Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище" |
Код ЄДРПОУ: | 02541831 |
Вебсайт: | http://dptnzmptu.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 52900, Україна , Дніпропетровська обл., Межова, Сонячна , 2 |
Контактна особа: |
Кропивянський Володимир Віталійович +380563060290 ptu76@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 12:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 12:34 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 601 853,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 009,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 11:55 |
Внесені зміни в закупівлі.doc | |
03 червня 2020 11:55 |
ТД по протипожежній сигналізації зі змінами.doc | |
29 травня 2020 13:00 |
Кошторис сигналізація.pdf | |
29 травня 2020 12:29 |
ТД по протипожежній сигналізації.doc |
03 червня 2020 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 червня 2020 11:55 |
Внесені зміни в закупівлі.doc
|
||||||
03 червня 2020 11:55 |
ТД по протипожежній сигналізації зі змінами.doc
|
||||||
29 травня 2020 13:00 |
Кошторис сигналізація.pdf
|
||||||
29 травня 2020 12:29 |
ТД по протипожежній сигналізації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-13-000012 ● ade342222cd046c082c3770724a3d168
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 16:29 |
16.07.2020 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-05-29-002333-b
29.05.2020 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Межівське професійно - технічне училище"
(код за ЄДРПОУ 02541831) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-20 11:09:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-29-002333-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання.
1. Згідно із пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до розділу XVII Договору від 01.07.2020р. №25 «Невідємною частиною цього Договору є: Проектно-кошторисна документація».
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що Замовником оприлюднений в електронній системі закупівель Договір від 01.07.2020р. №25, проте Додаток «Проектно-кошторисна документація» до Договору оприлюднений лише 08.07.2020р., тобто з порушенням термінів.
Чому Замовником порушено строки оприлюднення Додатку «Проектно-кошторисна документація» до Договору від 01.07.2020р. №25?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-23 01:40:14
Відповідь
Під час сканування договору з додатками виконавцем не було від скановано всі додатки до договору, а саме проектно-кошторисна документація. Так, як сканування проводилося одним файлом і складався з великої кількості сторінок то і розмір файла мав великий обсяг, який не приймався електронною системою закупівель. Тому і було опубліковано договір без проектно-кошторисної документації. Після отриманих консультацій 08.07.2020р одразу було завантажено оновлений файл з усіма необхідними додатками.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-23 01:36:57
Пояснення з власної ініціативи
Під час сканування договору з додатками виконавцем не було від скановано всі додатки до договору, а саме проектно-кошторисна документація. Так, як сканування проводилося одним файлом і складався з великої кількості сторінок то і розмір файла мав великий обсяг, який не приймався електронною системою закупівель. Тому і було опубліковано договір без проектно-кошторисної документації. Після отриманих консультацій 08.07.2020р одразу було завантажено оновлений файл з усіма необхідними додатками.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" #42676235 |
Переможець |
598 790,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2020 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 17:45
|
договір | зміни до договору |
08 липня 2020 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 09:45
|
договір | укладений |
01 липня 2020 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору, кошторис |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |