо наявності матеріально-технічної бази, відповідних працівників, дозвільних документів, навчань, свідоцтв, сертифікатів, тощо. Дякую.
Відповідь: Дякую за запитання. В ТД внесені відповідні зміни
щодо відповіді на загальні запитання
Дата подання: 02 червня 2020 18:33
Дата відповіді: 02 червня 2020 20:27
Шановний замовнику надайте будьласка відповіді на запитання до закінчення періоду уточнень
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповіді будуть надані у встановлений законом термін.
шановний Організатор Ви усвідомл.єте ту несинітніцю, що ви"виправили" у ТД? Ви взагалі знаєте на що розповсюджуються ISO 14001:2015 та ISO 45001:2019??? До чого тут протипожежні послуги?
Дата подання: 03 червня 2020 12:16
Дата відповіді: 05 червня 2020 22:47
У зв'язку із відсутностю відповідей на поставлені запитання, а також на зовсім безглузді та ЯВНО корумповано орієнтовані вимоги щодо надання Учасниками тендеру сертифікатів ISO 14001:2015 тв ISO 45001:2019, які не розповсюджуються та не вимагаються Ліцензійними умовани провадження господарської діяльності з надання робіт та послуг протипожежного призначення (ПКМУ №852)!!! Також сертифікатів ISO 9001:2015 також відсутні вимоги у вказаних Ліцензійних умов!!! Чи не бажає Організатор усунути корупційне підгрунття у Тендерній документації??? Або домовленості із корупціонерами домовленості будете виконувати будь-якою ціною?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо наступне. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Також виконані послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці, та захисту довкілля. Наявність у учасника сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)» в повному обсязі підтверджують вищевказані критерії та являються запорукою їх виконання. Отримати вищезазначені сертифікати якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO, має кваліфікований персонал та матеріально-технічну базу, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності щодо якісного та безпечного надання послуг.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000012 ● ade342222cd046c082c3770724a3d168
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1
UA-2020-05-29-002333-b
29.05.2020 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище"
(код за ЄДРПОУ 02541831) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-20 11:09:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-002333-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Згідно із пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до розділу XVII Договору від 01.07.2020р. №25 «Невідємною частиною цього Договору є: Проектно-кошторисна документація».
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником оприлюднений в електронній системі закупівель Договір від 01.07.2020р. №25, проте Додаток «Проектно-кошторисна документація» до Договору оприлюднений лише 08.07.2020р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додатку «Проектно-кошторисна документація» до Договору від 01.07.2020р. №25?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-23 01:40:14

Відповідь

Під час сканування договору з додатками виконавцем не було від скановано всі додатки до договору, а саме проектно-кошторисна документація. Так, як сканування проводилося одним файлом і складався з великої кількості сторінок то і розмір файла мав великий обсяг, який не приймався електронною системою закупівель. Тому і було опубліковано договір без проектно-кошторисної документації. Після отриманих консультацій 08.07.2020р одразу було завантажено оновлений файл з усіма необхідними додатками.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-23 01:36:57

Пояснення з власної ініціативи

Під час сканування договору з додатками виконавцем не було від скановано всі додатки до договору, а саме проектно-кошторисна документація. Так, як сканування проводилося одним файлом і складався з великої кількості сторінок то і розмір файла мав великий обсяг, який не приймався електронною системою закупівель. Тому і було опубліковано договір без проектно-кошторисної документації. Після отриманих консультацій 08.07.2020р одразу було завантажено оновлений файл з усіма необхідними додатками.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 601 800,00
UAH з ПДВ
598 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 599 990,00
UAH з ПДВ
599 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 15:31
Електронний підпис
24 червня 2020 15:31
Довідка МВС 09.06.2020р..pdf
19 червня 2020 14:17
Електронний підпис
13 червня 2020 10:17
Електронний підпис
13 червня 2020 10:16
Договір монтаж ДМС.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 11:53
Електронний підпис
12 червня 2020 11:51
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 11:51
Статут.PDF
12 червня 2020 11:51
Рішення засновників.pdf
12 червня 2020 11:50
Наявнiсть досвiду.pdf
12 червня 2020 11:50
Довідка ст.17.pdf
12 червня 2020 11:50
Гарантія про санкції.pdf
12 червня 2020 11:50
аналог.дог.Хмільник.zip
12 червня 2020 11:50
Аналог. дог. Стрижавка.zip
12 червня 2020 11:50
аналог. дог. Зимна Вода.zip
12 червня 2020 11:50
акти Зимна Вода.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПП Юлком-Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 598 790,00
UAH з ПДВ
20 червня 2020 13:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 12:43

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ №12 від 19.06.2020 року засідання тендерного комітету Державного професійно-технічного навчального закладу «Межівське професійно-технічне училище» Час 11.00 год. ПРИСУТНІ: Голова тендерного комітету – Кропив’янський Володимир Віталійович Секретар – Янжула Олена Дмитрівна Члени тендерного комітету: – Олійник Віталій Володимирович – Чехута Валентина Іванівна, – Яременко Олександр Миколайович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд, вивчення поданих тендерних пропозицій закупівлі послуги «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень» UA-2020-05-29-002333-b . СЛУХАЛИ: Кропив’янський В.В. повідомив, що з метою закупівлі послуги з «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень» UA-2020-05-29-002333-b, Код ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи.за адресою 52900, Дніпропетровська обл., смт Межова, вул. Сонячна, 2., в учбовому і побутовому корпусах через систему електронних закупівель 29.05.2020р була оголошена закупівля. До 13.06.2020р. надійшли дві пропозиція. Після електронного аукціону 15.06.2020 стали відомі пропозиції від ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" на суму 598`790.00 грн. з ПДВ і від приватне підприємство ПП Юлком-Сервіс на суму 599`990.00 грн з ПДВ. Розглянувши документи надані ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" на суму 598`790.00 грн. з ПДВ в складі пропозицій були виявлені невідповідності, а саме: № з/п Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Відсутня довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід ДОДАТОК 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, пункт 2.1 Надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід., також дана довідка повинна містити інформацію про працівників, згідно Постанови КМУ № 852, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. УХВАЛИЛИ: 1. Надіслати вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 2. Опублікувати протокол про усунення невідповідностей ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" в системі електронних закупівель. Голосували: “За” – 5 ; “Проти” – 0 ; “Утримались” – 0 . Посада, прізвище, ініціали членів тендерного комітету Підпис Заступник голови тендерного комітету (інженер електронік) - Олійник В.В. Член комітету (бібліотекар) - Чехута В.І Член комітету (майстер в/н) - Яременко О.М. Голова тендерного комітету Кропив’янський В.В. __________ Секретар тендерного комітету Янжула О.Д.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2020 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
598 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 17:45
договір зміни до договору
08 липня 2020 17:41
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 09:45
договір укладений
01 липня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток до договору, кошторис
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 598 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 798,33 UAH)